Același lucru și l-a propus și o companie din Marea Britanie, care a realizat o serie de fotografii cu femeile care au născut recent. Scopul ședinței foto a fost acela de a încuraja agențiile de publicitate să realizeze reclame cu femeile din toate categoriile sociale și să nu mai perfecționeze corpurile oamenilor care apar pe afișele lor. Fotografiile au partipat și în campania „The Wommen We See” (Femeile pe care le vedem).
Cea care a imortalizat doamnele care au devenit recent mămici a fost Sophie Mayanne, fotografa care a atras atenția societății încă în 2017, atunci când a declarat că nu va mai retușa corpurile oamenilor atunci când va prelucra fotografiile realizate de ea. Anunțul a fost plasat în peste 30 de stații de așteptare a transportului public, în metrou, dar și pe ecranele LCD.
Menționăm că „The Wommen We See” este campania în care se abordează inegalitatea de gen pe afișele și panourile publicitare. Studiile existente arată că bărbații apar mai des în anunțuri, fiind portretizați ca sportivi sau îmbrăcați stilat și puțin probabil să fie găsiți în bucătărie. Femeile, în schimb, sunt încă în mare parte reprezentate de stereotipuri depășite și adesea negative, cu o lipsă distinctă de diversitate.
Iată cum arată proiectul fotografic, parte a campaniei „The Wommen We See”.
Elanor, 14 săptămâni după naștere

Sabra, 10 săptămâni după naștere

Louise, 29 săptămâni după naștere

Chantelle, 11 săptămâni după naștere

Tesha, 26 săptămâni după naștere

Kesia, 17 săptămâni după naștere

Nardy, 20 săptămâni după naștere

Harriet, 26 săptămâni după naștere

Tina, 27 săptămâni după naștere

Sophia, 39 săptămâni după naștere

Foto: boredpanda.com
Comentarii Recomandate