Vizitator Гость

Casiera De La Star Net

Postări Recomandate

Vizitator Гость

Ce experienta neplacuta ma astepta cind am pasit pragul companiei Star Net cu o simpla intrebare.Casiera mi-a raspuns brutal, iar prietena sa de alaturi cu care probabil birfea ceva si eu le-am intrerupt, sta si se zimbea la mine ironic.Eu, clar lucra m-am mirat de asa atitudine, doar ca asta n-a fost tot, doamna casiera a mai si inceput sa tipe la mine, deoarece ii dam intrebari care nu-i prea conveneau si vedea ca eu am dreptate.Saracii oameni care asteptau ,pobabil, sa achite serviciile, au cam ramas muti de mirare.Eu,clar lucru, am ramas socata si profund dezamagita de profesionalismul persoanelor de la com pania starnet.Dar, mi-a spus o cunostinta, ca sa ma mai inveseleasca, ca eram scirbita de acea conversatie, ca banii fac totul, adica platesti serviciul si te "cari", intrebarile si alte chestii nu sunt de domeniul casierii nepoliticoase si grosolane - saraca femeie!!!Merci cine m-a citit si fiti mai atenti cu starnet-istii!!!!!!!!!Caci oricum serviciul prestat e mai omenos decit casiera care ia banii!!!!! :swoon:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
deepmind

la ei si unele fete de la serviciu clienti sunt foaaaarte intepate,pot si agresiv sa raspunda cu toate ca apelurile sunt inregistrate si ar trebui sa fie doar amabile, asa ca nu e de mirare :scratch_one-s_head:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
mumushika

la ce oficiu s-au comportat asa? eu la Botanica platesc si parca sunt ok :scratch_one-s_head:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
СамаЯ

А может вы поделитесь вопросом, которые задали кассирше? Ну чтобы другие не наступили на ваши же грабли. Да и может стоило обратиться к администрации? Да, тема есть подобная: http://mama.md/index...opic=95154&st=0

 

А оплачивать услуги старнета проще в терминалах)

Editat de СамаЯ

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
nolla

Nu e de mirare, daca in oficii dai nasul cu oameni agresivi shi nepoliticoshi( unde asta este shi responsabilitatea lor sa fie amabili shi sa vina in intampinare clientului- lucru pe care nu il fac) ce sa mai zici de strazi sau transport public, parcuri... e dezastru la acest capitol.Dar in locul lor eu ash acrie o plangere sa fie ciufulite un pic acele persoane de catre shefi.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
mumushika

daca sincer pare straniu brutalitatea asta , din moment ce ei primesc salariu doar din % de vinzari , ar trebui s-a umble din urma clientului :hang3:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
delia

Ce experienta neplacuta ma astepta cind am pasit pragul companiei Star Net cu o simpla intrebare.Casiera mi-a raspuns brutal,

Dar la ce birou ati fost, in ce sector?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator Гость

In sectorul centru, vis-a-vis de ULIM, in SkyTower

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
olya

Eu cred că întrebările trebuie să le adresați operatorilor de la serviciul Clientelă, casierița pur și simplu e incompetentă. Aceasta, însă, nu-i explică brutalitatea și ironia.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Lyubasha

Makedon isi alege lucratorii dupa caracterul lui vad ca. Eu cu ei am ajuns in prag de judecata cindva, asa ca nu ma mira nimic. Internetul bunicel, personalul, administratia si juristii sunt ZEro.

Editat de Lyubasha

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
ihtus

Eu de mai multe ori am apelat la serviciu clientela si de fiecare data am discutat cu operatori foarte amabili. Si am avut si conversatii la ora 11 seara cu tehnician de serviciu, la fel era amabil cu mine.

Am avut si 2 situatii mai dificile legate de schimb de adresa, cind internetul trebuia deconectat de la un apartament, si peste citeva ore deja tras cablu si conectat in alt apartament, la fel am avut parte de deservire la nivel.

Iata probleme cu DNS au cam des, dar asta deja tine de partea tehnica si nicidecum de comportament.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
KRISTY

хммм....а почему пишите анонимно???

здесь кассирша не зайдёт...

да и даже если зайдёт - то пусть почитает......

 

и почему к начальству кассирши не пошли??

при том что свидетили конфликта были...

это бы её однозначно отрезвило.....

и вы бы успокоились...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Pufulets

buna, nu tin cu nimeni ca nu stiu care a fost problema la dvs. Pot sa va zic ca au niste salarii de ochii lumii ne mai vorbind ca e asa o companie mare. Bine inteles ca atunci cind deservesti oameni trebuie sa fii macar politicos si sa vb frumos cu oamenii.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
MamiDeDarius

Eu as scrie plingere in adresa conducerii, as indica locul cind s-a produs incidentul, ora, eventual, numele persoanei daca ati retinut. E imposibil sa nu fie mustrata persoana respectiva. Solicitati expres in plingere "despre actiunile intreprinse in acest sens, rog sa fiu informata la telefonul.... sau e-mail-ul...". In plus, as scrie si pe pagina lor de pe facebook acelasi lucru. Ei tin foarte mult la imaginea publica si sunt sigura ca acest incident nu va ramine fara atentie. Faceti ceva, neaparat, ca de altfel, asa comportament va continua daca lumea va inchide ochii. Succes !!!!!!!!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum