Administration

Viorica Diaconu - Curriculum Vitae

Postări Recomandate

Administration

Viorica Diaconu

 

Informație Personală

Stare civilă: căsătorită, 2 copii

Naționalitate: Republica Moldova

Vârsta: 36

 

Studii

2015- 2017:Universitatea de stat din Moldova (USM), Masterat în psihologie clinică;

- 1998 – 2003: Academia de poliție “Stefan cel Mare” din Moldova, 

Facultate: Drept

Nivel: licențiată în drept public internațional  

2015- prezent: Experienat de analiza individuala si de grup

 

Conferințe și instruiri

2017-2018 Evaluare si Expertiza Psihologica Clinica pentru Copil, Adult si     Familie

Instruire, “Susținerea inițiativei pentru dezvoltare”, martie14-17, 2008, raionul Ialoveni 

Curs, “Principiul taxării și contabilității în Republica Moldova”, ianuarie- aprilie, 2007, Asociația Auditorilor și Contabililor Profesioniști (AACP), Chișinău

Vizită de studiu la centrele de îngrijire zilnică  pentru bătrâni și copii cu dizabilități, octombrie 2006, Timișoara, România

Instruire, “Mobilizarea comunităților pentru rezolvarea problemelor locale”, mai-iunie, 2006, raionul Ialoveni 

Instruire “Project Management”, septembrie-octombrie, 2006, Iași, România

 

Experiență profesională

2017-prezent
Voluntar, psiholog - Centrul de Drept al Femeilor(CDF)

Martie 2015 - prezent
Asistent contabil, Agentie de Cooperare Internationala a Germanei(GIZ)

Noiembrie 2008 – noiembrie 2010 
Coordonator proiecte Biroul de Cooperare Tehnică al Germană (GTZ)
“Suport cooperării transfrontaliere în nordul republicii Moldova in regiunile de vecinătate din România și Ucraina” 

- Organizarea seminarelor și atelierelor pentru aplicanți ai programelor UE pe o gamă largă de tematici 

- Dezvoltarea și menținerea paginii web a proiectului drept instrument eficient de informare și căutare de parteneri

- Asistență în căutarea partenerilor și stabilirea acordurilor de parteneriat instituționalizat tri/bilateral consolidat 

- Supravegherea experților germani în teren și stabilirea întâlnirilor cu autorităților centrale și locale 

- Gestiunea financiară a proiectului și menținerea carnetului de numerar în programul Winpaccs

Decembrie 2008 – decembrie 2009
Coordonator proiecte Biroul de Cooperare Tehnică al Germană (GTZ)
Proiectul “Instrumentul European de Parteneriat și Vecinătate (ENPI)” consolidarea capacităților

- Responsabilă cu organizarea Instrumentului de asistență privind Instrumentul european de parteneriat și vecinătate

- Stabilirea colaborării cu Ministerul Administrației Publice Locale, Academia de Administrație Publică, Ministerul Economiei (Coordonarea Ajutorului), POC, Delegația UE

- Organizarea de ateliere de lucru pentru specialiștii în administrația publică locală în managementul proiectelor și programele UE

- Menținerea carnetului de numerar în programul Winpaccs

Ianuarie 2008 – octombrie 2008 
Asistent proiecte Biroul de Cooperare Tehnică al Germană (GTZ)

Octombrie 2004 – decembrie 2007
Coordonator local, Biroul de Cooperare Tehnică al Germană (GTZ)
Proiecte: "Îmbunătățirea Situației Sociale și Economice a Femeilor Tinere în Ialoveni" și "Îmbunătățirea Situației Sociale a Tinerilor și Copiilor în satul Costești"

- Responsabilă de gestionarea și monitorizarea implementării zilnice a proiectului la nivel local; pregătirea comunicatelor de presă și articole despre implementarea proiectului; organizarea întâlnirilor, meselor rotunde, vizitelor de studiu și conferința finală așa cum se prevede în proiect.

- Prezentarea proiectelor la OSCE și alte întâlniri din domeniu

- Gestiunea financiară a proiectului, responsabil pentru subvenții

- Prelucrarea contractelor de servicii și subvenții locale

Iulie 2004 – Septembrie 2005   
Asistentă socială, la centrul de îngrijire pe timp de zi “Curaj” (pentru copii cu nevoivoi speciale) din Costești, Ialoveni

2002 – 2003
Profesoară de drept, liceul “Olymp”, Costești

 

Abilități lingvistice

Română– nativă; engleză – fluent; rusă – bine; 

 

Cunoștințe și abilități speciale

  • Experiență în crearea parteneriatelor dintre organizațiile publice și cele neguvernamentale
  • Experiență de lucru cu structurile internaționale și naționale în cadrul proiectelor sociale și economice
  • Cunoștințe în Programul Operațional Comun România-Ucraina-Moldova-2007-2013 (ENPI)
  • Abilități analitice și de scris, inclusiv elaborarea și pregătirea rapoartelor
  • Experiență în scrierea propunerilor de proiecte și a celor bugetare
  • Cunoașterea calculatorului (Microsoft Office, Internet, WinPaccs Cashbook)

Calități personale

  • Responsabilitate
  • Flexibilitate
  • Abilități de comunicare 
  • Învățare rapidă
  • Perseverență
  • Abilități pentru discuții în public  

 

Strada, Andrei Doga 32

Chișinău, Republica Moldova

Mobil: (00 373) 69605367

E-mail viorika.diaconu@gmail.com;

          

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.