Ada

Liceul Teoretic „Mihai Eminescu” (Str. Varşoviei,2)

Postări Recomandate

Ada

Ce puteti spune de acest liceu?

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
olya
Eu am învăţat la această şcoală.

Şi eu. Nu pot să zic multe despre acest liceu la acest moment, profesorii se schimbă ca şi peste tot. Ştiu din auzite că e corupt, ca şi majoritatea liceelor din Chişinău.

Partajează acest post

Link spre post
Irinka

Si eu va pot spune ca am invatat in aceasta scoala doar ca din anul 1986 pina in 1992. In acel timp se socotea una din cele mai bune scoli din oras. Acum am 2 cunoscute cu copii acolo care si ele la rindul lor au invatat in acea scoala, acum liceu si zic ca sunt multumite de profesorii de acolo.

Partajează acest post

Link spre post
Катя

Eu v - aş propune pe Elionora Alexandru, numai datorită ei cunosc limba de stat, am absolvit şcoala în l. rom. şi am făcut facultatea, cu toate că limba mea maternă e rusa. E o profesoară minunată. Ştiţi sînt oameni cărora le este dat de la Dumnezeu să predee.

Si eu va pot spune ca am invatat in aceasta scoala doar ca din anul 1986 pina in 1992. In acel timp se socotea una din cele mai bune scoli din oras. Acum am 2 cunoscute cu copii acolo care si ele la rindul lor au invatat in acea scoala, acum liceu si zic ca sunt multumite de profesorii de acolo.

Înseamnă că cîţiva ani am învăţat în aceeaşi perioadă. M - am dus în cl. 1 în 1989 şi am învăţat pînă în 1998

Editat de Катя

Partajează acest post

Link spre post
Ineta
La toamna fetita va merge in clasa I ... poate cineva sa-mi recomande vreun profesor la clasele primare?

Mi-ar convine din punct de vedere geografic foarte mult acest liceu, e aproape si de casa si de serviciu.