Cele mai bune soluţii de curăţat baia


    Dacă ne uităm la toate reclamele, există o mulţime de soluţii de curăţat baia, astfel că nici nu ştii exact pe care să le încerci. Pentru fiecare colţişor din baie există o altă soluţie minune, astfel că dacă te laşi dusă de val ajungi să cheltui o mică avere pentru a face ca baia să strălucească de curăţenie. 

cele-mai-bune-solutii-de-curatat-baia.jpg

Ce ar fi să încerci înainte câteva combinaţii cu ingrediente ieftine pe care le ai prin casă? Acestea nu sunt nocive pentru sănătate şi dau rezultate foarte bune. Moi am adunat câteva sfaturi practice de la gospodine şi au rezultat cele mai bune soluţii de curăţat baia:

1. Pentru oglindă şi geam: apa oxigenată cu bicarbonat de sodiu
Amestecă apa oxigenată cu bicarbonat de sodiu şi foloseşte un dispozitiv cu pulverizator pentru a curăţa perfect oglinda din baie şi geamul, dacă este cazul. Un alt truc folosit pentru curăţarea oglinzii din baie este acela de a folosi spuma de ras care, potrivit specialiştilor de la BrightSide, ar preveni aburirea oglinzii. 

2. Pentru cadă: oţet, alcool sanitar şi bicarbonat de sodiu
Cea mai bună soluţie pentru a curăţa cada are la bază oţetul amestecat cu alcoolul sanitar şi bicarbonatul de sodiu.
Acest amestec are efect antibacterian şi va lăsa cada strălucitoare. Amestecă 1/2 cană cu oţet, 1 cană cu alcool sanitar, 1 lingură de bicarbonat de sodiu şi 1/4 cană cu apă. Stropeşte amestecul peste toată cada, lasă să acţioneze timp de 15 minute, după care se clăteşte cu apă caldă.

3. Pentru toaletă: apă de gură plus apă
Apa de gură amestecată cu apă se lasă să acţioneze în toaletă, după care se foloseşte peria pentru a curăţa pereţii vasului. De asemenea, oţetul cu bicarbonat de sodiu şi puţină apă vor da roade la fel de bune, curăţând vasul de toaletă. 

4. Pentru perdeaua de la duş: înălbitor cu detergent pentru vase
Amestecă într-un recipient cu pulverizator 500 mililitri de înălbitor cu 2 linguri de detergent pentru vase. Se pulverizează soluţia pe perdeaua de la duş, se lasă să acţioneze câteva minute, după care se clăteşte cu apă. 

5. Pentru rugină: sare şi zeamă de lămâie
Pune sare pe spaţiile cu rugină şi stropeşte apoi cu zeamă de lămâie. Se lasă să acţioneze peste noapte, după care se îndepărtează cu apă.

eva.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • maria981s
      De maria981s
      Să te trezești devreme poate fi o adevărată provocare pentru multe persoane, iar când vine vorba de un job la care trebuie să ajungi la o oră stabilă, lucrurile se complică și mai mult.
      Probabil îți iubești locul de muncă, însă câteodată este imposibil să te trezești la ora 6 dimineața? Dacă te regăsești în această situație, sfaturile pe care ți le prezentăm îți vor fi utile.
      Deși numeroase studii au demonstrat că există și persoane care funcționează mai bine noaptea, din punct de vedere genetic, se pare că numărul lor este foarte mic, așadar șansele să te numeri printre acestea sunt infime. Ce poți face pentru a deveni o persoană care funcționează perfect și dimineața? Iată câteva idei:
      1. Găsește o aplicație care te ajută să respecți cele patru ciclurile de somn

      Așa cum probabil știi deja, corpul nostru trebuie să respecte mai multe cicluri de somn pentru a te odihni corespunzător. Pentru a te asigura că respecți mai multe cicluri de o oră și jumătate, ar trebui să ai o aplicație specială. Atenție, nu este vorba despre simplul ceas, ci de un program care îți analizează obiceiul de somn, ora la care te culci de obicei și ora la care ar trebui să te trezești. Cu aceste informații, aplicația ar trebui să îți creeze un program de somn și să îți stabilească ora potrivită (într-un interval stabilit de tine) la care să seteze alarma.
      2. Folosește-te de lumina naturală
      Oamenii de știință au descoperit că lumina naturală ne influențează foarte mult organismul, implicit și momentul în care ne trezim. Să te trezești odată cu răsăritul soarelui este un mod perfect de a stabili un program pentru corpul tău. Cu toate acestea, se pare că este mai bine să te trezești chiar înainte de zorii zilei, pentru a avea mai mult timp să te relaxezi. Lasă lumina să pătrundă în dormitorul tău și încearcă să te bucuri de fiecare de aceste momente.
      3. Schimbă cu câteva minute ora de trezire în fiecare zi

      Având în vedere că este recomandat să te trezești la răsărit, asta înseamnă că ar trebui să modifici treptate cu câteva minute ora de trezire în fiecare zi. Dacă de regulă te trezești la 7 jumătate, însă ideal ar fi la 7, încearcă să schimbi alarma în fiecare dimineața cu doar 2-3 minute. Este un truc simplu, care va funcționa garantat.
      Această diferență mică îți afectează comportamentul, dând naștere unei noi rutine, care are mai multe șanse de reușite spre deosebire de o schimbare radicală.
      4. Creează-ți armonie în dormitor

      Pentru a avea o trezire plăcută, creează-ți un mediu în care să te simți confortabil. Oprește-ți telefonul peste noapte, asigură-te că elimini toate sursele de lumină și orice ar putea produce sunete deranjante. Studiile au demonstrat că a avea o încăpere întunecată te ajută să dormi mai ușor, acest lucru contând foarte mult pentru odihna ta.
      5. Trezește-te complet

      Atunci când te trezești dimineața este posibil să te simți adormită și să nu te poți concentra. Dacă vrei ca acest lucru să se schimbe, poți achiziționa un difuzor de aromaterapie în care să folosești uleiuri esențiale de mentă, arome citrice și bergamotă. Acestea te vor energiza rapid și te vor face să fii mai atentă. O altă variantă este să îți pregătești un playlist cu muzica ca îți aduce mereu o dispoziție bună. Nu uita de paharul de apă!
      elle.ro
    • maria981s
      De maria981s
      Mosaraf Ali, unul dintre nutriţioniştii Reginei Elisabeta a II-a, menționează că în cazul unor accidente – micile tăieturi, inflamaţii uşoare, leziuni şi chiar fracturi – un organism sănătos se va reface cu mult mai repede. Important este să menţinem corpul sănătos pentru a-l ajuta să lupte împotriva atacurilor interne şi externe.
      Sfaturi de nutriţie pe care le-a oferit Reginei:
      Mâncaţi alimente cultivate în ferme. Înlocuiţi conservele cu fructe şi legume proaspete. Consumaţi proteine. Vegetarienii ar trebui să înlocuiască proteinele din carne cu tofu, brânză de vaci, lapte de migdale şi alte alimente. Înlocuiţi sucurile de fructe cu suc de morcov, mere, ghimbir şi ţelină. Beţi 6-8 pahare de apă în fiecare zi. Mâncaţi mai puţină carne roşie sau înlocuiţi-o cu pui sau curcan. Reduceţi cât de mult puteţi consumul de alimente prăjite, afumate, brânză, ciuperci şi citrice (cu excepţia portocalelor şi a mandarinelor). Consumaţi cât mai puţină sare. O dată pe săptămână, mănâncaţi numai fructe şi supe de legume.
      Ce să mâncați la mic dejun, prânz şi cină
      Nu numai cantitatea, ci şi calitatea alimentelor este importantă. Perioada în care acestea sunt consumate este extrem de important, atenţionează Dr. Ali. Dimineaţa, mâncaţi alimente uşoare, dar bogate în proteine, cum ar fi ouăle, migdalele şi brânza de vaci. De asemenea, puteţi adăuga fructe, cereale şi iaurt.
      Prânzul ar trebui să fie cea mai calorică masă a zilei. Cea mai bună combinaţie este cea din legume, proteine şi carbohidraţi. Puteţi mânca şi un desert, dar să nu aibă un conţinut ridicat de zahăr. Cina ar trebui să fie înainte de orele 19:00-20:00. Evitaţi alimentele picante, grele şi dulci – organismul va avea nevoie de timp pentru a le digera, iar calitatea somnului va scădea. zugo.md
    • maria981s
      De maria981s
      Copiilor le place sa simta, sa atinga, sa guste lucruri noi, mai ales cand fac parte din imperiul “interzis”, unde nu au voie sa calce prea des. Afla cum il poti implica pe pici in treburile tale zilnice din bucatarie, astfel incat sa va distrati impreuna printre condimente si ingrediente. “Bucataria nu e un loc de joaca pentru copii!”. Asa iti spunea mama pe cand erai mica, nu-i asa? Nu e complet gresit, dar ai putea sa gasesti o cale prin care sa ii implici si pe micii bucatari in pregatirea mesei, fara sa se atinga de aragaz sau cutite. Vor invata, astfel, sa aprecieze munca pe care tu o depui in fiecare zi cand gatesti pentru ei, iar cei mofturosi vor fi incantati sa manance ceea ce au preparat cu manutele lor. Vor fi mandri ca au participat la ceva pentru toata familia, vor capata incredere in ei si isi vor dezvoltata atentia si creativitatea.
      Inainte sa va puneti sortul si sa incepeti sa amestecati arome, tine minte ca un copil trebuie supravegheat in permanenta in bucatarie si trebuie sa adaptezi retetele si treburile la varsta lui.
      1. Pregateste din timp o zi in bucatarie cu piticii 
      Alegeti o zi in care tu ai toate treburile facute si nu te grabesti sa pregatesti masa. Ar fi bine sa ai deja mancare, pentru ca ceea ce gatiti impreuna s-ar putea sa nu poata fi servit la masa. Nu face curat inainte, pentru ca vei avea o multime de spalat si strans in urma uraganului care va invada bucataria ta. Scoate la inaintare ustensile si ingrediente care nu il pot pune in pericol pe copil: linguri de lemn, castroane si farfurii de plastic, telul, un cutit de plastic sau unul de intins untul (care nu are varf sau lama ascutite), cana gradata, sorturile si multe prosoape curate.
      2. Alege sarcini potrivite varstei
      O mana de ajutor in bucatarie e mereu binevenita, chiar si de la un copil. Trebuie insa sa stii ce sa il pui sa faca daca nu vrei sa te incurce si sa iti stea in cale tocmai cand ai ridicat oala fierbinte de pe aragaz.

      Micutii de 2-3 ani:
      • pot sa spele fructe sau legume intr-un lighean cu apa;
      • pot sa te ajute sa rupi frunzele de la salata;
      • sa puna sare sau piper;
      • sa amestece cu manutele in aluatul de paine.
       Micutii de 3-4 ani:
      • pot sa toarne ulei sau apa atunci cand ai nevoie in reteta;
      • pot sa amestece cu lingura aluatul pufos;
      • pot sa intinda putin unt pe paine (si pe masa!);
      • pot sa framante cu tine cozonac sau pizza.
      Daca au mai crescut putin ii poti pune la treburi un pic mai grele. Sa stoarca o lamaie, sa paseze cartofi pentru piureul lor cu o furculita, sa bata cu telul un ou pentru o omleta gustoasa sau sa unga tava cu margarina.

      3. Pune-l la treaba cu folos
      Sunt cateva activitati pe care orice pusti, mai mare sau mai mic, va fi incantat sa le faca in bucatarie pentru tine si care nu presupun manuirea unor ustensile periculoase.
      • Pune-l pe cel mic sa aseze masa, sa puna fata de masa, sa aduca servetelele si sa aseze farfuriile pe care tu i le-ai dus;
      • Pune-l sa scoata alimentele din frigider, daca poate ajuge la ele;
      • Sa te anunte cat e ceasul si sa te tina la curent cu cate minute mai are de stat friptura la cuptor (e un exercitiu bun pentru copii pentru a invata sa se descurce pe cadranul ceasului);
      • Sa scoata din camara sau din frigider ingredinetele de care ai nevoie: 5 cartofi, 4 rosii, doi morcovi si o ceapa (e un exercitiu bun daca vrei sa il inveti sa numere);
      • Sa strangeti masa impreuna, sa stearga vasele dupa ce le speli sau sa le aseze la loc in dulap.
      4. Gatiti feluri delicioase, dar usor de preparat

      Nu incerca sa faci din piciul tau un mic Jamie Oliver. Nu e nevoie sa pregatiti un meniu complicat si feluri de mancare aratoase. Copiii se vor bucura oricum pentru simplul fapt ca fac treaba alaturi de tine.
       Incercati sa preparati impreuna:
      • Aluat de paine de casa. S-ar putea sa nu creasca sau sa nu fie prea gustoasa, dar fii sigura ca o va manca cu pofta;
      • Sandvisuri colorate. Lasa-i pe copii sa unga painea, sa adauge feliile de branza, rosii si piept de curcan. se vor bate pe ele;
      • Salata de fructe. alege banane si capsune pe care le poate taia usor cu un cutit de plastic, portocale si grapefruit pe care le poate rupe singur in felii si struguri pe care ii poate adauga bob cu bob. Micutul va fi fericit daca ii dai si un tub de frisca ca sa isi poata decora salata;
      • Iaurt cu fructe, nuci si miere. Lasa-l sa isi amestece singur ingredientele intr-un bol.
      Vezi si cum convingem copiii sa manance fructe si legume. Nu uitati ca inainte sa treceti la treaba, trebuie sa va spalati bine pe maini si sa repetati instructiunile de mai multe ori. Luati de valul noii activitati, copiii vor uita repede cate linguri de zahar i-ai rugat sa toarne in castronul unde tu bati albusul!
      perfecte.md
    • maria981s
      De maria981s
      Pierderea în greutate presupune un întreg proces în care trebuie să înveți să iei cele mai potrivite decizii în ceea ce privește alimentația și efortul fizic. Transformând aceste practici în obiceiuri, vei observa schimbări semnificative atât asupra aspectului exterior, cât și a modului în care te simți. Fiecare decizie, oricât de mică ar părea, contribuie la schimbările pe care ți le dorești.
      Iată ce sfaturi au nutriționiștii pentru acelea dintre noi care vor să piardă câteva kilograme:
      Evită consumul de zahăr și carbohidrați simpli
      Proteinele, carbohidrații complecși precum fasole, quinoa, orez, dar și grăsimi sănătoase precum ulei de cocos, avocado, nuci și semințe, ajută la echilibrarea nivelului de zahăr din corp, eliminând pofta de dulciuri. Adaugă în alimentația ta aceste produse și fii atentă la schimbările care se produc.
      Dormi mai mult Cercetările arată că fiecare oră de somn înainte de 00:00 echivalează cu două ore de odihnă după acest interval. Mergi mai devreme la culcare și te vei trezi mai odihnită. Hormonii precum testosteronul se aprovizionează în timpul somnului, ceea ce înseamnă că duc la accelerarea metabolismului atât pentru femei, cât și pentru bărbați.
      Mănâncă legume
      Consumă cât mai multe legume în stare proaspătă, de exemplu castraveți. Aceștia conțin multă apă, ce este foarte ușor absorbită de organism, hidratându-l în profunzime. De asemenea, ajută la accelerarea metabolismului.
      Comandă-ți cumpărăturile Dacă ai posibilitatea, fă o listă de cumpărături și roagă pe cineva să ți le aducă direct acasă. În acest fel, nu vei mai fi tentată să cumperi alimente în cantități mari, de care nu ai nevoie și pe care vei ajunge să le arunci.
      Antrenează-te cel puțin 20 de minute în fiecare zi
      Împarte-ți timpul în așa fel încât să poți face și exerciții. Un antrenament de 20-30 de minute pe zi este suficient pentru a-ți obișnui organismul să fie activ.
      Redu consumul de alcool După cum probabil că știi, alcoolul conține calorii. Nutriționiștii recomandă moderație în privința alcoolului, așa că ai acest lucru în vedere când te gândești câte pahare cu vin vei consuma la cină.
      Renunță la dressing-ul pentru salată Dressing-urile de salată pot conține calorii pe care nu vrei să le adaugi la cantitatea zilnică recomandată, așa că, pentru o variantă mai sănătoasă, alege să storci puțină lămâie proaspătă sau lime.
      Mănâncă în cantități mici
      Nu trebuie să renunți complet la alimentele care îți plac, ci să înveți cum să le consumi în cantități mici. 
      Nu sări peste mese Când sari peste mese dereglezi echilibrul nivelului de zahăr din sânge. Astfel, ajungem să-i facem rău corpului, apelând la metode nesănătoase de slăbire. Cele trei mese pe zi sunt esențiale pentru un organism puternic.
      Setează-ți obiective pe care le poți atinge Nu încerca să slăbești cinci kilograme pentru evenimentul special de peste două săptămâni. Fă schimbări mici, acestea vor avea un impact rezistent în timp. Pierderea rapidă în greutate nu este sănătoasă și va avea un efect foarte scurt.
      elle.ro
    • maria981s
      De maria981s
      Pentru persoanele care au pielea uscată sau sensibilă fiecare schimbare climatică este simțită puternic. Temperaturile scăzute combinate cu căldura din încăperi duc la deshidratara pielii, iar asta înseamnă zone uscate și chiar crăpate.
      În timpul iernii bariera naturală de protecție a pielii poate fi afectată de aerul cald și uscat din încăperi, cantitatea de apă din piele reducându-se semnificativ. Chiar și pielea normală, hidratată corespunzător are de suferit în această perioadă, așadar este normal să faci mici schimbări în privința îngrijirii pielii, dar și în alimentație.
      Respectă aceste sfaturi pentru o piele mai hidratată:
      Fii mai atentă la ingredientele produselor pe care le folosești
      Atunci când îți alegi o cremă, asigură-te că aceasta nu are parabeni și nici parfum. Pe lista ingredientelor ar trebui să se afle glicerină, acid lactic, sorbitol, acid hialuronic sau alți alfa hidroxi acizi. Aceștia rețin apa mai ușor. Totodată, pentru crema de corp caută mereu produse cu unt de shea, ulei de jojoba, de migdale sau uleiuri minerale. Stai departe de produsele care conțin alcool.
      Folosește un umidificator de cameră
      Un umidificator te va ajuta să reții apa în piele și o va menține astfel hidratată. Totodată poți folosi și diferite uleiuri, de exemplu cel de lavandă dacă vrei să te relaxezi.
      Exfoliază și fă duș în mod corespunzător

      Înainte să faci duș, masează-ți pielea cu o perie pentru a scăpa de celulele moarte. Apoi, fă un duș călduț de 10 minute (atenție, nu fierbinte). În sezonul rece este mai bine pentru pielea ta să faci o dată pe zi. Apoi, la trei minute poți aplica o loțiune hidratantă.
      Renunță la săpunuri și detergenți duri
      Evită săpunurile antibacteriene și detergenții duri, produsele cu parfum și orice are alcool. Aceste ingrediente irită pielea, mai ales când aceasta este uscată și prelungește procesul de vindecare, un lucru pe care sigur nu ți-l dorești.
      Schimbă-ți hainele
      Nu, nu spunem să îți schimbi întreaga garderobă, ci să ai mai multe piese confortabile din bumbac. În mod evident nu poți renunța la puloverele de lână sau alte țesături călduroase, însă acestea irită pielea. Ce poți face în acest caz este să porți pe sub aceste haine piese din bumbac. Totodată, nu uita de mănuși pentru a-ți proteja și mâinile.
      Adaugă în alimentație anumite grăsimi și vitamine
      Îmbunătățește-ți dieta cu alimente bogate în acizi grași omega-3, aceștia având un efect antiinflamator, care poate ajuta la refacerea pielii iritate. Asta înseamnă că ar trebui să incluzi în alimentația ta mai mult pește, de exemplu sardine și somon. Dacă ai adoptat o dietă vegană, poți adăuga semințe de in în salate, smoothie-uri sau la micul dejun. Totodată, poți consuma și ulei de cocos.
      Renunță la alimentele nesănătoase

      Zahărul, fructoza și alimentele procesate au un efect negativ asupra organismului. Efectele lor se văd și asupra siluetei, iar acestea îți pot afecta și pielea. Încearcă să limitezi și consumul de cereale, deoarece au un index glicemic mare, ceea ce înseamnă că ridică nivelul insulinei, ceea ce duce la inflamații în corp. Așadar, acestea nu sunt bune nici pentru pielea ta, nici pentru întregul organism.
      elle.ro
  •