Reguli pentru machiajul perfect


    Respecta si tu acestereguli si vei avea un machiaj perfect toata ziua. Sunt sfaturi simple, pe care deseori nu le respecti.

iStock_74196545_MEDIUM.jpg

O bază impecabilă
Pentru că marea tendinţă a anului este machiajul natural, pentru a acoperi imperfecţiunile şi a uniformiza culoarea tenului încearcă cele mai noi fonduri de ten sau creme CC ale sezonului. Au formule iluminatoare, delicate şi cu o mare putere de acoperire. 

Nuanţe diafane pentru zi
Pleoapele sunt înveşmântate în culorile delicate ale naturii. Verdele crud este vedetă, alături de bleu, roz, galben sau lila. Uşor sidefate sunt variantele pentru un machiaj de zi, aducând luminozitate şi prospeţime privirii.

Buze de catifea
La fel ca tenul, buzele trebuie să fie moi şi catifelate. Balsamul hrănitor nu trebuie să-ţi lipsească din trusă, deşi glossurile şi rujurile hidratante fac şi ele treabă bună. Dacă rujul portocaliu îl vedeam doar în prezentările de modă, pe podiumuri, acum, el este pata de culoare a sezonului. Îndrăzneţ, proaspăt, cald şi gurmand, va face furori, spun make-up artiştii. Totuşi, el rămâne o culoare îndrăzneaţă, căreia te invităm să-i dai o şansă încercând-o înainte să spui NU. Pentru curajoase, există şi varianta neon a culorii, care se asortează cu farduri crem şi ţinute albe. Orhideea radiantă, adică un amestec de mov, fucsia şi roz, roşul afină, roşul cherry sau rozul puternic sunt alte culori în tendinţe pentru buze.

regulile-de-aur-ale-unui-machiaj-perfect-259745.jpg

Gene seducătoare
Alungite, curbate şi perfect definite, cam aşa trebuie să arate genele în acest sezon, pline de farmec şi cu un aspect natural. În machiajul de seară, se pot încărca, pentru un efect mai dramatic.

Seri fascinante
Pentru seară sunt rezervate texturile paietate, iar albastrul electric este una dintre culorile-vedetă. Negrul poate fi înlocuit cu bleumarinul, pentru conturarea ochilor, pentru a crea mai multă profunzime şi a da o notă de mister. Fardurile pot fi folosite doar pentru conturul pleoapei inferioare sau aplicate din belşug pe pleoapa mobilă şi dizolvate spre arcadă. Auriul este şi el în top. Cu tuşe fine sau pleoape încărcate, aduce multă lumină ochilor. Roz perlat sau electric, un fel de stil romantic-psihedelic, poate fi o altă variantă pentru un machiaj „glam“ de seară.

Tuşul e pe val
Subţire, aplicat doar la baza genelor pentru a da contur ochiului, într-o linie mai groasă, perfectă sau diluată cu pensula de blender, tuşul e un star al sezonului, dar poate fi înlocuit cu succes şi de creion.

femeia.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • maria981s
      De maria981s
      Unul dintre trucurile de îngrijire a tenului folosit de franţuzoaice ţine de curăţarea în profunzime a acestuia şi îndepărtarea completă a machiajului, iar apa micelară îşi are locul în arsenalul de îngrijire parisian încă din anii ’90. Acest produs vine la pachet cu numeroase beneficii pentru piele, iar pe lângă faptul că îndepărtează machiajul în profunzime, totodată curăţă tenul şi îl hidratează folosind tehnologia micelară. Pentru că oferă rezultate miraculoase încă de la prima utilizare, am decis să vă oferim câteva motive solide care să vă convingă să-i faceţi loc acestui produs în trusa voastră de machiaj.
      Nu este un produs de curatare obisnuit
      Sunt şanse foarte mari ca produsele de curăţare a tenului sau de îndepărtare a machiajului să necesite clătirea. Ghici ce. Apa micelară nu trebuie îndepărtată, iar în momentul folosirii, ai nevoie de câteva dischete demachiante, iar cu mişcări delicate să îndepărtezi produsele aplicate. Bonus: pentru că de cele mai multe ori pielea are nevoie de masaj, îţi recomandăm să recurgi la acest proces şi în timpul demachierii. Încearcă să îndepărtezi machiajul din interior spre exterior, în mişcări circulare, iar în zona pomeţilor întotdeauna folosind mişcări care să te ajute să ridici pielea.
      Usureaza rutina de curatare, ingrijire si demachiere a tenului
      Femeia modernă este întotdeauna pe fugă, preocupată de carieră, proiecte şi viaţă personală, iar din acest motiv, procesul de demachiere ar putea fi un pas căruia să nu mai fi nevoită să-i aloci atât de mult timp. De cele mai multe ori, ideal este ca după ce folosim un demachiant, o loţiune sau un gel de curăţare, să clătim faţa pentru a scăpa de reziduuri. Folosind apa micelară, poţi bifa toţi paşii enumeraţi cu o singură utilizare.

      Este ideala pentru tenul sensibil
      Din moment ce apa micelară a fost iniţial creată pentru a lupta împotriva apei dure din Franţa, acest produs este ideal pentru pielea sensibilă datorită ingredientelor delicate care îngrijesc trăsăturile. Formulele sunt fără alcool, parfum, dar mai ales, nu conţin ingrediente dăunătoare care să cauzeze iritaţii sau inflamaţii.
      Este inlocuirea perfecta a servetelelor umede
      După o zi lungă şi solicitantă sau după o noapte în club, sigur eşti tentată să-ţi îndepărtezi machiajul cu ajutorul şerveţelelor umede demachiante şi să sari peste procesul complex de îndepărtare a acestuia, doar că aceste produse nu îndepărtează în profunzime, iar porii vor avea de suferit. Apa micelară în schimb, este un înlocuitor perfect, iar lângă faptul că este mai eficient şi economiseşti timp, este şi mult mai sigur pentru piele. Dacă pur şi simplu nu poţi renunţa la şerveţelele umede, ţi le recomandăm pe cele care au o formulă similară apei micelare.
      Poate fi folosita pentru corectarea machiajului
      Să recunoaştem, nu întotdeauna când folosim eyeliner-ul pentru a crea linia de tuş obţinem cel mai fericit rezultat. Şi, pentru a nu îndepărta întregul machiaj, cu ajutorul unui beţişor de urechi, îmbibat în apă micelară, poţi corecta greşeala făcută.
      Este un produs perfect pentru calatorii
      De ce să-ţi umplii bagajul cu produse de demachiere, de curăţare şi de hidratare când poţi avea un sigur produs la îndemână care să aibă toate aceste proprietăţi?! În plus, dacă ţi-ai plănuit să călătoreşti cu avionul, nu-ţi face probleme. Apa micelară vine şi în format mini, de travel.
      zumi.md
    • Calandrella
      De Calandrella
      Ai vrea ca de acest ultim cadou pe care ti l–ai facut, degustand toate deliciile culinare, sa scapi ca prin minune, insa temperaturile inca ridicate, nostalgia verii, a serilor petrecute in compania prietenilor in aer liber fac din sala de fitness inca un loc mistic si indepartat pentru tine. Nu te putem blama, te intelegem, asa ca iti venim in ajutor si iti aratam cateva metode prin care poti scapa de cele cateva kilograme acumulate in ultimul timp fara sa fie nevoie sa depui mari eforturi:
      1. Hidrateaza-te

      Sunt convinsa ca deja stii cat de importanta este apa pentru organismul nostru, pentru o buna functionare, insa stiai ca o cantitate suficienta de apa te poate ajuta chiar sa slabesti? Daca nu bei indeajuns de multa apa, corpul tau poate confunda setea cu foamea, iar tu in loc sa bei un pahar de apa, vei ajunge sa devorezi un baton de ciocolata. Asigura-te ca ai mereu in jurul tau o sticla de apa, ca reusesti sa consumi la fiecare ora un pahar de apa si incearca sa eviti sucurile, fie ele si naturale.
      2. Consuma alimente bogate in apa

      Pe langa apa consumata ca atare, alimentele cu un continut ridicat de apa te vor tine hidratata, dar te si vor ajuta sa scapi de kilogramele nedorite. Asigura-te ca din dieta ta zilnica nu lipsesc citricele, pepenele, castravetii, morcovii sau ardeii, acestea iti vor aduce si un aport de fibre, lucru care te va face sa te simti satula si care iti vor imbunatati digestia.
      3. Redu cantitatea de ulei folosita

      Uleiul de masline are o sumedenie de beneficii, asigurand mentinerea sanatatii organismului, ajutandu-ne sa prevenim aparitia bolilor de inima sau a ulcerului. Cu toate acestea, este important sa nu uitam ca, indiferent de ce tip de ulei alegem sa folosim, tot este bogat in calorii. Reducerea cantitatii de ulei folosite in salate sau diferite mancaruri ajuta la diminuarea numarului de calorii consumate zilnic.
      4. Micsoreaza portia de mancare

      Eviti mancarea de tip fast-food, dulciurile si alimentele procesate, insa nu observi nicio schimbare in ceea ce priveste kilogramele? Este posibil ca motivul sa fie cantitatea prea mare de alimente pe care o consumi. Incearca sa iti micsorezi portiile, cumpara boluri mai mici pentru a avea senzatia ca ai consumat aceeasi cantitate si vei observa efectul imediat.
      5. Dormi suficient

      Mai stii momentele din copilarie cand faceam orice ne statea in putinta pentru a sari peste somnul de dupa-amiaza? Ei bine, acum am da orice pentru el. Somnul este crucial pentru orice activitate pe care vrei sa o intreprinzi. In urma unor studii efectuate, s-a dovedit ca oamenii care si-au micsorat numarul de ore dormite pe noapte, de la opt la cinci ore, au avut parte de o crestere de 15% a nivelului de grelina, hormonul foamei. Acesta influenteaza in mod direct poftele de dulce si senzatia de foame constanta. Asadar, incearca sa dormi cele opt ore pe noapte nu numai pentru o buna functionare a organismului, ci si pentru scaderea in greutate.
      6. Spune NU alcoolului

      Ai avut o zi stresanta la birou si tot ce iti doresti este sa bei un cocktail. “Cat de rau imi poate sabota dieta?”, te gandesti. Mai mult decat ti-ai imagina. Bauturile alcoolice contin zahar, au un indice caloric ridicat si nu au valoare nutritionala. Incearca pe cat posibil sa eviti consumul de alcool. Comanda un pahar de apa plata cu lamaie si vei observa diferenta pe cantar.
      7. Adauga stretching-ul in rutina de dimineata

      Nu trebuie sa fii expert in yoga pentru a face in fiecare dimineata cateva miscari. Este de ajuns sa incepi prin miscari simple, de rotire sau aplecare prin care iti vei incalzi musculatura. Te va ajuta sa iti relaxezi corpul, iti va schimba tonusul, dar vei reusi si sa arzi caloriile mai usor.
       
      perfecte.md
    • Calandrella
      De Calandrella
      Vopsirea se realizeaza cu mana libera, nu se foloseste folie, toate miscarile descrise de cel care se ocupa de vopsire seamana mult cu cele din timpul maturarii. Se obtin culori naturale si un look deosebit in urma unui vopsit balayage, tonurile sunt calde, dar subtile, culoarea radacinilor nu e scoasa in evidenta.
      Se folosesc mai multe nuante care au legatura intre ele, culorile se aplica vertical, nu exista o delimitare clara intre nuante. Dintre avantajele aplicarii acestei tehnici amintim simplitatea ei, rezultatul natural, calitatea deosebita a vopsitului, potrivirea pentru orice culoare si pentru orice lungime de par.
      De asemenea parul vopsit asa e usor de intretinut, parul va arata bine ondulat sau drept, iar cresterea sa este mai naturala simai frumoasa. In general culorile se aplica cu niste pensule speciale, se obtin usor umbre si lumini pe toata lungimea parului.
      Tehnica difera de cea dip dye, de pilda, care presupune o colorare in doua tonuri, dar si de tehnica ombré, care e pentru lumina si umbra oferita parului, prin trecerea graduala de la nuante inchise la cele deschise. Daca se pastreaza culoarea naturala de la radacini diferenta nu prea e vizibila prin aplicarea corecta a acestei tehnici.

      Mentinerea aspectului ingrijit presupune si tratamente pentru stralucirea firului de par impreuna cu aplicarea acestei tehnici moderne si interesante. Costurile aplicarii acestei tehnici nu sunt mari, se poate face in orice salon, culorile trebuie alese insa cu mare atentie si trebuie ascultate sfaturile specialistului pentru a nu avea un look ciudat la final.
      Tehnica de aplicare e rapida, nu dureaza foarte mult, firul de par nu are de suferit, rezistenta sa nu e afectata, iar la spalari succesive culorile se pastreaza aproape intacte.
      rossetto.ro
    • alexandrarum
      De alexandrarum
      Consumată de secole în locuri precum Africa Centrală, fără a avea efecte adverse, spirulina ar putea avea, conform cercetătorilor, nenumărate beneficii, printre care abilitatea de a modula sistemul imunitar, proprietăţi anti-inflamatorii şi chiar efecte antialergice, antivirale sau chiar anti cancer. Deşi e nevoie de mai multe studii care să confirme aceste descoperiri, Microalga poate fi găsită în magazinele specializate cu suplimente alimentare sub formă de tablete sau pudră singură sau în combinaţii cu alte super-alimente şi poae fi consumată în shake-uri, diverse terciuri sau sub formă de capsule.
      Te intrebi ce poate face spirulina pentru sănătatea ta? Pregăteşte-te pentru o listă lungă. „Spirulina conţine acizi graşi benefici cum ar fi DHA şi GLA, precum şi niveluri ridicate de antioxidanţi care pot ajuta la protejarea organismului împotriva daunelor oxidative”, afirmă Nathalie Rhone, medic nutriţionist în New York.
      Alga verde-albăstruie are în compoziţie nenumărate substanţe nutritive, inclusiv calciu, niacin, potasiu, magneziu, vitaminele B şi fier. „Calciul, potasiul şi magneziul sunt esenţiale pentru sănătatea muşchilor, oaselor şi inimii, în timp ce vitaminele B sunt responsabile pentru energia noastră.”, spune Nathalie Rhone. Doar o lingură de pulbere de spirulină poate oferi şase grame de proteine, aceeaşi cantitate precum un ou.
      Mai multe studii au demonstrat că spirulina este sigură pentru organismul uman, dar, specialiştii spun, că este importantă zona unde aceasta este cultivată. Zonele cu climat ideal pentru spirulină sunt: Grecia (Nigrita, Serres), Japonia, India, Spania şi SUA.
      Spirulina: beneficii în alergie, rinită, imunomodulare Au fost multe studii care au spus că spirulina are proprietăţi imunomodulatoare, inhibând eliberarea histaminelor din mastocite. Într-un studiu recent, anumitor indivizi li s-a administrat zilnic timp de 12 săptămâni fie placebo, fie spirulină. Studiul a arătat că o doză crescută de spirulină are un rol protector pentru rinita alergică. Un alt studiu realizat în Turcia a mai arătat şi că spirulina atenuează simptomele rinitei alergice: congestia nazală, mâncărimea, strănutul şi cursul nasului.

      Un alt grup deoameni de ştiinţă a cercetat influenţa spirulinei asupra imunoglobulinei IgA din saliva umană, demonstrând că micro alga creşte nivelul acestei globuline, deci, implicit având un rol important în imunitatea mucoasei. Un alt studiu efectuat în Japonia a cercetat celulele sanguine sub influenţa spirulinei şi au descoperit un mecansim molecular al algei ce ajută sistemul imunitar.
      Spirulina: beneficii antivirale dovedite de studii in vitro Nu sunt studii in vivo (experimente realizate pe un organ sau ţesut al unui organism viu) puternice care să dovedească proprietăţile antivirale ale Spirulinei. Însă conform studiului Hayashi in vitro (experiment într-un mediu controlat în afara unui organism viu), calcium spirulan (un component al spirulinei) inhibă in vitro virusuri precum: herpes, cytomegalovirus, influenza A şi virusul imunodeficienţei. Evident că aceste efecte promiţătoare ar trebui studiate şi pe animale şi oameni pentru a rage concluzii definitive, spun oamenii de ştiinţă.
      Spirulina: efecte asupra scăderii colesterolului şi a diabetului Nakaya, primul studiu realizat pe oameni, a constat în suplimentarea alimentaţiei zilnice a 15 bărbaţi cu 4.2 grame de spirulină. Şi, deşi nu s-a observat o creştere semnificativă a HDL-ului (colesterolul “bun”), cercetătorii au depistat o scădere semnificativă a LDL-ului (colesterolul “rău”) după 8 săptămâni de tratatament. Un alt studiu condus de Ramamoorthy and Premakumari arată că administrarea de spirulină în bolile ischemice de inimă poate duce la scăderea colesterolului, trigliceridelor. E nevoie de mai multe studii înainte ca spirulina să fie recomandată din punct de vedere medical pentru a reduce colesterolul, dar rolul ei ca supliment alimentar natural care combate hyperlipidemia (în combinaţie cu alte substanţe) nu trebuie trecut cu vederea. Un alt studiu condus de Mani a găsit o reducere semnificativă în procentul LDL/HDL la 15 pacienţi diabetici cărora li s-a administrat spirulina. Din nou, e nevoie de studii mai complexe care să demonstreze că spirulina poate avea efecte şi în diabet.
      Spirulina: beneficii în oboseala cronică? Spirulina a fost promovată ca fiind alimentul viitorului cu nutrienţi excepţionali care oferă energie organismului. Anumite polizaharide din componenţă ( ramnoza şi glicogenul) plus anumite grăsimi esenţiale sunt uşor absorbite de celulele umane ajutând la eliberarea rapidă de energie. Mai mult, spirulina creşte numărul latobacililor sănătoşi din intestine, ajutând producerea vitaminei B6 care, de asemenea, creşte nivelul de energie.
      Spirulina vs. chlorella Dacă ştii ceva despre produsele derivate din alge, este posibil să fi auzit şi despre chlorella. La fel ca spirulina, chlorella este o pulbere de alge. Există câteva diferenţe-cheie care disting cele două super-alimente. Spirulina este o cianobacterie (algă de culoarea verde-albăstui), în timp ce chlorella este o algă solidă verde, care conţine aproape dublul cantităţii de clorofil. Chlorella are un zid celular indigestibil, care este mai greu pentru procesul digestiv.

      Deşi sunt similare, fiecare tip de algă oferă diferite beneficii. Spirulina este mai bogată în proteine şi este excelentă pentru energie şi performanţă, iar unele cercetări arată că este deosebit de benefică pentru sportivi şi pentru recuperarea acestora.
      Chlorella este mai bine cunoscută pentru capacităţile sale de detoxifiere, este mai bogată în clorofilă, ceea ce o face fantastică pentru eliminarea metalelor din organism, are vitamina B12 care stimulează imunitatea, fiind, astfel, o vitamină energetică deosebit de importantă pentru vegani şi vegetarieni.
      Cum se consumă spirulina? Atunci când vine vorba despre consumul spirulinei, experţii sugerează să începem încet; gustul său este descris ca fiind pământos şi foarte savuros şi poate dura puţin timp până intervine obişnuinţa. Odată ce ne familiarizăm, super-alimentul poate fi adăugat în băuturi/smoothie-uri. Spirulina poate fi adăugată în piureuri sau sucuri ori ca supliment alimentar, afirmă nutriţioniştii. 
      csid.ro
  •