Ce trebuie să știe o femeie ajunsă la vârsta de 40 de ani


    La vârsta de 40 de ani trebuie să vă simțiți invincibilă. Deși este o perioadă minunată, apar o serie de schimbări ușoare de care trebuie să aveți grijă pentru a nu se transforma în probleme.

download.jpeg

Iată care sunt principalele modificări:

  • Metabolismul: Scade cu 2% pe decadă.
  • Sistemul osos: scade cu 1% pe an din momentul în care ați împlinit 30 de ani
  • Libidoul: este în scădere din cauza stresului ridicat și a schimbărilor hormonale.
  • Stresul: în general ridicat din cauza grijilor pentru copii, părinți, sănătate, carieră și situația financiară.
  • Depresia: mai bine acum decât mai târziu.

Dacă respectați, preventiv, 8 obiceiuri, nu veți avea probleme cu schimbările care apar. Vă veți păstra sănătatea, veți fi plină de energie și împlinită.

1. Luați micul dejun în fiecare dimineață

Nutriționiștii sunt de acord că micul dejun este esențial pentru scăderea în greutate și menținerea metabolismului ridicat. Un studiu a demonstrat că femeile care luau un mic dejun consistent pierdeau cu 21% mai mult în greutate, după 8 luni, comparativ cu 4.5% pentru femeile care urmau o dietă scăzută în carbo-hidrați. Consumatoarele de mic dejun consistent continuă să slăbească, chiar dacă, per total consumă mai multe calorii, în timp ce cealaltă categorie începe să ia în greutate după 4 luni.

Motivul: O masă consistentă este mai potrivită dimineața, când metabolismul este mai ridicat, iar pe dealtă parte previne pofta puternică de mâncare care apare atunci când cantitatea de zahăr din sânge scade.

2. Creșteți metabolismul 

Antrenamentul intesiv timp de 6 luni îmbunătățește metabolismul în perioadele de repaus. Așadar, veți arde mai multe calorii chiar și când stați comod pe canapea.

Bonus: Efortul fizic ajută sistemul osos și menține echilibrul organismului. Încercați să faceți zilnic, minim 30 de minute de sport.

3. Creșteți consumul de calciu și vitamina D

Amândouă sunt esențiale pentru articulații. Asociația de Osteoporoză recomandă consumul zilnic de alimente bogate în Calciu și Vitamina D, pe care le găsiți, în special în lactate și somon. La sfatul medicului puteți completa cu vitamine, dacă este cazul.

4. Exersați controlul stresului

O inimă calmă și sănătoasă bate mai repede când inspirați și mai încet când expirați. Stresul însă, împiedică acest ritm natural și aduce modificări nesănătoase pentru organism, cum ar fi: creșterea presiunii sangvine, mai puțină energie către creier, libidou scăzut. De fapt, stresul vă îmbătrânește mai repede.

Pentru a menține inima într-un ritm sănătos, inspirați pe nas timp de 4 bătăi ale inimii și expirați timp de 8 bătăi, cel puțin de două ori pe zi sau ori de câte ori simțiți presiune.

5. Creșteți consumul de proteine

Consumați alimente cu toți aminoacizii necesari pentru a asigura proteinele de care organismul are nevoie pentru o funcționare optimă. Aveți nevoie de 150 gr de proteine la fiecare masă. Cele mai bune surse sunt: peștele, ouăle, quinoa. Dar nu renunțați total la carbohidrați. Cresc starea de bine prin producerea de serotonină din creier. Cel puțin de două ori pe zi încercați să creșteți starea de spirit, pentru a ține depresia departe de voi.

6. Fiți aventuroase cu partenerul

Încercați ceva nou, și nu doar în dormitor. Când sunteți îndrăgostite nivelul dopaminei crește foarte mult. Activități precum seri dansante sau evadatul într-o mică vacanță neprogramată stimulează libidoul. Același efect îl au și jucăriilor sexuale.

7. Ieșiți în oraș cu prietenele

Timpul petrecut cu prietenele reduce stresul, crește stima de sine și vă face mai iubitoare cu partenerul atunci când ajungeți acasă. Femeile cu viață socială activă, cu carieră, care fac parte din organizații de voluntariat au o presiune sanguină mai scăzută, risc scăzut pentru diabet și boli cardiace.

8. Mergeți regulat la controlul medical 

Pentru creșterea stării de sănătate, mergeți periodic la medic. Nu neglijați următoarele analize de rutină:

  • Examen oftalmologic: O dată la 2-4 ani
  • Analize de sânge: O dată la 2 ani
  • Testul Papanicolau și control ginecologic: Anual
  • Tiroida: O dată la 5 ani
  • Mamografie: O dată pe an, maxim la 2 ani
  • Glucoza din sânge: O dată la 3 ani, începând cu 45 de ani.

femeide10.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Iată câteva trucuri pe care să le încerci:
      Include fructe de pădure în alimentația ta
      Îmbătrânim și pielea își pierde elasticitatea din cauza unui proces numit degradarea oxidativă a ADN-ului celular, care nu poate fi oprit, dar poate fi încetinit. Consumul regulat de fructe de pădure, în special de afine, este una dintre resursele oferite de natură pentru a combate acest efect. Afinele sunt bogate în antioxidanți care combat radicalii liberi, responsabili pentru degradarea ADN-ului celular. Include cât mai des afine în alimentația ta pentru a te bucura de toate efectele benefice ale antioxidanților.
      Limitează consumul de zahăr
      Un studiu recent a descoperit faptul că un consum ridicat de zahăr accelerează procesul de îmbrătrânire. Printre efectele zahărului se numără cearcănele, deshidratarea și apariția ridurilor. Pentru a combate îmbătrânirea prematură, experții recomandă un consum cât mai mic de zahăr și evitarea alimentelor și băuturilor dulci. Dacă îți este poftă de ceva dulce, mănâncă un fruct în locul unui desert.
      Dormi pe spate
      Dacă preferi să dormi pe burtă sau pe o parte, ar trebui să-ți schimbi acest obicei. Potrivit studiilor efectuate de-a lungul timpului, obiceiul de a dormi cu fața lipită de pernă provoacă apariția unor pliuri de contact, care devin apoi riduri permanente. Iar cea mai bună soluție este prevenirea lor. Încearcă să dormi pe spate pentru a evita instalarea ridurilor adânci. Există perne special concepute care te împiedică să dormi pe spate sau pe burtă și pe care merită să le încerci.
      Verifică nivelul calciului din organism
      Cu toții știm că avem nevoie de calciu pentru a ne menține oasele rezistente și sănătoase. Dar nu sunt mulți cei care știu că acest mineral joacă un rol crucial în prevenirea îmbătrânirii premature. Un nivel adecvat de calciu în corp reduce semnele vizibile ale îmbătrânirii și te ajută să-ți păstrezi frumusețea pe măsură ce înaintezi în vârstă.
      Bea des ceai verde
      Bogat în antioxidanți, ceaiul verde ajută la repararea celulelor de piele afectate de radicalii liberi. De asemenea, datorită efectelor antiinflamatorii, reduce inflamația la nivelul pielii, care cauzează apariția iritațiilor și a zonelor înroșite. Bea zilnic ceai verde pentru a-ți menține pielea fermă și sănătoasă. De asemenea, poți folosi ceaiul verde în tratamentele de înfrumusețare. Păstrează pliculețele de ceai verde folosite și pune-le la frigider pentru câteva minute. Așază apoi pliculețele de ceai pe ochi, care te vor ajuta să reduci cearcănele și pungile de sub ochi.
      Evită băile sau dușurile lungi, cu apă fierbinte
      Apa fierbinte are un efect negativ asupra frumuseții. Îndepărtează uleiurile naturale ale pielii, care au un rol protector. Astfel cauzează uscarea excesivă a pielii, apariția prematură a ridurilor și pierderea fermității. Evită dușurile prelungite și băile cu apă fierbinte. O modalitate simplă de a-ți menține pielea și musculatura tonifiate este cea a dușurilor alternante. Alternează jeturile de apă caldă cu cele reci pentru a stimula circulația sanguină.
      Protejează-te de soare
      Razele ultraviolete joacă un rol important în accelerarea îmbătrânirii pielii. Cu cât te expui mai mult la soare fără protecție UV, cu atât pielea ta va prezenta mai devreme semnele îmbătrânirii. Folosește zilnic cremă pentru față cu SPF de cel puțin 30, indiferent de anotimp. Este important de reținut că razele UV sunt prezente pe toată durata anului, inclusiv în sezonul rece sau atunci când este înnorat. Nu este recomandat să stai la plajă ore în șir pentru a obține acel bronz la care toată lumea visează pe timp de vară. Bronzul nu este altceva decât o reacție prin care pielea încearcă să se protejeze de efectele nocive ale razelor UVA și UVB.
      Găsește modalități de a reduce stresul
      Stresul accelerează procesul de îmbătrânire a organismului. Grijile zilnice și anxietatea duc la îmbătrânirea prematură, de aceea este necesar să găsești modalități de a reduce stresul și de a te relaxa. Meditația este o formă bună de a calma gândurile care îți provoacă neliniște. Învață să meditezi și să-ți canalizezi atenția și energia asupra aspectelor pozitive din viața ta. Este utilă oricare altă activitate care te ajută să te relaxezi, fie că este vorba de sport, dans, întâlniri cu prietenii sau timp dedicat pasiunilor tale.
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Problemele de sănătate cronice sau temporare pot fi evitate dacă știi cum să te protejezi. Acest lucru devine din ce în ce mai important pe măsură ce serbezi mai multe zile de naștere. Nu înseamnă să te privezi de gustul bun sau de ceea ce îți place, ci să înveți să procedezi cu prudență pentru a te putea bucura pe deplin de tot ceea ce te înconjoară. În acest scop medicii au realizat un set de recomandări pe care le-ar formula pentru mamele lor, astfel încât să-ți fie mai ușor să te orientezi și să-ți creezi un ritm zilnic benefic. Alimentația utilă și un stil de viață cu efecte pozitive nu sunt lucruri complicate, iar dacă urmezi direcțiile trasate vei avea mereu multă energie și vei evita îmbolnăvirile.
       Iată ce sfaturi au medicii pentru mamele lor:
       1. Nu bea sucuri dietetice
      „Foarte multe persoane asociază trecerea la sucurile dietetice cu o modificare sănătoasă față de variantele cu zahăr. Problema este că există foarte multe studii care semnalează o legătură directă între aceste băuturi și creșterea în greutate, precum și un risc crescut de afecțiuni cardiovasculare, diabet sau alte afecțiuni cronice”, spune dr. Deirdre Miller, medic de familie din Kansas.
      Soluția: În loc de sucul dietetic bea apă minerală, fără îndulcitori artificiali, cu felii de lămâie, lime, portocală sau grepfrut.
       2. Protejează-te de greșelile medicilor, se întâmplă des
      „Din păcate pot interveni foarte des greșeli din partea medicilor, iar pacienții de vârste înaintate sunt cei mai vulnerabili pentru că au un organism fragil”, potrivit dr. Ariel Grobman, medic de familie din Miami.
      Soluția: „Mergi la consult cu un membru al familiei, verifică atent medicamentele care ți-au fost prescrise și întreabă de fiecare dată asistentele ce îți administrează. Cu toții avem dreptul să știm ce tratament primim și să înțelegem efectele secundare care pot apărea”, spune dr. Grobman.
       3. Evită „riscurile reziduale” de boli cardiace
      Dacă iei statine pentru a scădea nivelul de colesterol, nu trebuie să uiți că este necesar să fii în continuare vigilent pentru a-ți proteja inima. „Foarte mulți medici nu clarifică faptul că statinele nu sunt decât începutul drumului, nu finalul, în ceea ce privește prevenirea bolilor cardiace.Pacienții care iau statine pentru a ține sub control nivelul colesterolului sunt în continuare expuși riscului de accident vascular cerebral sau atac de cord”, explică dr. Robert Busch, endocrinolog din Albany.
      Soluția: „Discută în detaliu cu medicul tău pentru că există și alte terapii sau modificări ale stilului de viață care pot susține administrarea statinelor și vor accentua efectele pozitive”, spune dr. Busch.
       4. Nu ignora durerile localizate în zona șoldurilor
      „Dacă ai dureri de șold când stai jos mai mult timp sau dacă durerea se localizează în zona buzunarului drept al jeanșilor este foarte probabil să ai un risc crescut de artrită”, spune dr. Derek Ochiai, chirurg ortoped din Virginia.
      Soluția: „Nu ignora aceste dureri și mergi la un consult pentru a ți se prescrie un tratament preventiv, înainte ca durerile să se transforme în artrită”, spune dr. Ochiai.
       5. Evită pedichiura la salon
      Poate ți se pare deosebit de relaxant să-ți faci pedichiura, dar foarte multe saloane nu dezinfectează echipamentele utilizate în mod corespunzător. Dacă filtrele și scurgerile nu sunt curățate perfect între programări poți avea probleme cu negi, infecții bacteriene sau ciuperci care vor necesita medicamente și multă răbdare.
      Soluția: Alege diferite tratamente sau măști pentru picioare pe care le poți realiza acasă.
       6. Bea cele 3 băuturi utile în fiecare zi
      „În fiecare zi bea o cafea, un ceai și un pahar cu suc de rodie. Cafeaua și ceaiul reduc ritmul de îmbătrânire la nivel celular, previn cancerul, reduc riscul de accident vascular cerebral și cresc durata de viață. Compușii din sucul de rodie ameliorează starea microbiomului de la nivelul tractului digestiv, stimulând sistemul imunitar”, explică dr. William Li, nutriționist.
       7. Mănâncă soia
      „Contrar opiniei generale, soia nu favorizează cancerul de sân. De fapt, cercetările demonstrează că reduce riscurile”, spune dr. Li.
      Soluția: Consumă o cantitate moderată de soia, aproximativ 1-2 porții pe zi. Poți savura edamame, lapte de soia, tempeh sau tofu.
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Există o diferență semnificativă în percepția bărbaților și a femeilor cu privire cine îndeplinește mai multe sarcini casnice în cuplurile heterosexuale cu copii, potrivit unui sondaj.
      În timp ce majoritatea participanților sunt de acord că bărbații și femeile ar trebui să împartă în mod egal muncile domestice și îngrijirea copiilor, doar 20% dintre femei sunt de acord că acest lucru se întâmplă cu adevărat. De cealaltă parte, 40% dintre bărbați au spus că sarcinile au fost împărțite în mod egal.
      Aceste cifre provind de la un sondaj de opinie realizat de site-ul parental Netmums, la care au participat 2.000 de părinți. Aproape trei sferturi (74%) dintre femei au spus că încă îndeplinesc majoritatea sarcinilor domestice, indiferent de oră sau situație.
      „Sunt multe femei care împart cu partenerii lor ceea ce poate fi uneori o povară aproape insuportabilă”, a declarat Annie O’Leary, redactor-șef al Netmums, pentru The Independent. Ea a adăugat că problema a fost adesea cauza certurilor casnice.
      O’Leary a explicat că discrepanța dintre ceea ce cred bărbații și femeile despre împărțirea sarcinilor casnice a fost probabil produsul „secolelor de parenting care a presupus ca bărbații să-și așeze scaunul și femeile să suporte povara”.
      Ea a recunoscut că nu există nicio soluție rapidă atunci când vine vorba despre dezechilibrul de gen la domiciliu, dar sondajul a fost un „prim pas important” și a solicitat angajatorilor să le permită subalternilor să devină părinți, indiferent de gen.
      tabu.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Cand vine vorba despre subiecte complexe precum sanatatea si fericirea, opiniile sunt foarte impartite. Unii spun ca este de ajuns sa fii pozitiva si sa bei multa apa. Altii vor fi de parere ca vizitele la medic si hrana pe baza de plante sunt esentiale.
      Cum sa iesi din rutina: 4 obiceiuri care te vor face sa simti ca traiesti cu adevarat
      Ce ai zice daca noi ti-am oferi cateva obiceiuri pentru sanatate si fericire confirmate de studii si cercetari stiintifice? Urmeaza-le cu incredere, caci sunt sustinute de cifre si statistici!
      Top 10 obiceiuri pentru sanatate si fericire, confirmate de cercetatori si psihoterapeuti
      Scrie zilnic in jurnal 3 lucruri pentru care esti recunoscatoare
      Jurnalul cu recunostinta nu este doar o inventie a celor ce promoveaza gandirea pozitiva si dezvoltarea personala.
      Un studiu recent a impartit participantii in trei grupuri si i-a rugat sa noteze in fiecare zi ce activitati au intreprins, ce dificultati au intampinat, respectiv pentru ce se simt norocosi.
      La finalul cercetarii, persoanele care au notat lucrurile pentru care sunt recunoscatori au raportat o atitudine optimista si o stare generala mai buna.
      Fa drumetii pe munte si priveste cerul instelat
      Suna foarte poetic si romantic, nu-i asa? Ei, bine, este si eficient. Mai multe cercetari efectuate recent arata ca, atunci cand te minunezi de ceva si simti acea stare de admiratie profunda, se pot produce efecte interesante in corp.
      Mai exact, cu cat experimentezi mai multe evenimente care te fac sa te minunezi, cu atat vei fi mai putin stresat, mai vesel, mai curios si mai generos.
      Ofera un cadou cuiva drag
      Nu trebuie sa fie ziua prietenei tale, pentru a-i face un cadou dragut. Studiile arata ca oamenii care isi cheltuiesc banii pentru alte persoane sau cauze se simt mult mai fericiti decat aceia care isi cumpara obiecte pentru uz personal.
      Asadar, cand ai o stare neplacuta, incearca sa oferi ceva cuiva. Vei fi surprinsa de efectele pozitive imediate!
      Bea-ti cafeaua zilnic
      Fiind un stimulator puternic al sistemului nervos, cafeaua nu iti imbunatateste doar nivelul de energie, ci si nivelul de fericire.
      Mai multe studii au gasit o legatura intre consumul de cafeina si reductia riscului de aparitie a depresiei. Asadar, nu ezita sa bei o cana de cafea in zorii zilei!
      Mediteaza ori de cate ori poti
      Nu este un secret pentru nimeni: multe cercetari arata ca obiceiul de a medita te ajuta sa scapi de anxietate si sa eviti starile depresive.
      Mai mult, momentele de prezenta te linistesc, te ajuta sa fii mai odihnita si intr-o stare fizica mai buna. Pe termen lung, poti experimenta si o imbunatatire a memoriei si un control al emotiilor sporit.
      Petrece timp in aer liber
      O plimbare prin parc sau prin padure nu doar ca te ajuta sa iti pui gandurile in ordine, dar are un efect direct asupra sanatatii tale fizice si mentale.
      Un studiu facut pe un grup de student arata ca, dupa ce acestia au petrecut doua nopti in padure, nivelul lor de cortizol a scazut semnificativ. Acest lucru se traduce in mai putin stres si o sanatate mai buna!
      Mergi la concerte si viziteaza muzee
      Activitatile culturale se afla printre cele mai ignorate obiceiuri pentru sanatate si fericire. Un studiu efectuat in Norvegia, pe mai mult de 50 de mii de adulti, a ajuns la concluzia ca acele persoane care participa regulat la concerte si viziteaza muzee sunt mult mai multumite de viata lor.
      Asculta melodii triste
      Contrar asteptarilor, cantecele triste te pot face mai fericita. Asculta piese lente si triste chiar daca nu esti suparata, caci studiile demonstreaza ca poti experimenta o satisfactie crescuta cu privire la viata ta.
      Cercetatorii spun ca muzica trista regleaza emotiile, le echilibreaza si ofera o consolare aparte. Toate acestea duc la o stare de spirit mai buna, aproape instantaneu!
      Stabileste-ti obiective pe care stii ca le poti atinge
      Scopurile marete sunt excelente, insa excesul poate duce la frustrare si sentimente de neputinta. De aceea, psihologii recomanda setarea unor obiective ambitioase, dar fezabile.
      Satisfactia venita odata cu bifarea scopurilor tale va fi uriasa, indiferent de ceea ce ti-ai propus!
      Implica-te in activitati de voluntariat
      Cu cat ii ajuti mai mult pe ceilalti, cu atat te ajuti mai mult pe tine insati. Zeci de studii au demonstrat, de-a lungul anilor, ca practicarea voluntariatului este unul dintre acele obiceiuri pentru sanatate si fericire neglijate de foarte multi adulti.
      Asadar, gaseste o cauza in care crezi si ofera-ti cateva ore pe saptamana pentru a contribui la o schimbare pozitiva. Nu vei regreta nicio clipa!
      andreearaicu.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Din păcate există și situațiile în care narcisismul apare într-un mod neprevăzut în viața ta și nu ai cum să te distanțezi imediat și să rupi legătura cu persoana toxică. Specialiștii au reunit experiențele persoanelor care au o mamă narcisistă pentru a face lumină în cadrul acestei situații complicate, cu numeroase consecințe negative în plan emoțional.
      Felul în care te tratează mama ta te poate afecta și la vârsta adultă, iar dacă ai trecut de 18 ani nu înseamnă că nu mai ai nevoie de afecțiune și sprijin. Partenerul, prietenii și restul familiei pot contribui la menținerea echilibrului tău emoțional, dar dacă narcisismul este singura reacție pe care o remarci în interacțiunea cu mama ta vei avea senzația că ai un gol în suflet sau că nu-ți poți întregi viața.
       Pentru a diminua suferința resimțită în această situație greu de rezolvat voluntarii din cadrul chestionarelor realizate împărtășesc propria experiență, sub rezerva anonimatului:
       1. „Nu pot dormi înainte de vizitele ei, mă răstesc la ceilalți membri ai familiei, iar după aceea petrec minute în șir plângând și cerându-mi scuze. Fac curat în mod radical pentru a evita orice observație și sunt convinsă că oricum voi da greș și nu-i va plăcea ceva.”
       2. „Când mă vizitează am grijă să nu fie copiii acasă pentru că au început să mă întrebe de ce bunica îmi face tot timpul observație și de ce nu mă îmbrățișează niciodată. Îl face pe tatăl meu să se simtă ciudat și îi vorbește de rău pe frații mei.”
       3. „Vizitele ei mă lasă epuizat la nivel fizic și emoțional. După ce pleacă nu simt decât tristețe. Îmi pare rău că nu am avut mama pe care mi-aș fi dorit-o și că nu mă simt iubit. O relație apropiată cu ea ar fi contat enorm pentru mine, dar nu a fost posibil.”
       4. „Le invidiez foarte mult pe mamele care se plimbă cu fiicele lor pe stradă și vorbesc despre orice, fără să evite orice semn de afecțiune.
      Este foarte trist că vizitele mamei mele îmi agravează anxietatea, iar după ce pleacă mă simt descurajată și am senzația că nu voi avea niciodată succes și că nu merit să fiu iubită.”
       5. „Mă simt rușinată când le spun celorlalți că vine mama în vizită și ei se bucură pentru că se gândesc că ne vom simți bine împreună, dar de fapt eu mă tem și îmi este foarte greu să-mi pun ordine în gânduri.” 
       6. „M-am gândit la posibilitatea de a o exclude din viața mea, dar știu că nu le-aș putea explica acest lucru copiilor mei și nici nu vreau să crească fără o bunică. Totuși, este foarte greu să ții la cineva care nu face decât să-ți aducă la suprafață temerile și să te critice agresiv pentru orice gest sau privire. Uneori mă întreb dacă merită să continui.”
       7. „Mă simt vinovată pentru că nu sunt o fiică mai bună, așa cum și-ar dori să fiu și pentru că nu am reușit să fac ce a vrut ea. Îmi amintește constant că am dat greș și îmi este foarte greu să vorbesc în prezența ei.”
       8. „Mă deranjează foarte tare că mă manipulează și mă face să realizez acțiuni despre care i-am spus că vreau să le evit. Este ca și cum ironizează tot ce este important pentru mine și mă umilește constant.”
       9. „Deși îmi doresc foarte mult să am o discuție relaxată cu mama mea, interacțiunile noastre se rezumă la învinovățire, victimizare, plângeri și critici. De multe ori mi se pare o situație fără speranță să iubești un părinte narcisist. Este ca și cum sunt blocat într-un scenariu care se repetă la nesfârșit și nu am cum să ies din el. Ar trebui să fie o relație mult mai plăcută și motivantă, dar știu că lucurile nu se vor schimba niciodată.”
      eva.ro
  •