6 trucuri pentru a avea grija se sinii tai


    Cum să putem să avem o mai bună grijă de sânii noștri, pe care ți le împărtășesc și ție.

GrrNBrrksDmVJ9jfkDpP7O1-tbeDwsF1.jpg

1. Elimină gândurile și vorbele negative la adresa sânilor tăi și nu te angaja în conversații denigratoare la adresa lor. Știi cum se întâmplă între fete. Atunci când una dintre noi începe să povestească despre ceea ce nu îi place la ea, primul impuls este de a-i ține isonul și de a povesti despre ceea ce nu ne place la noi însene. Fii prima din grupul tău de prietene care nu se plânge de forma și dimensiunea sânilor ei, ba din contră, și-i acceptă și iubește așa cum sunt.

2. Deschide-ți inima pentru a primi iubire, compasiune, afecțiune și apreciere din partea celorlalți și oferă-le la rândul tău fără sentimente, gelozie sau condiționări. Răspunde cu un simplu mulțumesc atunci când cineva îți face un compliment și acceptă faptul că ai o mulțime de calități a căror conștientizare nu reprezintă o dovadă de narcisism.

3. Recunoaște-ți sentimentele și exprimă-le în mod onest.Observă momentele în care ai tendința de a evita adevărul. Este pentru a-i mulțumi pe ceilalți și a evita să îi faci să se simtă inconfortabil, pentru a avea grijă de felul în care se simt fără a-ți păsa prea mult de felul în care te simți tu? Incepe să îți cultivi obiceiul de a spune ce simți în mod regulat.

weledahippo-editorialmedium.jpg

4. Renunță la sutien cât de des poți pentru a-i permite limfei să circule în voie. Dacă ai sânii foarte mari, poate fi dureros să mergi mult sau să exersezi la sală fără sutien. Chiar și așa, asigură-te că nu porți sutien toată ziua și, cu atât mai puțin noaptea. Și sânii tăi se bucură de libertate la fel de mult ca și tine. Mai mult decât atât, nu există nici o dovadă științifică pentru mitul conform căruia sânii femeilor care nu poartă sutien se lasă mai repede.

5. Transpiră regulat. Transpirația face parte din sistemul natural al corpului de eliminare a toxinelor și reducere a nivelului de cortizol. Practicarea exercițiilor fizice în mod regulat te ajută să menții un nivel sănătos de estrogen în corp prin arderea grăsimilor.

6. Adoptă o dietă sănătoasă, bogată în fibre, legume și grăsimi care provin din plante. Printre legumele bogate în fibre se numără broccoli, varza dar și usturoiul,ceapa roșiile, napii. Adaugă pește, dar și nuci și semințe de chia, in și cânepă.

kudika.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.