O colecție de sucuri care te întineresc, efectiv, organizate după culoare și câteva din efectele fantastice pe care le au asupra organismului tau. Este ideal dacă vei combina aceste sucuri, câte două-câte trei, dar este și mai bine dacă vei consuma aceste sucuri atunci când fructele și legumele sunt în sezon.

smoothies-2253423.jpg

Rubiniu

Bobiţele de rodie despre care chinezii spun că aduc noroc reprezintă o bogată sursă de vitamine şi mine-rale. Sucul ajută la producerea de elastină şi colagen, menţinând astfel elasticitatea şi fermitatea pielii şi întârziind apariţia ridurilor.

Auriu de toamnă

Amestecă într-un blender doi ardei graşi roşii, bogaţi în carotenoide, o substanţă care contribuie la îmbunătăţirea aspectului pielii, cu tot atâţia morcovi, un bucheţel de broccoli şi un măr.

Verde de primăvară

Broccoli este considerat un superaliment, cu importante calităţi antiîmbătrânire şi antioxidante. Dacă nu-ţi place gustul, combină 3-4 bucheţele cu o mână de frunze de spanac, un pahar cu suc de portocale şi un măr.

Roşu pasional

Amestecă trei roşii cu o jumătate de ardei verde, un măr şi o tulpină de ţelină apio, o linguriţă cu sos Worcestershire şi un praf de piper. Antioxidanţii din acest cocteil picant vor împiedica degradarea pielii.

Chihlimbar

Castravetele este bun atunci când îl aplici pe piele, dar, dacă-l consumi sub formă de suc, beneficiile sunt şi mai mari. Amestecă un castravete cu doi morcovi, o tulpină de apio şi două mere şi cocteilul binefăcător e gata!

Roşu de pădure

Afinele sunt printre fructele de pădure foarte bogate în substanţe naturale care stimulează elasticitatea pielii. În combinaţie cu aceeaşi cantitate de măr verde, se transformă într-o băutură plină de calităţi.

femeia.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Comunici cu cei din jur mai ales prin intermediul feței: prin vorbe, priviri, mimică. De aceea, este imposibil să te ascunzi atunci când ai probleme cu dinții. În acest caz, problemele de sănătate se transpun și în probleme estetice. Pentru a nu fi pusă în situația de a te feri să zâmbești, este bine să iei în calcul câteva recomandări pentru a-ți menține dantura sănătoasă și frumoasă. 
      1.Vizitează periodic medicul stomatolog
      Nu trebuie să ajungi la medic doar când durerea de dinți devine insuportabilă sau după ce dantura ta și-a pierdut în totalitate culoarea naturală, pentru că s-ar putea ca atunci să fie prea târziu. O vizită periodică la medicul stomatolog, de exemplu, o dată la șase luni, te poate scuti de complicații ulterioare, deoarece le vei putea preveni. De asemenea, în urma controlului stomatologic, vei afla dacă ai vreo infecție încă nedepistată, vreun început de carie sau orice altă problemă și o vei putea trata la timp, înainte ca situația să se agraveze. Poți profita de această vizită pentru a cere sfaturi și recomandări medicului, întrucât este persoana cea mai în măsură să îți ofere informații sigure pentru sănătatea ta și a danturii tale. Astfel, te vei putea bucura de niște dinți sănătoși, care să te facă să fii mereu cu zâmbetul pe buze. 
      2. Evită anumite alimente și consumă produse la temperatură moderată
      Alimentele care afectează cel mai mult dinții sunt cele acide: dulciuri, citrice, băuturi carbogazoase etc. Acestea, prin descompunere, produc acizi care distrug calciul din smalț și favorizează formarea cariilor. Nici vinul și cafeaua nu trebuie consumate în exces deoarece afectează culoarea dinților. Și deasemenea, nicotina din țigări este una din substanțele cunoscute pentru că duce la îngălbenirea lor, pentru că se depune pe dinți; în plus, poate provoca apariția cariilor, motiv pentru care dantura este afectată și de fumat. Trebuie să ai grijă și la temperatura alimentelor pe care le consumi. De preferat este să nu consumi produse foarte reci sau fierbinți, ci la o temperatură moderată. În caz contrar, extremele afectează smalțul dinților, iar efectul imediat resimțit este durerea. Mai ales persoanele care suferă de sensibilitate dentară simt acest efect, deoarece stratul de smalț care le acoperă dinții nu este suficient de gros pentru a-i proteja. Consumarea alimentelor la o temperatură moderată te va scuti de dureri de dinți și de scăderea rezistenței acestora pe viitor. 
      3. Spală-te pe dinți după fiecare masă și schimbă-ți periodic periuța
      Este destul de greu să te poți spăla pe dinți de fiecare dată după ce mănânci pentru că uneori iei masa în oraș, alteori la serviciu. O idee bună este să ai mereu la tine o periuță de dinți și un tub mic de pastă, dar dacă ți se pare foarte complicat, măcar dimineața și seara este obligatoriu să faci asta, pentru a îndepărta resturile de mâncare care îți vor afecta, în timp, dinții. 
      Asociația Dentară recomandă, în general, înlocuirea periuței de dinți la aproximativ trei-patru luni, atunci când aceasta prezintă semne de uzură. Dar sunt și cazuri când este bine ca periuța să fie schimbată mai repede: dacă, de exemplu, ai fost răcită, pentru că germenii care ți-au provocat îmbolnăvirea vor rămâne pe ea. Înlocuind-o, eviți să continui să te expui acestora și să te îmbolnăvești din nou. De asemenea, periuțele de dinți ale copiilor este bine să fie schimbate mai des decât cele ale adulților, pentru că ei au dinții mai sensibili și mai predispuși la probleme dentare. 
      unica.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Te tentează preparatele cu brânză, dar de fiecare dată când guști ai probleme cu acneea și depășești totalul de calorii pe care ți l-ai propus? Nu trebuie să renunți la brânză, ci să înveți  să faci alegeri mai inspirate. Nu te lăsa intimidat de reputația brânzei. Nu va bloca arterele și nici nu va crea un exces de sodiu dacă procedezi în mod inteligent.
      Brânza îți asigură o doză importantă de proteine, calciu, vitamina D și alți nutrienți care previn îmbolnăvirile.
       Iată cum trebuie să procedezi pentru a include brânza într-un meniu echilibrat:
       1. Citește cu atenție eticheta
      Poate te întrebi ce sens are să te uiți la etichetă dacă știi deja că brânza îngrașă, dar nu contează numai grăsimile și caloriile. Niciuna dintre aceste informații nu are neapărat o conotație negativă, însă contează să verifici și alte componente.
      De exemplu, brânza proaspătă conține multă cazeină, un tip de proteină care favorizează creșterea masei muscuare, fiind ideală ca gustare înainte sau după antrenamentele la sală. Persoanele care ridică greutăți consumă uneori cazeina și sub formă de pudră, dar în general este suficient să mănânci o porție de brânză proaspătă cu felii de ananas sau o salată. Bonusul este că această proteină îți menține și dinții puternici și strălucitori.
      Când citești totalul de grăsimi amintește-ți că tu controlezi cât consumi prin dimensionarea porției.
       2. Cumpără-ți un cântar de bucătărie și folosește-l des
      Precis ai auzit această recomandare, dar când vine vorba despre brânză este și mai important să o pui în practică pentru a preveni depășirea totalului de calorii. Nu aproxima cantitatea de brânză folosită, ci cântărește bucata pentru a te asigura că nu pui mai mult de 60g la orice rețetă. Există tendința de a subestima cantitatea utilizată, dar nu îți vei face deloc o favoare dacă urmărești să slăbești în timp ce te bucuri de gustul bun.
       3. Lasă brânza să ajungă la temperatura camerei
      Ficare sortiment de brânză va avea un gust mai intens dacă lași bucata să ajungă la temperatura camerei, în loc să o consumi imediat ce ai scos-o din frigider.Este foarte util să folosești  acest truc. Dacă savoarea este mai puternică după ce brânza nu mai este rece vei folosi o cantitate mai redusă fără să ți se pară că îți impui restricții.
       4. Alege tipuri de brânză care conțin mai puțină grăsime în mod natural
      Unele sortimente de brânză conțin un procent mai redus de grăsimi, de exemplu mozarella, feta și brânza de capră. Încearcă să utilizezi o felie de brânză mozarella când pregătești un burger în loc de brânză Cheddar. Se va topi mai ușor, iar dacă îți lipsește gustul de dinainte poți adăuga puțin mărar și o linguriță de muștar.
      Citește întotdeauna profilul nutrițional pentru că nu poți determina cantitatea de grăsimi numai uitându-te la o bucată de brânză. Deși în general brânzeturile cremoase au mai multă grăsime decât cele tari sau care se sfărâmă, există și brânzeturile Brie și Camembert, care au un procent redus de grăsimi. Toate variantele pornesc de la culoarea albă sau ușor aurie, iar brânza Cheddar și cea Colby devin galbene prin folosirea semințelor de annatto.
      5. Încearcă brânza nepasteurizată
      Are mai multe vitamine și minerale decât varianta pasteurizată și este mai ușor de digerat pentru persoanele intolerante la lactoză. De asemenea, conține bacterii utile pentru tractul digestiv, reducând riscul de infecții.  
      6. Mizează pe aromă
      De exemplu, pentru brânza feta și cea cu mucegai gustul este atât de intens încât nu vei simți nevoia să folosești prea mult. Nu uita că gustul este foarte important, așa că poți alege sortimente cu multe grăsimi, dar cu o aromă aparte pentru că nu ai cum să exagerezi. Poți încerca și brânzeturile aromate, de exemplu brânza Havarti cu piper și mărar, brânza feta cu roșii uscate sau brânzeturile maturate cu nucă și ardei iute.
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Fă 10.000 de pași zilnic
      Aplicațiile de pe telefonul mobil te pot ajuta cu ușurință să ții evidența pașilor pe care îi faci zilnic. O plimbare ușoară după cină ajută la digestie, alege să urci pe scări în loc de a folosi liftul și mergi cu bicicleta sau pe jos până la birou în loc de mașină sau mijloacele de transport în comun.
      8 ore de somn
      Somnul de frumusețe nu mai este de ceva timp un mit și, atunci când nu ai parte de ore suficiente de somn, vei observa cum se acumulează kilogramele în plus, devii mai stresată și apar și multe alte probleme de sănătate.
      Accent pe hidratare
      Bea apă și nu ignora importanța hidratării. 8 pahare de apă pe zi reprezintă cantitatea recomandată, însă uneori acest lucru pare imposibil din cauza stilului de viață agitat pe care îl avem. Încearcă să bei cât mai multă apă posibil și, atunci când vrei altceva, adaugă în apă felii de citrice sau fructe.
      Fără alimente prăjite
      Optează întotdeauna pentru alimente pregătite la cuptor sau fierte în locul celor prăjite. Deși o porție de cartofi prăjiți, savurată din când în când, nu va crea mari probleme, renunțarea la prăjeli este un pas important către un organism mai sănătos.
      Controlul porțiilor
      Dacă, atunci când poftești, alegi o porție mică de fast-food, va fi mai benefic decât o cantitate considerabilă atunci când simți că organismul tău îți solicită astfel de alimente.Acest lucru este valabil pentru orice fel de alimente consumi și indiferent de momentul când servești masa.
      Gătește acasă
      În loc să îți cumperi tot felul de lucruri nesănătoase – pline de calorii și grăsimi – de la magazinele din apropierea locului de muncă, mai bine încerci să gătești tu acasă preparate sănătoase pe care să le poți lua cu tine la job. Atunci când tu ești cea care pregătește masa, știi exact ce ingrediente folosești și cum le-ai preparat.
      Încearcă alimente organice
      Deși acest lucru poate fi considerat un lux, ce zici dacă încerci să îți organizezi o mică grădină de legume și verdețuri, eventual chiar pe balconul tău? Vei consuma, măcar parțial, alimente sănătoase, fără pesticide sau alte adaosuri.
      Înlocuiește grăsimile saturate cu cele nesaturate
      Acest lucru înseamnă să renunți la chips-uri și să consumi mai multe alimente bogate în Omega 3. Asigură-te că ai mereu în frigider avocado, somon și nuci pentru momentele în care simți nevoia de a ronțăi ceva.
      Fără televizor sau telefon atunci când mănânci
      Renunță la tot ceea ce înseamnă tehnologie atunci când mănânci. Acest lucru îți va ajuta creierul să recunoască momentul când te simți sătulă și nu vei fi tentată să mănânci mai mult decât ai cu adevărat nevoie.
      elle.ro

    • julia122997
      De julia122997
      Prima Zi mondială a donatorului de sânge s-a sărbătorit în 2004 la Johannesburg, Africa de Sud. 
      Ziua mondială a donatorilor de sânge este una dintre cele opt campanii oficiale de sănătate publică, marcate de Organizația Mondială a Sănătății, împreună cu Ziua Mondială a Sănătății, Ziua Mondială a Tuberculozei, Săptămâna Mondială a Imunizării, Ziua mondială fără tutun, Ziua mondială a malariei, Ziua Mondială a Hepatitei și Ziua mondială de combatere a SIDA.
      Un strop de sânge – o șansă la viață!
      donând sânge salvezi vieți; în fiecare zi 100 de oameni din Moldova au nevoie de o transfuzie; nu te poți infecta donând sânge – este o procedură 100% inofensivă (nu te poți infecta cu HIV sau alte infecții, echipamentul folosit fiind de unică folosință); este un proces rapid și deloc dureros; poți dona sânge la fiecare 60 de zile; la donare îți poți face programare pentru data viitoare;
      Condițiile pentru a putea dona sânge:
      trebuie să fii sănătos; să ai cel puțin 18 ani; să cântărești cel puțin 50 kg; Știai că:
      mereu există o persoană care se află între viață și moarte și are nevoie de o transfuzie; sângele donat de tine este destinat persoanelor cu maladii severe, celor care au suferit accidente, mamelor și copiilor în stare gravă; donând sistematic sânge îți asiguri o rezervă permanentă de sânge atât pentru tine, cât și pentru persoanele apropiate ție sau cei care au nevoie; cei mai mulți oameni au emoții când donează pentru prima dată sânge, dar după procedură se conving cât de ușor este procesul; orice donator este binevenit și important; poți deveni eroul cuiva oferind o șansă la viață unui nou-născut, mamei, tatălui, fratelui sau surorii. în timpul donării se colectează în jur de 350-450 ml de sânge, ceea ce constituie mai puțin de 10% din cantitatea de sânge din organism (aproximativ 5-6 litri); 100% din sângele colectat este supus testelor la HIV, Hepatitele B, C și sifilis; există 4 grupe sanguine și fiecare dintre acestea sunt importante pentru donare; donarea sistematică presupune un control medical regulat, o confirmare că ești sănătos și că poți oferi o susținere celui care suferă; sângele este unic și nu poate fi înlocuit cu niciun medicament, acesta conține: eritrocite, care au funcția de aprovizionare cu oxigen a întregului organism; leucocite, care ajută la combaterea infecțiilor; trombocite, care răspund pentru coagularea sângelui; plasma este lichidul care transportă eritrocitele, leucocitele și trombocitele; dintr-o singură donație de sânge se pregătesc 3 componente sanguine. ea.md
    • julia122997
      De julia122997
      Miturile pot avea un rol important în cadrul civilizațiilor, ajutând la definirea culturală a societăților. Problema apare atunci când miturile și medicina se întâlnesc. Dacă pentru mituri este importantă componenta ficțională, în medicină informațiile trebuie să se bazeze pe studii științifice.
      De-a lungul timpului au apărut o mulțime de mituri medicale în care oamenii au încredere fără să le verifice gradul de adevăr și au continuat să persiste în timp. De la lucruri ce țin de comportament, la nutriție și capacitățile corpului uman, rezultatele și concluziile medicinei moderne au avut de pierdut în fața concepțiilor eronate crezute ca atare, fără a fi verificate.
      Iată câteva dintre miturile medicale pe care oamenii le cred în mod eronat:
      1. Mâncărurile încălzite la cuptorul cu microunde sunt periculoase
      Fals: Microundele sunt electromagnetice, nu radioactive
      Încălzitul mâncării la microunde nu face ca mâncarea să devină radioactivă. Conform Harvard Medical School, microundele generează un câmp electromagnetic care agită moleculele din mâncare, proces ce duce la încălzirea lor. Este adevărat, totuși, că în urma încălzirii, mâncarea poate fi contaminată din cauza recipientului în care este ținută. Acest aspect poate fi combătut prin utilizarea unor recipiente speciale pentru utilizarea în cuptorul cu microunde.
      2. Temperaturile scăzute ne fac să răcim
      Fals: Pentru a răci, trebuie să intri în contact cu un virus
      Temperatura în sine nu ne face mai vulnerabili la virusuri. Un studiu al cercetătorilor de la Yale a atestat faptul că vremea rece slăbește capacitatea de apărare a organismului, iar acest lucru favorizează infectarea cu un virus. Vremea rece favorizează replicarea virusurilor, iar în perioadele reci oamenii petrec mai mult timp înăuntru, oferind germenilor posibilitatea de a se răspândi. Totuși, faptul că expunerea la temperaturi scăzute ne face să răcim este doar un mit medical, pentru că este necesar să ne expunem și la un virus, nu doar să stăm afară când este frig.
      3. Ne folosim doar 10% din creier
      Fals: Pe parcursul unei zile folosim în totalitate creierul
      Scanările efectuate asupra creierului arată că ne folosim în mod succesiv toate regiunile creierului, conform Scientific American Journal. Este adevărat că nu folosim toate părțile în același timp, dar pentru o simplă activitate utilizăm diferite părți ale creierului. Mitul medical s-a răspândit datorită efectului său terapeutic. Este reconfortant să crezi că esti capabil să îți depășești limitele și capacitățile cognitive.
      4. Mâncatul înainte de culcare îngrașă
      Fals: Surplusul de calorii îngrașă
      Nu este relevantă ora la care mâncăm. Ceea ce contează în dieta noastră este gradul de activitate fizică și numărul de calorii consumate, conform unui studiu publicat de Obesity.Acest mit medical poate fi explicat atunci când oamenii mănâncă înainte de culcare nu sunt de fapt înfometați, iar acest obicei este asociat cu consumul unor alimente bogate în calorii precum chipsurile și dulciurile.
      5. Ciocolata și mâncărurile prăjite duc la apariția acneei
      Fals: Excesul de sebum duce la apariția acneei
      Acneea apare atunci când glandele de sub piele produc prea mult sebum. Dacă glandele produc sebum în exces și porii sunt blocați, pielea se irită. Acest proces nu are legătură cu consumul de ciocolată și de mâncăruri prăjite. Confuzia a apărut deoarece consumul acestor alimente era asociat cu adolescenții, predispuși la dezvoltarea acneei.

      6. Zahărul îi face pe copii să fie hiperactivi
      Fals: Nu există o legătură cauzală între consumul de zahăr și hiperactivitatea copiilor
      Un studiu publicat în Journal of the American Medical Association afirmă că prezența zahărului în dieta copiilor nu afectează comportamentul acestora. Acest mit medical poate fi explicat prin analiza contextului în care copiii consumă produse zaharoase: consumul de zahăr este de așteptat să apară în condiții precum zilele de naștere sau ieșirile în parc. În aceste momente comportamentul hiperactiv al copilului poate fi datorat doar entuziasmului, dar părinții au tendința de a asocia greșit cauza și comportamentul.
      7. Zahărul brun este mai sănătos decât zahărul alb
      Fals: Nutrițional, zahărul brun și cel alb nu sunt foarte diferite
      Culoarea zahărului brun provine de la melasă, o componentă a sa. Conform Self Nutrition Data, melasa conține câteva vitamine și minerale, dar în cantități atât de mici încât diferența dintre zahărul cu melasă și cel fără este mult prea mică pentru a fi luată în considerare. Originea acestui mit medical poate fi explicată prin asocierea dintre culoare și valorile nutriționale ale unui produs. Dacă orezul negru și pâinea neagră sunt mai bune, oamenii au presupus că acest lucru este valabil și în cazul zahărului.
      8. Consumul de morcovi îmbunătățește vederea nocturnă
      Fals: Morcovii sunt bogați în vitamina A, bună pentru sănătatea ochilor, dar consumul de morcovi nu ne poate oferi superputeri
      Vitamina A este esențială pentru o vedere bună, dar doza zilnică de vitamina A de care avem nevoie este una mică. Un consum prea mare de beta caroten, componenta morcovilor care este transformată în vitamina A, poate face pielea portocalie și, conform unui studiu publicat de American Journal of Epidemology, poate mări riscul de cancer pulmonar pentru unii oameni. Mitul medical a apărut în al doilea Război Mondial, când britanicii au vrut să ascundă faptul că dispuneau de o nouă tehnologie radar și au explicat succesul lor în raidurile nocturne făcând apel la morcovi și la beneficiile vitaminei A.
      9. Privitul la televizor de la distanță mică dăunează ochilor
      Fals: Acest lucru nu se aplică aparatelor moderne
      Contrar mitului medical larg răspândit, dacă ne uităm la televizor de la distanțe mici nu ne stricăm vederea. Ochii pot obosi și pot apărea dureri de cap, dar acestea sunt doar efecte care apar în momentul utilizării în exces, fără a provoca daune pe termen lung. Mitul s-a răspândit din cauza televizoarelor din trecut, a căror tehnologie se baza pe raze X. Conform doctorului Normal Saffra, seful catedrei de oftalmologie de la centrul medical Brooklyn, înainte de anii ’50 televioarele emiteau radiații care puteau afecta pe termen lung vederea. Acest lucru nu mai este valabil și în cazul televizoarelor moderne.
      elle.ro
  •