Câte cești de cafea este indicat să bei zilnic


    Se pare că mai multe cești de cafea consumate zilnic nu îți afectează inima, din contră, protejează de palpitații și atac de cord.

cafea-1.jpg

Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Colegiul American de Cardiologie, realizat pe 340.000 de oameni, produsele care au în compoziție cafeina, precum ceaiul sau cafeaua, ar putea reduce riscul de aritmii, notează The Guardian.

Participanții la studiu au consumat trei cești de cafea pe zi. Ei au înregistrat o scădere de 13 procente a riscului de fibrilații atriale, adică au evitat un atac de cord sau un accident vascular cerebral.

De asemenea, consumul de cafea este asociat cu scăderea riscului apariției diferitelor forme de cancer precum de prostată, de piele sau de ficat.

Autorii studiului susțin că dozele de cafeină  de până la 500 de miligrame zilnic, adică aproximativ trei – patru ceşti de cafea, nu au niciun impact negativ asupra funcţionării inimii.

Pe de altă parte, acest fel de băuturi energizante trebuie evitate de persoanele care suferă de afecțiuni cardiace.

Oamenii de știință au precizat faptul că dacă vei consuma mai mult de trei cești de cafea pe zi vor scădea efectele benefice pe care aceasta le poate avea asupra organismului tău.

unica.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Vizitator tadalafil generic

Postat

tadalafil generic https://nextadalafil.com/ tadalafil pills 20mg tadalafil 40

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator tadalafil

Postat

tadalafil generic https://extratadalafill.com/ tadalafil tadalafil daily use

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator generic tadalafil 40 mg

Postat

tadalafil 60 mg for sale https://tadalafilgenc.com/ tadalafil 30 mg tadalafil gel

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator tadalafil max dose

Postat

what is tadalafil https://tadalafilgenc.com/ tadalafil daily use tadalafil pills

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator generic tadalafil 40 mg

Postat

tadalafil 60 mg for sale https://superactivetadalafil.com/ order tadalafil tadalafil 40 mg from india

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator tadalis sx

Postat

tadalafil 40 mg from india https://nextadalafil.com/ tadalafil online buy tadalafil us

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator RkjDrake

Postat

cost of ivermectin 1% cream ivermectin 9 mg

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      #RENS reprezintă o schimbare pozitivă, și în mai multe înseamnă orice, de la curat și îngrijit până la senzația de minunat. Adidașii #RENS sunt realizați din materiale durabile. Fiecare pereche de #RENS este confecționată dintr-un amestec de zaț de cafea (utilizat pentru a fabrica țesătura) și poliester reciclat (fabricat din plastic). Potrivit companiei, fiecare pereche include echivalentul a 21 de căni de cafea și șase PET-uri.
      „Este necrezut cum marile companii produc milioane de produse nesustenabile, utilizând materiale nesustenabile și luând foarte puține măsuri pentru a reduce impactul.”, a declarat Jesse Tran, CEO Rens.

      De ce cafea? Zațul de cafea aduce o serie de beneficii. Țesătura obținută din zaț de cafea permite circularea aerului, necesară în cazul pantofilor sport. Proprietățile antibacteriene ale cafelei fac, de asemenea, #RENS rezistente la miros. Alte caracteristici sunt uscare rapidă și impermeabilitate.
      #RENS sunt și foarte ușori, fiecare pereche cântărind doar o jumătate de kilogram. Materialul exterior este rezistent la radiații UV, ceea ce înseamnă că nu se îngălbenște. #RENS pot fi purtați cu sau fără șosete.
      tabu.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Precis știi că nu este sigur să bei alcool sau să consumi pește crud, dar poate te întrebi dacă o doză de cafeină este acceptabilă când ești însărcinată. Simpla ceașcă de cafea a devenit un subiect foarte dezbătut când vine vorba despre viitoarele mame. Din păcate nu există un răspuns unic, care te poate ghida pentru a decide, însă merită să iei în calcul ce spun specialiștii.
      „Este foarte dificil să putem studia în mod clar și detaliat efectele diferitelor preparate sau ale băuturilor asupra femeilor însărcinate. Nu este un lucru etic să le dăm să consume viitoarelor mame o substanță cu efecte care nu sunt pe deplin testate și să le expunem posibilelor complicații, așa că majoritatea concluziilor sunt obținute în mod retroactiv, de obicei de la mamele care au consumat anumite preparate sau băuturi înainte de a afla că sunt însărcinate”, spune dr. David Elmer, ginecolog de la Spitalul Nantucket, din Massachusetts.
      În majoritatea studiilor care vizează experiențele mamelor în mod retroactiv se sugerează că această substanță nu prezintă riscuri ridicate. „Rezultatele obținute până acum arată că nu există un motiv special pentru a include cafeina în cadrul substanțelor riscante pentru mame”, spune dr. Elmer.
      În plus, dr. Elmer a evocat cazul unei mame care a consumat nu mai puțin de 6 cești de cafea pe zi tot parcursul sarcinii, uneori ajungând chiar la 10 cești. „A avut o sarcină fără probleme, copilul s-a născut sănătos și a prezentat un ritm normal de dezvoltare, însă trebuie să evidențiez că s-a născut prematur. Este greu de stabilit dacă acest lucru a fost cauzat de consumul ridicat de cafeină pentru că trebuie analizat întregul stil de viață al unei persoane care bea atât de multă  cafea. Poate că era supusă stresului constant sau folosea alte produse care au avut acest rezultat”, spune dr. Elmer.
       Riscurile evidențiate de studiile efectuate pe animale
      „Deși pentru oameni nu s-au obținut încă rezultate concludente, studiile realizate pe animale au arătat că un consum frecvent de cafeină reduce fertilitatea, crește riscul de malformații și de avort, influentând în sens negativ și greutatea după naștere”, potrivit dr.Michele Hakahka, ginecolog din Beverly Hills, California.
      Dar cafeaua decafeinizată?
      Poate ți se pare alternativa ideală având în vedere aceste incertitudini, dar să știi că va conține urme de cafeină. Potrivit specialiștilor, o ceașcă de cafea decafeinizată va avea între 2 și 12 mg de cafeină. Dacă îți place foarte mult gustul cafelei și nu-ți imaginezi o zi fără băutura ta preferată poți savura această variantă, dar nu trebuie să exagerezi. 
      „Limita maximă este de 200mg de cafeină. În timpul sarcinii poți bea ceai și cafea decafeinizate cu moderație. Nu uita să iei în calcul tot ce consumi și poate avea cafeină, de exemplu înghețata care conține cafea sau anumite prăjituri. Chiar și porțiile mici din diferite preparate și băuturi te pot face să depășești totalul recomandat dacă nu ești atentă”, spune dr. Elisa Zied, nutriționist din New York.
      Ar trebui să nu mai bei cafea obișnuită de îndată ce afli că ești însărcinată?
      „Dacă încerci să întrerupi brusc consumul de cafea poți avea dureri de cap și amețeli, așa că este mai bine să reduci treptat cantitatea consumată pentru a obișnui organismul cu doza mai redusă de cafeină. Dacă până acum obișnuiai să bei 5-6 cești de cafea pe zi poți limita consumul la 4 timp de 2 săptămâni, iar apoi vei ajunge la 3 și ulterior la 2, până când o poți înlocui complet cu varianta decafeinizată. Este util și să cumperi niște cești mai mici sau să începi să bei ceai, care conține mai puțină cafeină decât cafeaua”, spune dr. Elmer.
      Probabil că nici cel mai strict ginecolog nu-ți va spune că trebuie să renunți complet la cafea, dar este esențial să nu depășești 200mg de cafeină zilnic pentru a evita efectele negative. „Eu le recomand de regulă pacientelor să bea una, cel mult 2 cești de cafea pe zi și să apeleze la cea decafeinizată tot timpul weekendului. Este ideal să se evite orice substanță care poate periclita dezvoltarea armonioasă a fătului”, spune dr. Hakahka.
      eva.ro
    • maria981s
      De maria981s
      Totuși, modul în care o prepari poate fi îmbunătățit, astfel încât ceașca de cafea să fie o adevărată doză de sănătate. Mai jos ți-am pregătit cinci idei care pot schimba felul în care îți bei cafeaua zi de zi :
      1. Bea întotdeauna cafeaua fără zahăr
      Este deja cunoscut faptul că zahărul este cel mai dăunător ingredient al dietei moderne așa că dacă vrei ca antioxidanții cafelei să îți furnizeze energie, nu anula aceste beneficii prin adaosul de zahăr. Din cauza conținutului ridicat de fructoză, zahărul este relaționat cu boli care afectează calitatea vieții, cum ar fi obezitatea sau diabetul. Totuși, dacă nu concepi viața fără o linguriță de zahăr în cafea, optează pentru un îndulcitor natural cum este stevia.

      2. Optează pentru cafeaua preparată la filtru
      Cea mai sănătoasă alegere este cafeaua preparata la filtru, pentru că aceasta conține mai puțin cafestol, substanță organică care contribuie la creșterea colesterolului rău din sânge. Alege o cafetiera cu filtru de cafea care se potrivește nevoilor tale pentru a te bucura de o ceașcă de cafea bună și cu tot atât de mulți antioxidanți. Atenție, rețetele de cafea grecească sau turcească, reparate la ibric conțin cel mai mare nivel de cafestol dintre toate metodele în care alegem să ne preparăm cafeaua  și poate influența creșterea în timp a colesterolului.
      3. Alege cafea din surse organice
      Calitatea cafelei diferă în funcție de procesele și metodele de cultivare ale acesteia. Ca orice cultura aceasta poate fi tratată cu pesticide sau alte chimicale care îi limitează substanțele active. Pentru a evita să îți prepari o cafea provenită din surse îndoielnice, optează pentru brandurile de cafea de calitate care menționează sursa de proveniență  organică. Cafeaua organică vine din ferme certificate care sunt testate trei ani la rând conform unui protocol, înainte de a primi aceasta certificare. Pesticidele, fertilizatorii și substanțele chimice nu sunt permise, iar cafeaua pe care o consumi este în totalitate naturală.  

      4. Adaugă un praf de scorțisoară
      Scorțișoara este un condiment sănătos care, pe lângă gustul intens și picant, are și proprietăți antioxidante, care reduc nivelul de glucoză din sânge, colesterolul și trigliceridele. Adaugă în ceașca de cafea un strop de aromă de scorțișoară și nu doar papilele se vor bucura, dar și corpul îți va mulțumi pentru doza de sănătate. Totuși, te sfătuim să nu exagerezi cu adaosul acestui condiment pentru a nu influența prea mult gustul cafelei.
      5. Bea cafea decofeinizată după-amiază
      Cafeaua este un ingredient bogat în cofeină, iar acest stimulent natural îți poate da multă energie dacă este consumat după ora 15 și poate interfera cu secreția melatoninei. Melatonina este hormonul răspunzator de reglarea somnului, iar dacă nu se sintetizează în cantitate normală, rezultatul este un somn superficial si de calitate proastă, neodihnitor. Nu li se întâmplă tuturor să nu mai adoarmă după ce au băut o ceașcă de cafea, dar pentru a evita testarea acestei situații pe pielea ta îți recomandăm să consumi cafea decofeinizată sau o ceașcă de ceai pentru un somn liniștit. 
      unica.ro
    • maria981s
      De maria981s
      Organismul femeii este constituit din apă în proporţie de 50-55%, iar cel al bărbaţilor – 60-65%. Creierul – 90%, plămânii – 90%, sângele – 82, oasele – 25, muşchii – 70, grăsimile – 10-20%.
      Sarcina este de a evita deshidratarea şi de a compensa pierderile de apă în cazuri excepţionale. Unele băuturi ne împiedică să facem acest lucru sau cel puţin nu ne ajută.
      Băuturile, care conţin cafeină, elimină apa din organism

      Cafeina este unul din cei mai puternici diuretici naturali, de aceea excludem băuturile bogate în cafeină. În plus, trebuie să compensăm pierderile de lichid. Întotdeauna după consumul acestor băuturi bea o cantitate de apă echivalentă cu cea a ceaiului băut. După cafea, bea de două ori mai multă apă, decât volumul acesteia.
      Băuturile, care conţin zahăr, tulbură echilibrul de apă şi sare
      Zahărul elimină din organism apa pură, însă reţin apa cu toxinele în lichidul interstiţial, provocând apariţia edemului. Acum imaginează-ţi ce se întâmplă cu organismul după consumul de cafea cu zahăr. Dacă eşti iubitor de dulciuri, atunci adaugă la norma zilnică câteva pahare de apă pentru a evita consecinţele. Nu ne vom opri asupra băuturilor alcoolice, care au efect şi mai grav.+
      Apa fiartă nu elimină lichidul, dar nici ea nu este luată în consideraţie

      Pentru a prepara băuturi calde fierbem apa. Apa fiartă are o structură diferită – acest lichid este greu de asimilat şi practic nu saturează celulele.
      Din această cauză nu se ia în calcul nici supa. Fireşte nu trebuie să evităm supele, doar că volumul lor nu se ia în consideraţie la calcularea normei zilnice de consum a apei.
      Apa cu substanţe dizolvate în ea nu ne vor lăsa să murim deshidrataţi
      Cel mai important lucru. Într-adevăr, sucul, ceaiul, laptele, supa sau fructele ajută în lupta cu deshidratarea. Organismul va face tot posibilul pentru a obţine apa din ele în condiţii extreme. Dar acesta este un proces complicat, care necesită mult efort, mai simplu să bei un pahar cu apă.
      Apa este separată de substanţele dizolvate în ea în sectoarele inferioare ale tractului gastrointestinal. Prin urmare, organismul primeşte apa prea târziu, în timp ce are nevoie de ea direct din cavitatea bucală – pentru a declanşa mai multe procese.
      Sarcina noastră este nu doar de a supravieţui, dar de a curăţa organismul, de a accelera metabolismul şi de a umple celulele deshidratate, de a restabili circulaţia sângelui, a limfei şi altor lichide în organism. Doar apa va face faţă acestor sarcini.
      Totul este cât se poate de simplu. Calculează norma ta de apă. Nu este cazul să renunţi la alte surse de lichide – fructe, supe etc., pur şi simplu nu lua în calcul produsele, care elimină apa, atunci când completezi rezervele.
      Apa este cel mai bun solvent din lume.
      omactiv.md
    • maria981s
      De maria981s
      Să aspiri la opt ore de somn este un început bun, dar acest lucru nu este întotdeauna posibil. Obiceiurile tale zilnice pot umple golurile cauzate de lipsa somnului, dacă reușești să menții o dietă adecvată. Mâncarea este combustibilul nostru, iar caloriile reprezintă unități de energie. Atunci când mâncăm alimentele potrivite în combinații potrivite, ne alimentăm corpul într-un mod eficient. Iată șapte alimente pe care ar trebui să le consumi până când vei reuși să dormi mai mult.
      1. Avocado

      Adaugă avocado în meniul tău atunci când rămâi fără energie. Pe lângă acidul patothenic (vitamina B5) și vitamina B, avocado este bogat în grăsimi sănătoase și în fibre. Grăsimea lor sporește absorbția de nutrienți din alimentele consumate, iar fibrele promovează creșterea nivelului de energie.
      Țintește la 30-35% grăsimi, 50% carbohidrați și 20% proteine atunci când mănânci. Cea mai energizantă opțiune este un echilibru între cele trei macronutriente la fiecare masă. Acest lucru oferă energie, spre deosebire de dietele care elimină carbohidrații sau grăsimile.
      2. Legumele cu frunze verzi

      Cafeaua nu poate face minuni, așa că ar trebui să încerci să o înlocuiești cu altceva data viitoare când te simți epuizată. De obicei, oamenii au tendința să apeleze la cafeină și la zahăr atunci când sunt obosiți, dar niciuna dintre acestea nu oferă o sursă sustenabilă de energie.
      Legumele cu frunze verzi au puține calorii și sunt bogate în fier, calciu, fibre, acid folic, magneziu, vitamina A, C, E și K. Fierul și vitamina C din zarzavaturi ajută la prevenirea anemiei, care este o cauză majoră a oboselii, în special în cazul femeilor.
      3. Cartofii dulci

      Carbohidrații nu trebuie eliminați complet din dietă. Aceștia reprezintă cea mai rapidă sursă de energie pentru organism. Concentrează-te la
      alegerea unor carbohidrați bogați în fibre, absorbiți mai încet decât făina albă și zahărul. Cei mai buni carbohidrați? Cartofii dulci. Aceștia reprezintă o minunată sursă de energie, iar conținutul lor bogat în fibre încetinește rata de digestie, astfel că energia este eliberată într-un ritm încet și constant.
      4. Bananele

      Pline de carbohidrați benefici, potasiu și nutrienți, acestea sunt alegerea optima, în special înainte de sală. Lista beneficiilor bananelor nu se oprește aici:
      • Potasiul ajută la hidratare, factor cheie pentru a te simți în priză
      • Zaharurile naturale și carbohidrații îți pregătesc sistemul pentru mișcare
      • Fitochimicalele ajută la recuperare, astfel că te vei simți mai bine după ce ai făcut activitate fizică
      5. Ciocolata neagră

      Renunță la bomboane și alege în locul lor ciocolata neagră, pentru a trece peste senzația de somnolență de după amiază. Zahărul îți poate crește energia. Atunci când ești epuizată și apelezi la zahăr pentru a-ți ajusta nivelul de energie, acesta se absoarbe rapid în organism și crează un roller coaster de energie.
      Pentru o variantă mai sustenabilă, ar trebui să apelezi la ciocolata amăruie, cu 75% sau mai multă cacao. Această opțiune cu nivel scăzut de zahăr este o sursă bună de cafeină și de obromină, ambele stimulate ce îți pot crește nivelul de energie. De asemenea, aceasta este bogată în antioxidanți ce pot crește fluxul sangvin și oxigenarea creierului.
      6. Apa

      Mâncatul corect, somnul și mișcarea sunt factorii esențiali ai creșterii staminei. Nu uita însă și de ce ceea ce bei!
      Mulți dintre noi folosim cafeaua ca ajutor, chiar dacă aceasta crează agitație. Ar trebui să optezi pentru apă data viitoare când îți umpli cana.
      Deshidratarea poate să încetinească producția de energie care te poate face obosit. Consumul de apă este imperativ pentru creșterea sau menținerea nivelului de energie. Chiar dacă nu are calorii, grăsimi, proteine sau carbohidrați pentru a-ți oferi energie, apa te va ajuta să te simți mai bine.
      7. Sfecla

      Leguma de culoare roșie este o sursă sustenabilă de energie. Sfecla conține nutrienți și antioxidanți care cresc fluxul sangvin și oxigenarea creierului și a mușchilor.
      Încearcă să consumi fructe și legume variate pentru a-ți atinge norma de micronutrienți. Micronutrienții nu sunt legați în mod necesar de scăderea sau creșterea în greutate, dar atunci când ai un deficit de micronutrienți, corpul tău lucrează mai mult pentru a compensa lipsa. Acest lucru te poate face să te simți obosită și lipsită de energie.
      elle.ro
  •