Aplică la ZIP Acceleration Program 2019 și câștigă bani pentru promovarea brandului tău


    Activezi în domeniul fashion, lifestyle sau prestezi servicii de construire a tiparelor/design? Atunci programul de accelerare a start-up-urilor, organizat de ZIPhouse, este prentru tine. Proiectul se numește ZIP Acceleration Program 2019 și va aduna, în perioada februarie – septembrie 2019, echipe cu potențial de dezvoltare locală și internațională.

collaboration-colleagues-cooperation-398532.jpg

Programul a fost consolidat pentru a oferi start-up-urilor cunoștințele și aptitudinile necesare pentru a dezvolta produse de succes pe piață, pentru a-și dezvolta o afacere mai rapid și pentru a beneficia de oportunitățile existente pe piață.

Pe lângă componenta educațională prezentă în program, echipele finaliste vor beneficia, pe toată perioada programului, de expertiză locală și internațională în dezvoltare de produs și business, sesiuni de mentorat și coaching, spațiu de co-working, resurse software și utilaj de producere performant, support în dezvoltarea imaginii de brand, networking și pitching.

Pe durata a 8 luni de desfășurare a programului, echipele finaliste vor participa la workshop-uri practice, vor acumula cunoștințe cheie pentru un start-up și vor fi monitorizate de un mentor local și internațional. Pe lângă aceasta, echipele vor primi un suport financiar pentru dezvoltarea identității de brand.

Echipele finaliste vor fi selectate de către un board de juriu profesionist din industrie în cadrul Pitching Day, unde start-up-urile își vor prezenta produsul și idea și vor argumenta locul lor în Program.

Doritorii pot aplica pentru participarea în program completând formularul de înscriere disponibil online aici.

zugo.md





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • maria981s
      De maria981s
      Vezi mai jos cum arată personajele create de acesta.


       











      diez.md
    • maria981s
      De maria981s
      Cursurile de masterat sunt oferite în limba engleză pentru anul academic 2019-2020 la programele:
      MSc in Plant Protection (University of Pannonia)
      MSc in Rural Development and Agribusiness (Szent István University)
      MSc in Agricultural Biotechnology (Szent István University)
      Condiții:
      Bursa va acoperi:
      • taxele de aplicare și de școlarizare pe tot parcursul perioadei de studiu;
      • cazarea în cămin;
      • costuri de subzistență;
      • asigurarea de sănătate.
      Durata burselor: 22 luni
      Aplicarea/înscrierea și procesul de selecție
      Selecția studenților va avea loc în două etape:
      Etapa 1: FAO va examina candidații și va depune cereri la Ministerul Agriculturii din Ungaria, care le va trimite la Universitatea corespunzătoare. Candidații trebuie să prezinte dosarele COMPLETE.
      Faza 2: Universitățile vor desfășura un nou proces de selecție, fără implicarea FAO. Studenții selectați vor fi de asemenea anunțați de către minister.
      Condițiile de participare la concurs:
      Candidații vor fi selectați pe baza următoarelor criterii:
      • Cetățean al Republicii Moldovei
      • Studii universitare ciclul I
      • Rezultate academic înalte
      • Cunoașterea limbii engleze
      • Motivație
      • Apt din punct de vedere al stării sănătății
      • Vârsta (sunt preferați candidații sub 30 de ani)
      Procedura de înscriere 
      Candidații pregătesc un dosar, care va fi trimis prin e-mail REU-Scholarship@fao.org, format din:
      • Formularul de cerere completat în mod corespunzător
      • Curriculum vitae
      • O copie a diplomei de licență
      • O copie a certificatului de competență în limba engleză
      • Copii ale paginilor relevante din pașaport care arată data expirării și numărul pașaportului
      • O scrisoare de recomandare
      • Declarație de motivare
      • Cazierul judiciar
      • Certificatul medical
      Toate documentele depuse trebuie să fie în limba engleză.
      Termenul limită -28 februarie 2019
      Notă:  Solicitanții care nu au fost selectați în anii precedenți pot reaplica la programul 2019-2020.
      Informații adiționale privind condițiile programului de burse și procedura de înscriere găsiți în documentele anexate.
      Date de contact: Vera Chilari, consultantă principală, SȘEER, tel: 022204570.
      Mai multe detalii găsiți aici.
    • maria981s
      De maria981s
      Proiectul „Europa vine acasă” vizează promovarea solidarității și a mobilității internaționale în rândul tinerilor din Vosges, în special prin îmbunătățirea accesului la informații și pentru a permite o mai bună înțelegere a mobilității internaționale.
      Activități:
      # să investească în viața de zi cu zi cu tinerii care participă la centru (ajutor cu temele pentru acasă, timp liber, evenimente culturale etc.), făcându-i să descopere o nouă cultură;
      # să împărtășească experiența sa cu tinerii și liceeni din sector;
      # să realizeze un blog pe site-ul cerf-city.fr în care să descrie viața de zi cu zi a SEV;
      # să realizeze dezbateri pe radioul web în legătură cu subiecte internaționale;
      # participarea la festivalul de tineret JAC & Leo;
      # să pună în aplicare ideile proprii.
      Criterii de eligibilitate:
      Candidații trebuie să fie rezidenți ai Republicii Moldova cu vârsta cuprinsă între 18 și 30 de ani și să manifeste interes și motivație pentru a participa la program. Se va acorda prioritate tinerilor interesați de instrumente digitale, precum și încurajarea aplicării tinerilor care nu au participat la astfel de proiecte și a tinerilor care locuiesc în afara centrelor mari. Candidații trebuie să cunoască limba engleză la nivel de comunicare, astfel încât să poată consulta documentația proiectului și să comunice cu alți participanți la program.
      Condiții de cazare:
      # participantul va fi cazat într-o familie în apropierea locului de muncă;
      # participanții vor primi buzunar în valoare de 181 EUR / lună și bani pentru mâncare 6-7EUR pe zi;
      # 35 de ore de lucru pe săptămână într-o instituție culturală;
      # cheltuielile de transport local vor fi acoperite;
      # participanților le vor fi rambursați până la 275 EUR pentru zborurile internaționale.
      Dacă sunteți interesat, trimiteți CV (de preferat format Europass), o scrisoare de motivare în engleză (200-300 cuvinte) și link la profilul de Facebook unde organizatorii ar putea să vă contacteze, la e-mailul evs-tineret@oberliht.org
      Mai multe detalii vedeți aici.
      diez.md
    • maria981s
      De maria981s
      Ești un lucrător de tineret, activist al societății civile, profesor, consilier și ai o vârstă cuprinsă între 18 și 30 de ani? Atunci înscrie-te la „My Own Values (MOV)” până pe 15 decembrie 2018 completând formularul.
      Profilul participantului:
      # Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional;
      # Motivare de a reflecta asupra temei și disponibilitate de a participa la proiect pe întreaga durată a acestuia;
      # Interes deosebit în dezvoltarea competenților în lucrul cu tinerii;
      # Capacitate de implicare după finalizarea proiectului în activități de diseminare.
      Ce este „My Own Values (MOV)”
      Este training ce are drept obiectiv îmbunătățirea nivelului de competență și de calitate a activității, cu scopul de a ajuta adolescenții să-și construiască un sistem solid de valori și obținerea abilităților necesare pentru lucru cu tinerii. Participanții vor experimenta metode, tehnici, tipuri de activități, pentru a construi valori personale.
      Perioada desfășurării trainingului 2-9 februarie 2019. La Mănăstirea Humorului, județul Suceava, România.
      Cheltuieli: Transportul, cazarea și masa sunt integral acoperite de către Comisia Europeană. Condițiile de participare prevăd achitarea în avans de către dumnevoastră a transportului tur-retur, cu rambursarea ulterioară a respectivelor cheltuieli în limita a 180 de Euro.
      Puteți adresa întrebările la adresa de e-mail articomobility@gmail.com sau la numărul de telefon 079568136 – Cristina.
      diez.md
    • maria981s
      De maria981s
      În cadrul trainingului, participanţii vor învăţa cum să documenteze subiecte ce țin de integritatea în sistemul judecătoresc, averile judecătorilor, procurorilor și polițiștilor, folosind bazele de date și diferite instrumente de căutare și vizualizare a informației, vor afla cum pot să documenteze legăturile de rudenie și prietenie ale judecătorilor, procurorilor și avocaților, dar și cum să identifice legăturile și interesele ascunse în afaceri. Un subiect aparte va fi cum elaborăm subiectul, cum prezentăm informația, utilizând metode new media, astfel încât articolul să atragă cititorii. De asemenea, participanții la training vor învăța cum să găsească locația, utilizând detalii din fotografii sau materiale video, și cum să folosească eficient diferite motoare de căutare și baze de date.
      Cine se poate înscrie?
      Jurnaliştii începători sau studenţi de la facultăţile de Jurnalism interesați de abordarea subiectelor din Justiție.
      Doritorii să participe la training sunt rugaţi să expedieze un CV actualizat și un mesaj de motivație la adresa de e-mail colun.mariana@gmail.com.
      Telefon: 078094358. Persoană de contact – Mariana Colun.
      Trainerii vor fi experți în domeniul justiției, accesului la informație și vizualizarea datelor și jurnaliști de investigație cu experiență în domeniul scrierii materialelor despre integritatea în sistemul de justiție.
      Numărul de locuri este limitat.
      Training-ul este parte a proiectului „Mobilizarea societății civile cu scopul de a susține integritatea în sectorul Justiţiei în Republica Moldova”, desfășurat de Centrul de Investigații Jurnalistice şi Freedom House, cu susţinerea financiară a Departamentului de Stat al SUA.
      diez.md
  •