Cum să-ți faci cele mai bune poze la odihnă


    Este simplu să-ți faci selfie-uri pe plajă, dar nu este la fel de ușor să obții fotografii perfecte în costum de baie. Dacă vrei să arăți precum modelele tale preferate de pe Instagram, trebuie să le încerci trucurile.

De exemplu, probabil vrei să ascunzi colăceii, dar să-ți pui în valoare formele. De asemenea, poate că îți dorești să pari mai înaltă și mai suplă. Oricare ar fi scopul tău, fotografiile postate de influencerii de pe Instagram te pot inspira să arăți impecabil în fotografiile în care porți costum de baie.

2.jpg

Exersează în oglindă

Nu este o rușine să exersezi cele mai bune posturi ale tale în oglindă. Vei descoperi care sunt cele mai bune unghiuri, care sunt pozițiile în care îți pui costumul de baie în evidență și vei ști cum să pozezi ca să arăți impecabil. De exemplu, pentru a-ți face abdomenul să pară mai mic, trage ușor pelvisul în spate. Acest truc îți va face talia să pară mai subțire și îți va accentua formele. Iar dacă vrei să ascunzi complet talia, atunci stai întinsă pe burtă când îți faci fotografia.

3.jpg

Schimbă decorul dacă porți același costum de baie

Nu ne permitem să avem câte un costum de baie diferit pentru fiecare fotografie pe plajă. Dar în acest caz, poți să încerci un truc simplu. Nu vrei ca pozele tale să fie similare, de aceea ar trebui să schimbi fundalul atunci când îți faci o nouă fotografie purtând același costum. Alege o stâncă interesantă dacă ultima fotografie a fost cu asfințitul în fundal.

4.jpg

Pozează-te cu părul ud

Părul ud îți oferă o alură sexy și completează perfect o fotografie în care porți costum de baie. Lasă-te fotografiată imediat ce ieși din apă sau când te afli în apă mică. Dă-ți părul pe spate sau trage-l pe o parte pentru a-ți pune chipul în evidență.

5.jpg

Cum să ai o siluetă alungită și când stai jos

Fotografiile în care stai așezată te pot dezavantaja pentru că te fac să pari scundă. Dar poți contracara simplu acest efect: îndreaptă spatele și îndoaie picioarele în lateral atunci când ești așezată. Nu uita să îndrepți vârfurile picioarelor, ceea ce te ajută să amplifici efectul de alungire.

6.jpg

Optează pentru fotografii de la distanță

Dacă nu îți place să fii analizată îndeaproape, atunci încearcă fotografiile de la distanță când porți costum de baie.

Lasă peisajul să vorbească și să-ți completeze perfect fotografia. Este o modalitate în care surprinzi atât frumusețea peisajului, cât și frumusețea corpului tău, dar fără să te simți expusă.

7.jpg

Încearcă fotografiile realizate de sus

Colacii de apă cu forme interesante și culori intense sunt un trend important pe Instagram deja de câțiva ani. O fotografie realizată de sus, în timp ce te uiți peste umăr, îți face linia maxilarului să pară mai subțire și fața să pară mai mică. De asemenea, un alt truc foarte util este să asortezi costumul de baie cu decorul, pentru un efect interesant.

8.jpg

Pozează cu spatele

O altă variantă potrivită este aceea de a te lăsa fotografiată de la spate, pe măsură ce intri în apă. Este o imagine care pare naturală și spontană, ceea ce îi sporește și mai mult farmecul. Nu ține mâinile perfect pe lângă corp, pentru a nu-ți masca formele naturale. 

9.jpg

Folosește obiectele de pe plajă pe post de recuzită

Cele mai reușite fotografii sunt cele care par naturale și spontane. De aceea ar trebui să te folosești de obiectele pe care le ai la îndemână pentru a-ți crea propria recuzită. De exemplu, poți învârti pălăria ta preferată de plajă sau te poți poza lângă o placă de surf aflată în apropiere. Oricare ar fi alegerea ta, nu uita să zâmbești larg.

10.jpg

Stai întinsă

O fotografie în care stai întinsă este perfectă pentru a părea mai suplă ("colăceii" tăi vor dispărea ca prin minune). Dar trebuie să te asiguri că fotografia este realizată strategic: ideal ar fi de deasupra și ușor înclinată ca să nu pari aplatizată. De asemenea, atunci când stai în picioare, sprijină-te de o suprafață. Este o modalitate subtilă de a-ți evidenția posteriorul astfel încât să obții acel efect de siluetă clepsidră.

eva.ro

 





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Potrivit unui comunicat, ministerul nu a dispus o asemenea ordine, iar informațiile privind recuperarea materialelor din semestrul II începând cu luna septembrie, sunt niște falsuri, transmite Știri.md.
      „Ministerul Educației, Culturii și Cercetării atenționează reprezentanții organelor locale de specialitate din domeniul învățământului, managerii instituțiilor de învățământ general, profesional tehnic și superior, elevii, studenți și părinții, despre apariția în spațiul public a unui demers FALS (nr. de înregistrare 04/1-09/2058 din 01.04.2020) privind recuperarea orelor din semestrul II al anului de studii 2019-2020, începând cu data de 01.09.2020.
      Reiterăm că conform Metodologiei privind continuarea la distanţă a procesului educațional în condiții de carantină pentru instituțiile de învățământ primar, gimnazial și liceal (aprobată prin ordinul nr. 351/2020), Regulamentului-cadru de organizare a învăţământului profesional tehnic în perioada în care accesul în instituţii este restricţionat (aprobat prin ordinul nr. 350/2020) și Recomandărilor-cadru de organizare a activităţilor didactice în sistem online în instituţiile de învăţământ superior, pe perioada suspendării procesului educaţional în sălile de studii (aprobate prin ordinul nr. 366/2020), procesul educațional se desfășoară la distanță, pe perioada stării de urgență pe întreg teritoriul Republicii Moldova, declarată de către Parlamentul Republicii Moldova, în perioada 17 martie – 15 mai 2020”, a concretizat Ministerul Educației.
      stiri.md
    • alexandrarum
      De alexandrarum
      Participarea la diferite activități din sfera profesională sau legate de responsabilitățile familiale te poate stresa, iar supărarea și agitația vor face mult mai dificilă luarea deciziilor și orientarea în situații complexe. Dacă vei adopta și tu principalele obiceiuri care te vor face o persoană mai calmă propuse de bustle.com vei reuși să întâmpini fiecare conflict sau stare emoțională neprevăzută cu optimism și creativitate.
      „Deși este adevărat că anumite părți ale stării de dispoziție sunt prestabilite, există foarte multe aspecte pozitive care pot fi învățate. Din moment ce învățăm să ne supărăm este clar că putem învăța și cum să fim mai calmi”, a declarat dr. Gretchen Kubacky pentru bustle.com.
      Fiecare persoană reacționează diferit în fața situațiilor dificile, dar obiceiurile potrivite îți vor oferi baza necesară pentru a te ocupa de fiecare aspect care necesită analiză și compararea alternativelor fără să ai parte de acumularea stresului și a supărării.
      Iată care sunt principalele obiceiuri care te vor face o persoană mai calmă: 
      1. Exersează starea de mindfulness
      Indiferent dacă alegi să meditezi sau să faci plimbări în natură, starea de mindfulness te va ajuta să diminuezi semnificativ anxietatea și stresul. Te vei concentra pe momentul prezent și nu vei permite minții să călătorească tot timpul spre trecut sau viitor, analizând în mod inutil lucruri care nu se întâmplă chiar acum.
       
      2. Respiră adânc
      În cadrul studiilor de specialitate s-a demonstrat că abilitatea de concentrare exclusivă asupra ritmului respirației combate stresul și perioadele încărcate cu emoții negative. Este foarte util să-ți începi fiecare zi cu exerciții de respirație care te vor ajuta să te concentrezi mai ușor și să-ți reordonezi prioritățile.
       
      3. Gândește-te bine înainte să reacționezi
      „O regulă folositoare este să te gândești la un mesaj text, la un email sau la o discuție timp de 24 de ore înainte de a răspunde. În acest mod îți acorzi intervalul necesar pentru a-ți procesa reacția la nivel psihologic și îți vei trasa mai clar poziția printr-un răspuns bine formulat. Dacă vei trimite răspunsul prea devreme sunt mari șanse să regreți ce ai scris”, potrivit dr.Rhona Milrad, terapeut.
       
      4. Odihnește-te suficient
      Somnul este mult mai important decât crezi pentru menținerea calmului. După o noapte nedormită sau de somn agitat vei fi mai irascibil, te vei enerva din cauza aspectelor minore și vei fi vulnerabil în fața stresului. Fă tot posibilul pentru a-ți asigura un somn profund și liniștitor și vei vedea că și calmul va apărea fără să faci eforturi speciale.
       
      5. Reglează-ți așteptările
      Potrivit specialiștilor, nu contează atât de mult dacă lucrurile merg foarte bine, ci este mai important ca totul să decurgă mai bine decât te aștepți. Persoanele calme nu sunt dependente de anumite rezultate, ci învață să facă tot ce pot, iar apoi să accepte efectul obținut.
       
      6. Evită substanțele care îți pot agrava agitația
      Limitează strict consumul de cafeină și folosirea tutunului sub orice formă. Va fi mult mai probabil să te enervezi din orice dacă le folosești des.
       
      7. Scrie în jurnal
      Este foarte util să ai mereu la tine un jurnal în care să-ți notezi gândurile și emoțiile care te preocupă. Când le așterni pe hârtie le oferi un alt loc în care să rămână, în loc să le depozitezi tot timpul în mintea ta. Un jurnal va neutraliza depresia, anxietatea și stresul acumulat și te poate ajuta să recunoști tipurile de situații care îți declanșează stările emoționale negative pentru a le putea gestiona eficient. 
      eva.ro
    • alexandrarum
      De alexandrarum
      Reprezentanții Ministerului Educației menționează însă despre posibilitatea ca elevii să prelungească studiile acasă, în regim online: „Cu acordul expres exprimat al beneficiarilor pentru componenta teoretică a programelor pot fi utilizate în această perioadă resurse pentru învățarea la distanță”, se menționează într-un comunicat de la minister.

      Vacanța forțată a fost instituită pentru a fi prevenită răspîndirea coronavirusului în Republica Moldova, acum aproximativ două săptămîni. Republica Moldova se află în stare de urgență pînă la mijlocul lunii mai, în legătură cu pandemia mondială de COVID-19.
      tv8.md
    • julia122997
      De julia122997
      Preferinţele basarabenilor în materie de vacanţe pe litoral rămân neschimbate - Grecia, Turcia şi Bulgaria sunt în top trei. Cel mai ieftin pachet promoţional este spre Bulgaria, cu doar 95 de euro. Beneficiaţi de transport tur-retur şi cazare pentru şapte nopţi într-un hotel de trei stele, tip all-inclusive. Al doilea loc în clasament îl ocupă litoralul turcesc, preferat pentru condiţiile luxoase din hoteluri. O vacanţă cu şapte nopţi de cazare într-un hotel de cinci stele, all-inclusive, cu zbor tur retur, vă costă 350 de euro. Grecia este îndrăgită pentru insule şi plajele cu ape azurii. Preţurile pentru şapte nopţi încep de la 119 euro, în care este inclus transportul tur-retur, cazarea într-un hotel de 3 stele şi câteva excursii.
      Bulgaria  - 95 euro  - cazare 7 nopţi, hotel trei stele, all inclusive, transport autocar tur-retur
      Turcia  - 350 euro   - cazare 7 nopţi, hotel 5 stele, all inclusive, avion tur-retur
      Grecia  - 119 euro - cazare 7 nopţi, hotel trei stele, excursii, transport autocar tur-retur
      Mihai Ceban, administrator agenţie de turism: „Sunt oferte care în sezon pot să ajungă şi la 800 de euro, acum turiştii care ştiu unde vor să meargă au un preţ de 370 de euro, adică o reducere de aproape 50 la sută”.
      În ultimii ani, se observă o nouă tendinţă - basarabenii optează şi pentru destinaţii exotice, cum ar fi Republica Dominicană, Dubai sau Tunisia. În perioada de early booking, o vacanţă de o săptămână în Tunisia începe de la 500 de euro. Pachetul include transport cu avionul, transfer aeroport, cazare în hotel de cinci stele tip all inclusive. Aceleaşi opţiuni intră şi în pachetul turistic pentru Republica Dominicană, doar că preţul este cu 400 de euro mai mare. Dubaiul este destinaţia exotică cea mai căutată. Cu 500 de euro beneficiaţi de cazare pentru 7 nopţi într-un hotel de patru stele cu mic-dejun şi cină, zbor tur-retur, plus transfer la hotel. Iar Cipru, cu aceleaşi facilităţi, vă va costa cu 50 de euro mai puţin.
      Tunisia  - 500 euro  - cazare 7 nopţi hotel cinci stele, all inclusive, zbor tur-retur, transfer
      Republica Dominicană  - 900 euro - cazare 7 nopţi hotel cinci stele, all inclusive, zbor tur-retur, transfer
      Dubai  - 500 euro - cazare 7 nopţi hotel patru stele, zbor tur-retur, transfer
      Cipru  - 450 euro - cazare 7 nopţi hotel patru stele, zbor tur-retur, transfer
      Valeria Ursu, operator agenţie de turism: „Turiştii sunt obişnuiţi cu hotele de lux, masă all inclusive, plaje amenajate”.
      Operatorii de turism susţin că nu doar preţul redus, de până la 40%, este cel care trebuie să vă convingă să procuraţi vacanţa în perioada de early booking.
      Deşi în perioada de Early Booking preţurile sunt atractive, există şi  minusuri  - cum ar fi lipsa posibilităţii de a schimba data sau numele rezervării. Iar în caz de anulare a rezervării, banii nu vă pot fi restituiţi. În programele de early booking, city break-urile nu sunt prevăzute.
      tvrmoldova.md
    • julia122997
      De julia122997
      Platforma a început să „filtreze” materialele video și foto plasate pe Instagram, pentru a limita și evita răspândirea știrilor false. 

      Circulația rapidă a știrilor false în mediul online se datorează utilizării imaginilor trucate și a Photoshopului. Totuși, până în acest moment, Instagram nu a concretizat ce anume se va considera „informație falsă”, deși și Facebook a inițiat de curând o acțiune în acest sens.
      zugo.md
  •