Băile lungi și fierbinți ard la fel de multe calorii ca o plimbare de 30 minute


    O persoană care face o baie de o oră în apă de 40 grade Celsius arde până la 130 de calorii, aproximativ cât se ard pe timpul unei plimbări de 30 minute, au descoperit oamenii de știință.

baie-fierbinte.jpg

Potrivit cercetătorilor, băile lungi nu doar te relaxează, dar sunt și benefice pentru sănătate.

La acest studiu au participat 14 persoane, care au fost puse să alerge o oră pe bicicletă, după care au stat o oră în apă fierbinte.

Oamenii de știință au descoperit că atât mersul pe bicicletă cât și baia fierbinte au ajutat la arderea caloriilor. Apa de 40 grade a dus la creșterea temperaturii corpului, arzând astfel până la 130 calorii.

Studiul a fost făcut, de fapt, pentru a observa efectele pe care apa fierbinte pe are asupra zahărului din sânge. Astfel s-a descoperit că atât mersul pe bicicletă cât și baia fierbinte au avut aceleași afecte asupra zahărului din sânge.

Cercetătorii au ajuns la concluzia că „încălzirea pasivă” ajută la reducerea inflamațiilor, în Finlanda aceasta fiind folosită ca tratament medical.

Potrivit unui studiu realizat în 2015 în Finlanda, o persoană care merge des la saună are un risc scăzut de a suferi un atac de cord sau un infarct.

De asemenea s-a demonstrat că băile fierbinți regulate ajută la scăderea nivelului presiunii sanguine.

unica.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Însă, la fel ca în cazul oricărui aliment, nu trebuie să exagerezi și să acorzi atenție cantității zilnice. De asemenea, nu ar trebui să le elimini din alimentație pentru că lipsa lor va fi înlocuită de alte alimente nesănătoase. Iar, dacă ești atentă la numărul de calorii, atunci îți vom spune că există câteva fructe care conțin sub 50 de calorii și pe care trebuie să le consumi mai des.
      1. Căpșuni

      Căpșunile sunt unele dintre cele mai delicioase fructe și sunt ideale pentru un mic dejun sănătos. Dacă le mănânci în combinație cu iaurt sau alte cereale, pot fi o opțiune excelentă de desert cu puține calorii, dar potrivit pentru o alimentație echilibrată. În plus, căpșunile sunt o sursă foarte bună de vitamina C. Alege să consumi căpșuni care sunt mai închise la culoare pentru că acelea sunt cele mai dulci. O cană de căpșuni are 49 de calorii.
      2. Kiwi

      Un singur kiwi conține 42 de calorii, fiind o gustare rapidă și sănătoasă între mese. Kiwi poate reduce nivelul ridicat de colesterol, conține vitamina C și foarte multe fibre, ceea ce înseamnă că îți va menține senzația de sațietate cât mai mult timp. 
      3. Portocale

      Și portocalele sunt o sursă excelentă de vitamina C, care te va ajuta să ai un sistem imunitar puternic. O portocală de dimensiuni mai mici conține 45 de calorii.
      4. Clementine

      O singură clementină are 40% din cantitatea zilnică recomandată de vitamina C și conține 35 de calorii. Poți combina clementinele cu ușurință în salatele de fructe.
      5. Mure

      Murele au un conținut ridicat de antioxidanți, fibre și vitamina K – o vitamină solubilă în grăsimi, esențială pentru coagularea sângelui și benefică pentru sănătatea oaselor, potrivit unui studiu din 2015. Un sfat ar fi să adaugi mure în fulgii de ovăz pentru un plus de aromă, dar și pentru o senzație de sațietate îndelungată. O ceașcă medie de mure conține aproximativ 41 de calorii.
      6. Rodie

      Poate că nu este cel mai dulce fructe, însă rodia este o sursă foarte bună de antioxidanți și vitamine. În semințele de rodie se regăsesc polifenoli, care sunt o categorie de antioxidanți foarte puternici. O treime de ceașcă de rodie conține 32 de calorii.
      7. Cireșe

      Cireșele sunt foarte sănătoase pentru că pot scădea riscul bolilor inflamatorii, precum artrita, bolile cardiovasculare, diabetul și cancerul, potrivit unui studiu din martie 2018 din Nutrients. Sunt bogate în vitamine și antioxidanți și jumătate de cană de cireșe conține 48 de calorii.
      8. Ananas

      Ananasul are foarte multe minerale, fibre și vitamine. Este puțin mai bogat în zaharuri naturale față de alte fructe, dar asta face ca ananasul să fie perfect pentru deserturile care au mai puține calorii. Conține 86% apă, ceea ce însemnă că îți va menține nivelul optim de hidratare. O jumătate de cană de ananas are 41 de calorii.
      elle.ro
    • julia122997
      De julia122997
      În medie, un om care merge într-un ritm de 7 kilometri pe ora (un ritm obișnuit), poate arde aproximativ 400 de calorii pe oră. De exemplu, dacă te hotărășți să mergi pe jos încă 5 kilometri, vei arde un plus de 300 de calorii pe zi. Bineînțeles că nu este neapărat nevoie să mergi zilnic pe jos 7 kilometri.
      Pentru a pierde în greutate, o persoană trebuie să facă, în medie, aproximativ 2.000 de pași pe 1.6 kilometri, ceea ce echivalează cu arderea a aproximativ 100 de calorii.
      Pentru a slabi 0,5 kg pe săptămâna este nevoie să faci 10.000 de pași pe durata unei zile.
      Dacă ți se par mulți 10.000 de pași, iată câteva idei privind modalitățile în care poți include exercițiile de mers pe parcursul unei zile:
      -Coboară din autobuz cu o stație mai devreme și parcurge restul distanței către casă sau către serviciu pe jos.
      -Parchează-ți mașină mai departe de locul unde trebuie să ajungi și parcurge distanță rămasă pe jos.
      -Mergi pe jos până la locul de muncă, în loc să iei autobuzul sau să mergi cu mașînă.
      -Mergi pe scări în loc să chemi liftul.
      Până și cei mai împătimiți adepți ai mersului pe jos se pot plictisi la un moment dat de planul lor de mișcare, dar lucrurile se schimbă atunci când ai pe cineva lângă tine. Pentru a face lucrurile mai interesante, schimbă planul de mers pe jos în orice mod dorești.
      Atunci când mersul pe jos, este important să menții bărbia sus, să privești drept înainte la o distanță de aproximativ 5 metri, să menții pașii mari, și să încordezi musculatura abdominală și mușchii fesieri.
      Acest stil de mers pe jos te va ajută să obții beneficii maxime de pe urma activității fizice. Cel mai bine este să începi să mergi pe jos doar trei zile pe săptămâna timp de 15 până la 20 de minute. Apoi poți crește treptat frecvența de mers până când ajungi să te plimbi între 30-60 de minute pe zi, aproape în fiecare zi a săptămânii.
      Exercițiile fizice de intensitate moderată se numără printre cele mai bune metode de a pierde în greutate. Acestea reprezintă, de asemenea, unul dintre lucrurile pe care le poți face pentru a slabi 40 de kilograme în decurs de un an fără a ține dietă. Succes!
      secretele.com
    • julia122997
      De julia122997
      Fanii au ieșit la înaintare și au dat 30 de dolari pe o cutiuță cu apa în care Belle Delphine s-a bălăcit.
      Recipietele cu apă au dispărut de pe stoc în trei zile. Ea a publicat două fotografii pe Instagram în care spunea că este dispusă să vândă apa „tuturor băieților însetați”. Ea precizează pe site că apa nu este potabilă și „are doar valoare sentimentală”.
      Ea a făcut reclamă la produs pe Instagram, a publicat clipuri cu ea în cadă, în timp ce-și turna apă pe corp. Tactica a funcționat dacă s-a vândut tot stocul în trei zile.
      Unii au spus că este deplorabil că încearcă să facă bani astfel, alții au considerat că este dezgustător să cumperi apa de baie în timp ce alții au lăudat-o. „Face bani pe idioți. Cea mai bună metodă de a face bani este să-i iei de la oamenii stupizi, să-i faci să-și cheltuiască banii pe prostii”
      Belle Delphine a devenit cunoscută datorită costumelor sale de cosplay foarte sexy (NSFW), dar și datorită faptul că face fețe „ahegao” – expresia orgasmului în anime și manga japoneză.
      În luna iunie, ea a intrat în atenția mass-media după ce le-a zis urmăritorilor săi că-și va face un cont pe Pornhub dacă o fotografie de-a ei va primi un milion de like-uri. Nu a publicat un video explicit pe site-ul porno, ci un video bizar cu ea în care mânca o fotografie de-a lui PewDiePie.
      Chiar ea a recunoscut că este ciudat că fanii ar vrea să-i cumpere apa, dar a promis că o să mai facă pe viitor. Fata de 19 ani are peste 3,9 milioane de urmăritori și ar putea depăși pragul de 4 milioane în curând.
      playtech.ro
    • maria981s
      De maria981s
      Însă știai că rata metabolică poate varia în cursul zilei? Un studiu recent a arătat că, în anumite momente ale zilei, e posibil să ardem cu 10% mai multe calorii decât o facem în rest. Mai exact, participanții au ars mai multe calorii după-masa și seara decât dimineața.
      Totuși, nu îți planifica toate antrenamentele seara, cu gândul că vei arde mai multe calorii atunci, pentru că aceste constatări iau în considerare doar rata de ardere a caloriilor când participanții se aflau în repaus.
      La studiu au participat doar 7 persoane, deci cercetătorii îl vor repeta cel mai probabil cu un număr mai mare de participanți. Aceștia au petrecut o lună într-un laborator, fără a avea acces la timp. Ce înseamnă asta? Simplu: laboratorul nu avea ferestre și nici ceasuri, iar participanții nu aveau voie să utilizeze telefoane sau alte device-uri. Subiecții au primit orare detaliate din care aflau când ar trebui să doarmă, să se trezească și să mănânce. Mai mult, au fost trimiși la culcare la ore diferite, de exemplu cu 4 ore mai târziu decât în ziua anterioară, imitând ce ar experimenta dacă ar călători într-o altă țară. Pentru că ceasurile interne ale participanților nu se puteau baza pe indicii externe pentru a știi când să doarmă, a funcționat doar timpul „biologic”.
      Rezultatele au arătat că ratele metabolice ale subiecților au fost la cel mai scăzut nivel în noaptea biologică târzie (deci dimineața devreme) și au atins maximul cu 12 ore mai târziu, deci după-amiază/seara biologică. Diferența de calorii arse dintre aceste 2 momente ale zilei a fost de aproximativ 130 de calorii.

      După cum știm deja, creșterea în greutate apare atunci când numărul de calorii consumate este mai mare decât cele arse și slăbim atunci când ardem mai multe calorii decât consumăm. Astfel, acest timp de informații s-ar putea dovedi o perspectivă destul de utilă în a decide ce și când să mâncăm.
      cosmopolitan.ro
    • julia122997
      De julia122997
      1. Actualizați rosturile
      Cu timpul, rosturile dintre plăcile de gresie se întunecă la culoare și se acoperă cu murdărie. Însă curățarea mecanică sau acoperirea cu un strat nou de chit le va reda aspectul anterior. Pe profi.md, costul unui astfel de serviciu este de aproximativ 20 de lei pentru un metru pătrat: https://profi.md/masters....
      2. Utilizați acoperirea acrilică
      În cazul în care cada din interior este acoperită cu rugină, opțiunea optimă este acoperirea acrilică. Dar mai bine ar fi să nu experimentați singuri, ci să vă adresați specialiștilor. Prețul unui astfel de serviciu costă începând cu 400 lei. 
      Iar exteriorul băii îl puteți vopsi singuri cu ruloul. Pentru aceasta, se va potrivi orice tip de vopsea pentru suprafețele metalice. În total - 200 lei.

      3. Reîmprospătați gresia de pe podea
      Șablonul și vopseaua epoxidică vor facilita readucerea la viață a gresiei monocromatice enervante. Modelul și culoarea se aleg după placul fiecăruia. În rezultat va ieși o gresie aproape marocană. Un astfel de serviciu vă va costa aproximativ 400 de lei.

      4. Înlocuiți bateriile sanitare
      Asigurați-vă că ați verificat și bateriile sanitare, pentru a evita scurgerile de apă. Îndepărtați stratul de calcar de pe acestea cu o soluție specială. Dacă aveți o cadă, instalați o baterie pentru duș, pentru că aceasta va economisi în mod semnificativ consumul de apă. Achiziționarea și înlocuirea unei baterii va costa aproximativ 600 de lei (450 - costul bateriei, 150 - înlocuirea): https://profi.md/masters...

      5. Curățați ventilatorul
      Instalarea unui ventilator în baie este o idee foarte bună, pentru că cu ajutorul acestuia, puteți aerisi camera în doar câteva minute. Dacă deja aveți un ventilator, dar este foarte murdar, trebuie să efectuați o întreținere a motorului, ca să nu se supraîncălzească: să curățați și să ungeți cu lichid special. Pe profi.md, acest serviciu vă va costa aproximativ 150 de lei.

      Dacă veți folosi sfaturile noastre, baia dvs. va deveni mult mai îngrijită și elegantă cu doar 2000 de lei.
      profi.md
  •