Proteinele pe care trebuie să le consumi dacă vrei să slăbești


    O dietă bogată în proteine favorizează creșterea masei musculare și topirea depozitelor de grăsimi. Alimentele bogate în proteine înlocuiesc orice sursă de carbohidrați și lipide.

Verzadigd-FB.jpg

Dacă reușești să ții o dietă exclusiv cu proteine, aceasta te va ajuta să slăbești considerabil, fără a petrece ore în șir în sala de fitness. Află chiar azi de ce proteine ai nevoie!

Avantajele consumului de proteine

Un aport considerabil de proteine îți ajută mușchii să fie mai puternici și ajută pielea, unghiile și părul să fie mai puternice și sănătoase.

Pentru a scăpa de senzația de foame incearcă să mănânci mai multe mese pe zi (4-5), bazate pe proteine. Datorită pierderii în greutate, proteinele te ajută să ai o musculatură mai definită, o piele mai strălucitoare și să arzi mai ușor grăsimile.

Chiar dacă există câteva critici asupra consumului ridicat de proteine, ele nu s-au dovedit a fi nocive decât oamenilor cu disfuncții renale. În rest, proteinele sunt benefice pentru toate funcțiile corpului, un control efecient al apetitului, imunitate și limitarea caloriilor consumate.

Fructele de mare

Cu toții cunoaștem faptul că fructele de mare sunt bogate în proteine și, cea mai bună parte este că au în compoziție foarte puține grăsimi.
Fructele de mare sunt bogate în acizi grași omega 3, care este foarte bun pentru inimă. În plus, ajută la circulația sângelui și la topirea caloriilor în plus.

Ouăle

Oul este unul dintre cele mai bune alimente pentru persoanele care își doresc să slăbească. Ar trebui să incluzi chiar de azi ouăle în dieta ta, deoarece îți fortifică oasele, te ajută să te vindeci în orice afecțiune ai avea și te încarcă cu energie.

În plus, cel mai important este să mănânci gălbenușul. Acesta te ajută să te simți plină. Astfel, nu vei mai simți nevoia să iei alte gustări, pline de calorii. Dacă îți dorești să ai o zi plină de energie, include chiar de azi oul în alimentația ta!

Somonul

În ciuda faptului ca este un pește gras, somonul este incredibil de sănătos și potolește pofta de mâncare cu succes. Este bogat în proteine, numeroși nutrienți și grăsimi bune pentru organism.

Somonul aduce cu sine un substanțial aport de iod, necesar pentru o funcționare corespunzătoare a tiroidei. Datorită faptului că are în compoziție acizi grași omega 3, somonul ajută la reducerea inflamațiilor, care joacă un rol destul de important în obezitate și boli metabolice.

Legumele crucifere

Legumele crucifere sunt broccoli, varză albă sau roșie și varza de Bruxelles.

Acestea, la fel ca și alte legume, sunt bogate în fibre și dau senzația de stomac plin. Mai mult decât atât, legumele crucifere au în compoziție cantități însemnate de proteine, fibre, nutrienți și alte substanțe anticancerigene.

Tonul

Tonul este un aliment cu conținut foarte scăzut de calorii, dar unul foarte ridicat de proteine. Datorită faptului că este un pește sălbatic, este sărac în grăsimi. Acest pește te ajută să crești aportul de proteine, reușind în același timp să menții numârul de calorii și grăsimi la minimum.

elle.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Aşteaptă-te ca după câteva zile digestia ta să funcţioneze mai bine şi cântarul să nu mai depăşească greutatea ideală. Dieta cu iaurt şi tărâţe de ovăz este săţioasă, îţi ajută corpul să digere mai uşor alimentele şi permite eliminarea toxinelor din corp. Cel mai important, însă, este că te ajută să slăbeşti câteva kilograme, fără să te simţi slăbită la finalul curei.
      Mănâncă târâte de ovăz la micul dejun şi vei avea energie să faci tot ce ţi-ai propus până spre prânz, fără să cedezi gustărilor nesănătoase.
      O ceaşcă de tărâţe cu iaurt şi fructe de pădure = 350 de calorii
      Dimineaţa, înainte să începi serviciul, rezervă-ţi câteva minute – de atât ai nevoie – şi delectează-te cu o ceaşcă de fulgi de ovăz cu un iaurt degresat şi câteva fructe de pădure.
      O astfel de gustare hrănitoare şi foarte săţioasă are aproximativ 350 de calorii, dintre care 20 de grame de proteine, 39 de grame de proteine, 6 grame de fibre şi 6 grame de lipide.
      De ce e bine să mănânci tărâţe mai des
      Răspunsul este cât de poate de convingător: conţin multe fibre solubile şi insolubile, de aceea se digeră mai greu. Motiv pentru care tărâţele scad apetitul, iar asta înseamnă că vei consuma ceva mai puţine calorii într-o zi.
      Tărâţele sunt şi foarte sănătoase. Conţin vitaminele B şi E, minerale, precum, fier, zinc, mangan, seleniu, fibre şi substanţe cu efecte anticancerigene şi energizante. Mai mult, tărâţele de ovăz reglează nivelul de colesterol, protejează inima, ţin glicemia sub control, luptă împotriva stresului şi întăresc sistemul imunitar.
      Dacă reuşeşti să găseşti timp şi pentru o jumătate de oră de mişcare, cum ar fi un program de exerciţii fizice de tipul genuflexiunilor şi abdomenelor, vei avea rezultate şi mai bune dacă urmezi dieta cu iaurt şi tărâţe de ovăz. Specialiştii spun că trebuie să arzi 3.500 de calorii, ca să dai jos aproximativ o jumătate de kilogram.
      Calităţile iaurtului
      Cel mai important beneficiu adus de iaurturi sănătăţii este că reglează tranzitul intestinal, datorită conţinutului de bacterii valoroase, care asigură şi menţin flora intestinală.
      Dacă vrei să prepari iaurt în casă, fierbe laptele, lasă-l la răcit într-un vas ceramic, apoi adaugă în el o lingură de smântână. Trebuie să stea într-un loc călduros până a doua zi.
      Poţi ţine dieta în 2 moduri
      Prima, cu rezultate mai lente, constă în înlocuirea micului dejun cu o porţie de iaurt cu tărâţe de ovăz şi fructe, urmând ca prânzul şi cina să fie compuse din alimente obişnuite, de preferat să incluzi mai multe fructe, legume şi carne slabă în meniu.
      A doua variantă a dietei te va ajuta să slăbeşti până la 5 kilograme în doar 7 zile. Ce trebuie să faci: atât la micul dejun, cât şi la cină mănâncă un iaurt degresat, amestecat cu două linguri de fulgi de ovăz, iar la prânz hrăneşte-te cu supă (cât poţi mânca) ori ciorbă fără paste sau găluşte.
      Dacă vrei să repeţi dieta, ia o pauză de câteva zile, timp în care mănâncă mai dietetic, apoi o poţi relua, dar nu de mai mult de trei ori, pentru că îţi privezi corpul de unele substanţe nutritive esenţiale.
      clickpentrufemei.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Pentru sănătatea noastră nu e important doar ce mâncăm, ci şi ce respirăm. Şi de multe ori, aerul încărcat cu microorganisme care intră în plămâni şi apoi se răspândesc în totul corpul, ne îmbolnăveşte fără să ne dăm seama, susține nutriționista.
      „Răul din viaţa noastră nu vine din mâncare, ci din aer. De câte ori ne îmbolnăvim sau nu ne simţim bine, primul gând care ne trece prin cap este „trebuie să fiu mai atent la alimentaţie, să mănânc sănătos!”
      Simţim nevoia să dăm vina pe ceva concret, logica minţii noastre are nevoie de o relaţie cauză-efect, nu putem accepta că răul sau boala vin din senin. Şi ce vinovat mai bun să existe decât mâncarea, singurul element exterior pe care, vrem-nu vrem, îl introducem zilnic în organism. Mâncarea, bat-o vina, este principalul suspect pentru că pe ea o vedem, o ducem cu mâna noastră la gură.
      Însă, ca în orice film poliţist, vinovatul se dovedeşte a fi întodeauna cel la care nu te gandeşti, pe care nu-l bagi în seamă, care trece neobservat. Şi da, când vine vorba de sănătatea noastră, este important ce mâncăm, dar mult mai important este ce respirăm.
      Universul în care ne desfăşurăm viaţa pare simplu şi clar dacă e privit cu ochiul liber, însă văzut printr-o lupă devine ameninţător şi complicat. „Duşmanii nevăzuţi” era titlul unui documentar care dezvăluia lumea microscopică ce ne înconjoară, de la paraziţi, acarieni, virusuri şi bacterii, până la praf şi mucegai”.
      Asistăm la o explozie a bolilor autoimune
      „Aşa cum mâncarea trece din tubul digestiv în sânge, la fel şi microorganismele din aer intră în plămâni şi de acolo se împrăştie în tot corpul. Din păcate, nu percepem riscul îmbolnăvirii pe cale respiratorie, din simplu motiv că nu putem vedea cu ochiul liber aceşti agenţi patogeni – dar asta nu înseamnă că ei nu există!
      În prezent, asistăm la o explozie a bolilor autoimune şi la o escaladare dramatică a numărului de persoane care suferă de alergii, afecţiuni al căror factor declanşator rămâne de multe ori necunoscut. Se spune că e uşor să te aperi dacă ştii cine îţi sunt duşmanii însă, în cazul afecţiunilor cu poartă de intrare respiratorie duşmanii sunt nevăzuţi, necunoscuţi şi, culmea, nici măcar nu e în puterea noastră să îi eliminăm. Cum ar trebui să procedăm atunci când aerul din oraşul nostru este poluat, ce ar trebui să facem atunci când ieşim pe stradă?”
      ea.md
    • julia122997
      De julia122997
      Este dieta preferata a multor vedete, Jennifer Aniston, Halle Berry, Vanessa Hudgens si Reese Witherspoon laudandu-i frecvent beneficiile. In plus, postul intermitent si-a demonstrat efectele pozitive si nu este deloc surprinzator ca a urcat in topul celor mai cautate diete – de pe locul opt in 2018, pe primul loc in acest an.
      Postul intermitent domina ierarhia celor mai cautate diete pe Google in 2019, la mare distanta de dietele axate pe grasimi si carbohidrati. Desi exista o dezbatere intensa cu privire la cat de mult poate fi urmata aceasta dieta, in special de catre femei, fara afectarea sanatatii, multi doctori considera ca postul intermitent este mai mult decat un trend.
      O „moda” de cinci milenii
      „Nu-i o moda trecatoare: e o moda de 5.000 de ani. Toate mecanismele postului sunt profund si intrinsec umane”, a declarat doctorul Jason Fung.
      Cunoscut si sub denumirea de intermittent fasting, postul intermitent consta in alternarea perioadelor in care mananci fara restrictii cu cele in care nu mananci deloc. Exista mai multe variante ale acestei diete: unele impun renuntarea la mancare timp de 16-36 ore, altele permit consumul alimentar in permanenta, dar cu restrictii in anumite zile.
      Postul intermitent implica nu doar scaderea in greutate, ci si schimbarea stilului de viata si adoptarea unor masuri care au efecte pozitiv asupra sanatatii, precum reducerea riscului de diabet, afectiuni inflamatorii si scaderea tensiunii arteriale, arata medicul.
      Tendinta de a aprecia efectele benefice ale postului intermitent asupra sanatatii in comparatie cu scaderea in greutate a fost evidenta in cautarile dietelor pe Google. Printre acestea, la mare cautare au fost in 2019 dieta alcalina a doctorului Sebi (locul 2) si dieta Noom (locul 3), bazata pe o aplicatie care le permite utilizatorilor sa-si analizeze alimentatia, sa sa se consulte cu specialisti, sa-si fixeze obiective si sa-si urmareasca activitatea fizica.
      O ascensiune notabila a avut si dieta Sirtfood diet (locul 7), creata de doi nutritionisti care promoveaza consumul de vin rosu si ciocolata neagra, dar si de alte alimente ce contin sirtuina, proteina care controleaza metabolismul celulelor.
      Dieta anului 2018 nu a prins podiumul
      Desi nu-i surprinzator ceea ce vedem in topul celor mai cautate diete pe Google in 2019, este neasteptat ceea ce nu vedem, remarca cei de la MindBodyGreen; dieta mediteraneana ocupa doar locul cinci, dupa ce in 2018 a fost cea mai cautata pe motorul de cautare. De asemenea, dieta keto, una dintre cele mai importante tendinte alimentare din lume, nu a intrat nici macar in top 10 al dietelor cautate pe Google in acest an.
      andreearaicu.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Dacă nu reușești să te încadrezi în caloriile propuse de anumite diete nu trebuie să apelezi la pastile care diminuează apetitul pentru că pot avea efecte secundare. Ai la dispoziție multe trucuri simple care taie foamea fără să te expui riscurilor. Vei vedea că silueta ideală nu este rezultatul restricțiilor permanente, ci măsurile potrivite te vor ajuta să nu mai simți nevoia de gustări hipercalorice la fel de des și să reziști în fața tentațiilor care creează sentimente de vinovăție.
      Iată care sunt principalele trucuri care taie foamea și te aduc mai aproape de greutatea dorită:
      1. Bea apă înainte de fiecare masă
      În cadrul studiilor realizate s-a observat că un pahar mare de apă băut înainte de fiecare masă reduce intensitatea foamei și prelungește senzația de sațietate câteva ore după masă. De asemenea, consumul a cel puțin 2 litri de apă pe zi timp de 8 săptămâni asigură scăderea poftei de mâncare și a greutății totale, precum și a procentului de grăsimi. Tot în categoria trucurilor lichide intră și supa. Alege-o în loc de aperitiv și vei mânca mai puțin.
      2. Consumă alimente cu multe fibre
      Fibrele nu se descompun la fel de rapid ca și restul nutrienților și rămân mai mult timp în organism. Încetinesc digestia și previn foamea intensă. În cadrul studiilor de specialitate s-a identificat o legătură directă între meniurile cu un conținut ridicat de fibre și prevenirea obezității.
      Optează pentru următoarele surse de fibre cât mai des:
      cereale integrale; linte și fasole uscată; mere și avocado; migdale; semințe de chia; legume crude. 3. Bea ceai din frunze de yerba maté
      Acest ceai este obținut prin prelucrarea plantei Ilex paraguariensis și reduce pofta de mâncare. El se obtine dintr-o plantă numita Yerba Mate, plantă răspândită, în special, în țările Americii de Sud, Argentina fiind principala țară exportatoare de acest ceai energizant fiind bautura națională a țării, utilizată din cele mai vechi timpuri. Ceaiul din această plantă ameliorează starea de spirit dacă este combinat cu o rutină zilnică de exerciții fizice de intensitate moderată.
      4. Alege ciocolata neagră
      Specialiștii au comparat calitățile ciocolatei cu lapte cu efectul ciocolatei negre. Concluzia este că numai ciocolata neagră te poate face să mănânci mai puțin.
      Este indicat să o consumi ca gustare pentru a putea reduce caloriile la următoarea masă principală.
      5. Valorifică puterea ghimbirului
      Pudra de ghimbir stimulează digestia și previne numărul crescut de gustări, în special cele dulci.
      6. Alege alimentele cu un volum mare, dar cu puține calorii
      Porțiile foarte mici de mâncare promovate în cadrul dietelor îți pot da impresia că te înfometezi constant și că niciodată nu poți mânca suficient. În acest context vei reduce tentația de a comite excese alimentare dacă alegi porții mari de legume, fructe sau cereale integrale fierte.
      7. Fă mișcare sau antrenează-te înainte de masă
      Exercițiile fizice sunt o altă metodă utilă pentru a scădea intensitatea senzației de foame sau a o preveni complet. Studiile realizate au relevat că antrenamentele dinaintea meselor, mai ales cele de intensitate crescută, au drept efect suprimarea hormonilor care declanșează foamea.
      8. Gestionează stresul în mod eficient
      Agitația, tristețea, furia, frustrarea sau irascibilitatea te pot face să apelezi la mâncare pentru a te consola. Din păcate studiile de specialitate dezvăluie că există tendința de a mânca foarte multe dulciuri și alimente inutile din punct de vedere nutrițional în astfel de momente.
      ea.md
    • julia122997
      De julia122997
      Ce să consume bărbații
      Dieta joacă un rol important în tratarea infertilității. Bărbații ar trebui să mănânce cât mai natural și să renunțe la carne, pentru o anumită perioadă de timp, pentru detoxifiere. Va consuma, în schimb, nuci, semințe de dovleac și de floarea-soarelui, năut sau linte. Alte alimente care ajută sunt: țelina crudă (rădăcini și frunze), mărarul, ceapa, usturoiul, laptele de capră, uleiul de măsline virgin și cerealele integrale.
      Ce să consume femeile
      Și la femei, tratamentele naturiste ar trebui însoțite de un regim de viață sănătos și cu o alimentație cât mai naturală, cu cât mai puțini aditivi alimentari, fără conservanți. Amândoi soții ar trebui să renunțe la consumul excesiv de alcool și la fumat, să aibă activitate fizică (preferabil cel puțin o jumătate de oră de efort susținut pe zi, de cinci ori pe săptămână). Femeile ar trebui să țină cont și să nu aibă kilograme în plus, dar nici să nu fie prea slabe. S-a constatat că, multe femei obeze sau subponderale au probleme de fertilitate.
      Ceaiul verde dublează șansele de concepție
      În Statele Unite, cercetătorii au observat că femeile care beau mai mult de o jumătate de cană ceai (negru sau verde) pe zi au avut o creștere semnificativă a fertilității, comparativ cu cele care nu consumau ceai. Se pare că efectul acesta este dat de două componente polifenoli și xantină, substanțe care contribuie la eliberarea de ovule sănătoase. Totuși, în timpul sarcinii este contraindicat.
      Vitaminele C și E mențin echilibrul hormonal
      Pentru menținea echilibrului hormonal, femeile au nevoie de vitaminele C și E. Administrarea lor a dus la creșterea spectaculoasă a fertilității. Cel mai bine ar fi să iei aceste vitamine din alimentație. Vitamina C o găsești în cătină, măceșe, coacăze negre, kiwi, broccoli, vărză de Bruxelles, citrice, pepene galben, spanac, varză verde crudă. Uleiul de cătină, de măsline presat la rece, de soia și miezul de nucă au un conținut ridicat de vitamina E.
      Brânca-ursului, supliment alimentar pentru probleme hormonale
      Dacă sterilitatea este pe fond hormonal, planta numită brânca-ursului poate fi ceea ce ai nevoie, pe lângă dieta pentru fertilitate. Este de ajutor atât femeilor, cât și bărbaților, fiind un stimulent hormonal și tonic sexual. Stimulează producerea ovulelor și este utilă și în cazul femeilor care au intrat prematur în menopauză. Cele care au ciclul neregulat vor scăpa, cel mai probabil de această problemă. Pentru bărbați acționează ca leac împotriva impotenței cauzate de probleme vasculare, hormonale și chiar psihice pentru că este vasodilatator și stimulează producția de hormoni masculini. Crește concentrația de spermatozoizi și motricitatea lor. Pentru a fi eficient, tratamentul trebuie făcut între trei și șase luni. De obicei, se ia câte o linguriță de tinctură diluată în 100 ml apă de patru ori pe zi.
      libertateapentrufemei.ro
  •