10 beneficii ale ghimbirului pentru frumuseţe şi vitalitate


    Dincolo de aspectul lui noduros şi ciudat, ghimbirul aduce o mulţime de beneficii pentru sănătate şi frumuseţe.

imbir-1.jpg

Remediu pentru pete şi cicatrici
Ghimbirul este un puternic antioxidant, de aceea luptă contra petelor şi cicatricilor. Amestecă o cantitate mică de ghimbir proaspăt ras cu nişte gheaţă pisată şi aplică o dată pe săptămână pe zonele afectate. 

Remediu pentru pielea inflamată
Ghimbirul are proprietăţi anti-inflamatorii, ajutând pielea să se calmeze, stimulând în acelaşi timp circulaţia sângelui. Persoanele care au eczeme, ar trebui să folosească câteva picături de ulei de ghimbir pe zonele afectate, este extrem de liniştitor. 

Luptă contra mătreţii
Proprietăţile septice ale ghimbirului ajută în lupta contra ciupercilor care cauzeqază mătreaţa. Se amestecă ghimbir ras şi apă într-o sticlă cu pulverizator şi se aplică direct pe scalp.

122977730_1259869_imbir.jpgEste un exfoliant excelent
Ghimbirul este o soluţie excelentă pentru a scăpa de celulele moarte ale pielii, de pe faţă ori corp. Amestecă ghimbir cu miere densă şi bucură-te de mirosul creat deoarece îţi şi energizează întregul corp. 

Stimulează creşterea părului
Ghimbirul este un ingredient cheie în multe produse cosmetice pentru păr, şi asta doar datorită mixului său de uleiuri volatile şi antioxidanţi. Se amestecă ghimbir ras şi apă într-o sticlă cu pulverizator şi se aplică direct pe scalp. Acest lucru va stimula fluxul sanguin la nivelul foliculilor de păr şi va stimula creşterea părului mai gros. 

Remediu pentru răceală şi gripă
Nu există niciun remediu mai bun decât să te bagi într-o pătură călduroasă şi să bei o ceaşcă de ceai de ghimbir fierbinte.
Pur şi simplu adaugă ghimbir ras în apă fierbinte, puţină zeamă de lămâie şi miere şi vei obţine o băutură perfectă în lupta contra răcelii sau gripei. 

Luptă contra alergiilor
Eşti alergică la păr de pisică sau la vreo plantă? himbirul este o alternativă naturală la produsele medicinale. Câteva ceşti de ceai de ghimbir în fiecare zi ajută la reducerea sensibilităţii nasului sau a strănuturilor enervante care sunt asociate cu aceste alergii. 

imbir-chay.jpgTe menţine tânăr
Conform unor studii pe animale, ghimbirul are un efect protector asupra declinului legat de vârstă a funcţiilor creierului, o indicaţie timpurie a bolii Alzheimer. S-a demonstrat, de asemenea, că îmbunătăţeşte semnificativ abilităţile de memorie şi timpii de reacţie la femeile în vârstă. 

Reduce durerile musculare
Data viitoare când ai un muchi încordat sau ai dormit într-o poziţie dificilă, adaugă câteva picături de ulei de ghimbir în cadă atunci când faci baie. Poţi aplica chiar şi un amestec de pastă de ghimbir încălzită uşor direct pe zona afectată. De asemenea, dacă consumi o linguriţă de pudră de ghimbir înainte de menstruaţie, aceasta reduce durerile.

Te ajută să scapi de greaţă
Fie că eşti însărcinată, că ţi-e rău de înălţime sau în maşină, ghimbirul te poate scăpa de senzaţia de greaţă. Rădăcina de ghimbir s-a dovedit că reduce severitatea şi frecvenţa vărsăturilor şi e ameliorează greaţa.

eva.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      „Eu când am venit, am găsit, de fapt, un blocaj din punctul de vedere al continuării acestui proiect, chiar dacă mi-aș fi dorit, deoarece grupul de lucru de la minister a acordat câștig de cauză unui câștigător din cei doi care au participat, ei au contestat la Agenția Națională pentru Contestații în Achiziții Publice și de acolo a venit o scrisoare cu concluzia că el are dreptate. Grupul de lucru în frunte cu dna ministru s-au strâns și au decis să transfere câștigul către al doilea câștigător. În acel moment deja eram noi desemnați, învestiți ca miniștri, astfel acea hotărâre a avut, de fapt, o valoare nulă din punct de vedere juridic, ea nu putea fi recunoscută”, a declarat Ala Nemerenco. 
      Șefa de la Sănătate a adăugat că în aceste condiții trebuia să înceapă un proces absolut nou și să anuleze licitația:
      „Eu am avut un grup, nu am luat o decizie singură, am chemat Ministerul Finanțelor, Centrul Național de Anticorupție, Centrul Național de Contestări în Achiziții Publice, eir au spus că da, într-adevăr, eu nu am o altă posibilitate decât să anulez acea licitație și să încep una nouă. Ce ar fi însemnat o licitație nouă? Asta ar fi însemnat o procedură de două luni, inclusiv dacă se intră în contestații poate să mai continue trei luni, asta ar fi însemnat că toate mămicile care nășteau după 1 iulie să rămână fără acest pachet”.
      Nemerenco a adăugat că atunci a găsit soluția salvatoare: de a lua 1.603 lei cât a costat ultimul pachet și să o cumuleze la acea indemnizație unică pentru copii în sumă de 6000 de lei pe care o primeau mămicile.
      „La momentul de față, aceste indemnizații sunt puse împreună. Hotărârea de guvern a fost aprobată la ședința de guvern data trecută, acești bani există, noi nu trebuie să-i solicităm de la Ministerul Finanțelor, noi doar trebuie să-i transferăm la CNAS, la Compania Națională de Asigurări Sociale, care o să-i pună împreună cu aceste indemnizații unice, astfel toate mămicile care au născut după 1 iulie vor primi această indemnizație majorată. Noi am promis să facem un sondaj ca să vedem părerea mămicilor care nasc până la sfârșitul anului”, a mai spus Nemerenco.
      Guvernul Filip a lansat în octombrie 2018 programul „O nouă viață”, prin care familiile au primit gratuit bunuri de primă necesitate pentru nou-născuți. Setul oferit fiecărui nou-născut avea valoarea de aproximativ 2.000 de lei. 
      În iulie 2016, Fundația „Edelweiss” a lui Vlad Plahotniuc lansa un proiect social intitulat „O nouă viaţă” și demara distribuţia unor cutii cu produse pentru bebeluși la maternitatea Institutului Mamei şi Copilului din Chişinău. Ulterior, proiectul s-a extins în mai multe maternități, iar în octombrie 2018, Guvernul anunța că a preluat proiectul Fundației lui Plahotniuc și a decis să-l implementeze în toate maternitățile. În realitate, Guvernul a preluat nu doar proiectul, ci și o parte din SRL-urile implicate în el, care vor fi alimentate acum din bani publici.
      agora.md
    • julia122997
      De julia122997
      Cercetarea arată totodată că reducerea factorilor de risc vascular precum fumatul, nivelul ridicat de colesterol şi obezitatea ar putea oferi protecţie suplimentară în cazul bolii Alzheimer şi ar putea încetini avansarea acestei maladii devastatoare, transmite Știri.md cu referire la Agerpres.
      Publicat în JAMA Neurology, studiul sugerează că abordările intervenţionale care vizează atât activitatea fizică, cât şi factorii de risc vascular ar putea încetini progresul maladiei Alzheimer.
      "Efectele benefice au fost constatate chiar la niveluri modeste de activitate fizică, dar cele mai semnificative au fost remarcate la aproximativ 8.900 de paşi, ceva mai puţin decât cei 10.000 pe care mulţi dintre noi se străduiesc să-i realizeze zilnic", a spus Reisa Sperling, coautoarea studiului, directoarea Centrului pentru cercetare şi tratament a bolii Alzheimer.
      În cadrul cercetării Harvard Ageing Brain Study, realizate la spitalul din Massachusetts, a fost monitorizată activitatea fizică a participanţilor - 182 de vârstnici cu vârsta medie 73,4 ani, printre care s-au aflat şi persoane cu un grad ridicat de beta-amiloid, o proteină asociată cu boala Alzheimer - evaluaţi de specialişti ca prezentând un risc ridicat de declin cognitiv.
      Cercetătorii au realizat acest lucru folosind pedometre montate la nivelul şoldului care înregistrau numărul de paşi parcurşi în timpul zilei.
      Oamenii de ştiinţă au constatat că un grad mai mare de activitate fizică reduce declinul cognitiv şi pierderile de materie cenuşie.
      În modelele de analiză care au vizat riscul vascular, activitatea fizică a rămas semnificativă, iar un risc vascular mai scăzut a fost asociat în mod independent cu un ritm mai lent de declin cognitiv şi de pierdere a materiei cerebrale.
      "Una dintre cele mai uimitoare descoperiri în urma studiului nostru a fost că activitatea fizică nu pare să aibă doar efecte pozitive în încetinirea ritmului de declin cognitiv, ci şi în încetinirea ratei de pierdere a ţesutului cerebral de-a lungul timpului la persoanele care deţin un grad ridicat de beta-amiloid la nivelul creierului".
      agerpres.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Scapă de pistrui în timp record, iată câteva metode
      Kiwi și căpșuni. Este știut faptul că antioxidanții din kiwi protejează pielea, iar proprietățile din căpșune acționează ca exfolianți naturali. Așadar, cu un piure dintr-un kiwi și 1-2 căpșune aplicat de 2-3 ori pe săptămână, sigur reușești să-ți estompezi pistruii. Aplică piureul pe pistrui și lasă-l să acționeze timp de 30 de minute, apoi clătește cu apă.
      Ulei de argan. Înainte de a aplica uleiul de argan, curăță fața cu apă micelară. după ce aceasta s-a uscat complet, masează cu 2-3 picături de ulei de argan zona cu pistrui până ce acesta este absorbit complet în piele. Este important să nu speli fața după aceea. Rămâi așa peste noapte. Proprietățile uleiului de argan ajută la atenuarea pistruilor, precum și la protejarea feței împotriva efectelor negative ale razelor solare.
      Uleiul de avocado. Dacă ești fană avocado, iată că acesta nu este folositor doar pe interior, ci și pe exterior. Uleiul de avocado are proprietăți benefice pentru piele, în special pentru atenuarea pistruilor. Este suficient să aplici câteva picături pe pistrui și să lași să acționeze. Repetă această metodă zilnic.
      Sucul de lămâie. Proprietățile naturale ale sucului de lămâie acționează precum un înălbitor. Așadar, cu ajutorul unei dischete demachiante din bumbac, aplică sucul de lămâie pe pistrui , lasă-l să acționeze maxim un sfert de oră, apoi clătește cu apă.
      Pentru ca aceste proprietăți să își facă treaba eficient și într-un timp scurt, este musai să repetați procedurile zilnic sau nu mai puțin de 2-3 ori pe săptămână.
      kfetele.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Fructele vor fi întotdeauna mai sănătoase decât dulciurile din comerț, carnea procesată sau preparatele de la fast food, dar chiar și în domeniul alegerilor naturale există priorități. Copilul tău are nevoie de multe vitamine și minerale pentru a se dezvolta armonios și a avea energie pentru a afla tot mai multe lucruri, iar meniul este cel mai simplu și gustos mod în care-i poți veni în ajutor.
       Iată ce fructe ar trebui să incluzi în meniul lui cât mai des:
      1. Fructele de pădure
      Cireșele, zmeura, murele, căpșunile și afinele conțin foarte mulți antioxidanți, în special vitamina C, reducând foarte mult riscul de cancer. Fructele de pădure sunt o hrană adecvată și pentru creier deoarece susțin dezvoltarea abilităților cognitive. Consumul zilnic de fructe de pădure poate preveni efectele negative pe termen lung ale stresului, protejând creierul uman și în special capacitatea de memorare a informațiilor noi.
      Aceste fructe conțin și acizi grași de tip Omega-3, iar copilul tău nu va refuza smoothie-urile care au culori atractive, sosurile din iaurt cremos și cireșe ori cerealale calde sau reci de la micul dejun combinate cu mure și căpșuni. Poți încerca și să-l obișnuiești cu o variantă light de desert, combinând murele și zmeura cu un topping din frișcă. De asemenea, poți mixa fructele cu legume pentru a obține un gust original, de exemplu cireșe cu broccoli sau căpșuni cu fasole verde.
       2. Merele
      Îl vor ajuta pe copilul tău să aibă un organism fortificat în timp ce se joacă, aleargă, sare sau se implică în activități sportive. Pectina din componența merelor este solubilă în apă și stimulează proliferarea bacteriilor benefice din tractul intestinal. Merele conțin și un nivel ridicat de bor, care protejează dantura și menține oasele puternice. 
      Un singur măr va oferi copilului un sfert din necesarul zilnic de vitamina C. În plus, acest fruct reduce riscul de diabet, atac de cord, probleme de vedere și cancer. Este foarte ușor să înlocuiești deserturile cu felii de măr cu esență de vanilie sau puțină scorțișoară, iar combinațiile pentru smoothie-uri îți permit să devii tot mai creativ.
       3. Bananele
      Știai că atleții consumă des banane pentru că le furnizează carbohidrați care susțin rezistența fizică? Poate copii nu au drept obiectiv creșterea masei muscualre, dar cu siguranță simt nevoia de energie suplimentară. Aceste fructe bogate în vitamina B6 sunt foarte importante pentru sănătatea pielii și a sistemului nervos. De asemenea, bananele furnizează cantități importante de vitamina C, fibre și potasiu, mixul care protejează inima copiilor de afecțiunile cronice.
      În ciuda opiniilor eronate copii nu se vor îngrășa dacă mănâncă banane, așa că le poți da fructele fără nicio problemă. Încurajează-i să opteze pentru această variantă cu vitamine ca gustare, adaugă banane la înghețată sau la prăjituri și combină feliile aromate cu porția de cereale de la micul dejun.
       4. Portocalele
      O singură portocală conține suficientă vitamina C pentru două zile! De asemenea, este o sursă foarte bună de fibre și beta-caroten. Gustul dulce provine dintr-o combinație de glucoză, fructoză și sucroză, iar coaja fructului furnizează pectină, fibre și flavonoide care previn gripa și răceala. Include felii de portocală în toate salatele de crudități și oferă-i copilului suc de portocale în locul băuturilor carbogazoase cu mult zahăr. Poți mixa cantități egale de suc de protocale și suc de morcovi pentru a stimula sistemul imunitar al celui mic.
       5. Piersicile
      Conțin cea mai ridicată proporție de zahăr natural, sunt o sursă foarte bună de vitamina C și de fibre. În același timp furnizează organismului o cantitate ridicată de potasiu, prevenind hipertensiunea arterială și afecțiunile renale în rândul copiilor. Piersicile galbene asigură și o doză utilă de beta-caroten, pe care organismul îl va transforma în vitamina A.
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      1.Mănâncă regulat 
      Chiar dacă cei din jur mănâncă în fugă, pe birou sau iau gustări nesănătoase, nu este un motiv să faci la fel. Asigură-te că îți aloci măcar o jumătate de oră pentru pauza de prânz și că mă mănânci măcar un fel de mâncare caldă, fie că ieși la masă cu colegii sau că îți aduci ceva de acasă ce poți încălzi la microunde.
      2. Fă mișcare 
      Statul pe scaun dăunează sănătății așa că profită de orice ocazie pentru a te ridica de la birou și a face mișcare. Du-te și umple-ți sticla cu apă, vorbește față în față cu un coleg în loc să îl suni pe interior, fă o plimbare scurtă în jurul clădirii când ai timp liber. Astfel, nu numai că vă vei arde calorii dar îți vei reîmprospăta mintea și te vei relaxa.
      Un alt truc este parchezi mai departe decât de obicei sau să urci pe scări în loc să iei liftul.
      3. Protejează-ți ochii
      Dacă petreci mult timp la calculator, ochii tăi sunt supra solicitați. Distanța dintre ochi și ecran trebuie să fie de o lungime de braț. Trebuie să fii capabilă să citești ceea ce se află pe ecran de la acea distanță. Dacă nu o poți face, atunci pur și simplu mărește dimensiunea fontului.
      4. Hidratează-te
      Atunci când te afli la birou, este ușor să uiți să bei suficientă apă. Cel mai frecvent motiv pentru care mulți oameni se simt obosiți sau demotivați în jurul orei trei după-amiaza este că sunt deshidratați.
      Ar trebui să bei cel puțin 10 pahare de apă în timpul unei zile, ceea ce înseamnă că mai mult de jumătate din acestea trebuie să fie băute în timpul petrecut la serviciu. Pentru a fi sigură că nu uiți. îți poți seta telefonul să îți amintească la fiecare jumătate de oră. Ia o scurtă pauză, bea apă și apoi întoarce-te la treabă.
      kudika.ro
  •