Oul pentru frumusețea ta


    Oul este unul dintre cele mai sănătoase alimente: conține proteine cu aminoacizi esențiali pentru organism, numeroase vitamine și minerale, iar lipidele din el sunt sursă de nutrienți pentru piele. Oul este de veacuri aliatul redutabil al trucurilor de frumusețe feminină. Iată câteva dintre utilizările cele mai de succes.

IMG_5587_copy.jpg

Mască de păr
Proteinele dau strălucire și întăresc firul, iar vitamina D susține regenerarea capilară. Ai nevoie de două ouă și două linguri cu ulei de măsline. Pentru păr uscat, folosește doar gălbenușurile, iar pentru cel gras e nevoie de oul întreg. Amestecă ingredientele într-un bol și aplică amestecul pe părul umed, de la rădăcini la vârfuri, apoi lasă-l să acționeze 20 de minute. Clătește abundent și spală cu șampon ca de obicei. Indiferent de anotimp, folosește masca aceasta o dată pe săptămână dacă vrei un păr cu aspect sănătos.

Balsam rapid
 Ai părul prea tern și simți nevoia unei revigorări, dar ai rămas fără balsamul preferat? Nimic mai simplu! Bate bine un ou întreg și, după șamponare, aplică-l pe părul umed, pe tot firul. Lasă-l să acționeze cinci minute, clătește cu apă călduță și coafează-te. Acest balsam este eficient pentru toate tipurile de păr.

Mască de față
 Vitamina A din ou ajută la menținerea sănătății epidermei prin reglarea producției naturale de sebum. Avantajul este 2 în 1: în timp de gălbenușul hidratează, hrănește și catifelează, albușul curăță, fiind un scrub blând, dar eficient. Nu întâmplător oul este o bază indispensabilă în măștile de față, indiferent de ingredientele pe care le alegi ulterior. Pentru o mască simplă, amestecă un ou cu ½ lingură de miere și o banană pasată. Cu ajutorul unei dischete demachiante, aplică amestecul pe fața curată, cu grijă, evitând zona nasului, gurii și ochilor. Lasă-l să acționeze 10-15 minute, apoi îndepărtează-l cu apă călduță.

Tratament pentru păr
 La schimbarea anotimpurilor, dar și în sezoanele cu temperaturi extreme, căderea părului este frecventă. Pentru hidratare și regenerare, ai nevoie de două gălbenușuri, două linguri cu ulei de măsline și 50 ml de ulei de ricin. Amestecă-le și aplică tratamentul de la rădăcini spre vârfuri. Acoperă cu un prosop fierbinte și lasă tratamentul să acționeze o oră. Dacă este folosit săptămânal, rezultatele apar în maximum o lună.

Exfoliant de corp
 Și pielea corpului are nevoie de catifelare. Pentru asta, ai nevoie de trei ouă și trei linguri de tărâțe, pe care le amesteci și le aplici pe corp cu o mănușă de masaj o dată pe săptămână, pentru îndepărtarea celulelor moarte. Pentru zona coapselor, înlocuiește tărâțele cu mălai, care are un efect mai energizant. Intră în duș și clătește bine, apoi aplică un ulei nutritiv (cocos, jojoba).

femeia.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • liana
      De liana
      Schimb măști pentru față din Seria Queen Helen pe o ciocolata neagra 80%. Pline mai mult de jumătate. 
      Si doua măști Gold power pe un snickers. Una este noua, alta începută, luat doar o lingurița 


    • Calandrella
      De Calandrella
      Ai vrea ca de acest ultim cadou pe care ti l–ai facut, degustand toate deliciile culinare, sa scapi ca prin minune, insa temperaturile inca ridicate, nostalgia verii, a serilor petrecute in compania prietenilor in aer liber fac din sala de fitness inca un loc mistic si indepartat pentru tine. Nu te putem blama, te intelegem, asa ca iti venim in ajutor si iti aratam cateva metode prin care poti scapa de cele cateva kilograme acumulate in ultimul timp fara sa fie nevoie sa depui mari eforturi:
      1. Hidrateaza-te

      Sunt convinsa ca deja stii cat de importanta este apa pentru organismul nostru, pentru o buna functionare, insa stiai ca o cantitate suficienta de apa te poate ajuta chiar sa slabesti? Daca nu bei indeajuns de multa apa, corpul tau poate confunda setea cu foamea, iar tu in loc sa bei un pahar de apa, vei ajunge sa devorezi un baton de ciocolata. Asigura-te ca ai mereu in jurul tau o sticla de apa, ca reusesti sa consumi la fiecare ora un pahar de apa si incearca sa eviti sucurile, fie ele si naturale.
      2. Consuma alimente bogate in apa

      Pe langa apa consumata ca atare, alimentele cu un continut ridicat de apa te vor tine hidratata, dar te si vor ajuta sa scapi de kilogramele nedorite. Asigura-te ca din dieta ta zilnica nu lipsesc citricele, pepenele, castravetii, morcovii sau ardeii, acestea iti vor aduce si un aport de fibre, lucru care te va face sa te simti satula si care iti vor imbunatati digestia.
      3. Redu cantitatea de ulei folosita

      Uleiul de masline are o sumedenie de beneficii, asigurand mentinerea sanatatii organismului, ajutandu-ne sa prevenim aparitia bolilor de inima sau a ulcerului. Cu toate acestea, este important sa nu uitam ca, indiferent de ce tip de ulei alegem sa folosim, tot este bogat in calorii. Reducerea cantitatii de ulei folosite in salate sau diferite mancaruri ajuta la diminuarea numarului de calorii consumate zilnic.
      4. Micsoreaza portia de mancare

      Eviti mancarea de tip fast-food, dulciurile si alimentele procesate, insa nu observi nicio schimbare in ceea ce priveste kilogramele? Este posibil ca motivul sa fie cantitatea prea mare de alimente pe care o consumi. Incearca sa iti micsorezi portiile, cumpara boluri mai mici pentru a avea senzatia ca ai consumat aceeasi cantitate si vei observa efectul imediat.
      5. Dormi suficient

      Mai stii momentele din copilarie cand faceam orice ne statea in putinta pentru a sari peste somnul de dupa-amiaza? Ei bine, acum am da orice pentru el. Somnul este crucial pentru orice activitate pe care vrei sa o intreprinzi. In urma unor studii efectuate, s-a dovedit ca oamenii care si-au micsorat numarul de ore dormite pe noapte, de la opt la cinci ore, au avut parte de o crestere de 15% a nivelului de grelina, hormonul foamei. Acesta influenteaza in mod direct poftele de dulce si senzatia de foame constanta. Asadar, incearca sa dormi cele opt ore pe noapte nu numai pentru o buna functionare a organismului, ci si pentru scaderea in greutate.
      6. Spune NU alcoolului

      Ai avut o zi stresanta la birou si tot ce iti doresti este sa bei un cocktail. “Cat de rau imi poate sabota dieta?”, te gandesti. Mai mult decat ti-ai imagina. Bauturile alcoolice contin zahar, au un indice caloric ridicat si nu au valoare nutritionala. Incearca pe cat posibil sa eviti consumul de alcool. Comanda un pahar de apa plata cu lamaie si vei observa diferenta pe cantar.
      7. Adauga stretching-ul in rutina de dimineata

      Nu trebuie sa fii expert in yoga pentru a face in fiecare dimineata cateva miscari. Este de ajuns sa incepi prin miscari simple, de rotire sau aplecare prin care iti vei incalzi musculatura. Te va ajuta sa iti relaxezi corpul, iti va schimba tonusul, dar vei reusi si sa arzi caloriile mai usor.
       
      perfecte.md
    • Calandrella
      De Calandrella
      Vopsirea se realizeaza cu mana libera, nu se foloseste folie, toate miscarile descrise de cel care se ocupa de vopsire seamana mult cu cele din timpul maturarii. Se obtin culori naturale si un look deosebit in urma unui vopsit balayage, tonurile sunt calde, dar subtile, culoarea radacinilor nu e scoasa in evidenta.
      Se folosesc mai multe nuante care au legatura intre ele, culorile se aplica vertical, nu exista o delimitare clara intre nuante. Dintre avantajele aplicarii acestei tehnici amintim simplitatea ei, rezultatul natural, calitatea deosebita a vopsitului, potrivirea pentru orice culoare si pentru orice lungime de par.
      De asemenea parul vopsit asa e usor de intretinut, parul va arata bine ondulat sau drept, iar cresterea sa este mai naturala simai frumoasa. In general culorile se aplica cu niste pensule speciale, se obtin usor umbre si lumini pe toata lungimea parului.
      Tehnica difera de cea dip dye, de pilda, care presupune o colorare in doua tonuri, dar si de tehnica ombré, care e pentru lumina si umbra oferita parului, prin trecerea graduala de la nuante inchise la cele deschise. Daca se pastreaza culoarea naturala de la radacini diferenta nu prea e vizibila prin aplicarea corecta a acestei tehnici.

      Mentinerea aspectului ingrijit presupune si tratamente pentru stralucirea firului de par impreuna cu aplicarea acestei tehnici moderne si interesante. Costurile aplicarii acestei tehnici nu sunt mari, se poate face in orice salon, culorile trebuie alese insa cu mare atentie si trebuie ascultate sfaturile specialistului pentru a nu avea un look ciudat la final.
      Tehnica de aplicare e rapida, nu dureaza foarte mult, firul de par nu are de suferit, rezistenta sa nu e afectata, iar la spalari succesive culorile se pastreaza aproape intacte.
      rossetto.ro
    • alexandrarum
      De alexandrarum
      Consumată de secole în locuri precum Africa Centrală, fără a avea efecte adverse, spirulina ar putea avea, conform cercetătorilor, nenumărate beneficii, printre care abilitatea de a modula sistemul imunitar, proprietăţi anti-inflamatorii şi chiar efecte antialergice, antivirale sau chiar anti cancer. Deşi e nevoie de mai multe studii care să confirme aceste descoperiri, Microalga poate fi găsită în magazinele specializate cu suplimente alimentare sub formă de tablete sau pudră singură sau în combinaţii cu alte super-alimente şi poae fi consumată în shake-uri, diverse terciuri sau sub formă de capsule.
      Te intrebi ce poate face spirulina pentru sănătatea ta? Pregăteşte-te pentru o listă lungă. „Spirulina conţine acizi graşi benefici cum ar fi DHA şi GLA, precum şi niveluri ridicate de antioxidanţi care pot ajuta la protejarea organismului împotriva daunelor oxidative”, afirmă Nathalie Rhone, medic nutriţionist în New York.
      Alga verde-albăstruie are în compoziţie nenumărate substanţe nutritive, inclusiv calciu, niacin, potasiu, magneziu, vitaminele B şi fier. „Calciul, potasiul şi magneziul sunt esenţiale pentru sănătatea muşchilor, oaselor şi inimii, în timp ce vitaminele B sunt responsabile pentru energia noastră.”, spune Nathalie Rhone. Doar o lingură de pulbere de spirulină poate oferi şase grame de proteine, aceeaşi cantitate precum un ou.
      Mai multe studii au demonstrat că spirulina este sigură pentru organismul uman, dar, specialiştii spun, că este importantă zona unde aceasta este cultivată. Zonele cu climat ideal pentru spirulină sunt: Grecia (Nigrita, Serres), Japonia, India, Spania şi SUA.
      Spirulina: beneficii în alergie, rinită, imunomodulare Au fost multe studii care au spus că spirulina are proprietăţi imunomodulatoare, inhibând eliberarea histaminelor din mastocite. Într-un studiu recent, anumitor indivizi li s-a administrat zilnic timp de 12 săptămâni fie placebo, fie spirulină. Studiul a arătat că o doză crescută de spirulină are un rol protector pentru rinita alergică. Un alt studiu realizat în Turcia a mai arătat şi că spirulina atenuează simptomele rinitei alergice: congestia nazală, mâncărimea, strănutul şi cursul nasului.

      Un alt grup deoameni de ştiinţă a cercetat influenţa spirulinei asupra imunoglobulinei IgA din saliva umană, demonstrând că micro alga creşte nivelul acestei globuline, deci, implicit având un rol important în imunitatea mucoasei. Un alt studiu efectuat în Japonia a cercetat celulele sanguine sub influenţa spirulinei şi au descoperit un mecansim molecular al algei ce ajută sistemul imunitar.
      Spirulina: beneficii antivirale dovedite de studii in vitro Nu sunt studii in vivo (experimente realizate pe un organ sau ţesut al unui organism viu) puternice care să dovedească proprietăţile antivirale ale Spirulinei. Însă conform studiului Hayashi in vitro (experiment într-un mediu controlat în afara unui organism viu), calcium spirulan (un component al spirulinei) inhibă in vitro virusuri precum: herpes, cytomegalovirus, influenza A şi virusul imunodeficienţei. Evident că aceste efecte promiţătoare ar trebui studiate şi pe animale şi oameni pentru a rage concluzii definitive, spun oamenii de ştiinţă.
      Spirulina: efecte asupra scăderii colesterolului şi a diabetului Nakaya, primul studiu realizat pe oameni, a constat în suplimentarea alimentaţiei zilnice a 15 bărbaţi cu 4.2 grame de spirulină. Şi, deşi nu s-a observat o creştere semnificativă a HDL-ului (colesterolul “bun”), cercetătorii au depistat o scădere semnificativă a LDL-ului (colesterolul “rău”) după 8 săptămâni de tratatament. Un alt studiu condus de Ramamoorthy and Premakumari arată că administrarea de spirulină în bolile ischemice de inimă poate duce la scăderea colesterolului, trigliceridelor. E nevoie de mai multe studii înainte ca spirulina să fie recomandată din punct de vedere medical pentru a reduce colesterolul, dar rolul ei ca supliment alimentar natural care combate hyperlipidemia (în combinaţie cu alte substanţe) nu trebuie trecut cu vederea. Un alt studiu condus de Mani a găsit o reducere semnificativă în procentul LDL/HDL la 15 pacienţi diabetici cărora li s-a administrat spirulina. Din nou, e nevoie de studii mai complexe care să demonstreze că spirulina poate avea efecte şi în diabet.
      Spirulina: beneficii în oboseala cronică? Spirulina a fost promovată ca fiind alimentul viitorului cu nutrienţi excepţionali care oferă energie organismului. Anumite polizaharide din componenţă ( ramnoza şi glicogenul) plus anumite grăsimi esenţiale sunt uşor absorbite de celulele umane ajutând la eliberarea rapidă de energie. Mai mult, spirulina creşte numărul latobacililor sănătoşi din intestine, ajutând producerea vitaminei B6 care, de asemenea, creşte nivelul de energie.
      Spirulina vs. chlorella Dacă ştii ceva despre produsele derivate din alge, este posibil să fi auzit şi despre chlorella. La fel ca spirulina, chlorella este o pulbere de alge. Există câteva diferenţe-cheie care disting cele două super-alimente. Spirulina este o cianobacterie (algă de culoarea verde-albăstui), în timp ce chlorella este o algă solidă verde, care conţine aproape dublul cantităţii de clorofil. Chlorella are un zid celular indigestibil, care este mai greu pentru procesul digestiv.

      Deşi sunt similare, fiecare tip de algă oferă diferite beneficii. Spirulina este mai bogată în proteine şi este excelentă pentru energie şi performanţă, iar unele cercetări arată că este deosebit de benefică pentru sportivi şi pentru recuperarea acestora.
      Chlorella este mai bine cunoscută pentru capacităţile sale de detoxifiere, este mai bogată în clorofilă, ceea ce o face fantastică pentru eliminarea metalelor din organism, are vitamina B12 care stimulează imunitatea, fiind, astfel, o vitamină energetică deosebit de importantă pentru vegani şi vegetarieni.
      Cum se consumă spirulina? Atunci când vine vorba despre consumul spirulinei, experţii sugerează să începem încet; gustul său este descris ca fiind pământos şi foarte savuros şi poate dura puţin timp până intervine obişnuinţa. Odată ce ne familiarizăm, super-alimentul poate fi adăugat în băuturi/smoothie-uri. Spirulina poate fi adăugată în piureuri sau sucuri ori ca supliment alimentar, afirmă nutriţioniştii. 
      csid.ro
    • Calandrella
      De Calandrella
      Tunde frecvent vârfurile
      Poate părea un sfat ciudat, dar dacă vrei păr lung și sănătos, este necesar să tunzi vârfurile cu regularitate. "Chiar dacă tunderea nu îți face părul să crească mai repede, te ajută să scapi de vârfurile despicate care duc la ruperea părului", declară hairstilistul Michael Duenas pentru goodhousekeeping.com. "Eliminând zona deteriorată, vei obține senzația că părul tău crește mai repede", adaugă specialistul. Vârfurile despicate, care se rup, reduc din lungimea părului și îți creează impresia că părul tău nu mai crește. 
       
      Evită blondul
      Să faci tranziția de la o nuanță de păr închisă la una foarte deschisă este un pas riscant, care cel mai probabil te va împiedica să ai părul lung. Cuticula, stratul exterior al firului de păr, este afectat în urma decolorării, ceea ce înseamnă că părul tău va fi mult mai aspru, mai deteriorat și se va rupe ușor. Cu cât apelezi la mai puține tratamente chimice, cu atât părul tău va crește mai repede.
       
      Distribuie uleiurile naturale ale părului
      Nu uita să te pe pieptăni și noaptea, înainte de culcare, nu doar dimineața. Acest gest simplu va ajuta la distribuirea uniformă a uleiurilor naturale produse de scalp care au un efect hidratant și protector asupra părului. Folosește o perie cu peri naturali și piaptănă de la rădăcină până la vârfuri, având grijă să masezi delicat scalpul cu peria, pentru a stimula circulația sanguină.
       
      Mănâncă alimentele potrivite
      Să ai un păr lung și sănătos depinde nu doar de produsele de îngrijire pe care le folosești, ci și de nutrienții pe care îi oferi organismului. "Pentru a stimula creșterea părului este necesar să-l hrănești din interior. Încearcă să crești consumul de proteine și să mănânci mai multe alimente precum pește, fasole, nuci și cereale integrale", declară medicul dermatolog Francesco Fusco. Chiar dacă nu îți place carnea, ar trebui să ai o dietă bogată în proteine din alte surse. Medicul avertizează că femeile care nu consumă suficiente proteine se confruntă cu o cădere mai accentuată a părului. De asemenea, pentru a crește sănătos părul tău are nevoie și de vitaminele A, C și E, dar și de minerale precum zinc și fier, sau acizi grași omega 3.
       
      Evită aparatele termice de coafat
      Este foarte important să eviți aparatele de coafat care folosesc temperaturi înalte precum ondulator, placă, perie rotativă etc. De asemenea, atunci când le folosești, setează o temperatură mai mică și aplică pe păr produse pentru protecție termică.Temperaturile ridicate îți degradează părul și îi provoacă ruperea.
       
      Nu te spăla zilnic pe cap
      Șamponarea zilnică a părului elimină uleiurile naturale ale părului care au un efect hidratant și protector. "Dacă te speli pe cap de două, trei ori pe săptămână, permiți uleiurilor naturale de la nivelul scalpului să penetreze firele de păr, ceea ce le ajută să se repare și să se hidrateze singure", spune hairstilistul Ken Paves.
       
      Ia suplimente pentru păr
      Dacă dieta ta nu conține suficienți nutrienți care să-ți facă părul sănătos și strălucitor, poți încerca suplimentele special concepute pentru creșterea părului. "Caută multivitamine care sunt concepute pentru păr, piele și unghii. Acestea conțin vitamine importante precum biotină, vitamina C și vitamine din grupul B, ce susțin creșterea părului", recomandă medicul dermatolog FRancesco Fusco.
       
      Clătește-te cu apă rece
      Un duș fierbinte este nociv nu doar pentru piele, ci și pentru păr. Scade temperatura apei cu care te speli pe cap și clătește-te întotdeauna cu apă rece pentru a ajuta la sigilarea cuticulei ce învelește fiecare fir de păr și îl face mai strălucitor.
       
      Nu pieptăna părul ud
      Părul este predispus la rupere în special când este ud, de aceea ar trebui să-l perii imediat după baie. Dacă vrei să distribui uniform balsamul pe părul ud, folosește un pieptăn cu dinți rari și începe descurcarea de la vârfuri, continuând apoi către rădăcini. Nu trage cu puetere și ține părul cu mâna pe măsură ce îl descurci, pentru a evita slăbirea rădăcinilor.
       
      Evită detoxifierile
      În mod sigur ai auzit că trebuie să faci din când în când detoxifieri pentru a elimina toxinele din organism. Deși nu există studii care să demonstreze dacă astfel de practici au cu adevărat efect benefic, detoxifierile sunt nocive pentru părul tău pentru că reduc semnificativ aportul de nutrienți. "După o detoxifiere chiar și de o săptămână, vei observa că părul tău crește mult mai încet și este lipsit de strălucire", avertizează medicul dermatolog.
       
      Dormi pe față de pernă din mătase
      Înlocuiește fața de pernă obișnuită cu una din mătase sau saten. "Mătasea este blândă cu părul și te ajută să eviți încurcarea și ruperea lui", declară medicul dermatolog. Cu cât părul tău se rupe mai puțin, cu atât mai lung și mai sănătos va fi. Și satenul este o variantă bună, pentru că are o suprafață alunecoasă și reduce frecarea și ruperea părului în timpul somnului.
       
      eva.ro
  •