7 activități pe care le poți face în izolare alături de partenerul tău


    În timpul izolării, nu ar trebui ca tu și partenerul tău să uitați de romantism și distracție, iar din acest motiv, venim în ajutorul vostru cu o serie de idei din care vă puteți inspira.

e27e5d871ab19990f181a9401f_AzFmZWU4YTkwODkx_happy-couple.jpg

Această perioadă de izolare pe care o petreci alături de partenerul tău ar trebui să fie precum un moment de respiro, în care să vă bucurați mai mult unul de celălalt. 

Chiar dacă tânjim după stilul de viață activ pe care îl aveam înainte, întâlnirile romantice, cinele de la restaurant ori surprizele pe care ni le pregătea partenerul, acest lucru nu înseamnă că acum în izolare nu mai avem parte deloc de ele, ci mai degrabă ar trebui ca atât tu, cât și el să vă adaptați situației și să continuați să fiți romantici unul cu celălalt.

În ciuda faptului că este o situație de criză și extrem de copleșitoare, gândește-te că, fiind alături de partenerul tău, te poate ajuta să îți găsești echilibrul și să ai o stare emoțională mult mai bună.

Iată care sunt recomandările noastre pe care le poți pune în practică în izolare alături de partenerul tău:

4267dcd6d69edb497dd9522a1c67a424.jpeg

1. Gătiți împreună

Dacă înainte tu și partenerul tău nu aveați timp de gătit, nu vă plăcea sau erați obișnuiți să comandați mâncare, iată că acum aveți ocazia de a experimenta asta. Fie că încercați rețete noi sau preferați să gătiți unele dintre mâncărurile voastre favorite, gândește-te la faptul că e o ocazie și de a învăța lucruri noi unul desprecelălalt. În plus, ce poate fi mai romantic decât o cină pregătită chiar de partenerul tău?

2. Cântați

Trebuie să recunoaștem că sesiunile de karaoke sunt extrem de amuzante. În acest caz, ce ar fi dacă ți-ai provoca partenerul la karaoke? Este o activitate care vă poate scoate din zona de confort și care îți va da o stare de bine instantă. În plus, din punct de vedere psihologic, vă poate îmbunătăți comunicarea și vă poate face să vă exprimați mult mai bine emoțiile. 

3. Faceți un puzzle

Probabil că nu te aștepți să îți recomandăm să faci un puzzle cu iubitul tău, dar iată că poate fi o variantă pe care o puteți lua în considerare. Este o activitate care vă ține mintea ocupată, vă poate elibera de stres și, în plus, alături de o sticlă de vin, este rețeta ideală pentru o seară perfectă. 

4. Pictați

În această perioadă, cu toții căutăm diverse modalități prin care să ne manifestăm creativitatea, iar pictura poate fi una dintre ele. Este o variantă excelentă prin care să vă dați frâu emoțiilor, iar dacă nu aveți inspirație, ei bine, ea poate veni din filme, seriale, cărți, muzică sau chiar de la cei din jurul tău. 

5. Relaxați-vă

Aproape toți ne recomandă ca, în izolare, să ne relaxăm și să facem acele lucruri pe care le-am tot amânat. Ei bine, cum ar fi dacă tu și partenerul tău v-ați transforma casa într-un spa? Și nu te gândi că este foarte greu, ai nevoie de câteva lumânări, măști de față, produse de îngrijire a pielii care să aibă un miros deosebit și, să nu uităm, haine extrem de confortabile. 

6. Încercați yoga

Yoga este una dintre modalitățile care ne eliberează de gândurile negative și ne ajută să avem un echilibru între minte, corp și suflet. Una dintre principalele acțiuni pe care yoga le are este de a reduce stresul deoarece îmbină atât meditație, cât și exerciții de respirație profundă. Iar dacă nici tu nici partenerul nu ați încercat până acum, ei bine, puteți găsi pe YouTube o mulțime de exemple de exerciții de yoga dedicate cuplurilor. 

par.jpg

7. Jucați-vă board games

Dacă tu și iubitul tău erați obișnuiți cu jocurile de societate, atunci nu ar trebui să le abandonați în izolare. Este o ocazie prin care să renunțați la serialele de pe Netflix și crede-ne, nu vei regreta deoarece în mod cert vă veți distra pe cinste. Ba mai mult decât atât, acum există posibilitatea de a vă juca și online alături de alți prieteni.

elle.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Vizitator SALVEAZĂ-ȚI CĂUTĂȚIA DACĂ

Postat

SALVEAZĂ-ȚI CĂUTĂȚIA DACĂ ÎȚI IUBIȚI SĂRĂȚIA. Dacă refuz să împărtășesc această mărturie înseamnă că sunt egoist față de mine și de oamenii pe care îi iubesc atât de mult, care ar putea avea probleme similare, soțul meu a plecat după o mică neînțelegere și nu a revenit niciodată acasă la început am crezut că este o glumă el m-a lăsat pentru amanta lui afară, toate acestea s-au întâmplat în septembrie Împărtășesc această mărturie pentru că Crăciunul este la colț și va fi o sărbătoare foarte proastă dacă nu o petreci cu persoana iubită, atât de mulți bărbați își vor trăi soția și vor sărbători De Crăciun cu prietena lor, m-am plâns prietenei mele foarte bune, ea mi-a spus că are o astfel de problemă în căsnicia ei până când a fost prezentată lui DR PADMAN un medic specialist care este specializat în readucerea caselor rupte și căsătoriilor rupte site-ul DR PADMAN: https: // padmanspell.com/index-3.html aruncă o vrajă pentru mine în 2 decembrie, în mod surprinzător soțul meu a venit acasă pe 6 decembrie, scuzându-mă că ar trebui să-l iert că acest lucru nu se va mai întâmpla niciodată. cu asta nu voi uita niciodată pe dr. PADMAN care mi-a salvat căsătoria. adresa de contact este padmanlovespell@yahoo.com, https://twitter.com/padman_dr. WhatsApp 19492293867 vă mai puteți salva căsnicia dacă vă iubiți cu adevărat soțul .. https://padmanspell.com/index-3.html

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator Hanganut

Postat

Când l-am găsit pe dr. Ogume, care locuiește în Turcia, am avut nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să mă trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu drag Dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. îl puteți contacta pentru oricare dintre următoarele probleme:

Partajează acest comentariu


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • alexandrarum
      De alexandrarum
      Nucleele nu sunt celule musculare, ci centre de control a celulelor, care construiesc şi susţin fibrele musculare.
      Potrivit studiului, publicat în anul 2008 de Frontiers in Physiology, nucleele suplimentare, care se formează în timpul antrenamentului, se păstrează chiar şi atunci când celulele musculare se usucă fiind neutilizate sau încep să se descompună. Posibil că pentru toată viaţa.
      Descoperirea memoriei musculare denotă că, în timpul carantinei sau, de exemplu, a unei boli de durată, se poate pierde masa musculară, dar nucleele nu dispar. Iată de ce odată ce vei reveni la antrenamente, îţi vei recupera forma rapid. Cu cât mai multe nuclee vei reuşi să formezi, cu atât mai rapidă va fi recuperarea.

      Cu toate acestea, pe timp de carantină vă recomand:
      1. Peste o zi efectuează un antrenament uşor cu propria greutate – flotări, genuflexiuni, fandări, scândura etc.
      2. O dată sau de două ori pe săptămână se recomandă un antrenament cardio cu intensitate medie, dansuri de exemplu.
      3. Îmbunătăţeşte zi de zi flexibilitatea şi mobilitatea articulaţiilor. 
      omactiv.md
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Evident, nu vorbim despre schimbări dramatice care se întâmplă în corpul tău, transmite Știri.md cu referire la playtech.ro.
      Totuși, e bine de știut că statul în interior pe durate mari de timp poate avea efecte asupra ta la nivel fizic, dar și la nivel psihic.
      Cele mai multe schimbări au legătură, în primul rând, cu stilul sedentar „impus” de izolarea la domiciliu și alimentația din această perioadă. Felul în care mănânci și cantitatea de mișcare pe care o faci sunt cam cei mai importanți factori care îți influențează sănătatea.
      Linda Pescatello, profesor de kinesiologie (disciplină care se bazează pe conexiunea dintre corp și neurologie), e de părere că nu contează dacă te afli înăuntru sau afară, dacă nu ai un comportament de viață sănătos.
      Dacă trăiai deja nesănătos și înainte de pandemie, izolarea n-a făcut decât să accelereze aceste tendințe. Asta pentru că ai fost blocat în interior, fără prea multe lucruri de făcut.
      Cum te afectează sedentarismul
      Pentru că n-ai mai mers la serviciu sau la școală, dar și pentru că nu ai mai avut voie la sală sau să alergi în parc în perioada de izolare, cel mai probabil, ți-ai petrecut majoritatea timpului stând jos, de cele mai multe ori, cu o felie de pizza sau o băutură nesănătoasă în mână.
      Prea mult stat jos și prea puțin exercițiu fizic creează un amestec toxic, care are un impact negativ și asupra sănătății noastre metabolice, spune Neville Owen, cercetător și profesor de Health Sciences, a cărui cercetare se concentrează pe consecințele negative pe care inactivitatea fizică și comportamentul sedentar le au asupra sănătății.
      Dacă adaugi la asta și un comportament alimentar nesănătos, problemele care pot apărea sunt multiple.
      „Dacă ne întrebăm ce se va întâmpla cu corpurile noastre în timpul izolării, cred că trebuie să analizăm ce facem în timpul acesteia, pentru a ghici potențialele schimbări.
      Dacă nu facem exerciții fizice pe parcursul mai multor luni de zile rămase acasă, este foarte probabil să adăugăm grăsimi, să ne reducem capacitatea cardiorespiratorie și să reducem masa musculară”, spune Arch Mainous, profesor de Health Services Research.
      Ulf Ekelund, profesor de activitate fizică și sănătate, spune că efectele pe care izolarea le va avea asupra sănătății publice viitoare sunt greu de prevăzut.
      Totuși, e posibil ca în cazul acelor indivizi care sunt inactivi fizic, efectele dăunătoare asupra sănătății să fie mai grave decât în cazul celor care sunt activi fizic în mod regulat.
      Obiceiurile alimentare proaste din izolare
      Pe durata izolării, oamenii au consumat mult mai multă mâncare și băuturi nesănătoase decât ar face-o în mod obișnuit. După cum știm, o alimentație nesănătoasă afectează corpul din mai multe puncte de vedere.
      Iar combinația unui obicei alimentar nepotrivit cu o perioadă îndelungată petrecută fără activitate fizică este și mai periculoasă.
      O calitate slabă a dietei, creșterea în greutate asociată și inactivitatea fizică pe perioade îndelungate pot face ca pancreasul să nu-și mai poată îndeplini principalul scop: controlarea nivelului glicemiei.
      Acest lucru, împreună cu o capacitate redusă a mușchilor noștri (care se micșorează și devin mult mai puțin eficienți, din cauza inactivității) să transforme glucoza din sânge în „combustibil”, dublează riscul dezvoltării diabetului de tip 2 și bolilor de inimă.
      Problemele psihice care pot apărea
      Experții spun că e de așteptat ca pandemia să amplifice problemele psihice. Sănătatea mentală se poate deteriora rapid în boli mintale, chiar și la persoanele fără un diagnostic prealabil. Într-un an obișnuit, una din cinci persoane suferă o boală mintală.
      Anul acesta, aceste numere ar putea urca mult mai sus, spune Jennifer Heisz, profesor de kinesiologie.
      Aceasta spune că echipa sa de cercetători a ajuns la concluzia că șase săptămâni de stres psihologic cronic pot duce la simptome ale depresiei.
      E clar că pandemia se desfășoară deja de mai bine de șase săptămâni.
      Heisz spune că, probabil, vom observa o creștere a bolilor psihice induse de stres, care se va agrava pe măsură ce pandemia continuă, pentru că lucrurile sunt incerte pentru oameni.
      playtech.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Și acum Wayne vede clar, ca în prima zi, clipa în care a zărit-o pe Dorothy într-un pub: de cum a pus ochii pe ea, a știut că va fi femeia vieții lui. "Am văzut-o pe Dorothy dansând cu prietenele ei la capătul holului și i-am zis amicului care era cu mine: <<Asta-i fata cu care o să mă însor>>. Și 57 de ani mai târziu... am trecut prin toate furtunile împreună și suntem ca-n prima zi", a povestit cu mândrie Wayne.
      Cum să nu fie mândru?! Câți oameni se pot mândri cu așa ceva? Din fericire, cineva a aflat povestea lor și a redat-o într-o ședință foto splendidă.

      Sujata Setia, fotografă multipremiată și povestitoare talentată din Marea Britanie, deține proiectul foto But Natural Photography. Recunoscută drept unul dintre fotografii britanici cu cea mai rapidă ascensiune, ea este autoarea unor imagini publicate de titluri renumite, precum Forbes, The Daily Mail, Good Housekeeping Magazine și Country Living Magazine.

      Pentru a reda povestea de dragoste a acestui cuplu, a călătorit din Marea Britanie în Perth, Australia, ducând la capătul lumii un costum de nuntă și o rochie de mireasă.
      Au petrecut împreună două ore de neuitat pe malul Oceanului Indian, iar Sujata spune că a fotografiat două suflete minunate care au mișcat-o.

      Când Dorothy a ieșit în rochia de mireasă, ochii lui Wayne au început să sclipească, de parcă 1.000 de becuri s-ar fi aprins în încăpere."Sunt fericit să o duc acasă pe această femeie", a spus el. Parcă erau în ziua nunții.

      Sujata Setia povestește că a fost impresionată și de momentele în care cei doi stăteau pe plajă, cu valurile oceanului în spate. Îi venea foarte greu să le dea indicații, încât nu mai prididea să-și ceară scuze, pentru că avea senzația că e o intrusă și intervine în clipele lor de bucurie și dragoste sinceră. "Nu conteneau să râdă, a fost ceva cu adevărat magic să-i văd împreună. Mi-am cerut scuze într-una. Vă jur că n-am zis niciodată de atâtea ori <<scuze>> într-un minut ca în ziua aceea", a povestit pentru Bored Panda autoarea imaginilor.
      Dar Wayne n-avea nicio problemă. A continuat să-și sărute mireasa pe obraji, asigurând-o pe Sujata: "Nicio grijă. Pot să fac asta toată ziua."




      eva.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Decizia a fost aprobată de Comisia Națională Extraordinară pentru Sănătate Publică.
      „Reluarea, începând cu data de 01 iunie 2020, a activităţii pieţelor din or. Chișinău și or. Bălți. Activitatea piețelor comerciale pe întreg teritoriul Republicii Moldova se va realiza în conformitate cu Instrucțiunea cu privire la măsurile de prevenire a infecției COVID-19 în cadrul piețelor comerciale”, se arată în comunicat, transmite Știri.md.
      Totodată, cumpărătorii și vânzătorii vor fi nevoiți să respecte măsurile de protecție împotriva răspândirii noului coronavirus.
      stiri.md
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Specialiștii spun că de fapt acesta ar fi principalul rol al cuplului – dezvoltarea, evoluția. Pentru a se desfășura în cel mai sănătos mod posibil iată pentru ce este cazul să stabiliți noi reguli, ori pur și simplu să aduceți în discuție.
      Ești într-o relație serioasă, dar de câtă singurătate ai nevoie?
      Unul dintre butoanele de panică apăsate în relație este timpul individual sau timpul pe care nu îl petreci cu partenerul. Solitudinea sau activitățile diferite nu înseamnă că nu mai vrei relația sau nu-l mai iubești pe celălalt. Ci că ai nevoie de momentele tale separat, care împiedică fuziunea. Pentru fiecare aceste momente au o durată și frecvență diferite, care în mod cert necesită analiză sau negociere.
      Prietenii de sex opus
      Gherele ascunse ale geloziei pot răni teribil. Cu toții avem prieteni mai vechi sau mai noi, de același sex, dar și de sex opus. Cum este pentru voi asta? În ce măsură te simți în nesiguranță pentru că el are prietene, și ce te face să crezi că te-ar înșela? Oare ai experințe negative din trecut pe care le aduci în prezent?
      Ce sarcini îți plac și detești?
      Într-o relație serioasă cel mai probabil alegi să locuiești cu partenerul. Asta implică noi elemente la capitolul responsabilități: cele casnice. Poate ție îți place să speli vasele, iar lui să gătească. Nu suporți să calci, dar faci curățenie cu plăcere. Multe conflicte apar din împărțirea inechitabilă a treburilor casnice. Cel mai simplu e să vedeți ce e agreabil sau detestabil pentru fiecare și să împărțiți ce are fiecare de făcut pornind de la acest aspect.
      Copii și banii
      Două mari subiecte care aduc tensiune într-o relație serioasă. Este esențial să le discutați chiar înainte de a vă oficializa povestea de iubire. Poate unul vrea copii și celălalt nu. Poate aveți o problemă cu momentul când să apară copilul. Banii îi țineți la comun sau vă gestionați finanțele individual?
      Într-o relație serioasă cât de des are fiecare nevoie de sex?
      Poate suna puțin bizar dar, dacă privești în urmă la relațiile tale anterioare, vei găsi sensul. Fiecare dintre noi are un set de reguli personale pentru ce înseamnă o relație serioasă. Ele sunt formate în funcție de educația primită, modelul de cuplu văzut la părinți, propriile experiențe. Iar viața sexuală este importantă în cuplu, e în regulă să recunoaștem asta. La fel și faptul că în timp pasiunea se mai domolește, comparativ cu începuturile furtunoase. Ce crezi despre sex va sculpta viața sexuală. Este pentru făcut copii? O datorie? O plăcere interzisă? Ceva rușinos? Cât de libertin e fiecare? De cât sex ai nevoie tu, dar el?
      Care sunt fricile pe care le aduci într-o relație serioasă?
      Atât femeile cât și bărbații au propriile temeri. Poate ți-e frică să nu te înșele, să nu te părăsească, să nu profite de tine. Să nu te lase să-ți urmezi ambițiile profesionale. Ți-e teamă să nu devină violent verbal, critic sau abuziv fizic. Ți-e teamă să nu vă distanțați. Este cât se poate de util să fiți deschiși și să le abordați cu delicatețe.
      Cum vă place să vă relaxați?
      Vă duceți la serviciu sau lucrați de acasă. Dar pe lângă muncă și alte probleme de rezolvat există și timpul dedicat relaxării. Relaxare care se realizează în doi sau individual. Poate lui îi place să meargă la pescuit cu prietenii sau alături de tine. Tu preferi să citești închisă în dormitor. Aici este vorba despre compatibilitatea activităților pe care vreți să le faceți în doi în timpul liber, dar și cum puteți înțelege anumite lucruri pe care fiecare dorește să le facă independent de cuplu.
      Ce e negociabil sau cu potențial distrugător
      Sigur, pot apărea diverse situații pentru care e necesar să setați limite. Poate ești de acord ca el să plece undeva singur două sau trei zile, dar sub nicio formă o săptămână. Nu te deranjează să iasă singur la club, dar de câte ori pe lună? Ce nu ești dispusă sub nicio formă să negociezi? Poate chiar o anumită fantezie sexuală de-a lui? Ce are potențial de daună absolută și știi sigur că vei cere încheierea relației?
      elle.ro
  •