Проникнитесь волшебной историей Maratonul de Crăciun by Naturalis


    Колядки, аромат апельсинов, глинтвейн с корицей, праздничная иллюминация и разноцветные елочные игрушки, улыбки, теплота и семейная атмосфера – все это признаки того замечательного времени года, когда все вокруг превращается в волшебство! 22 декабря все дороги ведут к Площади Великого Национального Собрания, где, несмотря на замерзшие термометры, стартует самый «теплый» марафон года – Maratonul de Crăciun by Naturalis.

Craciun_regis-02.png

Начиная с 9:30, центр столицы будет полон улыбок, радости, сказочных персонажей, танцев, подарков и, самое главное, доброты. Праздничный марафон — это не только спортивное соревнование, но и хорошая возможность проявить щедрость: деньги, собранные в рамках регистрации участников, будут пожертвованы на благотворительные цели.

48386640_2238045189854931_8006679283038683136_o.jpg

Все от мала до велика, будь то любитель, начинающий или профессиональный бегун, давайте встретим Рождество вместе на забеге вдоль столичного бульвара Штефана чел Маре! Три километра эмоций, смеха, раскрасневшихся на морозе лиц и замечательных подарков от партнеров мероприятия! Сюрпризы будут следовать один за другим, а в итоге состоится конкурс на самые оригинальные костюмы.

48371449_2237881109871339_5006167623419822080_o.jpg

Мероприятие состоится 22 декабря в 9:30 на Площади Великого Национального Собрания. Старт забега будет дан в 12:00. Чтобы узнать больше о рождественском марафоне и зарегистрироваться, посетите: https://craciun.md/ru.

craciunl-packshot-news-2.png

 

Intră și tu în povestea magică a Maratonului de Crăciun by Naturalis

Colinde, miros de portocale, vin fiert cu scorțișoară, luminițe și globuri colorate, zâmbete, familie, căldură - toate ne duc cu gândul la acea perioadă a anului în care totul în jur pare să se transforme în magie. Pe 22 decembrie, toate drumurile vor duce spre Piața Marii Adunări Naționale, acolo unde, în ciuda termometrelor înghețate, se va da startul celui mai ”cald” maraton al anului - Maratonul de Crăciun by Naturalis.

Craciun_regis-01.png

Începând cu ora 9:30, centrul capitalei se va umple de zâmbete, veselie, personaje de poveste, dans, cadouri și, cel mai important, bunătate. Cursa nu este doar un simplu eveniment de alergare, ci și un bun prilej de a împărți generozitate, banii adunați din înregistrări fiind donați în scop caritabil. 

48386640_2238045189854931_8006679283038683136_o.jpg

De la mic la mare, amator, începător sau alergător profesionist, haideți să întâmpinăm Crăciunul împreună printr-o cursă de alergare de-a lungul bulevardului Ștefan Cel Mare din capitală! Trei kilometri de emoții, râsete, nasuri roșii și torbe pline cu daruri din partea partenerilor! Surprizele se vor ține lanț, iar la final, va avea loc concursul pentru cele mai originale costume.  

48371449_2237881109871339_5006167623419822080_o.jpg

Evenimentul se va desfășura pe 22 decembrie, în PMAN, începând cu ora 9:30. Startul se va da la ora 12:00. Pentru a afla mai multe despre competiție și pentru a vă înregistra, accesați: https://craciun.md/ro/ 

craciunl-packshot-news-2.png





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Chiar dacă știm că nu trebuie să avem cu toții același număr de kilograme și că esențial este să fim sănătoși și să avem o stare de bine în fiecare zi, parcă tot căutăm diete minune care să ne facă să slăbim rapid. Dietele minune nu există, iar ceea ce ar trebui să faci este să îți stabilești un program pe care să îl urmezi, atât din punct de vedere al alimentației, cât și al antrenamentelor.
      Pe lângă astea, mai sunt și alte aspecte cărora ar trebui să le acorzi atenție:
      1. Degeaba faci exerciții fizice dacă nu ai și o alimentație sănătoasă
      Ai putea crede că, dacă faci suficient de mult sport, vei putea să pierzi câte kilograme îți dorești, însă nu este așa. Pentru a putea slăbi într-un mod sănătos, trebuie să faci exerciții fizice, dar și să ai o alimentație echilibrată. Sportul reprezintă o mică parte din întreg procesul de slăbit, iar alimentația este cea care joacă rolul principal. 
      2. Trebuie să mănânci și grăsimi
      Multe persoane au impresia că ar trebui să evite alimentele bogate în grăsimi pentru a putea ajunge la silueta dorită. Însă, ai nevoie de grăsimi sănătoase deoarece ele sunt esențiale sănătății tale, oferindu-ți energie și senzația de sațietate. Trebuie să te asiguri că alegi grăsimi sănătoase și eviți alimentele procesate. Astfel că te poți orienta către avocado, măsline, pește gras, tofu sau diverse semințe, cum sunt cele de in, dovleac, susan sau de floarea soarelui.
      3. Nu există un singur mod prin care poți să slăbești
      Fiecare metabolism este diferit și e important de reținut asta. O dietă care a funcționat la o persoană nu îți va oferi garanția că te va face și pe tine să pierzi în greutate. Din acest motiv, contează să îți cunoști corpul și să nu încerci diete care îți pot face rău. De asemenea, e esențial să consulți și un medic specialist înainte de a începe tot procesul, pentru a te asigura că urmezi un plan potrivit ție. 
      4. Trebuie să te odihnești suficient
      Somnul are o foarte mare legătură cu slăbitul. Multe studii au arătat că, dacă nu reușești să te odihnești suficient și nu dormi cele opt ore recomandate pe noapte, te poți îngrășa. Așa că, trebuie să îi permiți corpului tău să se odihnească îndeajuns de mult, astfel încât să poți avea energie a doua zi.
      5. Poți mânca ciocolată, fără să te îngrijorezi că te îngrași
      Este adevărat că, dacă vrei să slăbești sănătos, trebuie să ai o alimentație corespunzătoare, dar asta nu înseamnă că trebuie să îți impui restricții. Iar printre restricțiile des vehiculate în diete ar fi ciocolata. Însă, ciocolata neagră are o mulțime de antioxidanți și poate scădea riscul bolilor cardiovasculare.
      6. Poți bea și alcool
      Studiile arată că poți bea și un pahar de vin roșu și totuși să pierzi în greutate. Antioxidanții care se regăsesc în vinul roșu sunt potriviți dacă vrei să slăbești, așa că este modalitatea excelentă de a te relaxa de la stresul zilnic, dar și de a pierde în greutate. Însă, reține faptul că nu trebuie să exagerezi și e important să consumi alcool în mod responsabil.
      elle.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      "În ceea ce priveşte piscinele, saunele, suntem de acord să mai rămână închise, dar în cazul vestiarelor şi duşurilor, vrem ca autorităţile să-şi revizuiască deciziile. Imediat ce au aflat despre aceste interdicţii, clienţii ne-au cerut să le înghețăm abonamentele şi aşa mai departe. Nu mi se pare corect ca sălile să fie deschise, iar duşul şi vestiarele să rămână închise", a spus Alexei Pervanciuc, patronul unei săli de sport.
      Unii patroni ai sălilor de fitness nu-şi imaginează cum acestea vor activa în noile condiţii.
      "Noi suntem de acord ceea ce ţine de dezinfectarea, soluţii la intrare, în săli, servitoarea noastră va făcea curat, practic, non-stop. Ca să scoatem din folosinţă vestiarele mi se pare inacceptabil şi nu văd sensul redeschiderii, căci nimeni nu va veni la sala cu vestiarul închis, toţi vor pleca în parc", a zis Dumitru Ştirbu, administrator.
      În schimb, alţi administratori aşteaptă cu nerăbdare ziua de 15 iunie.
      "După redeschidere, câteva săptămâni la rând nu vom avea un flux mare de clienţi. Mai cu seamă că este vară, oamenilor le place să facă sport în parc. Anume din acest motiv suntem optimişti, vom respecta normele şi aşteptăm 15 iunie cât mai rapid", a declarat Vladislav Rojnov, administrator.
      Activitatea sălilor de sport și fitness a fost suspendată din 17 martie, odată cu declararea stării de urgenţă.
      publika.md
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Un astfel de stil de viață este generat, de multe ori, de orele lungi petrecute la calculator, iar în contextul pandemiei, acesta poate fi agravat din cauza numărului din ce în ce mai mare de oameni care lucrează de acasă. Astfel, mulți dintre noi nu mai parcurg nici măcar drumul de acasă până la serviciu.
      Pe termen lung, lipsa mișcării are efecte devastatoare asupra ogranismului. O bună parte dintre oamenii sedentari ajung să se confrunte cu obezitatea, diabetul sau probleme digestive. Pe lângă toate acestea, un astfel de stil de viață duce la afectarea circulației periferice, insuficiență venoasă sau varice.
      Dacă vă numărați printre cei care merg încă la birou, una dintre cele mai simple metode de a combate efectele negative ale orelor petrecute pe scaun este să mergeți o stație de autobuz pe jos la dus și la întors. În cazul în care sunteți nevoiți să lucrați de acasă, trebuie să recunoașteți faptul că, de multe ori, singura formă de mișcare pe care o faceți este de pe pat pe canapea și de pe canapea în bucătărie. Partea bună a regimului de work from home este faptul că te poți opri oricând în mijlocul zilei pentru a face câteva exerciții care să te ajute să îți menții sănătatea circulației venoase.
      Exerciții pentru sănătatea picioarelor
      Pas militar și pasul ștrengarului pe loc
      Două dintre cele mai simple și mai eficiente exerciții pentru picioare imită un mers mai alert care îți vor pune sângele în mișcare și vor contribui astfel la îmbunătățirea circulației.
      Pasul militar este un stil de mers pe loc mai alert, cu genunchii ridicați până la nivelul abdomenului. Atunci când îți ridici genunchii, lovești ușor coapsa cu palmele.
      Pasul ștrengarului pe loc e imitarea acelui pas sărit din copilărie pe care îl făceam toți. Practic, faci același mers pe loc alert ca la pasul militar, dar atunci când ridici un genunchi, ridici și mâna opusă acestuia.
      Jumping Jack
      Dacă ai văzut vreodată un film american în care soldații se antrenează, cel mai probabil execută o serie de jumping jacks. Aceste exerciții atât de simple sunt un antrenament cardio ușor de făcut și care va avea efecte benefice pe termen lung. Practic, tot ce trebuie să faci este să îndepărtezi picioarele prin săritură și să ridici în același timp mâinile deasupra capului. Execută, pentru început, 4 serii fiecare cu câte 20 de sărituri. Pe măsură ce vei căpăta experiență și îți vei mări capacitatea cardiacă, poți mări numărul de exerciții executate.
      Genuflexiuni sau semigenuflexiuni
      Ca să poți executa cel mai corect o genuflexiune, gândește-te la mișcarea pe care o faci când te așezi pe scaun foarte scund. Execută această mișcare cu spatele drept, abdomenul încordat și fără ssă ridici tălpile de pe podea. Pentru început, execută 4 serii de 15-20 de genuflexiuni fiecare, cu pauză de 30-35 de secunde între seturi.
      kudika.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Dacă nu te bucuri de un somn odihnitor…
      „Atunci antrenamentele de dimineață sunt cele potrivite pentru tine”, spune Bulach. Multe persoane au probleme cu somnul dacă se antrenează înainte de culcare, pentru că adrenalina este ridicată și creierul este mai activ. Încearcă să faci sport dimineața de câteva ori și compară calitatea somnului.
      De asemenea, poți încerca mai multe tipuri de exerciții. De exemplu, unele persoane nu pot adormi ușor după ce au ridicat greutăți, dar după exerciții cardio adorm instant.
      Dacă nu te poți ține de rutina antrenamentului…
      Antrenamentele de dimineață pot rezolva această problemă. „Voința noastră este mai puternică diimneața. În plus, după o zi lungă tot ce vrem să facem este să ajungem acasă să ne relaxăm. În altă zi, lucrezi până târziu, în alta ieși la cină… Aceste lucruri te opresc din a face exercițiile”, mai spune Bulach.
      Astfel, e recomandat să faci sport atunci când te trezești, pentru a avea suficient timp după-masa pentru alte activități.
      Dacă ai nevoie de energie dimineața…
      Te simți prea somnoroasă și neproductivă până la prânz? Antrenamentele de dimineață te vor ajuta să te trezești mai repede și te vor face să te simți mai productivă, mai împlinită. „După antrenament, fă un duș, ia un mic dejun bogat, apoi bucură-te de intensificarea energiei și de expansiunea endorfinelor pentru restul zilei”, recomandă specialistul.
      Dacă te simți stresată…
      Ai nevoie să îți eliberezi mintea, să scapi de stresul acumulat peste zi? În loc să vizionezi un serial sau să bei un pahar de vin, e mai bine să faci puțin sport după-masa.
      Dacă vrei să slăbești…
      E recomandat să faci sport în prima parte a zilei, pentru a-ți stimula metabolismul. Studiile arată că asta te poate face să arzi mai multe calorii în timpul zilei și să faci alegeri mai sănătoase când vine vorba de mâncare.
      Dacă energia îți scade semnificativ după prânz…
      Un antrenament scurt în pauza de masă îți poate oferi un impuls de energie și creativitate pentru restul zilei. Mai mult, te poate ajuta să găsești o cină mai sănătoasă sau să faci ceva productiv după ce ieși de la birou.
      Dacă nu ai energie când faci sport…
      E recomandat să faci exerciții după-masa, când mâncarea este deja digerată și a fost transformată în energie.
      cosmopolitan.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      La viața ei a participat la o mulțime de competiții, iar prima dată când a participat la un concurs a fost în 1934, transmite Știri.md cu referire la avantaje.ro.
      Toată viața a făcut sport, iar acest lucru nu doar că a ajutat-o să se mențină în formă și să fie sănătoasă, dar a făcut-o să fie atât de energică chiar și la vârsta de 94 de ani.
      Cine este Johanna Quaas, cea mai bătrână gimnastă din lume?

      Din păcate, mulți oameni nici măcar nu ajung la o asemenea vârstă, iar alții dacă ajung, abia se pot mișca. Dar Johanna Quaas a demonstrat că se poate și altfel.
      Deși are riduri vizibile și normale pentru vâsta ei, iar părul este complet alb, gimnasta are un corp zvelt și tonifiat. Johanna arată mult mai bine decât o mulțime de femei mult mai tinere decât ea.
      În anul 2012, pe data de 13 septembrie, Johanna Quaas a intrat în Cartea Recordurilor pentru titlul de cea mai bătrână gimnastă. Sportiva este căsătorită încă din anul 1963 cu gimnastul Gerhard Quaas, căruia i-a dăruit trei fete.
      Pe internet, circulă mai multe filmulețe în care Johanna Quaas apare făcând exerciții la competițiile sportive la care a participat de-a lungul timpului.
      La prima vedere, imaginile sunt de-a dreptul incredibile, încât nu par a fi veridice, însă sunt cât se poate de reale. Sportiva, în vârstă de 94 de ani, execută perfect o mulțime de mișcări cât se poate de dificile, cu o ușurință extraordinară.
      Pentru a vedea mai multe imagini cu Johanna Quaas, cea mai bătrână gimnastă din lume, deschide galeria foto de mai sus!
      avantaje.ro
  •