Singura femeie pilot a fost oprita de politie la primul ei zbor


    Caz bizar in Rusia, unde prima femeie care piloteaza avioane comerciale a fost retinuta chiar inainte sa decoleze.

62068752-156553409831bihh1 (1).jpeg

Maria Fedorova, o tanara de 25 de ani care lucreaza ca pilot pentru Aeroflot si este prima femeie din Rusia care are dreptul de a efectua zboruri internationale cu pasageri, a fost retinuta de autoritati chiar inainte de prima ei cursa de acest fel. Potrivit LifeNews.ru, motivul este o datorie catre stat.

Fedorova spune ca este vorba de daunele pe care a fost pusa sa le achite dupa ce a lovit cu masina un pieton. Ea sustine insa ca a achitat toate sumele datorate statului si victimei sale.

Cu toate acestea, politia a oprit-o pe tamara chiar inainte de a pleca in prima ei cursa internationala si i-a cerut sa nu paraseasca Rusia. Fedorova spune ca poate demonstra ca nu are datorii si se considera victima unei persecutii.

stirileprotv.ro 





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Vizitator яяя

Postat

Maria Fedorova,   a oprit-o pe tamara    :girl_cry2::lol::lol::lol:

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator :ddd

Postat

Ah, tamaraa

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Există o diferență semnificativă în percepția bărbaților și a femeilor cu privire cine îndeplinește mai multe sarcini casnice în cuplurile heterosexuale cu copii, potrivit unui sondaj.
      În timp ce majoritatea participanților sunt de acord că bărbații și femeile ar trebui să împartă în mod egal muncile domestice și îngrijirea copiilor, doar 20% dintre femei sunt de acord că acest lucru se întâmplă cu adevărat. De cealaltă parte, 40% dintre bărbați au spus că sarcinile au fost împărțite în mod egal.
      Aceste cifre provind de la un sondaj de opinie realizat de site-ul parental Netmums, la care au participat 2.000 de părinți. Aproape trei sferturi (74%) dintre femei au spus că încă îndeplinesc majoritatea sarcinilor domestice, indiferent de oră sau situație.
      „Sunt multe femei care împart cu partenerii lor ceea ce poate fi uneori o povară aproape insuportabilă”, a declarat Annie O’Leary, redactor-șef al Netmums, pentru The Independent. Ea a adăugat că problema a fost adesea cauza certurilor casnice.
      O’Leary a explicat că discrepanța dintre ceea ce cred bărbații și femeile despre împărțirea sarcinilor casnice a fost probabil produsul „secolelor de parenting care a presupus ca bărbații să-și așeze scaunul și femeile să suporte povara”.
      Ea a recunoscut că nu există nicio soluție rapidă atunci când vine vorba despre dezechilibrul de gen la domiciliu, dar sondajul a fost un „prim pas important” și a solicitat angajatorilor să le permită subalternilor să devină părinți, indiferent de gen.
      tabu.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Trebuie să iei în considerare faptul că orice femeie, trece la un moment dat în viață prin mai multe transformări, iar unele dintre ele pot avea un mare impact asupra sănătății ei. Din acest motiv, este important să îți dai seama că trebuie să te preocupi în mod constant de sănătatea ta și să mergi la medic de îndată ce observi anumite schimbări și nu te simți bine.
      Orice problemă minoră pe care o întâmpini poate ascunde anumite afecțiuni mult mai grave. Există o serie de teste uzuale pe care oricare dintre noi trebuie să și le facă și să fie conștient de ele. Din păcate, ne confruntăm tot mai des cu prejudecata conform căreia mergi la doctor doar dacă ești bolnav. Mergi la doctor pentru că vrei să ai grijă de tine, de sănătatea ta și să previi eventualele complicații. Trebuie să faci o prioritate din monitorizarea sănătății.
      Iată care sunt testele pe care orice femeie trebuie să și le facă:
      1. Teste împotriva bolilor cu transmitere sexuală
      De cele mai multe ori, aceste teste nu fac parte dintr-un control de rutină atunci când mergi la ginecolog, astfel că ar trebui ca atunci când mergi la medic să ceri și un astfel de test, pentru a te asigura că nu ai nicio altă afecțiune. Chiar dacă ai un partener sexual permanent sau nu, contează să îți faci aceste teste și să nu ignori orice semn pe care îl ai. Bolile cu transmitere sexuală pot fi cauzate de virusuri, bacterii, însă este important să descoperi care este natura lor. Iar în cazul în care nu ai simptome sau dureri, asta nu înseamnă că nu te poți confrunta cu asta.
      2. Teste la sân
      Nu contează vârsta și nici istoricul familial pentru a face o teste la sân. Ele se pot face la orice vârstă și ar trebui să le faci destul de des. Cancerul la sân este una dintre bolile care nu se transmite genetic, cazurile de tipul acesta fiind destul de puține. Poți face și anumite teste predictive, dar și autoexaminarea. Deși cazurile sunt mai frecvente la femei, cele în rândul bărbaților sunt destul de rare. Ecografia mamară poate fi făcută de toate femeile sub vârsta de 40 de ani, iar mamografiile de către femeile cu vârsta de peste 40 de ani.
      3. Verifică-ți în mod constant pielea
      Pe lângă noile tratamente pe care le încerci și cele pe care le faci în mod constant împotriva acneii sau a imperfecțiunilor, ar trebui să te preocupi și sănătatea pielii tale în profunzime. Cancerul de piele poate fi asociat de cele mai multe ori cu prezența mai multor alunite, însă semnele pot fi și altele. Printre cauzele cancerului de piele se numără expunerea la razele ultraviolete, arsurile solare și folosirea solarului.
      4. Controlul la stomatolog
      Vizitele de la stomatolog sunt văzute de destul de multă lume drept unele incomode, însă este recomandat să te prezinți la stomatolog măcar o dată pe an, deși e de preferat să mergi o dată la șase luni. Dacă ai probleme cu cariile, în mod cert trebuie să te prezinți mai des. Nu uita de faptul că este mai bine să previi decât să tratezi, iar problemele dentare pot fi rezolvate la timp dacă știi cum să le gestionezi.
      5. Ai grijă de sănătatea unghiilor tale
      Nu spunem acum că ar trebui să îți faci unghiile cu ojă în fiecare zi, ci doar să ai grijă de sănătatea lor și aspectul lor. În același timp, este și mai important să fii atentă dacă ai anumite pete albe sau galbene pe suprafața unghiilor. Poți folosi diferite uleiuri pentru unghii, precum uleiul de ricin sau vitamina E dacă ai unghiile subțiri și se exfoliază rapid. Iar prin sănătatea unghiilor ne referim și la cuticule, care de cele mai multe ori sunt ignorate.
      6. Teste de vedere
      După vârsta de 40 de ani, riscul de a avea anumite afecțiuni asociate ochiilor este cu mult mai mare. Tehnologia la care suntem supuși în fiecare zi nu ne face bine, mai ales că suntem obișnuiți să folosim telefoanele zi de zi și avem și obiceiul destul de nepotrivit de a ne culca uitându-te pe telefon și verificând rețelele de socializare. Medicul oftalmolog îți va spune ce anume ar trebui să faci și care sunt obiceiurile pe care ar trebui să le eviți.
      7. Fă-ți analize cardiologice
      Suntem în fiecare zi supuși stresului, iar astfel sănătatea, implicit tensiunea noastră are de suferit. Ceea ce ar trebui să faci este să îți verifici în mod constant tensiunea și să nu ai diferențe de tensiune extrem de mari. Probleme la inimă poși avea și în tinerețe, nu doar după o anumită vârstă, iar astfel ar trebui să acorzi o mare atenție. Electrocardiograma, cunoscută și sub numele de EKG sua ECG, este un test care monitorizează activitatea inimii și îl poate ajuta pe medic să știe care sunt afecțiunile cu care te confrunți. 
      8. Verifică-ți pleoapele
      Pleopele sunt destul de des ignorate de către femei, iar motivul ar fi că afecțiunile care pot afecta acea zonă sunt destul de mici. Astfel că ar trebui să te obișnuiești să folosești în fiecare zi, atât dimineața, cât și seara o cremă special formulată pentru zona ochilor. Însă ar trebui să fii atentă la ingredientele și formula cremei deoarece unele ingrediente pot reacționa negativ cu pielea ta, așa că încearcă să o găsești pe cea care ți se potrivește.
      elle.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Studenta la medicină, în vârstă de 24 de ani, a pedalat prin 7 țări, din Bulgaria până în Franța, îndurând furtuni, caniculă și ploi înghețate. Kolbinger, care a terminat cursa în 10 zile, 2 ore și 48 de minute, spune că ar fi putut fi mai greu, dar „aș fi dormit mai puțin”.
      „Sunt așa de surprinsă că am câștigat”, a mărturisit Fiona Kolbinger pentru BBC. Ea a fost una din cele 40 de femei care au luat parte la cursă, dintr-un total de 265 de participanți. „Când am intrat în cursă, m-am gândit că poate ajung pe podium la categorie, dar nu am crezut niciodată că pot câștiga cursa”, a adăugat nemțoaica.
      Cursa Transcontinentală este un eveniment lansat în 2013, începând cu Londra și terminând cu Istanbul. Prima cursă a fost câștigată de belgianul Kristof Allegaert.

      La această cursă, concurenții trebuie să respecte niște reguli stricte pe tot traseul, care îi ghidează prin șapte sau mai multe țări, printre care Austria, Bulgaria, Bosnia, Croația, Franța, Italia, Kosovo, Serbia, Slovenia și Elveția.
      Ei își pot alege propria rută, dar trebuie să treacă prin patru puncte de control, să parcursă terenuri variate care include trasee cupietriș și urcări dificile, precum și pasul Timmelsjoch situat la o altitudine de 2.474 m în Tirolul de Sud, la granița dintre Italia și Austria.
      Cicliștii nu au voie să ceară pe drum lămuriri sau să primească sprijin tehnic de la altcineva și trebuie să își procure singur hrană și adăpost.
      tabu.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Programează-te pentru câteva analize de sânge
      Toate cuplurile care se hotărăsc să aducă pe lume un copil ar trebui să își facă, obligatoriu, și analize de sange, spun medicii. Determinarea Rh-ului și a grupei de sânge e crucială. În cazul în care medicul descoperă că Rh-ul tău e negativ, iar cel al partenerului tău e pozitiv, sarcina va trebui să fie monitorizată mult mai atent. De asemenea, incompatibilitatea de Rh poate duce la malformații congenitale, diverse forme de retard sau chiar la moartea copilului. Analizele de sânge mai pot determina și riscul apariției unor boli genetice precum sindromul Down, epilepsie, diverse anomalii congenitale și așa mai departe. 
      Asigură-te că urmezi o dietă sănătoasă
      În perioada de preconcepție medicii recomandă viitoarelor mămici să fie foarte atente la dieta zilnică. Pentru ca viitoarea sarcină să fie lipsită de probleme e bine să adopți o dietă bogată în vitamine și nutrienți. În plus, dacă medicul îți recomandă, poți să începi să iei și suplimente prenatale. De asemenea, ar fi o idee bună ca, dacă bei cafea, să începi să renunți, treptat-treptat, la ea; cofeina poate afecta negativ sarcina. Același sfat e valabil și pentru tutun și consumul de alcool: ar fi bine să încerci să le eviți în timpul sarcinii.
      Estimează corect bugetul și costurile
      În perioada de preconcepție, dar și după ce vine pe lume bebelușul, vei avea nevoie de fonduri financiare suplimentare pentru haine, amenajarea camerei, jucării și diverse alte cheltuieli care vor apărea pe parcurs. Tocmai de asta e bine să faci câteva calcule estimative și să vezi unde te situezi. Ideal ar fi să ai o asigurare medicală care să acopere consultațiile prenatale, testarea, dar și nașterea bebelușului. Cu toate astea, dacă nu îți ies calculele nu ai niciun motiv să te impacientezi. Pe parcurs, deciziile potrivite te vor ajuta să reglezi din mers variabilele financiare.
      Pleacă într-o vacanță
      La prima vedere poate părea că acest sfat nu are ce căuta în această listă, însă dacă iei în considerare faptul că după venirea pe lume a bebelușului va trebui să stai tot timpul lângă el, o să constați că ACUM e cel mai bun moment să pleci într-o vacanță. În momentul în care cel mic va fi lângă tine va fi foarte greu, dacă nu chiar imposibil, să organizezi o astfel de escapadă. Pe lângă toate astea, zborurile nu sunt indicate atunci când ești însărcinată. În plus, există mari șanse ca dintr-o vacanță de vis să vă întoarceți acasă în formula dorită: în trei. Succes! 
      unica.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Iată care sunt principalele modificări:
      Metabolismul: Scade cu 2% pe decadă. Sistemul osos: scade cu 1% pe an din momentul în care ați împlinit 30 de ani Libidoul: este în scădere din cauza stresului ridicat și a schimbărilor hormonale. Stresul: în general ridicat din cauza grijilor pentru copii, părinți, sănătate, carieră și situația financiară. Depresia: mai bine acum decât mai târziu. Dacă respectați, preventiv, 8 obiceiuri, nu veți avea probleme cu schimbările care apar. Vă veți păstra sănătatea, veți fi plină de energie și împlinită.
      1. Luați micul dejun în fiecare dimineață
      Nutriționiștii sunt de acord că micul dejun este esențial pentru scăderea în greutate și menținerea metabolismului ridicat. Un studiu a demonstrat că femeile care luau un mic dejun consistent pierdeau cu 21% mai mult în greutate, după 8 luni, comparativ cu 4.5% pentru femeile care urmau o dietă scăzută în carbo-hidrați. Consumatoarele de mic dejun consistent continuă să slăbească, chiar dacă, per total consumă mai multe calorii, în timp ce cealaltă categorie începe să ia în greutate după 4 luni.
      Motivul: O masă consistentă este mai potrivită dimineața, când metabolismul este mai ridicat, iar pe dealtă parte previne pofta puternică de mâncare care apare atunci când cantitatea de zahăr din sânge scade.
      2. Creșteți metabolismul 
      Antrenamentul intesiv timp de 6 luni îmbunătățește metabolismul în perioadele de repaus. Așadar, veți arde mai multe calorii chiar și când stați comod pe canapea.
      Bonus: Efortul fizic ajută sistemul osos și menține echilibrul organismului. Încercați să faceți zilnic, minim 30 de minute de sport.
      3. Creșteți consumul de calciu și vitamina D
      Amândouă sunt esențiale pentru articulații. Asociația de Osteoporoză recomandă consumul zilnic de alimente bogate în Calciu și Vitamina D, pe care le găsiți, în special în lactate și somon. La sfatul medicului puteți completa cu vitamine, dacă este cazul.
      4. Exersați controlul stresului
      O inimă calmă și sănătoasă bate mai repede când inspirați și mai încet când expirați. Stresul însă, împiedică acest ritm natural și aduce modificări nesănătoase pentru organism, cum ar fi: creșterea presiunii sangvine, mai puțină energie către creier, libidou scăzut. De fapt, stresul vă îmbătrânește mai repede.
      Pentru a menține inima într-un ritm sănătos, inspirați pe nas timp de 4 bătăi ale inimii și expirați timp de 8 bătăi, cel puțin de două ori pe zi sau ori de câte ori simțiți presiune.
      5. Creșteți consumul de proteine
      Consumați alimente cu toți aminoacizii necesari pentru a asigura proteinele de care organismul are nevoie pentru o funcționare optimă. Aveți nevoie de 150 gr de proteine la fiecare masă. Cele mai bune surse sunt: peștele, ouăle, quinoa. Dar nu renunțați total la carbohidrați. Cresc starea de bine prin producerea de serotonină din creier. Cel puțin de două ori pe zi încercați să creșteți starea de spirit, pentru a ține depresia departe de voi.
      6. Fiți aventuroase cu partenerul
      Încercați ceva nou, și nu doar în dormitor. Când sunteți îndrăgostite nivelul dopaminei crește foarte mult. Activități precum seri dansante sau evadatul într-o mică vacanță neprogramată stimulează libidoul. Același efect îl au și jucăriilor sexuale.
      7. Ieșiți în oraș cu prietenele
      Timpul petrecut cu prietenele reduce stresul, crește stima de sine și vă face mai iubitoare cu partenerul atunci când ajungeți acasă. Femeile cu viață socială activă, cu carieră, care fac parte din organizații de voluntariat au o presiune sanguină mai scăzută, risc scăzut pentru diabet și boli cardiace.
      8. Mergeți regulat la controlul medical 
      Pentru creșterea stării de sănătate, mergeți periodic la medic. Nu neglijați următoarele analize de rutină:
      Examen oftalmologic: O dată la 2-4 ani Analize de sânge: O dată la 2 ani Testul Papanicolau și control ginecologic: Anual Tiroida: O dată la 5 ani Mamografie: O dată pe an, maxim la 2 ani Glucoza din sânge: O dată la 3 ani, începând cu 45 de ani. femeide10.ro
  •