Toate beneficiile sucului de roșii


    Chiar dacă nu are o denumire exotică și nici nu este foarte greu de găsit, sucul de roșii este un ingredient de bază pentru un organism puternic, un ten neted și o digestie optimă.

tomato-juice-benefits-1296x728-feature.jpg

Combinația dintre vitaminele A, K, B1, B2, B3, B5, B6 și mineralele utile cum sunt magneziul, cuprul, fierul și fosforul din sucul de roșii asigură beneficii importante pentru frumusețe și sănătate. În loc să iei foarte multe suplimente, mai bine îndreaptă-te spre un pahar de suc de roșii pentru a elimina imperfecțiunile și a avea multă energie.

Iată ce avantaje vei obține dacă transformi sucul de roșii în băutura ta preferată, potrivit eva.ro

1. Crește imunitatea și protejează ochii

Sucul de roșii este o sursă foarte bună pentru vitaminele A și C, care sunt nutrienții esențiali pentru fortificarea sistemului imunitar, ameliorarea vederii și prevenirea afecțiunilor oculare. Aceste două vitamine contribuie și la fortificarea dinților și a sistemului osos.

2. Ține colesterolul sub control

Consumul frecvent de suc de roșii asigură prevenirea colesterolului crescut și îi reduce nivelul în cazul în care deja ai depășit valoarea normală. Favorizează eliminarea colesterolului „rău” de tip LDL din organism. De asemenea, conține niacină sau vitamina B3, care stabilizează nivelul colesterolului.

3. Favorizează atingerea greutății ideale

Un alt beneficiu important al sucului de roșii este faptul că accelerează slăbirea. Menține un nivel optim de hidratare, iar conținutul redus de sodiu previne retenția de apă și reduce apetitul sau senzația de oboseală. Creează o rezervă esențială de nutrienți și calorii, care mențin procesele metabolice chiar și în contextul unor diete drastice pentru eliminarea kilogramelor în plus.

4. Stimulează digestia

Constipația este una dintre problemele cel mai des întâlnite în rândul persoanelor de vârsta a treia. În loc să iei laxative mai bine bea un pahar de suc de roșii pe stomacul gol pentru a elimina acest inconvenient. Fibrele din sucul de roșii protejează ficatul, reglează digestia, previn crampele și acumularea gazelor intestinale.

5. Descompune homocisteina

Datorită conținutului ridicat de vitamina B6 sucul de roșii poate susține în mod eficient capacitatea organismului de a descompune homocisteina în molecule inofensive.

Homocisteina este un compus care poate deteriora structura vaselor de sânge, cauzând boli cardiace.

6. Detoxifică organismul

Sucul de roșii conține clor și sulf, accelerând procesul de eliminare a toxinelor din organism. Rinichii și ficatul sunt organele care neutralizează substanțele nocive din corp, iar doza de clor și sulf din această băutură naturală le protejează de infecții. Pentru a realiza o detoxifiere completă a organismului nu este nevoie decât să bei un pahar de suc de roșii în fiecare dimineață.

7. Tratează acneea și reglează producția de sebum

Acest suc este util și în lupta împotriva acneei. Neutralizează decolorarea pielii cauzată de cicatricile lăsate de coșuri, previne apariția leziunilor și accelerează vindecarea celor existente. De asemenea, reduce dimensiunea porilor și stopează luciul inestetic cauzat de producția excesivă de sebum.

8. Energizează tot organismul

Sucul consistent este o sursă excelentă de antioxidanți, care elimină radicalii liberi din organism. În acest mod un simplu pahar de suc de roșii te ajută să-ți menții aspectul tânăr, să previi ridurile și să ai mereu multă energie. Renunță la cafea în favoarea acestei băuturi și nu vei avea nimic de regretat.

9. Tratează părul deteriorat și intensifică strălucirea șuvițelor

Vitaminele și fierul din componența sucului de roșii adaugă vitalitate, volum și strălucire părului. De asemenea, tratează eficient mătreața și elimină senzația de arsură sau de mâncărime de la nivelul scalpului. Nu trebuie decât să aplici suc de roșii pe tot scalpul și pe lungimea părului după ce te-ai clătit de șampon, să-l lași să acționeze 4-5 minute, apoi să-l clătești cu apă rece, la fel ca pe un balsam.

eva.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Interdicția respectivă a început în perioada când nu existau metode eficiente de tratament și de prevenire a transmiterii HIV de la mamă la copil. Problema a fost relevată în anul 2018, în cadrul analizei legislației naționale în domeniul HIV, efectuată de PNUD Moldova și UNAIDS, când Asociația Obștească, „Inițiativa Pozitivă” a început să lucreze asupra unui șir de chestiuni din acest raport.
      În anul 2019, organizația non-guvernamentală „Mamele pentru viață”, a comunicat publicului larg despre un caz, când unei femei HIV pozitive i-a fost refuzat serviciul de fertlizare in vitro. În acest context, cele două organizații s-au adresat Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale, unde, în luna decembrie 2019, a fost creat un grup de lucru care a elaborat amendamentele necesare în ordinile ministerului. 
      Președinta Asociației Obștești „Mamele pentru viață”, Irina Belevțova, susține că trăiește cu HIV de 21 de ani și a trecut și ea prin momentul în care a fost nevoită să se împace cu gândul că nu va mai putea avea copii niciodată. 
      „Femeile care trăiesc cu HIV, pe lângă toate fricile legate de statutul lor, trec și printr-un proces complicat de autostigmatizare, iar faptul că sistemul medical din Moldova nu este întotdeauna de partea lor și încearcă să le ia șansa de a avea copii, nu le ajută deloc. Eu le înțeleg pe aceste femei, știu prin ce trec ele. Asta m-a motivat cel mai mult să mă implic și să depun tot efortul, ca femeile care trăiesc cu HIV să poată avea copii”, spune Belevțova.
      Directorul general al Asociației Obștești „Inițiativa Pozitivă”, Ruslan Poverga a menționat că „acesta este un caz când oamenii nu au tăcut, asociațiile obștești s-au autosesizat și au căutat soluții, iar autoritățile au ascultat și au soluționat problema”.
      În Republica Moldova, conform datelor estimate de Centrul Sănătatea Reproducerii și Genetica Medicală, 20% din numărul total de cupluri de vârstă reproductivă suferă de o formă sau alta de infertilitate, iar pentru 2,5% dintre femei, fertilizarea in vitro poate fi singura posibilitate de a mai avea copii. 
      agora.md
    • julia122997
      De julia122997
      Lapte degresat
      Laptele degresat, fără grăsimi a făcut ravagii în anii 90, când dietele cu conținut scăzut de grăsimi erau în vogă. Iar studiile arată că, grăsimea crește pofta de mâncare.
      Lapte integral
      Spre deosebire de laptele degresat, laptele integral are conținutul de grăsime intact. Deși o cană de lapte integral conține cinci grame de grăsimi saturate, aceasta poate face parte dintr-un regim alimentar sănătos.
      De asemenea, prăjiturile și brioșele făcute cu lapte integral tind să nu se usuce la fel de mult și să aibă o textură mai fină.
      Lapte fără lactoză
      Produsele lactate fără lactoză sunt o opțiune excelentă pentru persoanele care sunt intolerante la lactoză. Laptele fără lactoză conține toate elementele componente benefice (cum ar fi calciul și alți nutrienți) care se găsesc în laptele obișnuit.
      Lapte de migdale
      Unul dintre cele mai populare tipuri de lapte pe bază de plante de pe piață, laptele de migdale este semnificativ mai scăzut în calorii, grăsimi și proteine decât laptele de vacă. Este mai bogat în vitamine și minerale, în special vitamina E.
      Deși îl poți folosi la gătit și la coacere, laptele de migdale are o aromă și o textură mai scăzute decât laptele de vacă.
      Laptele de caju
      La fel ca laptele de migdale, laptele de caju are un conținut scăzut de calorii și grăsimi. El este asemenea, o sursă bună de grăsimi polinesaturate, vitamina, A și vitamina E.
      Cu o textură bogată în nuci, cremoasă, laptele de caju este un adaos excelent la smoothie-uri.
      Lapte de ovăz
      Cunoscut pentru textura sa cremoasă și aroma sa plăcută, laptele de ovăz câștigă din ce în ce mai mult teren.
      Deși conține mai multe calorii decât multe alte tipuri de lapte pe bază de plante, aduce, de asemenea, un aport mai mare în proteine. Textura sa cremoasă provine de la numărul mai mare de carbohidrați existent din laptele de ovăz, care oferă și o cantitate suplimentară de fibre.
      Mulțumită aromei și texturii mai puternice a laptelui de ovăz, a devenit un lapte popular bazat pe plante în magazinele de cafea.
      kudika.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Poate fi foarte dificil sau chiar imposibil pentru o femeie să rămână însărcinată în mod natural după vârsta de 50 de ani, dar cu ajutorul noilor tratamente de reproducere asistată ar putea fi un vis realizabil. În general sarcina la 50 de ani presupune recurgerea la fertilizarea in vitro, iar șansa de a avea un copil este de aproximativ 1%.
      Ce avantaje are sarcina la 50 de ani?
      Femeile care au ajuns la vârsta de 50 de ani nu trebuie neapărat să renunțe la dorința de a avea un copil, ci chiar există efecte benefice ale unei sarcini în această etapă din viață:
      1. Femeile de peste 50 de ani au mai multă experiență și stabilitate financiară
      În acest interval de vârstă este mult mai probabil ca o femeie să aibă o viață stabilă și să fi ajuns la un nivel salarial confortabil, cu economii substanțiale.Când vine vorba despre cheltuielile asociate cu sarcina și cu îngrijirea bebelușului nu va fi foarte complicat să se descurce și va avea fonduri suficiente. De asemenea, o femeie de 50 de ani are o stare emoțională stabilă, are experiență de viață și se acceptă așa cum este, cu defecte și calități.
      2. Copiii cu mame mai în vârstă au realizări importante
      Copiii care se nasc după o sarcină la o vârstă mai înaintată au tendința de a fi stângaci. Structura specifică a creierului unei persoane stângace oferă o gamă foarte largă de posibilități, crescând șansa de a avea realizări substanțiale de-a lungul vieții.În cadrul studiilor de specialitate s-a constatat că peste 90% dintre copiii cu mame mai în vârstă au rezultate excelente la școală.
      3. Femeile care nasc mai târziu trăiesc mai mult
      Potrivit specialiștilor, nașterea la o vârstă înaintată poate prelungi durata de viață, ajungându-se la o speranță de viață de 80-90 de ani. Acest lucru se întâmplă pentru că genele care le permit femeilor în cauză să susțină sarcina și să nască mai târziu întârzie și procesul de îmbătrânire care crește riscul de îmbolnăviri.
      Riscurile și complicațiile asociate cu sarcina la 50 de ani

      Deși numărul de femei care rămân însărcinate și nasc după 50 de ani a crescut în ultimii ani trebuie cunoscute și riscurile pentru mame și copii.
      Iată care sunt complicațiile care pot apărea:
      1. Cancerul
      Femeile mai în vârstă care recurg la tratamente de fertilitate pentru a rămâne însărcinate au un risc ridicat de cancer la sân. Potrivit specialiștilor, administrarea hormonilor suplimentari poate interacționa negativ cu procesul normal de îmbătrânire a celulelor de la nivelul sânilor.
      2. Probleme cu inima
      Stresul și presiunea la care este supusă inima femeilor de peste 50 de ani ca urmare a sarcinii au fost adesea comparate cu participarea la maraton la o vârstă înaintată. Cu cât femeia are o vârstă mai ridicată, cu atât pot apărea mai multe complicații.Începând cu vârsta de 40 de ani se accentuează riscul de preeclampsia, care crește proporțional cu trecerea timpului.
      3. Placenta previa
      Riscul apariției acestei complicații în timpul sarcinii este foarte mare după 50 de ani, fiind caracterizată prin creșterea placentei în zona inferioară a uterului și blocarea totală sau parțială a deschiderii colului uterin. Consecințele pot fi nașterea prematură și hemoragiile vaginale severe.
      4. Riscuri pentru bebeluș
      Bebelușii cu mame de peste 50 de ani au un risc crescut de boli cardiace și malformații. De asemenea, se pot naște înainte de termen.
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Sauna cu infraroșu folosește lumina pentru a produce căldură. Spre deosebire de varianta tradițională, nu încălzește aerul din jurul tău, ci utilizează energia electromagnetică pentru a încălzi direct corpul. „Această variantă eficientă de saună pătrunde rapid în țesuturi și încălzește organismul uman înainte de a acționa asupra aerului”, explică dr. Vivian Eisenstadt, terapeut specializat. Potrivit specialiștilor, numai 20% din căldura emisă de sauna cu infraroșu va ajunge în aer, iar restul de 80% se va regăsi în interiorul corpului.
      Iată care sunt principalele beneficii pe care ți le asigură sauna cu infraroșu:
      1. Reducerea stresului
      Principalul beneficiu asociat cu utilizarea saunei cu infraroșu este neutralizarea stării emoționale negative cauzate de stresul acumulat acasă ori la serviciu. Mediul cald, liniștea care te înconjoară și lipsa diferitelor lucruri care îți distrag atenția transformă sauna cu infraroșu în remediul ideal pentru stimularea circulației sângelui și creșterea producției de endorfine.Acești compuși acționează ca un analgezic natural și îți vor da o stare de optimism tot restul zilei.
      2. Diminuarea durerilor musculare și relaxarea intensă
      Acest tip de saună relaxează mușchii și reduce intensitatea durerilor care îi afectează. De asemenea, sauna tratează durerile cauzate de artrită sau inflamații și te revitalizează după antrenamentele foarte solicitante.
      În timpul saunei crește temperatura corpului, ceea ce cauzează dilatarea vaselor de sânge și intensificarea ritmul circulației, fiind stimulat procesul de vindecare și refacere a tuturor țesuturilor. Este recomandat să folosești acest tratament dacă practici sport de performanță sau pentru a elimina tensiunea acumulată la nivelul mușchilor și a neutraliza acidul lactic.
      3. Evacuarea toxinelor din organism
      Majoritatea persoanelor nu transpiră în fiecare zi. Transpirația abundentă are, însă, multiple beneficii pentru sănătate. Prin acest proces se elimină substanțele nocive care pot stagna în organism și crește capacitatea rinichilor de a filtra sângele în mod optim.
      Pe măsură ce căldura din sânge se apropie de suprafața pielii, sistemul nervos va trimite semnale spre glandele sudoripare. Transpirația are rolul de a răcori corpul și conține 99% apă. Sauna cu infraroșu asigură, însă, o transpirație profundă, care reduce nivelul de plumb, cupru, zinc, nichel, mercur și alte elemente chimice care se acumulează în corp în urma activităților zilnice.
      4. Vindecarea pielii și reducerea ridurilor
      Sauna de acest tip este și secretul pielii sănătoase și revitalizate. Transpirația curăță pielea pentru că elimină stratul de celule moarte și dă un aspect întinerit, mult mai proaspăt.Prin intermediul saunelor vei putea elimina bacteriile de la suprafața pielii, iar curățarea porilor va face pielea mult mai catifelată, fără să aplici cantități mari de creme sau seruri faciale.
      În cadrul studiilor realizate s-a constatat că sauna cu infraroșu stopează deteriorarea colagenului, care are drept rezultat lăsarea pielii și apariția ridurilor.Vei combate și acneea sau descuamarea tenului.
      5. Tratarea insomniei
      Folosirea frecventă a saunei cu infraroșu favorizează un somn profund și liniștit. Calmul și producția crescută de endorfine ameliorează semnificativ calitatea orelor de odihnă și previn somnul agitat sau întrerupt.
      6. Accelerarea procesului de slăbire
      Transpirația și încălzirea corpului vor stimula organismul să ardă mai multe calorii. Sauna cu infraroșu accelerează circulația sângelui, elimină excesul de sodiu, combate retenția de apă și te ajută să-ți reconturezi corpul așa cum îți dorești. În același timp dă un impuls util metabolismului care se menține mai multe ore, fiind o soluție eficientă pentru a ajunge mai rapid la greutatea ideală.
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Ingrediente 
      2 file-uri medii de somon 1 lingură ulei de măsline 25 g roşii uscate  busuioc proaspăt 120 g brânză feta sare şi piper Mod de preparare
      Într-o tigaie pune uleiul la încins şi căleşte roşiile uscate. Adaugă busuiocul tocat, iar după ce se călesc ingredientele, adaugă brânza feta pe care ai sfărâmat-o cu o furculită. Amestecă bine şi asezonează cu sare şi piper.
      Spală bucăţile de somon şi crestează-le pe mijloc, astfel încât să faci loc pentru a le umple. Foloseşte o linguriţă şi umple cu amestecul cu brânză obţinut. Pune bucăţile pe tava unsă cu puţin ulei şi bagă totul la cuptorul încălzit în prealabil. Lasă la copt aproximativ 30 de minunute, până când peştele este gata.
      Se serveşte cald, cu garnitura preferată sau cu o salată. 
      Poftă bună! 
      clickpoftabuna.ro
  •