Dă strălucire părului


    La fel ca pielea, părul arată perfect atunci când este luminos. Strălucirea lui e dovada condiției lui de sănătate.

1511513554_3113137504.jpg

Firul neted reflectă lumina şi devine astfel radiant. Una dintre cele mai simple metode ca părul să capete acea strălucire fascinantă e folosirea balsamului. Acesta cuminţeşte cuticulele, le sigilează şi, astfel, părul pare compact şi lumina îi aduce strălucire. Pe lângă balsam, mai poţi apela la câteva gesturi.

  • Mereu curat

Strălucirea nu trebuie confundată cu luciul părului gras. Curăţenia este punctul de plecare.  Întotdeauna ea aduce strălucire, indiferent la ce aspect ne referim. Chiar dacă te speli pe cap în fiecare zi, acest obicei (sau necesitate) nu-ţi va ştirbi din strălucire, ci dimpotrivă. Trebuie doar să alegi şamponul potrivit tipului tău de păr – altfel, un şampon prea degresant îl poate usca şi aspectul tern va acompania textura aspră a părului. 

  • Duş rece

Căldura zburleşte cuticulele, ducând la o suprafaţă neuniformă, pe când temperatura scăzută are ca efect contractarea lor. Aşadar, după fiecare spălat, clăteşte părul cu un jet de apă rece. Specialiştii susțin că şi numai cinci secunde sunt suficiente pentru a da strălucire părului. Multe vedete de la Hollywood au acest obicei, chiar dacă folosesc tot felul de produse de îngrijire foarte scumpe. 

  • Foloseşte ulei de cocos

E ideal pentru părul uscat, dar şi un tratament miraculos pentru vârfurile despicate, conferind instantaneu o textură netedă părului. Dacă ai unt de cocos, lasă-l la cald să se transforme în ulei, pune apoi puţin pe palme și trece mâinile prin păr, evitând rădăcinile. Dacă părul este deshidratat, poţi utiliza o cantitate mai mare, însă după 30 de minute părul trebuie spălat.

10-haircare-tips-for-summer.jpg

  • Masca din ou face minuni

Maioneza, respectiv gălbenuşul crud frecat cu puţin ulei de măsline, este o altă soluţie pentru a da mai multă hidratare părului şi, implicit, strălucire. Ouăle sunt bogate în proteine ce dau forţă şi refac structura firului. În funcţie de lungimea părului, pune într-un castron 2-4 gălbenuşuri, toarnă ulei de măsline cât să le acopere şi apoi omogenizează-le. Udă părul cu apă călduţă şi apoi pune amestecul pe păr pentru 5-6 minute. Clăteşte cu apă călduţă şi încheie cu apă rece.

  • Iaurtul, un alt balsam

Acest aliment este unul valoros pentru sănătate, dar şi pentru frumuseţe. Iaurtul face părul mătăsos şi îi dă strălucire, diminuându-i aspectul zburlit şi reparând zonele cu probleme. Asigură-te că iaurtul este natural, pentru a nu-ţi pune zahăr sau coloranţi în păr. Iaurtul grecesc este şi mai bun, pentru că aduce părului şi grăsimi sănătoase. Strânge părul într-o coadă de cal şi aplică iaurtul doar pe coadă, pentru 20-30 de minute sau până când se întăreşte, apoi clăteşte.

  • Mască naturală

Măştile sunt extraordinare pentru păr, îi aduc nutrienţi şi o hidratare profundă. Specialiştii recomandă s-o folosim săptămânal. Fie alegi una din comerţ, fie prepari una din aloe vera şi miere. Amestecă balsam de păr, gel de aloe vera şi miere în cantităţi egale. Aloe vera va hidrata părul, dar este şi un excelent agent de reconstrucţie, iar mierea va aduce un plus de hidratare şi strălucire. Cu o astfel de mască, nu ai cum să dai greş. Se aplică pe părul uscat, se ține 5-10 minute, apoi părul se spală sau doar se clăteşte foarte bine.

Sfat: poţi înlocui gelul de aloe vera cu ulei de jojoba.

8-Common-Hair-Conditioning-Mistakes-You-Could-be-Making6.jpg

  • Oţetul de mere e la putere

Aciditatea oţetului de mere poate reface pH-ul natural al părului, făcându-l mai puternic şi mai sănătos. Aşa că nu neglija acest banal tratament cu efecte spectaculoase. După spălarea părului, amestecă apă şi oţet de mere în părţi egale, întinde amestecul pe păr, lasă-l să acţioneze 15 minute, apoi clăteşte.

Sfat: poţi face acest tratament şi după ce stai mult timp într-o cameră unde se fumează. Oţetul va îndepărta mirosul neplăcut, dar şi particulele de fum.

  • Tunde părul regulat!

Tăierea vârfurilor la 4-8 săptămâni te va ajuta să menţii forma părului, dar şi sănătatea lui. În timp, vârfurile se despică, ceea ce duce la un aspect tern şi o textură aspră a părului. Tunsoarea poate salva părul de la astfel de probleme.

  • Perie corect părul

Există o artă a perierii părului pe care unii o ignoră şi alţii nu o cunosc. Părul se piaptănă numai după ce este uscat, iar dacă e musai să treci peria prin el când este ud, foloseşte un pieptăn cu dinţi rari şi vârfuri rotunjite.

Nu încerca să desfaci părul încâlcit cu pieptănul. Dacă ai astfel de probleme, aplică mai întâi un spray special sau umezeşte părul şi aplică puţin balsam – asta te va ajuta, cu siguranţă.

Nu peria părul prea mult. 100 de perieri pe zi este doar un mit – nu există dovezi ştiinţifice care să confirme că acest lucru este în avantajul părului; în plus, periajul intens stimulează glandele sebacee şi părul se va îngrăşa mai repede.

  • Mănâncă sănătos!

Este un îndemn pe care-l auzi deseori. Fructele, legumele şi apa vor face ca părul să strălucească de sănătate. De asemenea, consumă multe proteine slabe, pentru că părul are nevoie de ele. De fapt, el are la bază proteine!

Dormi cu părul strâns. E mai uşor dimineaţa să-l aranjezi şi nici nu-şi va pierde luciul.

femeia.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Japonia dispune de indicatori excelenţi pentru nutriţie şi sănătatea copiilor săi, menţinând în acelaşi timp un indice foarte scăzut al obezităţii. Secretul său? Prânzul luat la şcoală.
      Ea are de asemenea cea mai mică rată de obezitate în rândul copiilor dintre cele 41 de ţări dezvoltate ale Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică (OCDE). 
      Potrivit experţilor, la această situaţie contribuie mai mulţi factori, între care atenţia specială acordată de japonezi sănătăţii, controalele medicale periodice organizate pentru copii şi, mai ales, rolul cheie al prânzului şcolar. 
      „Mesele de prânz stabilite de nutriţionişti sunt servite în toate şcolile primare şi în majoritatea colegiilor din Japonia”, a declarat Mitsuhiko Hara, medic pediatru şi profesor la Universitatea Kasei Gakuin din Tokyo. 
      Gustările de acasă nu sunt permise Masa de prânz este obligatorie, iar gustările aduse de elevi nu sunt permise. În majoritatea şcolilor, mesele de prânz nu sunt gratuite, însă sunt puternic subvenţionate. 
      Fiecare masă este calibrată pentru a avea aproximativ 600-700 kilocalorii repartizate în mod echilibrat între glucide, carne şi legume. 
      Un prânz luat la o şcoală din regiunea Gunma (centru) oferă o idee: orez cu peşte la grătar şi o farfurie cu spanac şi germeni de soia, servite cu supă miso de porc, toate însoţite de lapte şi prune. 
      „Prânzul şcolar este conceput pentru a aduce elementele nutritive care tind să lipsească din mesele consumate acasă”, a declarat un oficial al Ministerului Educaţiei, Mayumi Ueda.
      ”Cred că acest lucru contribuie la echilibrul nutriţional necesar copiilor”, a mai spus ea. Aceste mese de prânz nu servesc doar la hrănirea copiilor, ci şi la educarea lor. 
      „Există şi un anunţ audio difuzat zilnic la şcoală pentru a explica nutrienţii din prânzul zilei şi reprezintă o modalitate bună de a educa copiii”, a spus Hara. 
      Guvernul studiază nutriţia şi obiceiurile alimentare în fiecare an şi foloseşte rezultatele acestor anchete pentru a adapta prânzurile şcolare, a adăugat ea. 
      Prânzul la școală, o tradiție veche Practica prânzurilor şcolare a început în Japonia în 1889, când boluri de orez şi peşte la grătar erau distribuite copiilor săraci din prefectura Yamagata, în nordul arhipelagului. 
      Programul s-a extins în restul ţării după cel de-al Doilea Război Mondial pentru a combate malnutriţia infantilă într-o perioadă de gravă penurie alimentară. 
      Rezultatele apar clar în statistici: Japonia are una dintre cele mai mici rate de mortalitate infantilă, iar proporţia copiilor supraponderali sau obezi cu vârste cuprinse între 5 şi 19 ani este de 14,42%, cu mult mai mică decât în majoritatea celorlalte ţări dezvoltate. 
      Conform acestui ultim criteriu, Statele Unite se situează în fruntea clasamentului UNICEF cu 41,86%, Italia cu 36,87% şi Franţa cu 30,09%.
      libertatea.ro
    • julia122997
      De julia122997
      În 1999, ea a apărut prima dată într-o prezentare Victoria’s Secret, organizată la New York.

      În anul următor, ea a devenit unul dintre cei mai importanți „îngerași” ai casei de modă, apărând pe podium în fiecare prezentare, timp de aproape o decadă.

      „Planul meu este să rămân în industrie atât timp cât corpul meu îmi va permite. Cel puțin până la 40 de ani, dar dacă voi putea rămâne și mai mult, o să o fac”, declara ea în 2017.

      Supermodelul are două fiice cu fostul soț – atletul sârb Marko Jaric. Cu toate acestea, Lima arată chiar ea ca o adolescentă, așa cum o dovedesc fotografiile fără machiaj postate adesea pe rețelele de socializare.
      stirileprotv.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Iată câteva trucuri pe care să le încerci:
      Include fructe de pădure în alimentația ta
      Îmbătrânim și pielea își pierde elasticitatea din cauza unui proces numit degradarea oxidativă a ADN-ului celular, care nu poate fi oprit, dar poate fi încetinit. Consumul regulat de fructe de pădure, în special de afine, este una dintre resursele oferite de natură pentru a combate acest efect. Afinele sunt bogate în antioxidanți care combat radicalii liberi, responsabili pentru degradarea ADN-ului celular. Include cât mai des afine în alimentația ta pentru a te bucura de toate efectele benefice ale antioxidanților.
      Limitează consumul de zahăr
      Un studiu recent a descoperit faptul că un consum ridicat de zahăr accelerează procesul de îmbrătrânire. Printre efectele zahărului se numără cearcănele, deshidratarea și apariția ridurilor. Pentru a combate îmbătrânirea prematură, experții recomandă un consum cât mai mic de zahăr și evitarea alimentelor și băuturilor dulci. Dacă îți este poftă de ceva dulce, mănâncă un fruct în locul unui desert.
      Dormi pe spate
      Dacă preferi să dormi pe burtă sau pe o parte, ar trebui să-ți schimbi acest obicei. Potrivit studiilor efectuate de-a lungul timpului, obiceiul de a dormi cu fața lipită de pernă provoacă apariția unor pliuri de contact, care devin apoi riduri permanente. Iar cea mai bună soluție este prevenirea lor. Încearcă să dormi pe spate pentru a evita instalarea ridurilor adânci. Există perne special concepute care te împiedică să dormi pe spate sau pe burtă și pe care merită să le încerci.
      Verifică nivelul calciului din organism
      Cu toții știm că avem nevoie de calciu pentru a ne menține oasele rezistente și sănătoase. Dar nu sunt mulți cei care știu că acest mineral joacă un rol crucial în prevenirea îmbătrânirii premature. Un nivel adecvat de calciu în corp reduce semnele vizibile ale îmbătrânirii și te ajută să-ți păstrezi frumusețea pe măsură ce înaintezi în vârstă.
      Bea des ceai verde
      Bogat în antioxidanți, ceaiul verde ajută la repararea celulelor de piele afectate de radicalii liberi. De asemenea, datorită efectelor antiinflamatorii, reduce inflamația la nivelul pielii, care cauzează apariția iritațiilor și a zonelor înroșite. Bea zilnic ceai verde pentru a-ți menține pielea fermă și sănătoasă. De asemenea, poți folosi ceaiul verde în tratamentele de înfrumusețare. Păstrează pliculețele de ceai verde folosite și pune-le la frigider pentru câteva minute. Așază apoi pliculețele de ceai pe ochi, care te vor ajuta să reduci cearcănele și pungile de sub ochi.
      Evită băile sau dușurile lungi, cu apă fierbinte
      Apa fierbinte are un efect negativ asupra frumuseții. Îndepărtează uleiurile naturale ale pielii, care au un rol protector. Astfel cauzează uscarea excesivă a pielii, apariția prematură a ridurilor și pierderea fermității. Evită dușurile prelungite și băile cu apă fierbinte. O modalitate simplă de a-ți menține pielea și musculatura tonifiate este cea a dușurilor alternante. Alternează jeturile de apă caldă cu cele reci pentru a stimula circulația sanguină.
      Protejează-te de soare
      Razele ultraviolete joacă un rol important în accelerarea îmbătrânirii pielii. Cu cât te expui mai mult la soare fără protecție UV, cu atât pielea ta va prezenta mai devreme semnele îmbătrânirii. Folosește zilnic cremă pentru față cu SPF de cel puțin 30, indiferent de anotimp. Este important de reținut că razele UV sunt prezente pe toată durata anului, inclusiv în sezonul rece sau atunci când este înnorat. Nu este recomandat să stai la plajă ore în șir pentru a obține acel bronz la care toată lumea visează pe timp de vară. Bronzul nu este altceva decât o reacție prin care pielea încearcă să se protejeze de efectele nocive ale razelor UVA și UVB.
      Găsește modalități de a reduce stresul
      Stresul accelerează procesul de îmbătrânire a organismului. Grijile zilnice și anxietatea duc la îmbătrânirea prematură, de aceea este necesar să găsești modalități de a reduce stresul și de a te relaxa. Meditația este o formă bună de a calma gândurile care îți provoacă neliniște. Învață să meditezi și să-ți canalizezi atenția și energia asupra aspectelor pozitive din viața ta. Este utilă oricare altă activitate care te ajută să te relaxezi, fie că este vorba de sport, dans, întâlniri cu prietenii sau timp dedicat pasiunilor tale.
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Există câteva lucruri de care ar fi bine să ții cont atunci când citești articole legate de sănătate pe internet.
      Astfel, vei știi cum să verifici dacă sfaturile menționate ar trebui sau nu aplicate în viața ta de zi cu zi sau dacă ți-ar face mai mult rău decât bine.
      Fie că sunt legate de consumul de cafea, felul în care dormi sau alimentele pe care le cumperi de la magazin, există multe studii legate de sănătate pe care le poți găsi pe internet.
      Întrebări pe care să ți le pui dacă citești sfaturi legate de sănătate de pe internet
      Studiul a fost realizat pe oameni? Multe dintre articolele de pe internet descriu descoperiri științifice revoluționare, însă majoritatea studiilor sunt făcute pe animele. 
      În acest caz, trebuie să ții cont de faptul că acesta reprezintă abia o etapă inițială din proces. Astfel, oricât de evidente ar părea rezultatele, nicio afirmație cu privire la sănătatea umană nu trebuie făcută pe baza acestor tipuri de studii.
      Este posibil ca descoperirile să reprezinte o relație cauzală? Pentru ca un studiu să fie relevant, descoperirile trebuie să reflecte o relație cauzală. 
      De exemplu, dacă un studiu a arătat că băutul de cafea este asociat cu boli de inimă, vrem să știm dacă boala se datorează consumului de cafeaua sau dacă aceste lucruri s-au produs în același timp din întâmplare. 
      Astfel, ar trebui să iei în considerare sfaturi de sănătate de pe internet doar dacă sunt susținute de studii de acest tip.
      Care este dimensiunea efectului? Pe de altă parte, nu e suficient să știm dacă expunerea la un anumit factor cauzează un efect. 
      Este important să înțelegem și cât de puternică este relația cauză-efect. Cu alte cuvinte: Cât de mult va crește riscul de îmbolnăvire dacă ești expus la factorul respectiv. 
      Dacă rezultatele studiului arată o creștere a riscului cu 50%, atunci situația e destul de îngrjiorătoare. Totuși, dacă riscul inițial este mic, situația se schimbă: dacă acesta era inițial 0,1% și are loc o creștere de 50%, atunci riscul îmbolnăvirii ajunge la 0,15%, ceea ce nu e chiar atât de dramatic.
      Rezultatul este coroborat de alte studii? Un studiu de sine-stătător, indiferent de rezultatele sale, nu ar trebui considerată dovada supremă a unei relații de cauzalitate între expunerea la un factor și boală. 
      Nu putem fi siguri până când rezultatele sunt replicate pe mai multe categorii de oameni, folosind mai multe metode.
      playtech.ro
  •