4 trucuri de îngrijire a pielii pentru primăvară


    Un nou sezon vine cu un nou regim de îngrijire a pielii. Iar primăvara și-a făcut ușor simțită prezența, așa că este momentul perfect pentru a afla câteva trucuri de îngrijire a pielii. Și, bineînțeles, pentru a le pune în aplicare. Trebuie să-ți pregătești tenul pentru temperaturile aflate în creștere și pentru nivelul de umiditate ridicat din aer. Mai jos, poți găsi câteva trucuri de îngrijire a pielii perfecte pentru primăvară. Iată care sunt acestea!

887227l-640x0-w-ee118241.jpg

La ce trucuri de îngrijire a pielii poți apela în această primăvară?

1. Începe un tratament de curățare a feței
Zăpada, praful și ploaia pot crea acumulări sezoniere pe fața ta. Este vorba despre celulele moarte ale pielii, resturi de produse de îngrijire și toxine care provin din mediul înconjurător. De aceea, specialiștii recomandă exfolierea tenului în acest sezon nou. O micro-dermabraziune, urmată de o mască hidratantă, te va ajuta să scapi de celulele moarte ale pielii din timpul iernii. Pentru a menține hidratarea și frumusețea pielii, este recomandat să faci acest proces de aproximativ 3 ori pe săptămână.


2. Folosește produse de îngrijire cu formule mai ușoare
Acum că a trecut iarna, sezon în care foloseai creme și seruri perfecte pentru a proteja fața de vânturile puternice și alte intemperii, este timpul să folosești loțiuni cu o formulă mai ușoară. Cu toate că ingredientele precum vaselina ajută la protejarea pielii, anumite produse îți pot încărca fața suplimentar, mai ales când există un indice ridicat al umidității.
De aceea, sunt recomandate cremele hidratante fără ulei.


3. Aplică loțiuni și creme cu factor de protecție solară
După o perioadă lungă în care te-ai ascuns sub căciuli și haine groase, este momentul să aplici mai des creme și loțiuni cu factor de protecție solară, mai ales că temperaturile încep să crească din ce în ce mai mult. Primăvara este un sezon în care suntem supuși la un risc mare al apariției arsurilor solare și efectelor nocive cauzate de soare. Deși este mai cald afară, s-ar putea să nu îți dai seama de cât de puternice sunt razele UV. Aplică o cremă cu protecție solară în fiecare dimineață și aplic-o din nou înainte de a ieși în aer liber, în timpul zilei.


4. Nu uita de cremele de ochi
Din cauza faptului că soarele este mai puternic în timpul primăverii, s-ar putea să te chinui să îți ții ochii deschiși. Pentru a combate liniile fine și ridurile care se pot forma în jurul ochilor, folosește o cremă de ochi cu o concentrație mare de antioxidanți și peptide.

eva.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • alexandrarum
      De alexandrarum
      Apa, în primul rând
      Ştim cu toţii cât de importantă este apa pentru organism, dar ea joacă  un rol esenţial şi în modul în care arată pielea. Celulele pielii, ca majoritatea celulelor din corp, sunt formate în mare parte din apă (aproximativ 70%) şi, atunci când ea lipseşte, apar problemele, cum ar fi pielea uscată, subţire şi aspră, spentru că scade producţia de colagen şi de elastină – proteinele tegumentului. Este recomandat să bem 2 litri de apă pe zi, dar cantitatea poate fi diferită dacă practicăm sport sau transpirăm excesiv. Mai mult, renunţă la băuturile pe bază de cofeină deoarece provoacă deshidratare.
      Curăţarea
      Foloseşte un ulei-tratament pentru faţă, cu efect de curăţare şi de tonifiere asupra pielii. Uleiurile curăţă delicat tenul şi acţionează ca ser pentru a tonifia şi detoxifia pielea obosită şi demineralizată, având o compoziţie naturală. Mai mult, uleiul este perfect pentru tipurile de ten normal, uscat sau matur, dar şi pentru pielea sensibilă din jurul ochilor.

      Exfolierea
      Exfolierea este necesară pentru menţinerea pielii sănătoase. Ea constă în îndepărtarea celulelor moarte şi a murdăriei prezente pe piele, care nu dispar dacă te speli numai cu apă. Mai mult, îi oferă pielii o strălucire delicată. Foloseşte un gomaj pe bază de uleiuri organice, pe care-l aplici într-un strat subţire pe faţă.
      Mască hidratantă
      Un alt mod prin care-ţi poţi îngriji pielea: aplică o mască pentru faţă, cu efect hidratant şi de curăţare intensă. Acest produs hidratează instantaneu şi restabileşte aspectul radiant al pielii, eliminând şi impurităţile din pori.

      Îngrijirea corpului
      Pielea corpului are şi ea nevoie de îngrijire, motiv pentru care trebuie să foloseşti anumite produse care să menţină hidratarea şi catifelarea tegumentului. Pe lângă ritualul de zi cu zi mai poţi folosi produse destinate îngrijirii. Loţiunea pe bază de ulei de nucă de cocos sau ulei de măsline şi extract de aloe vera poate fi o soluţie.
      Îngrijirea mâinilor
      Mâinele sunt cele mai expuse factorilor externi, sănătatea lor fiind afectată în timp, asta dacă nu se iau măsuri de precauţie. Şi, pentru că pielea mâinilor este la fel de sensibilă ca cea a feţei, este recomandat să foloseşti în fiecare zi produse specifice, crema fiind cea mai populară. Optează întotdeauna pentru creme nutritive şi hidratante care lasă pielea catifelată şi suplă.
      Pentru a evita problemele dermatologice şi pentru a încetini procesul de îmbătrânire alege să-ţi îngrijeşti pielea cu produse destinate tipului de piele pe care-l ai.
      csid.ro
    • alexandrarum
      De alexandrarum
      Ai grijă să stai la soare numai după ce ai folosit o cremă de protecție. Iar după ce te-ai bronzat, când pielea este roșie, iritată și te ustură, ar fi bine să folosești imediat o loțiune pentru pielea bronzată, pe care o poți face numai din ingrediente naturale.
      Uleiuri organice pentru pielea bronzată
      Oricât de sănătos și frumos ți se pare bronzul, în traducere liberă înseamnă piele arsă de soare. Astfel că trebuie să ajuți pielea să se regenereze, să capete rezistență față de razele ultraviolete și să scape de iritații.
      Uleiurile organice te ajută cel mai bine să îți păstrezi pielea catifelată și hidratată și să îți păstrezi totodată și bronzul. Cu o loțiune organică pentru pielea bronzată, acesta nu se va mai exfolia la numai câteva zile după ce ai stat la plajă.
      Iată de ce ai nevoie pentru loțiunea de după plajă
      Vizitează un magazin cu produse organice și cumpără unt de shea, ulei de măsline extravirgin, ulei esențial de morcov, gel de aloe vera, un iaurt de capră bio și esențe florale după bunul plac.
      Combină apoi acasă, într-un borcan de sticlă bine spălat și dezinfectat cu alcool sanitar:
      3 linguri unt de shea 1 lingură ulei de măsline 1 lingură ulei esențial de morcov 5 linguri iaurt 5 linguri gel de aloe vera 10 picături de esență parfumată florală Este important ca borcanul tău să aibă un capac cu filet și să păstrezi loțiunea la frigider. Ea acționează ca un balsam pentru pielea bronzată sau arsă de soare și o ajută să se refacă, păstrând totodată nuanța frumoasă a bronzului, în special datorită uleiului de morcov.
      libertateapentrufemei.ro
    • Calandrella
      De Calandrella
      Dar adevărata grijă pentru pielea noastră se face insideout, prin stilul de viață pe care îl alegem pe termen lung. Dacă la 20 de ani avem tenul cu care ne-a înzestrat natura, de la 30+, avem tenul pe care îl merităm.
      Și nu e nevoie de prea multă știintă, lucrurile sunt destul de clare. Dar un strop de recapitulare nu strică, zic. Să vedem, care sunt alimentele care ne sabotează sănătatea pielii.
      Zahărul
      V-am povestit și răspovestit pe aici că zahărul produce inflamație în organism. Iar un consum constant de zahăr (știți voi, o ciocolățică mică- mică azi, o înghețată mâine, hai, și o napolitană, pe lângă zahărul ingerat din pâine, sosuri, alimente procesate) se arată la „față” prin riduri, acnee, păr facial în exces sau pigmentarea tenului.
      Cum se întâmplă acest lucru? Metabolizarea zahărului scade cantitatea de colagen și elastină, care oricum se diminuează odată cu trecerea timpului, și, duce la apariția ridurilor. Consumul de zahăr și îndulcitori, prin suprasolicitarea pancreasului, poate duce la apariția rezistenței la insulină, care se manifestă, fizic, și prin creșterea în exces a pilozității faciale și apariția petelor pigmentare. Zahărul este vinovat și pentru creșterea secreției de sebum, una dintre cauzele apariției acneei.
      Carbohidrații simpli
      Pastele din făină albă, pâinea și produsele de panificație pregătite cu făină albă, orezul alb, sunt carbohidrați simpli, care, pentru a fi metabolizați, sunt transformați în organism în zaharuri cu eliberare rapidă. În cuvinte simple, atunci când mâncăm aceste alimente, glicemia are hopuri, crescând și scăzând brusc. Ați citit cu atenție ce se întâmplă cu tenul nostru atunci când mâncăm zahăr? Perfect. Pentru că același lucru se întâmplă și în cazul carbohidraților simpli.
      Alcoolul
      Pe lângă faptul că ne relaxeză, ne dezleagă limba, ne face să fim mai veseli și dezinvolți, un alt efect al alcoolului, este deshidratarea, fiind un diuretic foarte „eficient”. Neînsoțit de o cantitate semnificativă de apă, consumul de alcool duce la apariția ridurilor și liniilor fine pe suprafața tenului. Un cocktail cu alcool și zahăr este ajutorul ideal pentru un ten deshidratat și lipsit de elasticitate.
      Grăsimile trans
      Margarina, uleiurile rafinate întrețin starea de inflamație în organism, iar acest aspect se vede imediat și pe față. Acneea și pielea cu exces de sebum sunt doar primele semne ale unei alimentații bogate în grăsimi trans. Alimentele procesate, cele ambalate, fie ele dulci sau sărate, conțin, cel mai adesea, grăsimi trans.
      Glutenul
      Nu neapărat în cantitatea în care se găsește, în stare naturală, în cereale, ci, mai ales, atunci când vorbim de glutenul adăugat. Dacă citiți cu atenție etichetele produselor pe care le puneți zilnic în coșul de cumpărături, veți observa că majoritatea au gluten adăugat sau sunt făcute din premix cu gluten adăugat. În acest context a crescut incidența intoleranței la gluten din ultimii ani. Pielea resimte efectele unei diete bogate în gluten și se manifestă prin aspect încărcat, tern, cu eczeme și iritații.
      Digestia îngreunată
      Combinațiile alimentare incorecte, o cantitate prea mică de fibre în dieta zilnică, lipsa hidratării, alimentele prăjite, fac ca digestia să fie îngreunată, tranzitul intestinal să se producă ineficient și insuficient. Colonul nu mai face față în procesul natural de detoxifiere, iar pielea preia o parte din funcțiile lui. Apar, astfel, acnee, eczeme, dar și un miros neplăcut al corpului.
      ihealth.com.ro
    • Calandrella
      De Calandrella
      Metabolismul este responsabil atat pentru pierderea, cat si pentru acumularea kilogramelor in plus, el fiind responsabil pentru transformarea alimentelor consumate in energie. Vestea proasta este ca, pe masura ce inaintam in varsta, metabolismul incetineste si nu putem face nimic pentru a-l accelera. Putem insa sa il ajutam, facand alegeri intelepte si sanatoase atunci cand vine vorba despre dieta.
      Cum afecteaza varsta metabolismul
      Metabolismul la 20–30 de ani
      Corpul nu inceteaza sa se dezvolte dupa implinirea varstei de 18 ani, ci dezvoltarea continua si dupa 20 de ani, mai ales la nivelul sistemului osos si la nivelul musculaturii. Cresterea stimuleaza metabolismul, ceea ce inseamna ca se ard calorii chiar si atunci cand te odihnesti.
      In concluzie, la 20 de ani este mult mai usor sa iti mentii silueta intrucat metabolismul este aliatul tau de pret si arde caloriile din inertie.
      Metabolismul la 30-40 de ani
      Inaintarea in varsta incetineste metabolismul. Totodata, muschii care sustin oasele isi pierd din volum, ceea ce inseamna ca nivelul de grasime pe care organismul o depoziteaza creste. Slabiciunea musculara debuteaza odata cu implinirea varstei de 30 de ani.
      Studiile sugereaza ca schimbarile de la nivel muscular sunt responsabile pentru schimbarile metabolice. Daca metabolismul incetineste, ai nevoie de mai putina energie, deci ar trebui sa mananci mai putin. Rareori se intampla insa ca, dupa 30 de ani, sa reduci cantitatea de alimente consumata la 20 de ani. Asadar, apare grasimea, care de cele mai multe ori se depoziteaza pe abdomen si in jurul taliei.
      In jurul varstei de 40 de ani, nivelul de estrogen si progesteron scade considerabil, ceea ce inseamna ca si metabolismul devine mai lent. Pentru a-ti mentine greutatea, este absolut necesar sa reduci aportul caloric dupa implinirea varstei de 40 de ani. Daca ai un stil de viata activ si practici sport, e suficient sa renunti la 150 de calorii, insa daca ai un stil sedentar, trebuie sa renunti la mai multe calorii.
      Metabolismul la 50-60 de ani
      In jurul acestei perioade, menopauza se instaleaza, ceea ce inseamna ca metabolismul sufera din nou modificari. Studiile au dovedit ca, dupa instalarea menopauzei, este mai dificil pentru organism sa metabolizeze grasimea asa ca o depoziteaza.
      Cum poti sustine metabolismul pe masura ce inaintezi in varsta
      Un stil de viata activ, precum si o dieta sanatoasa te vor ajuta sa iti mentii silueta in ciuda trecerii anilor.
      Mananca alimente bogate in vitamine si minerale, de preferat din natura: cereale integrale, fructe, legume, miere de albine. Evita alimentele procesate. Practica sport in mod regulat si fa miscare zilnic. Poti merge la sala o data la cateva zile si, in restul timpului, poti merge mai des pe jos ori poti renunta la lift in favoarea scarilor. Cu cat faci mai multa miscare, cu atat mai mult iti vei ajuta metabolismul. doc.ro
  •