De ce să mănânci carne şi peşte dimineaţa


    Dacă vrei să ai o siluetă de invidiat, ideal ar fi să uiţi de ouă, cereale sau fructe consumate la micul dejun.

57bbf5e73beed_carne_71150800.jpg

 

Deşi mulţi consumă carne la prânz sau la cină, antrenorul personal londonez Greg Cornthwaite susţine că ideal ar fi să îţi începi ziua cu un mic dejun consistent, pe bază de carne.

 

Greg a întocmit şi o listă de opţiuni ideale pentru micul dejun, destinată celor care vor să se menţină în formă, iar aceasta include carne de vânat, friptură, carne de miel, carne tocată şi peşte.

 

Micul dejun recomandat de Greg are în jur de 500 de calorii, este bogat în proteine şi grăsimi sănătoase, dar sărac în carbohidraţi. Potrivit antrenorului personal, acest mic dejun împiedică organismul să creeze grăsime.

 

Practic, acest mic dejun oferă organismului proteinele şi grăsimile esenţiale pentru a-ţi pune metabolismul în mişcare şi pentru a echilibra nivelul zahărului din sânge. Aceste opţiuni te ajută să te simţi sătul pentru mai mult timp, împiedicând apariţia poftei de dulce până la orele prânzului.

 

feminis.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.