Proteinele pe care trebuie să le consumi dacă vrei să slăbești


    O dietă bogată în proteine favorizează creșterea masei musculare și topirea depozitelor de grăsimi. Alimentele bogate în proteine înlocuiesc orice sursă de carbohidrați și lipide.

Verzadigd-FB.jpg

Dacă reușești să ții o dietă exclusiv cu proteine, aceasta te va ajuta să slăbești considerabil, fără a petrece ore în șir în sala de fitness. Află chiar azi de ce proteine ai nevoie!

Avantajele consumului de proteine

Un aport considerabil de proteine îți ajută mușchii să fie mai puternici și ajută pielea, unghiile și părul să fie mai puternice și sănătoase.

Pentru a scăpa de senzația de foame incearcă să mănânci mai multe mese pe zi (4-5), bazate pe proteine. Datorită pierderii în greutate, proteinele te ajută să ai o musculatură mai definită, o piele mai strălucitoare și să arzi mai ușor grăsimile.

Chiar dacă există câteva critici asupra consumului ridicat de proteine, ele nu s-au dovedit a fi nocive decât oamenilor cu disfuncții renale. În rest, proteinele sunt benefice pentru toate funcțiile corpului, un control efecient al apetitului, imunitate și limitarea caloriilor consumate.

Fructele de mare

Cu toții cunoaștem faptul că fructele de mare sunt bogate în proteine și, cea mai bună parte este că au în compoziție foarte puține grăsimi.
Fructele de mare sunt bogate în acizi grași omega 3, care este foarte bun pentru inimă. În plus, ajută la circulația sângelui și la topirea caloriilor în plus.

Ouăle

Oul este unul dintre cele mai bune alimente pentru persoanele care își doresc să slăbească. Ar trebui să incluzi chiar de azi ouăle în dieta ta, deoarece îți fortifică oasele, te ajută să te vindeci în orice afecțiune ai avea și te încarcă cu energie.

În plus, cel mai important este să mănânci gălbenușul. Acesta te ajută să te simți plină. Astfel, nu vei mai simți nevoia să iei alte gustări, pline de calorii. Dacă îți dorești să ai o zi plină de energie, include chiar de azi oul în alimentația ta!

Somonul

În ciuda faptului ca este un pește gras, somonul este incredibil de sănătos și potolește pofta de mâncare cu succes. Este bogat în proteine, numeroși nutrienți și grăsimi bune pentru organism.

Somonul aduce cu sine un substanțial aport de iod, necesar pentru o funcționare corespunzătoare a tiroidei. Datorită faptului că are în compoziție acizi grași omega 3, somonul ajută la reducerea inflamațiilor, care joacă un rol destul de important în obezitate și boli metabolice.

Legumele crucifere

Legumele crucifere sunt broccoli, varză albă sau roșie și varza de Bruxelles.

Acestea, la fel ca și alte legume, sunt bogate în fibre și dau senzația de stomac plin. Mai mult decât atât, legumele crucifere au în compoziție cantități însemnate de proteine, fibre, nutrienți și alte substanțe anticancerigene.

Tonul

Tonul este un aliment cu conținut foarte scăzut de calorii, dar unul foarte ridicat de proteine. Datorită faptului că este un pește sălbatic, este sărac în grăsimi. Acest pește te ajută să crești aportul de proteine, reușind în același timp să menții numârul de calorii și grăsimi la minimum.

elle.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Dieta pe bază de plante include nu doar fructe și legume, ci și nuci, semințe, uleiuri, cereale integrale, fasole și, în general, orice vegetală care se poate consuma. Asta nu înseamnă că sunt vegetarieni sau vegani și nu mănâncă niciodată carne sau produse lactate cei care adoptă acest stil de viață.
      Opiniile specialiștilor
      Mai mulți nutriționiști au analizat regimurile alimentare pe bază de plante din întreaga lume, cum sunt regimul mediteraneean și dieta vegetariană. Regimul mediteraneean se bazează în foarte mare măsură pe hrană obținută din plante, dar include și pește, pui, ouă, brânză și iaurt de câteva ori pe săptămână. Carnea și dulciurile sunt rare. Studiile efectuate pe populații mari care au adoptat acest stil de viață arată că el reduce riscul bolilor de inimă, al sindromului metabolic, al diabetului, al depresiei, al anumitor forme de cancer (de colon, sân și prostată), iar la bătrâni duce la o mai bună sănătate mentală și funcționare fizică. Și dietele vegetariene sunt bune pentru sănătate, cu ajutorul lor reducându-se riscul bolilor cardiace și circulatorii. cercetătorii au arătat că dietele pe bază de plante oferă toate proteinele, grăsimile, carbohidrații, vitaminele și mineralele necesare pentru o sănătate optimă și deseori sunt mai bogate în fibre și fitonutrienți. Însă unii adepți ai stilului vegan au nevoie uneori de suplimente (mai cu seamă vitamina B12).
      Cum începi o dietă pe bază de plante
      Mai întâi, trebuie să știi că această dietă este mai degrabă un stil de viață. Modificarea obiceiurilor alimentare duce la o schimbare în starea generală de bine, mai ales dacă vei face alegeri sănătoase. Așa că nu trebuie să te concentrezi pe anumite feluri de mâncare, ci doar să adopți un stil general, în cadrul căruia poți face oricâte combinații dorești. Iată câteva principii ale dietei pe bază de plante:
      Mănâncă multe legume. Jumătate din farfurie ar trebui să fie plină cu legume la prânz și la cină. De asemenea, ele trebuie să fie foarte colorate. Poți consuma legume și sub formă de gustare, ca hummus sau guacamole.
      Schimbă modul în care privești carnea. Pur și simplu redu cantitatea de carne în general. Gândește-te la carne ca la o garnitură, nu ca la felul principal din farfurie. Iar uneori poți renunța complet la ea.
      Alege grăsimi bune. Grăsimile din uleiul de măsline, nuci, semințe și avocado sunt extrem de sănătoase.
      Gătește vegetarian cel puțin de două ori pe săptămână. Construiește masa în jurul fasolei, cerealelor și legumelor.
      Include cereale integrale la micul dejun. Începe cu fulgi de ovăz, quinoa sau secară. După aceea adaugă nuci sau semințe și câteva fructe proaspete.
      Alege mereu verdele. Tot ce este verde face parte din această dietă. Există o mulțime de plante cu frunze verzi, cum sunt varza, broccoli, kale, spanacul, salata. Pentru a păstra savoarea și substanțele nutritive ale acestor plante, gătește-te rapid la aburi sau în tigaie fără ulei.
      Construiește masa în jurul salatei. Umple un castron cu tot felul de sortimente de salată. După aceea adaugă alte legume, la alegere, după gustul propriu. Asezonează aceste frunze și legume cu tofu, mazăre sau fasole și condimentează cu plante aromatice și ulei de măsline.
      Desertul trebuie să fie constituit dintr-un fruct. O nectarină coaptă și zemoasă, o felie înviorătoare de pepene verde sau un măr crocant îți vor satisface trebuința de dulce de la finalul mesei.
      Exemplu de meniu pe bază de plante
      Mic dejun
      Fulgi de ovăz cu banană, nuci și scorțișoară Tortilla cu omletă, fasole, ardei gras, ceapă și brânză Brioșă englezească din cereale integrale cu roșie și avocado Prânz
      Salată grecească: frunze verzi cu roșii, măsline, feta, ulei de măsline și oțet balsamic. Pâine integrală pita și pepene la desert Supă de roșii cu busuioc, crutoane cu tabbouleh și un măr Pizza vegetariană cu mozzarella, roșii, broccoli, ceapă, ardei și ciuperci Căpșune la desert Cină
      Legume la grătar cu tofu și salată de spanac Paste integrale cu fasole și mazăre și o salată romană cu roșii cherry Chili vegetarian cu salată de spanac femeia.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Credeai că trebuie să eviți definitiv sucurile de fructe pentru că nu vor face decât să-ți crească glicemia datorită zahărului concentrat? Ei bine, specialiștii contrazic această ipoteză și, chiar dacă este adevărat că aceste băuturi naturale nu conțin fibre, pot asigura beneficii importante pentru organism. Contează să nu bei cantități excesive pentru a obține avantaje fără a avea parte de efecte nedorite. Vei arăta mai bine, vei avea multă energie și nu te vei mai îmbolnăvi des. 
      Iată ce sucuri de fructe ar trebui să consumi frecvent:
      1. Sucul de portocale: previne inflamațiile
      Ai cedat tentației și ai luat o masă la fast food iar acum îți faci probleme pentru că îți pot apărea coșuri? Alimentele de acest tip favorizează agravarea tuturor afecțiunilor dermatologice pe fond inflamator și cresc riscul de lezare a vaselor de sânge. Cu toate acestea, nu înseamnă că trebuie să renunți complet la ele, dar ar trebui să bei un pahar de suc de portocale după o astfel de masă pentru a contracara efectele negative. Protecția oferită de sucul de portocale se datorează nivelului ridicat de flavonoide, care stopează agravarea inflamațiilor și reface echilibrul necesar pentru realizarea funcțiilor organismului.
      2. Limonada: previne și dizolvă pietrele la rinichi
      În cadrul studiilor de specialitate s-a demonstrat că limonada este o băutură esențială pentru a elimina amenințarea reprezentată de pietrele la rinichi, o afecțiune foarte dureroasă care devine din ce în ce mai răspândită. „Dacă ai avut deja o piatră la rinichi consumul zilnic de limonadă va reduce riscul apariției altor pietre cu până la 90%.Amestecă 120ml de suc de lămâie cu 2 litri de apă și consumă lichidul simplu sau îndulcit cu puțină miere”, spune dr. Roger Sur, urolog de la Universitatea din California.
      3. Sucul de struguri: stimulează funcțiile creierului
      Este o sursă excelentă de antocianine, antioxidanții care mențin funcțiile creierului. În cadrul studiilor realizate s-a constatat că adulții de vârsta a doua care au băut un pahar de suc de struguri zilnic, timp de cel puțin 12 săptămâni, au obținut rezultate mult mai bune la testele specializate focalizate asupra funcției de memorare.
      4. Sucul de merișoare: menține sănătatea tractului urinar
      La doar 45 de calorii la o cană, sucul de merișoare este o băutură pe care o vei savura în tihnă pentru că nu-ți va compormite dieta, în timp ce previne infecțiile urinare și afecțiunile cardiovasculare. Asigură-te că alegi de fiecare dată sucul de merișoare simplu, fără zahăr adăugat sau conservanți.
      5. Sucul de prune: stimulează digestia
      Conține foarte mulți antioxidanți, potasiu și fibre. În plus, va furniza organismului compuși naturali cu un efect laxativ, prevenind constipația, crampele și durerile abdominale.
      6. Sucul de rodie: crește imunitatea
      Acest suc conține mai mulți antioxidanți decât ceaiul verde sau vinul roșu, iar gustul plăcut te va face să-l alegi în fiecare zi fără să fie nevoie de efoturi speciale pentru a-l consuma. În plus, sucul de rodie îți protejează inima împotriva atacului de cord și a insuficienței cardiace, previne creșterea colesterolului „rău” de tip LDL și reduce riscul de accident vascular cerebral.
      eva.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Atât nucile, cât și fructele sunt exemple foarte bune de gustări dintre mese, datorită conținutului de fibre. Dar dacă trebuie să alegi una dintre cele două variante, unele studii sugerează că nucile conțin un ingredient care păstrează o senzație de sațietate pentru mai mult timp. Altele indică faptul că fructele precum banana și papaya sunt bune pentru îndepărtarea grăsimii de pe corp.
      Cu atât de multe informații pe care le găsim pe internet, este foarte ușor să devii confuză, așa că îți spunem câteva lucruri despre ce ar trebui alegi dintre fructe și nuci dacă vrei să urmezi o dietă:
      Fructele au multe fibre și sunt îndulcitori naturali. Eliberează încet zahărul în sânge și nu-i schimbă nivelul. Dacă alegi să bei mai degrabă un suc în loc să consumi fructul propriu-zis, s-ar putea să nu fie cea mai bună idee. Un pahar de suc de portocale are 21 de grame de zahăr și nu conține fibre. Conținutul de zahăr din suc crește nivelul de zahăr din sânge care duce la rezistența insulinei sau luarea în greutate. Pepenele roșu sau cel galben au nivelurile de apă foarte ridicate și te mențin hidratată. Mai multe fructe conțin antioxidanți, ceea ce este benefic pentru sănătate.
      Bogate în grăsimi polisaturate și monosaturate, nucile sunt considerate gustări excelente mai ales atunci când încerci să pierzi în greutate, dar și când vrei să-ți menții corpul sănătos. O mână de nuci reduce nivelul de colesterol, ceea ce este un lucru bun pentru sănătatea inimii. Când vorbim despre nuci, vei fi surprinsă să afli că 100 de grame de migdale conțin 540 de kcal.Numărul de calorii este dublu într-un cheeseburger, iar grăsimea este de patru ori mai multă. Migdalele, miezul de nucă și cajuul sunt considerate cele mai bune nuci pentru pierderea în greutate, iar fisticul ajută la digestie și reduce colesterolul.
      Nu putem nega faptul că zahărul natural prezent în fructe ajută la prevenirea consumului de dulciuri, sau că fructele conțin fibre, însă nu se compară cu grăsimile sănătoase din nuci. Acestea previn poftele de alimente nesănătoase, sprijinind creșterea mușchilor și ajutând la sănătatea inimii. Dar amintește-ți întotdeauna că niciunul dintre aceste alimente nu te va ajuta să pierzi repede în greutate. Ci îți va oferi o soluție sănătoasă pentru a te duce în punctul în care îți dorești.
      elle.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Dacă deja s-a întâmplat să refuze să mănânce legume, nu este cazul să renunți, ci să abordezi alte metode. Copilul le poate alege din nou dacă sunt preparate diferit și au o altă formă. Nu te descuraja pentru că nu i-au plăcut de la început pentru că legumele crude nu sunt la fel de apetisante ca și chips-urile sau gogoșile. Cu puțină creativitate vei reuși să treci de acest obstacol și vei îmbunătăți dieta zilnică a copilului.
      Iată ce legume ar trebui să utilizezi pentru a-l atrage și cum să le prepari:
      1. Morcovi

      Se numără printre legumele care sunt acceptate mai ușor de copii, mai ales dacă au garnitura potrivită sau sunt integrați în cadrul unui curcubeu în farfurie. Copiii care au participat la chestionarele realizate în școli și au selectat o legumă sau un fruct pentru masa de prânz au optat în proporție de peste 80% pentru morcovi sau un măr.
      Iată cum poți servi morcovii pentru a crește șansele de a fi consumați de cel mic:
      - cruzi, alături de humus sau guacamole;
      - fierți la abur timp de 7-9 minute;
      - rumeniți la cuptor timp de 20 de minute, cu ulei de măsline și cimbru sau oregano;
      - rași într-o salată cu ingrediente acceptate de copil. 
      2. Salată verde

      În ceea ce privește legumele cu frunze verzi va fi mult mai simplu să convingi copilul să guste frunzele crocante de salată verde decât să mănânce spanac, așa că valorifică acest avantaj. Potrivit specialiștilor, faptul că frunzele au nuanța de verde deschis reduce foarte mult numărul de reacții de respingere, în timp ce verdele închis intimidează mulți copii. 
      Salata verde este o sursă importantă de vitamina A, acid folic și vitamina K, plus fibre utile pentru digestie. Poți prepara o salată răcoritoare cu un dressing pe bază de iaurt, la care adaugi salată verde, cuburi de friptură de pui și frunze de pătrunjel proaspăt.De asemenea, o poți combina cu bacon, parmezan ras, avocado și un dressing din suc de lămâie și ulei de măsline. 
      3. Castraveți

      Se pare că este foarte important cum tai castraveții pentru a-ți convinge copilul să guste. Contează să observi cum reacționează copilul de fiecare dată. Încearcă să-i dai castraveți tăiați felii rotunde, bastonașe, cu mijlocul eliminat și înlocuit cu humus, guacamole sau tahini. În funcție de reacțiile pozitive pe care le observi poți crea feluri de mâncare atractive pentru el, care conțin multe vitamine. De asemenea, poți încerca să înlocuiești chips-urile cu felii de castravete cu un sos delicios.
      4. Mazăre

      Nici măcar adulții nu consumă foarte des mazăre, așa că nu te va surprinde că este puțin mai dificil să-ți atragi copilul. Potrivit nutriționiștilor, cel mai util este să ai mereu în congelator o pungă cu boabe de mazăre pe care să le poți adăuga în orice fel de mâncare pentru a crește conținutul de nutrienți sau chiar să le oferi simple copiilor și să vezi dacă le plac.
      5. Țelină

      Chiar dacă nu va fi selectată prea repede din cauza gustului specific, textura țelinei este ideală pentru sosurile cu brânză, humus sau guacamole. Poate fi consumată cu un topping de unt de arahide, care va deghiza complet gustul de care se tem copiii. În loc de desert le poți da copiilor un mix de bastonașe de țelină, brânză cremă și stafide, presărat cu ciocolată rasă ori miez de nucă de cocos neîndulcit.
      Nu uita să testezi și sucul de țelină pentru că foarte mulți părinți au fost surprinși când au observat că cei mici adoră gustul lui.
      eva.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      În plus, acolo găsea oameni obişnuiţi care reuşiseră ceea ce ea doar visa: să slăbească. Poveştile lor o motivau şi acum a ajuns ea să îi motiveze pe alţii. 
      Tânăra a fost dependentă de ciocolată și de alte dulciuri, iar consumul excesiv de zahăr i-a triplat greutatea în doar doi ani. Purta haine XXL, iar acum are mărimea europeană 38. 
      Pentru asta a apelat la două măsuri simple:
      1. A petrecut mult timp pe Instagram, admirând şi informându-se de la oameni care deja slăbiseră;
      2. A înlocuit dulciurile cu bomboane mentolate; mai precis, de câte ori voia să mănânce ceva cu zahăr, lua o bomboană mentolată, dar cu puţine calorii;
      Acum Josephine face şi sport regulat şi a devenit o inspirație pentru alți oameni pe Instagram. Contul ei este urmărit de 139.000 de persoane.
      Pentru ziarul britanic The Sun, tânăra a declarat:
      „Foloseam Instagram-ul zilnic cu scopul de a găsi soluții și de a slăbi. Îmi plăcea să mă uit la poze cu oameni din totă lumea care au reușit să slăbească. Aceste fotografii mă motivau. Am început să văd ceea ce fac ca pe un stil de viață. Când simțeam că îmi vine să renunț, mă uitam pe Instagram și găseam din nou motivația de care aveam nevoie”.
      perfecte.ro
  •