Cât de des ar trebui să mergi dacă vrei să slăbești


    Dar cât de des ar trebui să mergi dacă vrei să slăbești? Și, mai important decât atât, ce alte obiceiuri sănătoase ar trebui să incuzi în viața ta pentru a susține pierderea sănătoasă a kilogramelor în plus? Iată la ce concluzie au ajuns specialiștii!

anika-huizinga-477472-unsplash.jpg

Vrei să slăbești? Iată cât de mult ar trebui să mergi pe jos

Experții au spus că aproximativ 30 de minute de mers pe jos de trei ori pe săptămână reprezintă un început promițător, care te ajută să vezi progresul pe care mișcarea îl poate stimula în viața ta. Prin această modalitate de mișcare, este important să îți menții ritmul cardiac în limitele stării de echilibru la intensitate scăzută. Ce reprezintă acest tip de exercițiu? O formă de mișcare ce se desfășoară la o intensitate mai mică, dar pentru o perioadă mai lungă de timp, fiindu-i recunoscută abilitatea de a te ajuta să slăbești. Însă cum te poți asigura că te afli între limitele recomandate? Pentru mersul pe jos cu efect de exerciții cardio ar trebui să poți vorbi în timp ce mergi.Dacă mergi atât de repede încât să nu mai poți purta o conversație, de fapt faci un exercițiu mai intens de cardio. 

Odată ce organismul tău este pregătit pentru a crește ritmul, experții sugerează să încerci intervalele. În loc de a merge pentru o perioadă mai lungă de timp, mărește intensitatea pasului. Folosește acele 30 de minute de mișcare pentru a merge timp de un minut, apoi fă jogging timp de un minut și așa mai departe.

Desigur, nutriția este deosebit de importantă dacă vrei să vezi rezultate bune. Nu poți combate o dietă proastă doar prin mersul pe jos. Încearcă să elimini din dieta ta alimentele procesate și pe cele cu un conținut ridicat de zahăr. Este foarte important să ai o dietă echilibrată bazată pe proteine slabe, carbohidrați sănătoși și grăsimi sănătoase. Atât timp cât urmezi toate aceste sfaturi, atunci ar trebui să vezi progresul. Iar când organismul tău se obișnuiește cu gradul de intensitate al exercițiilor pe care îl faci, poți mereu să treci la nivelul următor.

eva.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Cristina a scris o nouă postare pe blogul său unde a povestit despre regimul alimentar cu care a reușit să slăbească 3 kilograme.

      „După aproape 3 luni de la naștere, cântarul meu arăta în fiecare zi același lucru. Indiferent cum mâncam, indiferent că deja mergeam la sala de o lună, una și bună – 54,9 kg. Asta nu ar fi fost o problemă pentru mine, dar chiar nu mă simțeam bine în pielea mea. Mai ales că eu de când mă știu am avut 50-51kg. Toată lumea îmi zicea că eu arăt bine, dar eu știam că poate fi și altfel”, a dezvăluit bloggerița.

      Cristina a decis să apeleze la un nutriționist. Tany Vander împreună cu un medic i-au elaborat un program alimentar bine pus la punct.

      Iată cum arată regimul proaspetei mămici acum
      Am început să mănânc din 3 în 3 ore, deci infometate nu veți rămâne. Mâncăm exact ce era indicat, iar dacă nu aveam produsul respectiv în casă, îl înlocuiam cu altul. Veți primi o lista de acest gen. Îmi era un pic frică că nu voi reuși să gătesc, pentru că trebuia să am grijă de Adela, dar mâncarea se prepară atât de simplu, în mare parte la cuptor. Așa că, mai mult de 5 minute acest proces nu o să va ia. Multe m-ați întrebat de dulce. Da, regimul presupune excluderea ciocolatei, dar veți avea ceva în schimbul ciocolatei mult mai gustos. Vorbesc de batonașele proteice, de care eu m-am îndrăgostit. Prima săptămână e un pic mai grea, pentru că nu înțelegi încă ce și cum. În cea de-a două, eram ca peștele în apă. Am învățat o grămadă de lucruri despre alimentație. Eu care credeam că mă pricep un pic. Efectiv, habar nu aveam. După 2 săptămâni de regim, mi-au dispărut poftele. Mergeam prin supermarket liniștită și nu voiam mai nimic. Regimul ține 4 săptămâni Am reușit să slăbesc 3 kilograme, dar vizual arăt de parcă am dat jos vreo 5 sau poate chiar mai mult. Cristina a mai dezvăluit că în timpul regimului nu a mers la sport și cu toate astea a reușit să slăbească 3 kilograme.
      ea.md
    • julia122997
      De julia122997
      Hidratează corpul
      Castraveţii conţin 95% apă. Aşadar, ce poate fi mai potrivit pe timp călduros de vară, decât o legumă bogată în nutrienţi şi multă apă! Castraveţii sunt legume răcoritoare.
      Au efect diuretic natural
      Castraveţii îmbunătăţesc diureza şi asigură curăţarea naturală a organismului. Aceştia elimină deșeurile şi  toxinele chimice acumulate în corp. Prin urmare, consumul de castraveţi este excelent pentru a detoxifia organismul și a păstra corpul hidratat.
      Utili în cura de slăbire
      Dacă te loveşte senzaţia de foame, consumă castraveţi, pentru a înlătura foamea. În acelaşi timp vei consuma foarte puţine calorii, întrucât castraveţii sunt legumele cele mai scăzute în calorii, conţin doar 15 calorii la 100 g de produs. În plus, aceştia te vor hidrata. Se ştie că organismul hidratat suferă mai puţin din cauza senzaţiei de foame.
      Revigorează pielea
      Consumul de castraveţi este perfect pentru a hidrata o piele obosită. De asemenea, aceştia ajută la prevenirea acneei, întrucât controlează secreția de ulei de către glandele pielii. În plus, castraveţii conţin vitamina A şi C, substanţe antioxidante, care au grijă ca pielea ta să strălucească.
      Ajută la prevenirea cancerului
      Castraveții conţin un grup de fitonutrienți numiţi lignani (aceiaşi prezenţi şi în legumele crucifere, precum varza, broccoli), ce sunt capabili să lupte cu tumorile de sân, uter, ovare şi prostată. Antioxidanţii şi vitamina C îmbunătăţesc imunitatea şi reduc daunele radicalilor liberi în organism, prevenind astfel cancerul şi îmbătrânirea prematură.
      Benefici pentru sănătatea ochilor
      Pe lângă faptul că în coaja castravetelui se conţine multă vitamină A, benefică pentru sănătatea ochiului şi vedere, un alt mod de a include castravetele în ritualul de frumuseţe este aplicarea feliilor de castravete pe ochi timp de câteva minute pentru a reduce oboseala ochilor, mai ales dacă ai stat toată ziua în faţa calculatorului sau a ecranului.
      Conţin multă vitamina K
      Coaja şi seminţele castraveţilor conţin cele mai multe vitamine şi substanţe antioxidante. Vitamina K activează în organism anumite proteine responsabile de sănătatea oaselor, intensifică creşterea celulară şi îmbunătăţeşte capacitatea de coagulare a sângelui. Castraveţii reduc sângerarea gingiilor şi hemoragiile nazale. O cană de castravete cu coajă conţine 49 micrograme de vitamina K, în timp ce castravetele decojit conține doar 9 micrograme.
      Combat eficient mahmureala
      Nu ştiai că poţi recomanda castraveţi şi ajuta astfel o persoană ce suferă de mahmureală. Dacă sunt consumaţi înainte de culcare, vor reduce considerabil mahmureala în ziua următoare. Efectul lor hidratant şi diuretic ajută la eliminarea mai rapidă a alcoolului şi altor compuşi toxici din sânge.
      Împrospătează cavitatea bucală
      Consumă un castravete şi vei avea respiraţia proaspătă. În conformitate cu Ayuveda, respiraţia grea este cauzată de excesul de căldură în stomac, iar castraveţii răcoresc stomacul.
      Sunt sursă bună de siliciu
      Castraveţii sunt una dintre cele mai bune surse de siliciu. Numit şi ,,mineralul frumuseţii’’, siliciul menţine sănătatea părului, a unghiilor şi a oaselor. Acesta susţine producţia de colagen la nivelul tuturor ţesuturilor din organism, inclusiv în tendoane şi cartilaje. De asemenea, cercetătorii au descoperit că nivelul crescut de siliciu în sânge previne astuparea arterelor şi formarea plăcilor de grăsime pe pereţii vaselor sangvine. Persoanele care au suficient siliciu în organism au un risc mai scăzut de îmbătrânire prematură.
      Consumă castraveţi, câte 1-2, cu 20-30 de minute înainte de fiecare masă ori serveşte-i în calitate de gustări, între mesele principale ale zilei. Să ai multă sănătate!
      unica.md
    • maria981s
      De maria981s
      Peste 158 milioane de persoane s-au obișnuit să bea ceaiuri calde ca un ritual de relaxare, dar aceste băuturi au beneficii suplimentare pentru siluetă. Poate că vedeai ceaiul ca pe o băutură care diminuează stresul și nu conține substanțe artificiale dar te-ai gândit că ai putea crește viteza de eliminare a țesutului adipos în timp ce-l savurezi?
      Iată ce tipuri de ceaiuri sunt utile în procesul de slăbire:
      1. Ceaiul verde
      Studiile realizate au relevat că flavonoidele și cafeina conținute de ceaiul verde stimulează metabolismului, crescând ritmul de ardere a grăsimilor. De asemenea, îmbunătățesc sensibilitatea la insulină și accelerează oxidarea grăsimilor. Nu va trebui să bei foarte mult ceai verde pentru a reuși să slăbești. 2-3 căni pe zi sunt suficiente. Din cadrul sortimentelor de ceai verde contează să îl alegi pe cel care favorizează reconturarea siluetei. Ceaiul Matcha în special este foarte util pentru că este o sursă excelentă de antioxidanți și nutrienți și conține frunzele întregi.
      2. Ceaiul negru
      Este cel mai popular tip de ceai, reprezentând aproximativ 84% din consumul de ceai la nivel mondial. Ceaiul negru conține polifenoli, compuși care blochează absorbția grăsimilor. În cadrul studiilor realizate s-a constatat că persoanele care beau ceai negru zilnic slăbesc mai ușor și se mențin la greutatea atinsă pe termen lung. De asemenea, ceașca de ceai negru pe care o bei reduce și riscul de afecțiuni cardiovasculare.

      3. Ceaiul de mentă
      Inhalarea anumitor arome stopează pofta de mâncare, ajutându-te să reduci totalul de calorii consumate. Bea cât mai des ceai de mentă pentru a combate poftele alimentare în mod eficient și a ține apetitul sub control între mesele principale. Mirosul încântător te va aduce mai aproape de silueta dorită și nu vei avea nevoie de foarte multă voință pentru a ocoli bombele calorice.
      4. Ceaiul Oolong
      Acest ceai cu o savoare subtilă, florală, îți oferă un gust special pentru că utilizează frunzele parțial oxidate, în timp ce pentru ceaiul negru sunt oxidate complet.Ceaiul Oolong este o sursă excelentă de catehine, compuși care favorizează metabolizarea rapidă a grăsimilor și slăbirea într-un interval scurt. În plus, ceaiul Oolong conține și polifenoli, care stopează absorbția grăsimilor nocive. În medicina tradițională este utilizat frecvent pentru a trata hipertensiunea arterială.
      5. Ceaiul Rooibos
      Acest ceai provine din Africa de Sud și conține aspalantină, un compus care diminuează nivelul hormonilor stresului și stopează senzația de foame și stocarea grăsimilor sub formă de țesut adipos. Ceaiul Rooibos nu conține cafeină și previne bolile cardiace, echilibrează nivelul tensiunii arteriale și reduce riscul de diabet de tip 2.

      6. Ceaiul alb
      Ceaiul alb este uscat în mod natural, de obicei la soare, fiind una dintre variantele cel mai puțin procesate. Are un gust delicat și previne acumularea grăsimilor în zonele problematice. Conține L-teanină, compusul care diminuează nivelul stresului și stimulează capacitatea de concentrare.
      7. Ceaiul Pu-erh
      Această variantă fermentată de ceai negru chinezesc îți oferă o savoare cremoasă, dar foarte subtilă. Conține compuși care reduc dimensiunea celulelor din țesutul adipos și este o sursă foarte bună de acid galic, care stopează absorbția grăsimilor de organism.
      8. Ceaiul Yerba mate
      Acest sortiment de ceai provine din America de Sud, iar frunzele și lăstarii sunt uscați de obicei deasupra focului, apoi puși în apă fierbinte pentru a prepara ceaiul. Conține cafeină și favorizează reducerea ponderii țesutului adipos. Unele persoane consideră că este substitutul perfect pentru cafea, fără gustul amar. Cu toate acestea, nu trebuie să bei cantități foarte mari pe o perioadă lungă de timp. În special combinația dintre fumat și ceaiul Yerba mate crește riscul de cancer pulmonar și esofagian.
      eva.ro
    • maria981s
      De maria981s
      Florile de păpădie cresc peste tot, chiar și pe marginea drumurilor poluate. În preparatele naturiste se folosesc atât florile, cât și frunzele, tijele și rădăcina, toate fiind recomandate în curele de detoxificare.
      Începând cu luna aprilie, poți strânge păpădie ca s-o folosești pentru diverse boli. Această plantă cu intensă acţiune diuretică te va ajuta să previi și să tratezi multe probleme de sănătate.
      Păpădia are proprietăţi hipotensoare, depurative, diuretice şi laxative recunoscute, realizând astfel eliminarea din organism a colesterolului şi a deşeurilor metabolice. 
      Mai mult decât atat, potrivit celor mai recente studii ,rădăcina de păpădie este citotoxică pentru trei tipuri de celule canceroase, iar dacă vrei  să scapi de toxinele acumulate în organism, urmează o cură cu salată de păpădie.

      Cum consumi păpădia
      În China, păpădia este considerată un aliment. Ea este special cultivată pe plantaţii, ca ingredient pentru salate de vitamine, diferite lichioruri şi băuturi,medicamente care pot fi făcute din frunze suculente şi rădăcini şi, desigur, dulceaţa din flori de păpădie, care în toate timpurile a fost populară.
      Rădăcinile sunt extrem de benefice pentru ficat, vezica biliară, rinichi și sistem limfatic, tratează constipația, acneea, hepatita, reumatismul, dar și chisturile și diversele formațiuni tumorale.
      Rețetă de sirop de păpădie - ingrediente: 
      - 400 g flori galbene de păpadie
      - 4 lămâi tăiate felii
      - 4 portocale felii
      - 3 litri de apă
      Lasă peste noapte toate ingredientele în apă, la infuzat. Apoi, adaugă 2 căni de zahăr și lasă amestecul să dea o dată în clocot. Când compoziția devine vâscoasă, se pune în sticle sterilizate în prealabil. Apoi folosiți acest sirop pentru a trata răcelile, tusea, bronșita.

      Ceaiul de păpădie se face dintr-un amestec de rădăcină uscată și frunze. În cana cu apă clocotită, adăugați o linguriță din acest amestec și lăsați la infuzat 5 minute, după care consumați-l.
      Atenţie! În doze mari, păpădia poate provoca probleme ale stomacului. De aceea, cel mai bine este să respecţi indicaţiile medicului fitoterapeut când urmezi un tratament cu această plantă.
      clickpentrufemei.ro
    • maria981s
      De maria981s
      Există o metodă încercată care a ajutat oamenii să piardă în greutate pe o bază consistentă - consumul de fructe și legume. Există dovezi valide care arată că un consum regulat de portocale te poate ajuta să slăbești. Poți să faci acest lucru, dar nu ar fi mai ușor să faci un suc și să ai parte de nutriția necesară mai ușor? Există sucuri detox care pot face exact acest lucru. De asemenea, te pot ajuta să scapi de orice senzație de greutate care apare după ce ai mâncat prea multe zile alimente care nu sunt sănătoase. Iată câteva sucuri detox care te pot ajuta să slăbești!
      1. Suc de portocale cu morcov

      Această rețetă este simplă și ușoară, are puține ingrediente, care sunt ușor de găsit. De asemenea, este un suc pe care îl poți oferi și copiilor, deoarece are legume ascunse în el. Ingredientele de care ai nevoie sunt:
      - o portocală medie curățată și tăiată
      - trei morcovi medii curățați
      - jumătate de ananas mic tăiată în bucăți mai mici
      Poți adăuga toate aceste ingrediente în storcător și vei avea parte de un suc hrănitor, care te va ajuta să slăbești.
      2. Suc de portocale cu ghimbir

      Această rețetă de suc de portocale cu ghimbir poate fi gata în mai puțin de cinci minute, dar o poți lăsa și la frigider pentru câteva minute dacă preferi sucul rece. În plus, acest suc este ușor de făcut la blender dacă nu ai un storcător. Ingredientele de care ai nevoie pentru această băutură sunt:
      - patru portocale mici curățate
      - o rădăcină mică de ghimbir
      - îndulcitorul tău preferat
      Este o idee bună să adaugi mai întâi ghimbirul și ulterior portocalele. Apoi strecoară părțile pe care nu le-a pasat blenderul și adăugă îndulcitorul.
      3. Suc de portocale cu lime

      Aceasta este o altă rețetă ușoară de suc detox. Doza mare de vitamina C nu îți va dăuna. Poți curăța și felia fructele, după care le poți adăuga într-un storcător dacă îți este la îndemână. Dar poți stoarce fructele și de mână. Iată lista de ingrediente:
      - două căni cu suc de portocale (6-8 portocale întregi)
      - 1 lingură de zeamă de lime (aproximativ jumătate de lime)
      De asemenea, poți adăuga un vârf de cuțit de sare dacă dorești. Unor persoane le place să adauge gheață în sucurile naturale. Este alegerea ta.
      4. Suc verde

      Dacă ai analizat metoda de detoxifiere prin sucuri, sigur ai auzit și despre sucul verde. Acesta reprezintă o combinație de multe legume cu frunze verde închis, care îți oferă numeroase substanțe nutritive. Unele persoane o beau astfel, însă poți adăuga și fructe, cum ar fi portocalele, pentru a-i da un gust mai bun. Ingredientele din această băutură sunt:
      - două portocale
      - o lămâie
      - un măr verde
      - o cană de spanac baby
      - o frunză de varză kale
      Dacă ești curajos, poți renunța la fructele care îndulcesc acest suc, dar nu va fi la fel de bun la gust. Asigură-te că acestea sunt curățate și că toate sunt tăiate în bucăți mici, apoi adaugă-le în blender și bucură-te de beneficiile pe care le aduce acest suc natural sănătății tale.
      Aceste rețete îți vor oferi câteva idei pentru a folosi portocalele dacă vrei să slăbești. Aceste fructe conțin o cantitate bogată de vitamina C, care stimulează sistemul imunitar. De asemenea, acestea te pot ajuta să te hidratezi și îți oferă un plus de energie, ambele efecte ajutându-te și să combați poftele alimentare mai ușor.
      eva.ro
  •