Amanda

Приправы, специи

Postări Recomandate

Amanda

Ce condimente preferati?

Nu sunt amator, dar nu-mi lipseste niciodata bazilic, frunza de dafin, piper iute(rosu, negru) siamestec de condimente pentru gril.

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Zolga

Очень нравятся приправы фирмы KAMIS :blush1:

Не остаюсь никогда дома без соли, перца красного и черного, куриной приправы Камис, кубиков галина Бланка , для сладостей - ванилина, :lol:

Partajează acest post

Link spre post
Vicky

sare,piper negru,vanilin,paprik

a dulce,frunza de dafin,,cimbru si basilicum.

Partajează acest post

Link spre post
Crystal

соль, черный перец в мельничке и горошком, лавровый лист, сухие травы -розмарин, орегано, укроп, базилик, ягоды барбариса для плова, смесь трав для салата Kamisб ну и еще куча целая готовых смесей для рыбы, курицы, свинины...

Partajează acest post

Link spre post
coffy

Ну соль,перец ессно, лавровый лист,смесь трав для рыбы,курицы,пиццы (без глютамината),паприка

, базилик, тмин. Вообще я из Турции привезла себе большую коробку с разными травками и ставлю их в блюда по вкусу. Плюс в морозилке всегда замороженный укроп,петрушка, сельдерей (очень зимой выручает)

Partajează acest post

Link spre post
Vicky
базилик, ягоды

dar barbaris maruntit nu ati intilnit de vinzare in Moldova?e praf borodo,acrisor.

Partajează acest post

Link spre post
Crystal
dar barbaris maruntit nu ati intilnit de vinzare in Moldova?e praf borodo,acrisor.

nu am vazut cu parere de rau :yahoo:

Partajează acest post

Link spre post
Vicky
nu am vazut cu parere de rau :yahoo:

car eu am adus din Dubai dar mai mult nicaieri nu am gasit in vinzare e super la salate si la marinat.

Partajează acest post

Link spre post
Crystal
car eu am aubsu din Dubai dar mai mult nicaieri nu am gasit in vinzare e super la salate si la marinat.

mie ingenere barbarisul imi place!

Partajează acest post

Link spre post
Sveta25