Sănătate și Sport

2815 Noutati în această categorie

  1. Parcurgerea zilnică a unui număr de 8.900 de paşi ar putea proteja împotriva declinului cognitiv şi a pierderii ţesutului cerebral provocate de maladia Alzheimer.

  2. Жареное не рекомендует ни один диетолог. Рассказываем, что делать, чтобы было не так вредно.

  3. O bună parte din viață o petrecem la lucru, din acest motiv obiceiurile pe care le însușim la serviciu pot fi esențiale pentru sănătatea noastră. Vezi mai jos o listă de obiceiuri care te vor menține într-o stare bună chiar și în cele mai încărcate zile de muncă. 

  4. Vremea caniculară ne impune schimbări majore, atâ în ceea ce privește vestimentația, cât și alimentele pe care le consumăm.

  5. Женщина даже не подозревает, с чем она столкнётся, когда родит долгожданное чудо. Прежде ей разрешалось есть практически всё, ограничения были, но умеренные. Всем известно, как будущие мамочки налегают на солёненькое, кисленькое, и никто их в этом не упрекнёт. И тут, свершилось вчера можно было всё, а сегодня, после рождения крохи, после большого труда - постная еда. Кушать хочется, а того нельзя, сего тоже не желательно. Как быть? Наверняка, стоит подумать о ребёнке, составить себе допустимый рацион и питаться. 

  6. Ученые пришли к выводу о том, что контактные линзы могут привести к потере зрения, если не соблюдать элементарные правила гигиены.

  7. Se întâmplă să ţi se facă inima tângă la vederea unor imagini? Uneori te podidesc lacrimile când vezi pe cineva cu siluetă de invidiat, bine sculptată, în timp ce tu cu tot efortul depus, chiar şi după o dietă drastică cu puţine calorii şi carbohidraţi nu arăţi la fel de bine.

  8. Постоянно сидеть на диетах невозможно. Да и найти время для упражнений тоже не всегда удается, но быть красивыми и здоровыми хотят все. Так можно ли похудеть, не делая ни того, ни другого?

  9. Nu-ți place să iei pastile și preferi să guști mereu ceva bun în loc să urmezi un tratament complex? Apelează la băuturile sugerate de nutriționiști și vei putea uita de suplimentele alimentare. Este mult mai distractiv să alegi băuturi colorate care te mențin în formă și previn îmbolnăvirile.

  10. Activitățile obișnuite pot alimenta anxietatea fără să bănuiești. Învață să recunoști factorii declanșatori pentru a reveni la o stare de echilibru și liniște interioară.