Dilaila

Liceul Teoretic " Mihail Kogalniceanu" (Str. Miron Costin,3)

Postări Recomandate

Dilaila

Cine frecventeaza acest liceu si ce ar putea spune despre el? Ce pareri aveti, cum sunt profesorii, si m-ar interesa mai mult profesorii claselor a IV (adica cei care la anul vor lua clasa I), ati putea recomanda pe cineva?

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Dilaila

Asa si nici un raspuns :sorry: .....chiar nimeni nu merge la acest liceu?

Partajează acest post

Link spre post
medbrat

лицей неплохой , обучение ведется на румынском языке. углубленное изучение немецкого с1кпасса. немецкий преподают пока слабо и оценка знаний неадекватная( 2 класс ). преподаватели национально толерантны , что приятно в наше время. пока довольны...

Partajează acest post

Link spre post
VIO1979

Salut! Cineva se poate da cu parerea despre acest liceu, comparativ cu Ion Creanga?

Partajează acest post

Link spre post
Irinka

VIO 1979, iata cum ma imaginati Dvs. ca copilul meu invatind la acest liceu si sa va povestesc despre Creanga? Sau invatind la Creanga vreo mamica sa va povesteasca despre Kogalniceanu?

In primul rind sunt 2 licee toal diferite. Creanga e englez, muzical; Kogalniceanu e cu germana intensiva din clasa 1.

Partajează acest post

Link spre post
VIO1979

Ce profil au liceele stiu si singura. Am vrut sa aflu de la parintii a caror copii le frecventeaza despre nr. de elevi din clase, despre profesorii claselor primare etc. Despre Creanga mi-am facut o impresie cat de cat, iar despre Kogalniceanu foarte putin... Oricum, multumesc pt. raspuns!

Partajează acest post

Link spre post
Irinka

Ce anume va intereseaza? Baiatul meu invata in acest liceu. Numarul de copii in clase ca peste tot-30 de copii.