domik2

Liceul Teoretic “Principesa Natalia Dadiani” (Str. Calea Ieşilor,21)

Postări Recomandate

domik2

Ce puteti spune despre acest liceu? Au clase primare? Ce profesori buni cunoasteti?

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
merypopins

Prietena mea are copil la Dadiani in clasa a II , clasa teatrala si e foarte multumita. În clasa sunt putini elevi 22 , iar profesoara e foarte buna. E unica si cea mai puternica scoala dintre cele de la Sculeni.

Partajează acest post

Link spre post
valya

buna fetelor!cine are copii la N.Dadiani,ce pareri aveti,ce conditii au?cum apreciati studiile?

Partajează acest post

Link spre post
oliga22

Поднимаю темку. Девочки отпишитесь кто что знает, какие знания дает начальная школа?

Partajează acest post

Link spre post
oliga22

Мамочки не ужели никто не водит своих детей в эту школу?

Partajează acest post

Link spre post
LissyFox

Fetelor, mai ridic si eu tema.

Cine duce copiii la Dadiani? 

As vrea, mai ales, pareri de la cei din clasa IV.

Si noi mergem la scoala la toamna si mi-i cel mai comod la acest liceu.

As vrea sa stiu pareri despre scoala, in general si despre profesori.

Partajează acest post

Link spre post
Dory4ka

Eu pot sa va spun din punct de vedere personal, adica mi-am facut studiile la Dadiani si pot sa spun la sigur ca e o scoala foarte puternica iar profesorii sunt niste profesionisti de la Dumnezeu! Cel putin asa era pe timpurile cind eu studiam, nu pot sa spun cum e acum)

Partajează acest post

Link spre post
lilicikkka

Buna, as dori si eu pareri despre acest liceu, in special clasele primare. Multumesc

Partajează acest post

Link spre post
liolea2007

Buna..fata mea a mers in clasa 1 anul acesta... clasele primare is cu profil(teatru, pictura, dans) este si o clasa fara profil, tu decizi...

Ma aranjeaza ca blocul claselor primare e aparte, nu e cu cei mari:). Pina cind imi place cum se preda si in genere totul e ok...