bonnyblue

Liceul Teoretic „George Călinescu” (Str. Ceucari,7)

Postări Recomandate

bonnyblue

Invatam in acest liceu al 4 an. cind am fost admisi, am semnat un contrac, in care se spunea ca copilu este admis in claca incompleta (adica semiprivata) si in clasa nu vor fi mai mult de 20-22 elevi, dar acum in clasa sunt 27 elevi. Taxa care o platim pe luna de 150 lei a rams aceeasi

Mai are cineva copii in acest liceu?

Editat de bonnyblue

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Derya

Noi invatam in blocul fostei gradinetei. Si anul acesta taxa la fel este de 150 lei/luna (nesocotind plata p-u lectiile pina la orele 15.00 (+60 lei) si mincarea.) In clasa is 23 de copii. Sintem satisfacuti.

Partajează acest post

Link spre post
bonnyblue

Noi invatam in blocul fostei gradinetei. Si anul acesta taxa la fel este de 150 lei/luna (nesocotind plata p-u lectiile pina la orele 15.00 (+60 lei) si mincarea.) In clasa is 23 de copii. Sintem satisfacuti.

cum adica + 60 lei. La clasele cu servicii suplimentare deaceea si se achita 150 lei, caci din suma aceasta profesorului i se achita salariu pentru acele ore de meditatie pina la orele 15. daca nu e secret la cine sunteti in clasa, imi puteti scrie in privat?

baiatul meu merge in cl ! la anu, deja stam pe ginduri, sa mearga aici in liceu ori in alta parte.

Partajează acest post

Link spre post
lilyursu

Salutare, m-ar interesa si pe mine mai multe informatii despre acest liceu. Daca poate cineva sa ma ajute in privinta , cit ar costa pe luna sa mergem in clasa privata si am inteles ca sunt clase si de stat. Cum sunt profesorii de clasa primara. Noi la toamna tot mergem in clasa 1 si nu prea avem informatie despre acest liceu?

Partajează acest post

Link spre post
alionuwkaa

dupa cum am inteles de la parinti care au copii aici in 1rind te scurg de bani si in 2 rind atit clasele private cit si cele simple sint pline peste masura.

Partajează acest post

Link spre post
marina84