moody89

Diane 35/yasmin

Postări Recomandate

moody89

Salut, recent am inceput un tratament impotriva coshurilor. Le am din adolescenta si nu pot scapa de ele (acum am 20). Doctorul mi-a dat la inceput un tratament de profilaxie, dar a zis ca mai departe o sa-mi dea sa iau Diane 35 sau Yasmin.

Am citit o gramada de istorioare pe forum-uri. Majoritatea scriau numai lucruri rele despre medicamentele date :(

Nu stiu ce sa fac :( Daca cineva a luat aceste medicamente, va rog scrieti ce consecinte au avut.

Multumesc mult.

 

P.S. Diane 35 a fost interzis pe piata din Germania,dupa ce o femeie a murit de cancer de la el :(

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Aaliyna
P.S. Diane 35 a fost interzis pe piata din Germania,dupa ce o femeie a murit de cancer de la el :(

 

Dupa asa ceva nu cred ca m-as incumeta sa incerc. :mega_shok:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Cosmica

Buna! Eu am urmat un astfel de tratament aici in Canada + antibiotice timp de 3 luni(prescris de medicul de familie). Efectul a fost uluitor..am scapat de cosuri timp de aceste 3 luni..dar deja aveam 26 ani :(

Editat de Cosmica

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
moody89

multumesc pentru raspuns.

Eu am citit pe alte forumu-uri ca atit timp cit administrezi medicamentul efectele sunt extraordinare si tenul se face aproape perfect, insa daca incerci sa iai o pauza apare totul ca inainte sau poate mai rau. Plus la asta se deregleaza ciclul, faci celulita, etc.

Unele fete scriau ca s-au ingrasat cu 13 kg de la el :(

Chiar nu stiu.....o sa-i zic ca nu o sa-l iau acest medicement categoric si gata :)

 

Cosmica, dupa ce ai incetat tratamentul nu ai avut efecte similare cu cele enumerate mai sus?

Editat de moody89

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
calatoarea

si mie mi-a propus cosmetologul...insa vorbind cu un dermatolog acesta mi-a zis ca ea stie o gramada de femei care se chinuie dupa efectele adverse ale past diana-35...asa ca n-am mai incercat...dar recunosc ca ma gindeam... insa stiind cum umbla reprezentantii firmelor de medicamente in stinga si-n dreapta sa-si promoveze "chimia " lor...pot sa-mi inchipui la cate fete propun medicii contraceptivele astea....

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
moody89

Mda...nici n-am ce sa mai zic

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Cosmica

am avut pina ce un singur "efect advers" - sarcina si apoi bebelusul care ieri a implinit 3 luni :) In timpul tratamentului si-n urmatoarele 3-4 luni nu am adaugat absolut nimic. Ce antibiotice vi se prescriu?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
moody89

Felicitari,imi pare bine pt tine. Acum fac un tratamnet de profilaxie cu metrozol,flucoral si apoi a zis ca o sa-mi dea probabil Diane 35 sau yasmin.

Insa sunt ferm convinsa sa zic NU. Nu o sa-l administrez in nici un caz, nu ma joc cu sanatatea mea, am lucruri mult mai importante de facut, decit sa stau in cozile de la spital ca sa ma tratez de pe urma efectelor adverse :)

 

Sa ai un bebe sanatos si tie de asemenea multa sanatate :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
snejok_L
Insa sunt ferm convinsa sa zic NU. Nu o sa-l administrez in nici un caz

imi pare rau ca 4 ani in urma nu stiam de mama.md. mie dermotologu mia prescris Diane ca sa scap de cosuri, lam folosit aproape 5 luni. in primul rind, nici un efect cosmetollogic nu am fazut, doi, iaca la toate probleme pe care le am avut m am imbogotit inca cu una si pt toata viata ,a inceput sa mi creasca tare parul pe fata. eu nu stiu cum ash da de dermotologu ala ca sa ma vada cum ma chinui acu, si apropo la ultima problema acu recent m am adresat la medic, am dat analizele la testosteron, si ca sa l reglez mia prescris yasmin. toate prietenele mele se folosesc cu yasmin si toate 100% multumite, uite eu ma simt rau strasnic, am rezistat 2 luni. dar in cazut diane, inca n am auzit pe nimeni multumit. si mi am adus aminte ca dupa ce am folosit diane am nimirit la momolog cu dureri insuportabile la piept, si cind am zis ce am administrat diane, ea a pus miine in cap si a zis, offf cine vi le prescrie la toti? :blush: asta mia fost experienta, 'moody89' eu cred ca ai sa gasesti alte metode pt a trata cosurile. Succese!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
moody89

Snejok l, imi pare rau pt tine ca ai avut asa experienta.

Din cite eu stiu Diane 35 si Yasmin au acelasi producator, am citit undeva pe net, si nu cred ca e mare diferenta intre ele.

Cred ca depinde cum reactioneaza organismul la ele si de aceea prietenelor tale le-a mers Yasmin.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
maria-89

Probabil prea tîrziu scriu pe acest topic, dar vreau să vă spun că e posibil să ai și o experiență pozitivă cu Diane-35, la fel și cu Yasmin. 

Diane-35 a fost interzis în unele state din cauza riscurilor de formare a trombilor în timpul tratamentului, dar asta e un risc în cazul tuturor contraceptivelor orale care conțin estrogeni. Dar acest posibil efect advers poate fi foarte simplu evitat cu administrarea aspirinei o dată sau de 2 ori pe săptămînă, în scop profilactic. Desigur, persoanele care sunt supuși și altor factori de risc în dezvoltarea trombilor (obezitatea, vîrsta înaintată, probleme cu venele) ar trebui să evite contraceptivele orale, dar o persoană sănătoasă nu are de ce să se teamă, cancerul nici cum nu poate avea legătură cu folosirea nici unui tip de contraceptive orale. Din păcate astea sunt mituri care doar ne sperie.

Deja depinde pentru ce folosești Diane, să cîntărești riscurile și beneficiile. Mie mi-a fost prescris de dermatolog și am aproape 2 ani de cînd îl folosesc, acneea a dispărut în vreo 4-5 luni, nu am avut niciodată nici un efect advers - nu am adăugat nici un kg, pilozitatea corporală din contra a scăzut, nici un fel de dureri sau dereglări în rezultatele analizelor nu au fost.

Normal că odată ce renunți la orice contraceptiv oral organismul trece printr-o perioadă de dezechilibru hormonal și acneea poate reveni, dar numai pentru o perioadă de vreo 3-4 luni, după care situația se stabilizează. 

Tratamentul cu pastile antibiotice în acnee este mult mai dăunător pentru organism, pe lîngă faptul că e ineficient, sau chiar dacă și temporar situația se ameliorează - doar pentru un scurt timp. Dar așa crește rezistența organismului la antibiotice și cînd ajungem să avem cu adevărat nevoie de ele, nu ne mai ajută.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum