Alimente care ard grasimea abdominala


    Exista alimente care aduc grasime pe abdomen si exista alimente care ard grasimea abdominala. Secretul este sa le consumi pe acestea din urma in mod constant, dar nu in exces, in cadrul unei alimentatii sanatoase.

5776635604acb_devushkasploskimzhivotom.jpg

 

Grasimea abdominala mai are un inamic: miscarea fizica in fiecare zi. Alaturi sunt si aceste alimente benefice care ard grasimea.

 

Exista mai multe alimente care au capacitatea de arde grasimea abdominala, dar dintre toate acestea aceste patru sunt deosebit de active.

 

Semintele de chia. Aceste seminte sunt bogate in fibre solubile care scad colesterolul si previne absorbtia de grasimi. Le poti adauga in bauturi, in iaurt si in mancare. O lingurita, cel mult doua de seminte de chia pe zi sunt sufieciente pentru scopul pe care il urmaresti.

 

577662e0417cc_semintelechiasuperalimentulmileniuluitrei_size1.jpg

 

Semintele de dovleac. Sunt doarte gustoase si foarte bogate in acizi grasi omega 3 care au capacitatea de a bloca mecanismele metabolice care depoziteaza grasime in regiunea abdominala. Semintele de dovleac sunt si foarte bune sursede proteine si magneziu. Ideal este sa consumi 100 de grame de seminte de dovleac crude pe saptamana.

 

577662c9d7678_kap1354471_960_720.jpg

 

Ridichea neagra. Este o sursa excelenta de fibre, vitamina C, fosfor si potasiu. Contine enzime naturale care ajuta la digestia grasimilor si a carbohidratilor. Adauga-le in supe, salate sau in mancare, pentru ca le poti manca, practic, fara limite.

 

577662fca1316_ridichinegre1331239100.jpg

 

Quinoa. Considerata mama cerealelor, contine proteine, scade pofta de mancare si este bogata in aminoacizi si carbohidrati de foarte buna calitate. Combina semintele de quinoa cu rosii proaspete sau pasta de rosii pentru a profita la maximum de beneficiile pe care aceasta le are asupra sanatatii. Este bine sa consumi quinoa de trei-patru ori pe saptamana, la masa de dimineata sau la pranz.

 

57766315209fd_isquinoagoodforbreakfast.jpg

 

Pe lista cu alimente care ard grasimea andominala se mai afla: avocado, pestele gras, apa, lactatele fermentate – sana si iaurt, dar si toate legumele verzi si uleiul de masline. Singurele care pot fi consumate fara limita sunt legumele vezi. Toate celelalte alimente trebuie consumate alternativ in cantitati rezonabile pentru ca au multe calorii!

 

femeia.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.