maryandy3

FIV cu ovule donate

Postări Recomandate

maryandy3

fetelor,am fost depistata cu boala ovarelor polichistice..medicii zic ca as avea sanse sa port un copil doar cu ajutorul ovulelor donate.am facut anterior 1 inseminare si 1 fiv si fara rezultat.

dati-mi va rog un sfat..unde sa apelam ?cu cei apropiati nu ma pot consulta ca nu vreau sa fiu compatimiti ,de aia am decis cu sotul ca sa nu mai stie toti ce si cum((

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
felicia29

mdaaa//delicata treaba..esti la curent ca copilul va fi al vostru doar pe jumatate?al sotului si a donatoarei?tu vei fi doar un incubator pentru ei..esti sigyra ca nu mai exista o alta sansa?poate mai incerci la alti medici,tratamente...incearca peste hotare,Romania sau Ucraina de ex.Sunt medici foarte buni acolo.Chiar daca va fi nevoie de fiv cu ovule donate vei putea face la Kiev ,la o clinica de reproducere umana.Poti vedea aici mai multe detalii despre serviciile lor  mamasurogat.net. ins atare sper sa fie o diagnoza gresita .succese

Editat de felicia29

Partajează acest post

Link spre post
iulicica85
La 9/24/2017 la 19:29, maryandy3 a spus:

fetelor,am fost depistata cu boala ovarelor polichistice..medicii zic ca as avea sanse sa port un copil doar cu ajutorul ovulelor donate.am facut anterior 1 inseminare si 1 fiv si fara rezultat.

dati-mi va rog un sfat..unde sa apelam ?cu cei apropiati nu ma pot consulta ca nu vreau sa fiu compatimiti ,de aia am decis cu sotul ca sa nu mai stie toti ce si cum((

Boala reprezinta un dezichilibru hormonal, deci cu pastile hormonale se poate trata si se pot face si copii. Nu disperati, incercati sa mergeti la alt medic, la mai multi. Recomand sa il contactati pe DrAdrian Bors (facebook). Este un medic foarte bun din Iasi (originar din Moldova) si face cnsultatii si la Chisinau. Sau mergeti la Repromed, doamna dr. V. Racila.  Sanatate si ganduri pozitive!

Partajează acest post

Link spre post
maryandy3