Femeia a făcut o carieră în modelling, desi cântărește 120 kilograme


    Faceți cunoștință cu Diana Secară, o tânără în vârstă de 26 de ani, care demonstrează că o femeie poate fi frumoasă chiar dacă nu se încadrează în tiparul „perfecțiunii”, impus de capriciile modei.

Diana-Secaru-2.jpg

Diana are 120 de kilograme și nu este deloc deranjată de acest aspect. Din contră, tânăra a reușit să își construiască o carieră modelling, fiind singurul model plus size din România.

Diana-SECARU-1.jpg

„Mie îmi place să mi se spună că sunt o femeie grasă! M-am hotărât într-o zi că nu mai vreau să fiu doar grasă, vreau să fiu grasa aia faină! Cred că fetele plinuţe trebuie să aibă o femeie care să le reprezinte!”, a povestit Diana în cadrul emisiunii „Refresh by Oana Turcu”.

Are o carieră strălucită, dar lucrurile nu stau altfel nici pe plan personal pentru tânăra româncă. Diana este căsătorită și și-a cunoscut soțul pe o rețea de socializare.

Diana-Secaru-3.jpg

„Ne-am mutat împreună după o simplă cafea. El trăia în Spania, dar pe jumătate este român. După două luni de vorbit doar pe net, m-am dus la el, pentru că aveam un proiect în apropiere. Apoi, când m-am văzut singură întoarsă în Germania, cu un ditamai pepenele verde în faţa blocului, mi-am zis <<Eu nu mai pot, eu am nevoie de un bărbat!>> şi l-am sunat şi i-am zis <<Nu te muţi în Germania?”. Practic, mi-am luat bărbat ca să îmi care pepenele!”, a spus tânăra glumind.

unica.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      2.200 de britanice au luat parte la studiul realizat de un site de beauty. Iar, la final, a reieşit că femeile au cea mai mare încredere în sine la vârsta de 45 de ani.
      61% dintre participante susţin că arată şi se simt mai tinere chiar şi cu 10 ani. Iar asta pentru că la 45 de ani scapă de majoritatea grijilor şi nu mai pun preţ pe lucrurile superficiale.
      La 20 de ani, tinerele nu îşi apreciază tinereţea, iar zece ani mai târziu îşi focalizează atenţia asupra carierei şi a copiilor. După 40 de ani, însă, femeile încep să se concentreze pe lucrurile care le fac cu adevărat fericite.
      Astfel, încep să aibă obiceiuri mai sănătoase, sunt mai puţin stresate şi îşi organizează timpul mai inteligent, spun cercetătorii.
      Starea de bine se reflectă şi la exterior. Aşa că nu-i de mirare că vedete precum Jennifer Lopez, Victoria Beckham, Kate Moss sau Nicole Kidman arată la fel sau chiar mai bine ca acum zece ani.
      observator.tv
    • julia122997
      De julia122997
      Ți s-a întâmplat de atâtea ori să preferi mijloacele de transport în comun în loc să folosești mașina pentru că-ți dădea prea multe emoții șofatul sau pentru ți se pare prea incomod? Ai vrea o mașină "croită" pe felul tău de a fi și care să se plieze perfect pe ceea ce ai tu nevoie? Păi să știi că nu ești prima femeie care gândește așa! N-o să-ți vină să crezi, dar a existat o mașină creată special pentru femei! Niște bărbați deschiși la minte, cu idei avangardiste pentru vremurile aceea, au creat un automobil special pentru femei, adaptat la nevoile lor și capabil să răspundă la toate așteptările pe care acestea le aveau.

      Ai putea spune, pe bună dreptate, că în anii '50 femeile nu prea puteau să iasă din banca lor, iar societatea americană încă era destul de sexistă, dar în deceniul următor femeile începeau să-și afirme spiritul de emancipare, iar mașina feminină a marcat începutul acelei revoluții. Un Dodge numit sugestiv La Femme, cu volanul, bordul scaunele și banchetele moi și confortabile de culoare roz, era visul oricărei femei.

      Când au creat acest model, cei de la Dodge au lăsat deoparte toate bancurile despre femeile care nu știu să conducă și au fost atenți la fiecare detaliu, oricât de mic, completând lista de accesorii cu o umbrelă roz, o poșetă de aceeași culoare și un suport pentru ruj. Pe ei i-a interesat ca această mașină să ofere tot ce-și dorește o femeie, dar, cu toată atenția și bunăvoința lor, planurile nu s-au potrivit cu realitatea: deși le era dedicată, femeile nu s-au grăbit să o cumpere.Automobilele roz au zăcut în showroom-uri, acoperite de praf.

      În anul următor, Dodge a renunțat la accesoriile roz, dar a instalat în noul model o mochetă roz și a folosit vopsea de culoarea lavandei pentru interior, în încercarea de a nu se distanța prea mult de designul feminin original. Producătorul a renunțat la geanta roz, dar a păstrat celelalte accesorii, precum umbrela și pelerinele de ploaie roz. Poate și asta a făcut ca modelul din 1965 să nu se vândă prea bine: doar 1.500 de bucăți au ieșit din unitățile de vânzare.

      Poșeta era plasată inteligent pe spatele spătarului fotoliului din dreapta și se putea transforma într-un spațiu de depozitate în mijlocul habitaclului. 

      Experimentul cu mașina feminină n-a mers, iar producătorul auto a fost nevoit să-și regândească strategia, dar acest Dodge La Femme rămâne o piesă remarcabilă care cu siguranță atrage toate privirile pe stradă. Astăzi o femeie n-ar conduce cu siguranță așa ceva în viața de zi cu zi, dar niciuna n-ar refuza o plimbare cu o mașină creată exclusiv pentru ea sau măcar un selfie cu o creație care avea clasă și personalitate.


      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Probabil, de multe ori ai remarcat femei ce poarta machiaje demodate (smokey eyes, extensii de gene exagerate, gloss sidefat, machiaj cu multiple umbre, de tip telenovela, countouring Kardashian style etc.) sau persoane care au un acelasi machiaj-semnatura de cand le stii si de la care nu se abat (poate chiar tu?). In functie de stilul in care au ramas la un moment dat blocate, iti poti da seama cu precizie si de intervalul in care persoana respectiva era pana in 20 de ani. De ce se intampla acest fenomen?
      Deoarece pentru multe dintre noi, produsele cosmetice au fost fructul interzis, iar odata ce am primit permisiune de la societate sa ne machiem in public, pentru ca am atins o varsta potrivita (iar aceasta varsta difera de la un oras/scoala/familie la alta) incepem sa experimentam. Incercam cu aviditate culorile, sclipiciul, ne jucam cu texturile, facem greseli, ne perfectionam stilul, ne imbunatatim tehnica, invatam sa estompam conturul, sa aplicam fondul de ten, sa ne conturam sprancenele, ochii… De fapt, pana ajungem sa invatam care-i treaba cu fardurile, fara sa ne dam seama, ni se contureaza chiar si viata. Intr-o zi deschidem ochii si realizam ca machiajul nu mai este un act de seductie, de rebeliune sau de rasfat, ci doar o rutina pe care o repetam in fiecare dimineata (cu exces de zel la ocazii) pentru a nu fi intrebate daca suntem bolnave sau pentru a ascunde oboseala. Insa aceasta preocupare pierde in mod cert teren si pe buna dreptate, ca doar mai avem si alte prioritati in viata. Insa daca scopul machiajului la inceput era de a ascunde cosurile si de a trezi admiratie, in timp realizam ca acele motivatii s-au pierdut pe drum. Și ajungem sa dam aproape zilnic copy/paste la acelasi machiaj. Asta daca ne mai deranjam macar in acest sens.
      Desigur, unul dintre motivele pentru care tindem sa ramanem blocate in acelasi tip de make-up e ca, dupa sute de experimente, poate am aflat, in sfarsit, cum si cu ce ne sta bine. Dar aceasta reteta nu poate fi valabila pentru totdeauna. In primul rand, pentru ca trasaturile noastre sunt in perpetua schimbare: pleoapele isi pierd supletea, se instaleaza riduri fine, porii se maresc, tenul isi perde fermitatea. Astfel, un highlighter aplicat in acelasi loc poate intr-o buna zi sa evidentieze un rid si nu rotunjimea pometelui, niste gene care-ti faceau ochii galesi acum 5 ani, azi pot parea ridicole, iar un gloss holografic pune in evidenta tot ce vrei si ce nu vrei.
      Apoi, cum atunci cand folosesti acelasi parfum o bucata buna de vreme, ajungi sa nu-l mai simti, poti sa te obisnuiesti si cu trenduri de machiaj apuse, care ar fi trebuit sa ramana in stadiul de experiment pentru ca nu te-au avantajat niciodata. De aceea trebuie sa ne adaptam tehnicile de machiaj si produsele alese in functie de trendurile actuale, dar si de felul in care aratam. Examineaza-te in oglinda cu franchete si identifica modurile in care te poate ajuta machiajul atat din punct de vedere estetic (camuflarea defectelor, punerea in valoare a calitatilor), cat si ca modalitate de exprimare: inainte sa te repezi somnoroasa la masuta de toaleta si sa aplici aceeasi culoare din paleta (singura care e pe terminate) cu aceleasi miscari sau cand mergi la cumparaturi si cauti o nuanta identica a unui ruj care se consuma, intreaba-te daca look-ul si produsele respective mai vorbesc despre femeia care esti in prezent. O cunosc macar?
      In plus, trebuie sa recunoastem ca e foarte trist sa admiti ca cele mai bune zile, cele mai frumoase melodii si cele mai exuberante machiaje… pe toate le-ai cunoscut candva in trecut, cand aveai mai mult timp si inima deschisa.
      Experimentatul cu modalitati de aplicare a rujului, cu culori, glitter, blush-uri si texturi e un statement de entuziasm, de tinerete si de speranta in viitor. Nu ai de ce sa te opresti acum. Iar partea cea mai buna e ca, spre deosebire de tatuaje, culorile se spala seara. Iar maine e o noua zi.
      perfecte.md
    • julia122997
      De julia122997
      Printre cei care au schimbat complet direcția industriei fashion se numără designeri, muze, dar și persoane ale căror stil excentric a fost atât de revoluționar pentru unii oameni încât a devenit o adevărată referință stilistică. Iată 10 femei care, prin perspectiva lor, au reușit să influențeze moda ultimelor două secole:

      Elsa Schiaparelli
      Elsa a fost o creatoare de modă, de origine italiană, considerată una dintre cele mai bune din industrie, între cele Două Războaie Mondiale. A lucrat în aceeași vreme cu Coco Chanel, considerând-o pe aceasta ca fiind cea mai mare rivală a sa. Contrar viziunii lui Coco, ale cărei creații erau mai mult clasice, Elsa a preferat piesele excentrice, memorabile celor care le privesc.

      Carmen Miranda
      Carmen a fost o cântăreață, dansatoare și actriță de origine braziliană, reușind să schimbe lumea modei prin ținutele sale pline de culoare, recognoscibile prin materialele vii și imprimeurile cu fructe. A iubit cultura carnavalului și celebra viața în fiecare zi, aspecte care reieșeau, de altfel, din stilul său.

      Marchesa Luisa Casati
      Marchesa este cunoscută ca fiind o muză care a șocat și inspirat multe persoane în anii 1920 prin stilul ei întunecat și neobișnuit. Unii o numeau lunatică, însă a fost o femeie care nu s-a temut să iasă din zona de confort și să-și exprime personalitatea în forma ei pură.Influența sa este încă vizibilă în lumea modernă a modei.

      Nancy Cunard
      Când oamenii vorbesc despre Nancy Cunard folosesc de obicei cuvinte precum moștenitoare, activistă, provocatoare, regină a erei jazz-ului. Nancy a fost, de asemenea, scriitoare și un veritabil fashion icon. Această femeie a avut un stil aparte, iar modul în care își purta brățările a creat, încă de la acea vreme, un nou trend.

      Anna Piaggi
      Anna Maria Piaggi a fost editor de modă, însă nu a iubit doar să observe moda și să scrie despre ea, ci și-a creat propriul stil, combinând elemente vintage și moderne în ținute unice, excentrice și colorate. Iar acest lucru nu se observa doar prin haine, ci și prin machiaj. Potrivit expoziției din 2006 de la Victoria and Albert Museum din Londra, Anna a avut 2.865 de rochii și 265 de perechi de pantofi.

      Iris Apfel
      Iris Apfel este o femeie de afaceri în vârstă de 97 de ani, un talentat designer de interior și o legendă când vine vorba de modă și stil personal. Pasiunea ei pentru accesorii și articole vestimentare pline de culoare nu are echivalent. Iris a intrat în istorie drept cea mai în vârstă persoană care a semnat un contract de modelling.

      Daphne Guinness
      Dacă numele de familie îți sună cunoscut, este pentru că Daphne se numără printre descendenții lui Arthur Guiness, creatorul berei Irish Guiness. În lumea modei este cunoscută pentru stilul neobișnuit, dragostea pentru platforme foarte înalte și coafura unică, ce o face cu adevărat memorabilă.

      Lady Gaga
      Deși nu o mai vedem la fel de extravagantă ca la începutul carierei sale, ne-o amintim pe Lady Gaga în anii în care obișnuia să apară pe covorul roșu purtând rochii realizate din carne crudă sau baloane. A influențat, cu siguranța, moda prin stilul excentric și ținutele neobișnuite.

      Michèle Lamy
      Michèle este cunoscută ca fiind muza, soția și consilierul creativ al designer-ului Rick Owens. Stilul său poate părea șocant pentru unele persoane, însă nu putem nega faptul că apariția ei este mereu spectaculoasă și reprezintă o adevărată inspirație pentru industria fashion.

      Tilda Swinton
      Tilda Swinton este regina stilului androgin. Este greu de înțeles cum poate arăta impecabil atât într-un costum masculin, cât și într-o rochie feminină. Întregul său aspect creează o imagine aproape ireală, actrița uimind de fiecare dată publicul prin aparițiile sale.
      elle.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Viaţa de zi cu zi a unei femei însărcinate este plină de provocări. Dacă la începutul sarcinii nu se schimbă aproape nimic, pe parcurs îţi vei da seama că nu mai poţi face multe lucruri de odinioară sau, cel puţin, nu cu atâta uşurinţă.
      Să te încalţi sau să îţi faci toaleta corporală poate deveni o corvoadă, multe dintre femei având nevoie de ajutorul celor din jur pentru a putea duce la bun sfârşit o sarcină ce altădată era banală. 
      Iată ilustraţii realiste despre femeile însărcinate!










      eva.ro
  •