mihaelamocanu1989@gmail.com

DESCIFRARE REZULTAT USG la creier si Vitamine pentru creier.

Postări Recomandate

Buna ziua,Doamna Aneta. voi atasa mai jos rezultatul usg-ului bebelusului meu de 10 luni. Am fost la control la neurolog si dumnealui mi`a zis ca este totul in regula, totusi mi`a prescris cateva tipuri de vitamine , precum si un medicament. La medicamentul cu nr.2 Holicin-nu stiu cum corect se administreaza inainte sau dupa masa... Poate imi explicati dumneavoastra chiar sunt necesare toate medicamentele daca cu bebe e totul in regula? nu stiu ce sa fac. Plus ca la Cahul nici nu se gasesc astfel de medicamente in farmacii. Va multumesc anticipat pentru raspuns,56ed40b9d2ffd_20160319_135655.jpg56ed40a3eac2f_20160319_135716.jpg

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Neurolog

Buna ziua!

Nu vad descrierea insasi examenului neurologic.

Cum se dezvolta copilul? Cum creste capusorul?

Ati avut careva probleme in timpul nasterii? Cum doarme copilul?Cum se sprijina pe picioruse? Ce stie sa faca la 10 luni?

Medicul a stabilit o diagnozs, dar nu este clar pe baza la ce.

Pina cind nu luati medicamente.

Partajează acest post

Link spre post

Buna ziua si va multumesc de raspuns. Asa dar copilul adoarme doar la sin, se trezeste de 3-4-5 ori pe noapte ca sa suga. In perioada cand ii apar dintii este agitat si plingacios atit ziua cat si noaptea. In rest este linistit si zimbaret.Sociabil, reactioneaza cand ma vede pe mine, pe surioara, bunei, tata, copii. Nu ne da pupa noua, doar poate sa dea pupa pozelor.

Merge doar tinut de ambele maini, paseste pe toata talpa, prin casa merge tinindu`se de mobila, patuc. Sta bine in fundulet, se taraie de la 9 luni,se ridica din fundulet in picioare tot sprijinindu`se de ceva.

Circumferinta capului la 10 luni jumatate este de 47 cm.

Manipuleaza bine cu obiectele, Tine bine in maini biscuiti, paine etc. si le duce la gurita.