Dollce

Cu Ce Am Putea Inlocui

Postări Recomandate

Dollce

Buna seara Tatiana.Spuneti-mi va rog in homeopatie egzista si suplimente care pot inlocui unele alimente.Copilul meu nu maninca peste,am putea inlocui carenta in organism cu vre-un supliment alimentar si daca sunt in lista preparatelor homeopate.va multumesc anticipat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Savciuc Tatiana

Buna ziua!

Spuneti-mi va rog in homeopatie egzista si suplimente care pot inlocui unele alimente.

Nu, in homeopatie nu sunt suplimente alimentare.

 

Copilul meu nu maninca peste,am putea inlocui carenta in organism cu vre-un supliment alimentar si daca sunt in lista preparatelor homeopate.va multumesc anticipat.

Cit tzine de consumul de peshte, fiecare din noi are careva preferintze alimentare. In cazul copilului D-voastra, nu iubeshte peshtele, insa la sigur consuma alte alimente cu placere.

Cit tzine de carentza, atunci sa privim ce contzine peshtele: contine foarte mult fosfor, iar Lecitina este facuta din ulei de peste, mai contine si Omega 3. Pestele este o sursa excelenta de vitamine solubile in grasimi: A, D, E, K, vitamina B12, minerale (iod, fosfor, seleniu si zinc).

Carentza (lipsa) acestor substantze le putem primi din alte alimente care de asemenea le contzin, intr-o cantitate mai mare sau mai mica.

De exemplu:

grasimile polinesaturate de tipul Omega 3, care nu se gasesc in alte alimente, cu exceptia nucilor si alunelor.

Alimente bogate in vitamina A: unt, oua, legume colorate (morcovi, rosii), legume verzi (patrunjel, spanac), fructe colorate (caise, portocale, pepene galben, piersici).

Vitamina D se mai regaseste inafara de pestele gras (sardine, macrou, ton), in asha produse ca: galbenus de ou, lactate (lapte integral, unt, branza), drojdie.

Vitamina E –care este un foarte bun antioxidant, este continuta de uleiurile vegetale obtinuta din floarea-soarelui, masline, soia, rapita, arahide, porumb.

Vitamina K se regaseste in varza (de toate tipurile: verde, rosie, varza de Bruxelles, conopida), in broccoli, in legume verzi cu frunze (patrunjel, spanac).

Se shtie ca peshtele este o sursa buna de proteine , inlocuitzi-l cu carnea.

 

Totushi, nu evitatzi sa-i propunetzi copilului Dumneavoastra shi peshte in alimentatzie, sub orice forma, poate sa se intimple sa-shi mai schimbe preferintzele.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum