7 sfaturi pentru slabit pe care le poti aplica inainte de culcare


    In timpul noptii, organismul consuma intre 300 si 400 de calorii. Respecta aceste 7 sfaturi pentru slabit pe care le poti aplica inainte de culcare.

5c9bdd473822c_son.jpeg

In timp ce dormi, consumi astfel echivalentul caloriilor arse in aproximativ o ora de alergare. Expertii sustin ca un somn de calitate poate contribui la scaderea in greutate la fel de mult ca si exercitiile fizice. Daca vrei sa profiti de aceasta oportunitate, este important sa aplici aceste metode care iti pot accelera metabolismul in timp ce dormi.

Ce sa faci inainte de culcare: sfaturi pentru slabit

1. Alege o temperatura ambientala mai scazuta

Expertii recomanda ca temperatura din dormitor sa varieze in jurul valorii de 18 grade Celsius pe timpul noptii. Studiile au indicat ca un mediu inconjurator mai racoros activeaza celulele de grasime care sunt responsabile pentru reglarea temperaturii corpului. Daca dormi dezbracata sau intr-o camera mai racoroasa, corpul tau incepe sa consume mai multa energie pentru a-si pastra temperatura constanta. In felul acesta, poti arde mai multe calorii pana dimineata.

2. Bea suc de struguri

Sucul de struguri contribuie la arderea caloriilor prin intermediul unei substante care se numeste resveratrol. Aceasta converteste grasimea alba in grasime bej, pe care corpul o foloseste pentru a-si regla temperatura in timpul somnului. Daca bei un pahar de suc de struguri inainte de culcare vei forta organismul sa scape de grasime, in loc sa o stocheze. Alege sa consumi suc proaspat, pentru a evita aportul inutil de zahar.

3. Respecta orele de culcare si trezire

Conform studiilor, un program de somn neregulat favorizeaza ingrasarea. In mod normal, organismul secreta melatonina, hormonul somnului, atunci cand stie ca este timpul sa mearga la culcare. Acest hormon contribuie si la activarea celulelor de grasime bej si favorizeaza procesul de ardere a caloriilor. Daca nu ai un program fix de somn, productia de melatonina va avea de suferit si calitatea somnului tau va fi afectata. Ca urmare, te vei simti obosita dimineata si iti va fi pofta de o gustare cu multe calorii. Daca vrei sa eviti acest lucru, respecta orele de culcare si trezire.

4. Renunta la folosirea dispozitivelor mobile inainte de culcare

Programul de somn nu este singurul care influenteaza producerea melatoninei. Folosirea excesiva a dispozitivelor electronice inainte de culcare este un alt motiv pentru care somnul poate sa fie neodihnitor. Lumina albastra a dispozitivelor electronice intarzie procesul de producere a melatoninei. De aceea iti va fi mai greu sa adormi si te vei simti mai obosita la trezire.

5. Ia o gustare cu continut mare de proteine

Nu e nimic gresit in a lua o gustare inainte de somn, daca respecti regulile. Alege o gustare bogata in proteine, cum ar fi un iaurt grecesc, branza degresata, carne de curcan sau unt de arahide. Acestea iti vor accelera metabolismul si vor contribui la cresterea masei musculare.

6. Fa antrenamente de rezistenta

Exercitiile fizice reprezinta cea mai buna metoda pentru a scapa de stres si pentru accelerarea metabolismului inainte de a merge la culcare. Antrenamentele cardio si aerobice sunt eficiente, insa antrenamentele de rezistenta, cu greutati, s-au dovedit cele mai potrivite pentru accelerarea procesului de ardere a grasimilor.

7. Bea ceaiuri de plante

Anumite feluri de ceai te pot ajuta sa slabesti in timp ce dormi. Scortisoara previne inflamatiile si balonarea. Menta reduce pofta de mancare si te ajuta sa sari peste gustari. Iar musetelul imbunatateste digestia si iti relaxeaza sistemul nervos.

andreearaicu.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Ni se spune în mod constant faptul că trebuie să ne hidratăm și să bem cel puțin 2 litri de apă pe zi. 
      Însă, atunci când nu bem suficientă apă, în organismul nostru pot apărea diferite probleme de sănătate. Hidratarea are o mulțime de beneficii, de la faptul că nu te mai dor articulațiile, până la faptul că vei avea o piele mult mai sănătoasă și strălucitoare.
      Iată ce se întâmplă în organismul tău atunci când îți este în mod frecvent sete:
      Diabet
      Nevoia de a bea apă destul de des poate fi un simptom al diabetului, pe care nu ar trebui să îl ignori, spune Erica Hall, medic specializat în diabet la Johns Hopkins University School of Medicine. Atunci când nivelul insulinei este scăzut, insulină care ajută ca glucoza să intre în sânge, aceasta determină glucoza să nu mai poată fi metabolizată și se acumulează în fluxul sanguin. Printre simptomele cele mai cunoscute ale diabetului se numără urinarea frecventă, setea excesivă, o vizibilă pierdere în greutate, oboseala, dar și pielea uscată. 
      Deshidratare
      Deshidratarea se poate manifesta prin uscăciunea gurii, migrene, oboseală, lipsă de energie, stări de iritabilitate, amețeli și palpitații. The National Academies of Sciences, Engineering and Medicine a stabilit faptul că oamenii au nevoie între 11,5-15,5 căni de lichide pe zi și de un consum crescut de alimente cu un conținut ridicat de apă pentru a rămâne hidratați, iar aici ar fi vorba despre pepene, castraveți, țelină, ridichi, spanac, mure și grapefruit.
      Gură uscată
      Uscăciunea gurii ar putea fi o altă problemă a faptului că îți este mereu sete. Faptul că ai gura uscată poate fi și un semn al diabetului sau al consumului anumitor medicamente, precum antihistaminicele sau analgezicele. Iar dacă alegi băuturile acidulate și dulci în locul apei, atunci problema se poate agrava. Însă, specialiștii ne recomandă să ne hidratăm corespunzător în timpul zilei și să diminuăm consumul de cafea și dulciuri.
      Anemie
      Setea excesivă ar putea fi un simptom al anemiei. Această afecțiune apare în urma lipsei globulelor roșii din organism, fiind un rezultat al deficienței de fier sau de vitamina B12.  Anemia poate fi corelată și cu oboseala cronică, deshidratarea, dureri de cap, bătăi puternice ale inimii sau insomnii.
      elle.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Niciun specialist în textile nu recomandă o rochie din bumbac 100% subțire, transmite Știri.md cu referire la tabu.ro.
      Culmea, mai ușor de suportat este poliesterul care, chit că e sintetic, se usucă mult mai repede, iar hainele nu rămân îmbibate de transpirație. În plus, olivul, kakiul și negrul sunt cele mai indicate culori, pentru că nu permit razelor UV să pătrundă până la piele și să o ardă.
      Dacă vrem cu adevărat să ne protejăm pielea de radiațiile solare și să nu facem cancer de piele, este indicat să purtam in și mai ales o combinație între bumbac și poliester. Evitați bluzele sau rochiile cu broderii și găurele.
      Există reguli și în privința pălăriei pe care ar trebui obligatoriu să o purtați în astfel de zile caniculare. Să aibă o structură cât mai densă, să nu aibă găurele deloc, iar borurile să fie cât mai mari, astfel încât să protejeze fața și gâtul. Și, dacă se poate, să nu fie din plastic.
      tabu.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Deci, ce ar trebui să eviți în tot acest timp? Vezi o listă cu 5 greșeli comune pe care multe dintre femei le fac.
      1. Nu sunt atente la culoarea sângelui
      Culoarea sângelui se schimbă pe parcursul zilelor, poate fi roșu aprins într-o zi și maro sau roz în următoarea zi. De obicei, petele brune se transformă într-o nuanță strălucitoare de roșu, în zilele următoare. Spre sfârșitul ciclului, ar putea fi maro închis până aproape negru. Când este necesar să te adresezi la medic: atunci când menstruația este abundentă, iar sângele este de culoare roșu-aprins.
      2. Nu monitorizează ciclul menstrual
      Urmărirea ciclului nu este doar pentru a-ți putea planifica bine sarcina. Mai multe condiții pot face perioadele neregulate. Cu toate acestea, vei observa acest lucru numai dacă știi ce este normal pentru tine.
      3. Nu schimbi absorbantele sau tampoanele atât de des cât ar trebui
      Schimbarea regulată a tampoanelor este imperativă pentru menținerea igienei corespunzătoare. Când vine vorba de absorbante, le poți schimba la fiecare șase ore, sau odată ce s-au înmuiat. Acest lucru va fi mai frecvent la începutul perioadei. În ceea ce privește tampoanele, cinci ore ar trebui să fie mai mult decât suficiente. Tampoanele pot provoca o afecțiune fatală cunoscută sub numele de Toxic Shock Syndrome (TSS). Se poate dezvolta dacă lași tamponul timp îndelungat. Este foarte recomandat să utilizezi tipurile cu absorbție scăzută și să le schimbi des.
      4. Consumul de alcool
      Datorită poftelor nerezonabile, un pahar de vin roșu ar putea să-și croiască locul pe lista dorințelor tale, când te afli la menstruație. Dar, acesta îți poate face mai mult rău decât bine. Se știe că alcoolul sporește simptomele menstruale precum durerile și modificările de dispoziție.
      5. Relații intime neprotejate
      În timp ce nu există niciun rău în a face sex la menstruație, riscul de a contacta o infecție bacteriană sau o micoză cu transmitere sexuală crește. În cazul în care nu cunoști starea medicală a partenerului tău, cel mai bine este să nu practici sex neprotejat.
      unica.md
    • julia122997
      De julia122997
      Este foarte important să ai o relaţie sinceră cu ginecologul şi să-i prezinţi toate detaliile unei suferinţe. Dacă simţi că te repezeşte şi că nu-ţi oferă suficiente informaţii, tot ce ai de făcut este să cauţi alt medic, care se pliază pe nevoile tale.
      „De ce am dureri când facem dragoste”
      Nu toate femeile se confruntă cu această senzaţie foarte neplăcută, aproximativ 15% dintre femeile active sexual suferă de dureri indiferent de vârstă. Acestea nu trec de la sine şi anunţă o afecţiune, de aceea este foarte important să-i spui medicului, fără jenă, despre dureri. Nu trebuie să stai să înduri. Printr-un simplu control se poate depista cauza şi cu tratament se poate înlătura. Nu există un diagsnotic anume, pentru că sunt mai mulţi factori care pot interacţiona.
      „De ce am mâncărimi”
      Te lupţi cu senzaţia insuportabilă de mâncărime? Medical, se numeşte prurit vulvar şi trebuie amintită gincologului, care nu are de unde să ştie acest aspect. De ruşine, cele mai multe femei ced că este vorba despe vreo infecţie şi iau tratamente din farmacii care nu au niciun efect. Mai ales că farmacistul îţi recomandă un produs în funcţie de ce ce îi spui tu. Astfel se cheltuie sume mari de bani degeaba, fără să ştii exact ce ai. Pruritul poate avea mai multe cauze, de exemplu, poate să fie o infecţie, o iritaţie a vulvei, sensibilitate la produsele de curăţare şi, mai rar, semn de leziuni canceroase. Nu e de glumă.
      „E normal ca durerile lunare să fie atât de intense?”
      În fiecare lună, ciclul menstrual se poate desfăşura sau nu cu simptome de tipul unui disconfort abdominal dureros. Însă durerile nu trebuie să fie insuportabile. Dacă simţi că nu te poţi da jos din pat sau nu poţi merge din cauza durerilor, mergi la medic. Prietenele sau chiar mama ori altă persoană de sex feminin din familie îţi pot spune că şi ele se confruntă cu această problemă şi este normal, dar nu este. Durerea indică o afecţiune locală şi trebuie considerată ca atare. Disconfortul lunar ar trebui să se manifeste prin semne discrete, de exemplu, prin dureri uşoare, difuze, de regulă care au loc în prima zi a menstruaţiei. Dacă senzaţia se intensifică, spune-i medicului. În multe cazuri, endometrioaza a fost de vină pentru durerile groaznice.
      Poate fi endometrioză
      Dacă durerile menstruale sunt o constantă neprietenoasă şi supărătoare în viaţa ta, trebuie să ştii că acest lucru nu este normal. Durerea este semnul unor afecţiuni. Nu este normală, decât dacă este uşoara, difuză şi dacă durează câteva ore, în prima zi a menstruaţiei. Dincolo de acestea, este vorba despre o afecţiune. Numele ei: endometrioza“, afirmă Tamar Sekin, chirurg şi cofondator al Fundatiei pentru Endometrioză din SUA. Seckin susţine că, descoperită şi tratată devreme, boala poate fi ţinută sub control. „Trebuie să existe comunicare cu medicul, iar femeile să înţeleagă că durerea menstruală nu este normală, pentru că aceasta poate duce la mari neplăceri toata viaţa şi, mai grav, la infertilitate. Descoperită la vreme poate fi ameliorată“, spune Tamer Seckin.
      clicksanatate.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      "Viaţa mea a fost ca un vis, dar apoi m-am trezit."
      În tinereţe, Phyllis Sues a fost balerină, apoi dansatoare pe Broadway. La 50 de ani a devenit femeie de afaceri. Totul s-a schimbat când Phyllis a împlinit 75 de ani. Anume atunci i-a venit ideea să practice gimnastica aeriană. Pur şi simplu şi-a spus că poate să o facă şi a făcut-o. Chiar dacă a fost balerină, până la vârsta de 75 de ani nu încercase nimic asemănător. Cu toate acestea, a început să se descurce de minune şi să realizeze acrobaţii complicate.
      Lui Phyllis i-a plăcut să înoate împotriva curentului. La 75 de ani a decis să-şi schimbe total stilul de viaţă.
      "Viaţa mea înainte de 75 de ani a fost mai mult ca un vis, după care m-am trezit. Am dorit să fiu activă, să învăţ ceva nou. Am decis că fiecare zi este o viaţă nouă şi că fiecare zi ar trebui să fie luminoasă.”
       
      Îndrăgostită de dans, fitness şi yoga
      Femeia a recunoscut că nu s-a gândit vreodată să practice yoga, să sară coarda sau să danseze tango argentinian, ci toate aceste hobby-uri au găsit-o la un moment dat.
      „Mi-a luat o viaţă întreagă ca să-mi placă de mine aşa cum sunt acum. Yoga, tango-ul şi săriturile cu coarda m-au găsit din întâmplare când viaţa mea se ducea spre apusul soarelui. Dar nu, s-a dovedit a fi răsăritul! Acum fac doar ceea ce-mi cere trupul şi sufletul ”, a explicat femeia pe contul ei de Instagram.
      Nu există restricţii importante în dieta femeii. Phyllis mănâncă des, dar porţii mici. Şi niciodată greutatea sa nu a depăşit 50 kg, iar în ultimele două decenii a fost de 45 kg.
      O carte cu sfaturi
      La începutul anului 2020, Phyllis şi-a lansat propria carte pe care a început-o acum cinci ani. Iniţial a fost întitulată ,,Douăzeci de sfaturi cum să-ţi schimbi viaţa”, după care numărul de sfaturi a ajuns la 22, iar titlul s-a schimbat în ,, My Trip to a Healthy, Active 96”(Călătoria mea către Sănănate, Activ 96)
      Iată câteva sfaturi/recomandări din partea lui Phyllis pentru o viaţă activă:
      1. Să nu spui niciodată că nu ai suficient timp sau nu ai puterea necesară să fii activ, este o scuză.
      2. În al doilea rând: nu este niciodată prea târziu să-ţi schimbi viaţa.
      3. În viaţă trebuie să ai un anumit program, o disciplină.
      4. Nu staţi pe loc: mişcaţi-vă, ascultaţi, studiaţi, faceţi ceva util, dar nu staţi.
      5. Amintiţi-vă că organismul nostru are abilităţi unice, iar dacă aveţi grijă de el, vă va permite să trăiţi o viaţă lungă şi luminoasă.
      clickpentrufemei.ro
  •