Tîrg de Caritate cu Influenceri ai Instagramului VIII


    "Nu putem face lucruri mari pe acest pământ, ci doar lucruri mărunte cu dragoste mare!" Maica Tereza.

Poster-caritate-iunie4__1_.jpg

Darius Moroi a fost traumat la naştere şi de atunci suferinţa bebeluşului nu se finisează. Cuvintele mamei spun totul: "Sunt nopți și zile când plânge încontinuu și nu mai știu ce să mai fac. Îmi doresc să-mi văd copilul cum zâmbește, nu doar prin somn când visează îngerașii".

IMG_20180827_132130.jpg

Fete cu inimă mare se mobilizează pentru a ajuta! Marinela Bezer Mihaela Scripnic Mihaela Arsene şi organizatoarea Elena Oleinic lansează Tîrgul de Caritate cu Influenceri ai Instagramului VIII la Garderoba 

IMG_20180827_132151.jpg

Duminica 16 iunie, ora 12.00 - 16.00, str. Puşkin 14, GARDEROBA vă aşteaptă să vă reînnoiţi garderoba de vară şi să îl ajutăm împreună pe Darius Moroi!

IMG_20180827_132157.jpg





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Lucrările urmează să fie vândute la un târg.
      Aromele de brad și ceară naturală au adus atmosfera de sărbătoare la master-class. Înarmați cu crenguțe și accesorii de Crăciun, elevii, ajutați de profesori, au confecționat coronițe...
      Imaginația elevilor a fost pusă și mai mult la încercare când aceștia au avut de realizat un altfel de brad.
      Și ce fel de sărbători fără o lumânare în casă, pusă printre decorațiuni? Elevii școlii profesionale au primit lecții chiar de la colega lor din anul doi. 
      După ce a făcut studii farmaceutice, Olga Zaițev și-a dat seama că vrea să facă lumânări.
      “Având câțiva stupi acasă, extrăgeam o cantitate de ceară și mă gândeam ce să fac cu ea. De aici mi-a venit în gând să facem niște lumânări”.
      Astfel, după ce a făcut câteva lumânări pentru cei din familie, pasiunea s-a transformat într-o afacere.
      Colegii Olgăi au făcut notițe și au furat meseria.
      Decorațiunile realizate astăzi vor fi prezentate în cadrul unui târg caritabil.
      Zinaida Sajin, directoarea școlii profesionale din Bubuieci: “La decizia consiliului de elevi este lansat un târg de caritate. Banii vor fi donați unei familii din Bubuieci, cu șase copii, care are un copil bolnav de leucemie”.
      La eveniment au participat peste 70 de elevi ai școlii profesionale din Bubuieci. 
      Proiectul a fost organizat de USAID. Tot ei sunt cei care au oferit un grant de peste un milion de lei, bani cu care s-a cumpărat echipament pentru laboratorul apicol din instituție.
      protv.md
    • julia122997
      De julia122997
      Scopul campaniei este de a susține persoanele aflate în dificultate, în special copiii și bătrânii, prin colectarea produselor alimentare în rețelele de magazine din Chișinău. Timp de două zile, peste 200 de voluntari vor îndemna oamenii să procure și să doneze produse alimentare greu perisabile pentru a aduce bucurie pe masa persoanelor nevoiașe. Produsele alimentare vor putea fi donate în coșurile special amenajate la ieșirea din magazine.
      Ilie Zabica, directorul Fundației Regina Pacis: „Facem apel la bunătatea oamenilor să participe în Campania de Crăciun cu un ajutor alimentar pentru cei aflați la limita existenței. Din aceste donații vor fi pregătite, pe tot parcursul anului, prânzuri gratuite pentru copiii și bătrânii care vin la Cantinele Sociale ale Fundației Regina Pacis. ”
      Edward Lucaci, Președintele Caritas Moldova: „Invităm toate persoanele care vor să contribuie să își alăture eforturile proprii campaniei noastre. Aceste contribuții individuale nu reprezintă doar un simplu act de donație ci și un mod prin care bunătatea și generozitatea noastră pot oferi o șansă la normalitate celor mai puțin norocoși decât noi.”
      Colectarea produselor va avea loc în 29 magazine ale rețelelor Linella, Metro, Fidesco, Fourchette, Velmart, Green Hills Market și Supermarket Nr1.
      În cadrul campaniei din 2018 au fost adunate 12 tone de produse alimentare, din care au fost pregătite peste 54 mii de prânzuri calde la Cantinele Sociale ale Fundației Regina Pacis, unde, zilnic, iau masa 180 de bătrâni și copiii aflați în dificultate, iar Fundația de Binefacere Caritas Moldova a colectat 6 tone care au fost repartizate în 741 pachete și distribuite pe întreg teritoriul Republicii Moldova persoanelor în nevoie.
      Campania de Crăciun Încălzește o inimă se desfășoară cu susținerea Centrului Municipal de Tineret Chișinău și rețelelor de magazine: Linella, Metro, Fidesco, Fourchette, Velmart, Green Hills Market și Supermarket n. Supermarket Nr1
      Împreună facem lumea mai bună!
      * * * * * * * * * *
      Mai multe informații despre campania caritabilă puteți afla de la organizatori:
      Adelina Sochircă, Consultantă Comunicare, Fundația Regina Pacis
      Tel.: 069 441 661 sau scrieți-ne un mesaj la asochirca@reginapacis.org
      Mihaela Pascal, Consultantă Comunicare, Fundația de Binefacere Caritas Moldova
      Tel.: 060 542 211 sau scrieți-ne un mesaj la secretariat@caritas.md
    • julia122997
      De julia122997
      Grație unei frumoase colaborări dintre Centrul etno-cultural Vatra și Teatrul Național „Eugen Ionesco”, vom încerca să teatralizăm, în premieră, obiceiurile de cândva ale nunților autohtone. 
      Vom trezi emoția vremurilor de altădată, prin reînvierea obiceiurilor „Nunții la Țară” (anii 1960-1980) alături de Ansamblul Romanița și Ansamblul Moștenitorii, care au pregătit un adevărat amalagam de emoții prin muzică și dans. 
      Vedeți mai jos repetițiile pentru Nunta la Țară, care va avea loc pe 8 și pe 9 noiembrie, începând cu orele 12:00, la Complexul Etno Cultural Vatra.
      Aici găsiți formularul pentru a rezerva transport http://bit.ly/2puAHx3
      Detalii despre eveniment găsiți pe pagina de facebook.  https://www.facebook.com/events/2693561240667547 
      Bilete online - https://afisha.md/ru?eventId=6875
    • julia122997
      De julia122997
      Ediția din acest an vine să revoluționeze conceptul de inovare și sustenabilitate din industria fashion și să evidențieze posibilitățile de a transforma reciclarea într-un generator de materii prime.
      Evenimentul este destinat publicului larg pentru care industria fashion reprezintă un interes, întrunind speakeri internaționali precum Laurenti Arnault (UK), Geta Rasciuc (Olanda), Shalev Amnon (Israel), Nicholas Opopol (Moldova), Anna Shoykhet (Israel), Ricardo O`Nascimento (UK), Giovanni Ottonello (Italia), Philippe Pourhashemi (Belgia).  Speakerii vin cu un bagaj de cunoștințe considerabile din domeniile smart textiles, 3D design, inovația și sustenabilitatea în business fashion și desigur cu cele mai noi tendințe pentru anul 2020.
      Informațiile și tehnicile prezentate vor aduce un aport colosal la îmbunătățirea industriei autohtone și vor schimba percepția asupra proceselor din aceasta.
      Moldova in Fashion” reprezintă cadrul perfect în care comunitatea fashion a Moldovei poate împărtăși cunoștințe, tehnici și viziuni asupra procesului de inovare a sustenabilității industriei locale și poate asimila informații validate la nivel internațional, dar care pot fi aplicate la nivel local.
      Conferința este pentru cei care știu cum trebuie să arate viitorul industriei, sunt gata să contribuie personal și să fie parte din această transformare grandioasă care poate avea loc doar prin implicarea noastră colectivă.
      Evenimentul este organizat de către Centru de Excelență în Design și Tehnologii ZIPhouse al Universității Tehnice a Moldovei, în parteneriat cu Asociația Patronală a Industriei Ușoare (APIUS) și suportul Proiectului de Competitivitate din Moldova, finanțat de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltarea Internațională (USAID) și Guvernul Suediei, parte a Moldova Business Week 2019 organizată de către Agenția de Investiții a Moldovei, în parteneriat cu Box Catering, Cărturești Chișinău, Julius Meinl, Dryco Shop-Prune Uscate, Tromigou, Eternity Water, Martely.
    • julia122997
      De julia122997
      Cea de-a treia ediție a evenimentului vă dă ocazia să faceți o escapadă în unul dintre cele mai frumoase locuri ale Moldovei, unde vă veți putea regăsi alături de cei dragi într-o atmosferă de suflet, cu muzică bună și activități pentru toate categoriile de vârstă.
      Nunta la țară

      Unele dintre cele mai frumoase ritualuri țin de căsătorie. Ne-am propus ca pe 9 și 10 noiembrie, să readucem la viață frumusețea vremurilor de odinioară prin Nunta la Țară (anii 1960-1980). La ce ne referim aici? Atunci, satele noatre vuiau de muzica fanfarelor de altădată, muzică autentică care este pe cale de dispariție. Noi vrem să o reînviem.
      Evenimentul este organizat în parteneriat cu Teatrul Național „Eugen Ionesco”, care va teatraliza frumoasele obiceiuri ale Nunții de la Țară. O să încercăm să arătăm pe viu nunțile de cândva, izvorâte din regia dragostei față de neam, tradiție și cultură.
      Programul artistic
      Participanții la eveniment vor avea parte de un spectacol extraordinar, care va reînvia muzica străveche, transmisă de străbuni. Veți putea savura din plin piesele fanfarelor de altădată, pentru a vă trezi emoțiile vremurilor de odinioară.
      Bucate delicioase preparate în sânul naturii
      Oaspeții vor putea alege dintr-o varietate de mâncăruri tradiționale, gătite cu multă grijă de bucătarii noștri iscusiți. La prețul de doar 219 lei, veți beneficia de o ofertă „totul inclus”.
      Veți putea savura din plin gustul ciorbelor preparate la ceaun (zeamă țărănească, ciorbă cu fasole și afumături, ciorbă de pește) sau al altor bucate principale (fasole cu ciolan, tocăniță cu mămăligă sau varză țărănească cu costiță de purcel). Nu va lipsi vinul fiert sau aroma diversității de ceaiuri din ierburi.
      Copiii vor avea parte de un meniu special la preț redus, de doar 109 lei.
      Activități distractive

      • Curse cu obstacole;
      • Șah;
      • Mini-golf;
      • Competiții de trageri cu arcul medieval;
      • Aruncatul topoarelor;
      • Zbor cu tiroliana;
      • Curse cu ATV-urile;
      • Drumeții organizate pentru fiecare categorie de vârstă;
      • Șezătoare pe prispa căsuței țărănești, amenajată pe teritoriul Complexului Vatra în stilul secolului XIX
      Team building pentru companii
      Ne propunem să organizăm un team building comun, în cadrul căruia aceștia vor uita de rutina de birou și se vor destinde într-o atmosferă de poveste. Invităm instituțiile de stat și cele private, organizațiile neguvernamentale, colectivele artistice și sportive și alte structuri organizate să vină la Complexul etno-cultural Vatra și să petreacă o sărbătoare de neuitat alături de angajați. Pentru grupurile organizate din cadrul companiilor, putem organiza meniuri personalizate.

      Pentru persoanele sensibile la condițiile meteorologice reci, vom pune la dispoziție zone calde, special amenajate frigului de la începutul lunii noiembrie. Vă așteptăm împreună cu toată familia!
      Detalii în Picnicul Anului 2019  https://www.facebook.com/events/2693561240667547/sau www.vatrafest.com.
  •