zuzu

Fiv La Medpark

2.027 postări în acest topic

salut fetelor as vrea sa stiu cine a facut fiv la medpark si ce reusite a avut

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cristina! Noi de gindeam de la inceput sa plecam peste hotare,dar cind mi-a spus o cunoscuta ca la MEDPARK sunt medici foarte buni, am zis totusi sa incercam aici pe loc. ECO s-a primit! Am 3 saptamini de cind port in mine o minune! Succese si tie! Principalul e sa crezi si sa nu pierzi speranta!

Partajează acest post

Link spre post

Elvira Prepelita, e foarte straniu, ca pe data 24 sept, in rubrica эко получилось!!!    ai scrisSunt foarte fericita! In sfirsit se realizeaza si visul nostru. Credeam ca nu mai sunt sanse, dar astazi pot spune ca voi fi si eu mamica, cu ajutorul lui Dumnezeu. Multumesc celor de la MEDPARK si medicilor de acolo, care ma sustin si ma ajuta sa cred ca intr-adevar speranta nu moare!                                                             Dupa socotelile mele asta era o saptamina dupa transferul embrionilor( azi tu scrii ca de 3 sap porti minunea in tine). Nici o femeie dupa ce a trecut prin fiv nu scrie asa ceva, am trecut de 2 ori prin asta si pot sa spun ca anume a 2 sap e foarte chinuitoare in privinta asteptarilor si abia dupa 2 sap afli daca este sarcina sau nu!!!! 

Pacientii pleaca la medicul concret pe care il cunosc, dar nu la clinica care a fost super-puper reclamata.

Editat de Oxancik

Partajează acest post

Link spre post

:heat:я что то не поняла кто кого в чем обвиняет??? Конечно люди ходят к докторам! Я например тоже была в медпарке у доктора Дианы Аль фа  Радж супер гинеколог и очень хорошо относится к пациентам! :det02:я была на приеме и узнала что консультация на ЭКО бесплатная! Вот собераюсь с мужем прийти никогда не бывает лишней информации лучше послушать мнение нескольких врачей чем принимать сразу решеня!