marina80

Stafiloma Oculara,coroidoza Miopica

Postări Recomandate

marina80

Sunt isarcinata,32 saptamini.Doua saptamini in urma am stat la pastrare unde am fost consultata si de oftalmolog.Sufer de miopie forte si in 2006 am fost operata din cauza decolarii de retina.

Oculistul investigind ochii m-a diagnosticat cu Stafiloma oculara si Coroidoza miopica.

La 12 saptamini am mers la oftalmologul de la policlinica de sector care a zis ca in ochi e bine.

E posibil fara tehnica specializata de stabilit asa diagnoze sau poate mai bine ar fi sa merg la o clinica de profil sa fac investigatii mai ample?

Chiar daca se confirma aceste maladii,care sunt prognosticele,riscurile?Pot sa mai ramin insarcinata sau deja e contraindicat?De ce sa ma protejez?Sunt medicamente care m-ar trata,dar nu ar fi contraindicate in sarcina?

Putea sarcina sa fie catalizatorul acestor procese in ochii mei?Sa apara oare Stafiloma si Coroidoza in citeva luni?

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Микрохирургия глаза

Sunt isarcinata,32 saptamini.Doua saptamini in urma am stat la pastrare unde am fost consultata si de oftalmolog.Sufer de miopie forte si in 2006 am fost operata din cauza decolarii de retina.

Oculistul investigind ochii m-a diagnosticat cu Stafiloma oculara si Coroidoza miopica.

La 12 saptamini am mers la oftalmologul de la policlinica de sector care a zis ca in ochi e bine.

E posibil fara tehnica specializata de stabilit asa diagnoze sau poate mai bine ar fi sa merg la o clinica de profil sa fac investigatii mai ample?

Chiar daca se confirma aceste maladii,care sunt prognosticele,riscurile?Pot sa mai ramin insarcinata sau deja e contraindicat?De ce sa ma protejez?Sunt medicamente care m-ar trata,dar nu ar fi contraindicate in sarcina?

Putea sarcina sa fie catalizatorul acestor procese in ochii mei?Sa apara oare Stafiloma si Coroidoza in citeva luni?

Добрый день