Toate beneficiile sucului de roșii


    Chiar dacă nu are o denumire exotică și nici nu este foarte greu de găsit, sucul de roșii este un ingredient de bază pentru un organism puternic, un ten neted și o digestie optimă.

tomato-juice-benefits-1296x728-feature.jpg

Combinația dintre vitaminele A, K, B1, B2, B3, B5, B6 și mineralele utile cum sunt magneziul, cuprul, fierul și fosforul din sucul de roșii asigură beneficii importante pentru frumusețe și sănătate. În loc să iei foarte multe suplimente, mai bine îndreaptă-te spre un pahar de suc de roșii pentru a elimina imperfecțiunile și a avea multă energie.

Iată ce avantaje vei obține dacă transformi sucul de roșii în băutura ta preferată, potrivit eva.ro

1. Crește imunitatea și protejează ochii

Sucul de roșii este o sursă foarte bună pentru vitaminele A și C, care sunt nutrienții esențiali pentru fortificarea sistemului imunitar, ameliorarea vederii și prevenirea afecțiunilor oculare. Aceste două vitamine contribuie și la fortificarea dinților și a sistemului osos.

2. Ține colesterolul sub control

Consumul frecvent de suc de roșii asigură prevenirea colesterolului crescut și îi reduce nivelul în cazul în care deja ai depășit valoarea normală. Favorizează eliminarea colesterolului „rău” de tip LDL din organism. De asemenea, conține niacină sau vitamina B3, care stabilizează nivelul colesterolului.

3. Favorizează atingerea greutății ideale

Un alt beneficiu important al sucului de roșii este faptul că accelerează slăbirea. Menține un nivel optim de hidratare, iar conținutul redus de sodiu previne retenția de apă și reduce apetitul sau senzația de oboseală. Creează o rezervă esențială de nutrienți și calorii, care mențin procesele metabolice chiar și în contextul unor diete drastice pentru eliminarea kilogramelor în plus.

4. Stimulează digestia

Constipația este una dintre problemele cel mai des întâlnite în rândul persoanelor de vârsta a treia. În loc să iei laxative mai bine bea un pahar de suc de roșii pe stomacul gol pentru a elimina acest inconvenient. Fibrele din sucul de roșii protejează ficatul, reglează digestia, previn crampele și acumularea gazelor intestinale.

5. Descompune homocisteina

Datorită conținutului ridicat de vitamina B6 sucul de roșii poate susține în mod eficient capacitatea organismului de a descompune homocisteina în molecule inofensive.

Homocisteina este un compus care poate deteriora structura vaselor de sânge, cauzând boli cardiace.

6. Detoxifică organismul

Sucul de roșii conține clor și sulf, accelerând procesul de eliminare a toxinelor din organism. Rinichii și ficatul sunt organele care neutralizează substanțele nocive din corp, iar doza de clor și sulf din această băutură naturală le protejează de infecții. Pentru a realiza o detoxifiere completă a organismului nu este nevoie decât să bei un pahar de suc de roșii în fiecare dimineață.

7. Tratează acneea și reglează producția de sebum

Acest suc este util și în lupta împotriva acneei. Neutralizează decolorarea pielii cauzată de cicatricile lăsate de coșuri, previne apariția leziunilor și accelerează vindecarea celor existente. De asemenea, reduce dimensiunea porilor și stopează luciul inestetic cauzat de producția excesivă de sebum.

8. Energizează tot organismul

Sucul consistent este o sursă excelentă de antioxidanți, care elimină radicalii liberi din organism. În acest mod un simplu pahar de suc de roșii te ajută să-ți menții aspectul tânăr, să previi ridurile și să ai mereu multă energie. Renunță la cafea în favoarea acestei băuturi și nu vei avea nimic de regretat.

9. Tratează părul deteriorat și intensifică strălucirea șuvițelor

Vitaminele și fierul din componența sucului de roșii adaugă vitalitate, volum și strălucire părului. De asemenea, tratează eficient mătreața și elimină senzația de arsură sau de mâncărime de la nivelul scalpului. Nu trebuie decât să aplici suc de roșii pe tot scalpul și pe lungimea părului după ce te-ai clătit de șampon, să-l lași să acționeze 4-5 minute, apoi să-l clătești cu apă rece, la fel ca pe un balsam.

eva.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Ingrediente:
      2 linguri de ulei de măsline 1,400 kg piept de pui dezosat Piper proaspăt măcinat 450 g ciuperci crimini 100 g roşii uscate la soare Rozmarin proaspăt tocat 2 căţei de usturoi Sare 250 g fasole albă fiartă 100 g supă de pui Preparare:
      1. Preîncălzeşte cuptorul la 220 de grade Celsius, iar între timp, într-o tigaie întinsă încinge o lingură de ulei.
      2. Asezonează pieptul de pui cu sare şi piper, iar apoi adaugă-l în tigaie, până devine auriu. Întoarce-l şi pe cealaltă parte şi aşteaptă cinci minute.
      3. Se pune şi cealaltă lingură de ulei în tigaie. Se adaugă ciupercile. Se sotează 5 minute. Se adaugă roşiile, rozmarinul, usturoiul, sare şi piper. Se sotează încă un minut. Se adaugă fasolea şi supa de pui.
      4. Pieptul de pui se pune în tigaie. Se lasă 30 de minute pe foc. Se serveşte cald.
      Serviți cu plăcere!
      clickpoftabuna.ro
    • julia122997
      De julia122997
      De asemenea, ne vom bucura de mai multă lumină naturală pe parcursul activităților întreprinse în prima jumătate a zilei.
      Există însă și efecte adverse. Potrivit specialiștilor, modificarea orei afectează în special persoanele care suferă de depresie și cele care au probleme emoționale.
      Statele Uniunii Europene trebuie să decidă dacă vor rămâne permanent la ora de vară sau la ora de iarnă şi din anul 2021 hotărârea trebuie pusă în practică. Conform specialiştilor, organismul uman se adaptează la ora de iarnă în circa 15 zile.
      Țările europene care decid să menţină permanent ora de vară vor efectua ultima schimbare în ultima duminică din martie a anului 2021. Iar cei care decid să adopte ora de iarnă vor schimba ultima oară ceasurile în ultima duminică a lunii octombrie din 2021.
      Majoritatea specialiștilor susțin alegerea orei de vară, în ideea că o oră de lumină în plus va conduce la scăderea numărului de accidente rutiere, va reduce consumul de energie și va scădea rata infracționalității: majoritatea accidentelor și a infracțiunilor se petrec pe întuneric.
      unica.md
    • julia122997
      De julia122997
      Cercetătorii de la Spitalul Universitar din Lausanne, Elveția, au studiat asocierea dintre frecvența și durata unui pui de somn și riscul de complicații ale bolilor cardiovasculare fatale și non-fatale.
      Urmărind 3.462 de persoane cu vârste cuprinse între 35 și 75 de ani timp de aproape cinci ani, oamenii de știință elvețieni au descoperit că cei care au tras un pui de somn ocazional – o dată sau de două ori pe săptămână, între cinci minute până la o oră – au avut 48% mai puține șanse să sufere de un atac de cord, accident vascular cerebral sau insuficiență cardiacă decât cei care nu au dormit deloc.
      58% dintre persoanele studiate nu dormiseră deloc în timpul zilei, circa unu din cinci (19%) au spus că au tras un pui de somn în timpul zilei o dată sau de două ori pe săptămână, iar circa unu din 10 (12%) dormiseră în timpul zilei în trei până la cinci zile. Aproximativ 11% dintre respondenţi dormiseră în timpul zilei de şase până la şapte ori pe săptămână.
      În perioada de monitorizare de cinci ani au fost consemnate în rândul participanţilor 155 de evenimente cardiovasculare, precum infarct şi accident vascular cerebral.
      Studiul de observație a descoperit că nicio asociere nu a apărut pentru o frecvență mai mare sau pentru o durată mai mare.
      „Subiecţii care dormeau în timpul zilei o dată sau de două ori pe săptămână au avut un risc mai mic de evenimente asociate bolilor cardiovasculare, în timp ce nu a fost identificată nicio asociere în funcţie de o frecvenţă mai mare a somnului sau de durată”, a declarat doctor Nadine Häusler din cadrul Spitalului Universitar din Lausanne.
      „Mulţi dintre noi ar putea să dorească să tragă câte un pui de somn de 40 de minute, însă este nevoie de mai multe dovezi înainte de a putea spune că somnul regulat în timpul zilei ajută la reducerea riscului de infarct sau accident vascular cerebral”, a precizat Vanessa Smith de la British Heart Foundation.
      Naveed Sattar, profesor de Medicină Metabolică la Universitatea din Glasgow, este de părere că cei care trag un pui de somn o dată sau de două ori pe săptămână au un stil de viață sănătos sau organizat, dar că cei care dorm zilnic la prânz sunt probabil mai bolnavi.
      tabu.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Încetinește procesul de îmbătrânire
      Vitamina C este un antioxidant puternic și poate împiedica acțiunea radicalilor liberi asupra organismului. În timp, acumularea radicalilor liberi în organism poate fi periculoasă și poate duce la accelerarea procesului de îmbătrânire, dar și la apariția bolilor cardiovasculare, a artritei sau a cancerului.
      Îmbunătățește circulația sangvină
      Câteva studii au dovedit că vitamina C, consumată în doze mici, poate contribui la dilatarea vaselor de sânge și poate preveni afecțiuni precum tensiunea arterială, atacul de cord sau angina pectorală. Este de obicei recomandată persoanelor care suferă de insuficiență cardiacă sau hipertensiune arterială.
      Tratează afecțiunile pielii
      Vitamina C poate fi un ajutor de nădejde pentru reducerea ridurilor și îmbunătățirea elasticității pielii. Din acest motiv, ea se regăsește frecvent în cremele hidratante pentru ten și corp. De asemenea, vitamina C reprezintă un factor esențial în producția de colagen, o proteină care se găsește în țesuturile conjunctive ale corpului. Astfel, vitamina C ajută la accelerarea procesului de vindecare a rănilor, de la zgârieturi minore, la răni mai adânci, arsuri sau fracturi.
      Ameliorează astmul și problemele căilor respiratorii
      Având un rol antioxidant și antihistaminic, vitamina C ameliorează crizele de astm și îmbunătățește funcționarea plămânilor și a căilor respiratorii. Dozele zilnice de vitamina C influențează producția de histamină, acea substanță care produce inflamațiile în cazul bolnavilor de astm. De asemenea, mai multe studii au demonstrat că vitamina C reduce bronhoconstricția care apare atunci când depunem efort fizic intens, în urma căruia ne confruntăm cu stări de tuse și respirație îngreunată.
      Ajută la scăderea colesterolului
      Nivelul ridicat al colesterolului din sânge poate duce la apariția mai multor afecțiuni grave în organism, însă acesta poate fi ținut sub control cu ajutorul consumului de vitamina C. Ea stimulează conversia colesterolului în săruri biliare, care pot fi eliminate mai ușor din organism.
      Reduce stresul
      Creierul este atacat de o mulțime de factori dăunători, iar sistemul nervos este mereu afectat de stres și efectele sale nocive. De aceea, este important să îți protejezi organismul și sistemul nervos, printr-un consum zilnic de vitamina C.
      Așadar, consumul de vitamina C contribuie la regenerarea țesuturilor, întreținerea articulațiilor și a vaselor de sânge și protejează organismul de afecțiunile cardiovasculare și de problemele respiratorii. Vitamina C se găsește într-o mulțime de fructe și legume, cum ar fi portocale, lămâi, kiwi, pepene, spanac, mazăre, varză și conopidă. 
      femeia.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Beneficiile ar proveni din polifenoli, compuși care sunt mai puțin găsiți la vinul alb, bere sau cidru, spune echipa King’s College London. Un pahar de vin roșu timp de o săptămână a fost suficient pentru a face diferența, dar cercetătorii spun că descoperirile nu sunt o scuză pentru un exces. Polifenolii, cum ar fi resveratrolul din pielea strugurilor roșii, sunt micronutrienți despre care se crede că au proprietăți benefice și acționează ca un combustibil pentru microbii utili care trăiesc în interiorul intestinului nostru.
      Flora intestinală conține trilioane de bacterii și alte microorganisme, iar această comunitate de microbi „prietenoși” ne ajută să ne menținem sănătoși.
      Cercetătorii au arătat că mici modificări ale microbiotei noastre, care ne poate face mai susceptibili la boli precum sindromul de colon iritabil, boli de inimă și obezitate și poate chiar să ne afecteze starea de spirit și sănătatea mentală sunt cauzate de stilul nostru de viață, precum și a unor diete și tipuri de medicamente. Toate acestea pot deranja ecosistemul intestinal fin echilibrat.
      Studiul, publicat în revista Gastroenterology, a analizat mii de oameni care trăiesc în Marea Britanie, SUA și Olanda. Participanții au fost întrebați despre dieta lor și cât de mult și ce tip de alcool beau de obicei. Microbiota intestinală a consumatorilor de vin roșu a fost mai diversă decât cei care nu consumau vin roșu. Consumul ocazional – un pahar pe săptămână sau în două săptămâni – părea să fie suficient. Niciunul dintre participanți nu a fost recunoscut ca făcând excese de alcool. Cercetătorii spun că un consum exagerat nu este recomandat și ar avea, probabil, un efect negativ asupra bacteriilor din intestine, precum și asupra sănătății generale a unei persoane.
      „Acesta este un studiu de observație, deci nu putem dovedi că efectul pe care îl vedem este cauzat de vinul roșu”, spune Caroline Le Roy, cercetătoare în cadrul studiului. „Dacă trebuie să alegeți astăzi o băutură alcoolică, vinul roșu este varianta optimă, deoarece pare că poate exercita un efect benefic asupra organismului și a microbilor intestinali, care, la rândul lor, pot ajuta la ținerea sub control a greutății și la scăderea riscului de boli de inimă”, a adăugat ea.
      Nu trebuie să bei în fiecare zi și totuși este recomandat să consumi alcool cu moderație, spune experta.
      „Rezultatele acestui studiu sunt interesante, iar efectele dietei noastre asupra bacteriilor din intestinul nostru sunt o zonă cu adevărat interesantă a științei. Cu toate acestea, este nevoie de mai multe cercetări înainte de a face concluzii ferme despre aportul de vin roșu și modificările florei intestinale și dacă acest lucru poate duce la beneficii tangibile pentru sănătate”, este de părere și Alex White, expert  în nutriție la British Nutrition Foundation.
      „Trebuie amintit că nivelurile ridicate de aport de alcool sunt legate de un risc crescut de o serie de probleme de sănătate, inclusiv unele tipuri de cancer, boli de inimă, accident vascular cerebral și boli hepatice, și că pentru a menține riscurile pentru sănătate de la alcool la un nivel scăzut, se recomandă ca adulții să nu bea mai mult de 14 unități pe săptămână în mod regulat.”, a mai spus el.
      tabu.ro
  •