Buclete cu rețete сulinare de la Mama.md - disponibile pentru vânzare


    Orice mamă are o rețetă proprie, de care este mândră pe bună dreptate, iar copiii așteaptă cu nerăbdare ca mama să pregătească din nou salata preferată, pateurile favorite sau tortul delicios. Cel mai popular forum pentru femei, Mama.md, zilnic este actualizat cu sute de rețete de autor, pe care le împărtășesc utilizatorii.

IMG_9189.png

Pentru ca oricine să poată gusta din cele mai interesante și delicioase feluri de mâncare, Mama.md a decis să colecteze 20 de rețete interesante și să le emită sub formă de о colecție de buclete cu rețete сulinare.

Fiecare buclet reprezintă ingredientele necesare și rețeta pas cu pas pentru prepararea felului de bucate, care va deveni, cu siguranță, un favorit pentru toată familia. În plus, astfel de buclete cu rețete colorate le vor trezi copiilor interesul pentru gătit, astfel ajutându-i pe părinți.

Setul disponibil pentru vânzare include 20 de buclete cu rețete pas cu pas. Oricine poate cumpăra o versiune în limba română sau rusă. Seturile de buclete cu rețete pot fi cumpărate pe site-ul mama.md/market

Sperăm că rețetele de autor, primite de la utilizatorii forumului, vă vor diversifica gastronomia și vor crea bună-dispoziție la toată familia.

IMG_9225.png





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Un grup de cercetători din Danemarca a descoperit că persoanele ale căror mame au fost diagnosticate cu diabet înainte sau în timpul sarcinii prezentau un risc mai mare cu până la 91 de procente de a dezvolta anumite probleme de sănătate, precum formarea unor cheaguri în vasele de sânge, până la 40 de ani.
      Totodată, urmaşii femeilor care au prezentat complicaţii diabetice aveau un risc general mai mare cu 60 de procente.
      Cercetătorii susţin că procedurile de depistare şi tratamentele aplicate femeilor care speră să devină mame ar putea contribui la reducerea riscului de boli cardiovasculare la următoarea generaţie.
      Pentru acest studiu, oamenii de ştiinţă au analizat date înregistrate la nivel naţional a circa 2,4 milioane de copii care s-au născut fără afecţiuni cardiace congenitale în Danemarca, între anii 1977 şi 2016. 
      Ei au identificat femeile care au dezvoltat diabet înainte de sarcină, în timpul acesteia şi pe cele afectate de complicaţii diabetice.
      Dintre 2.432.000 de copii născuţi fără afecţiuni cardiace congenitale, 54.864 (2,3%) au fost expuşi la diabet matern. 
      Persoanele născute de femei cu diabet au prezentat o creştere totală cu 29 de procente a riscului de boli cardiovasculare cu debut precoce în comparaţie cu cele ale căror mare nu au fost afectate de diabet.
      Cele mai semnificative asocieri au fost identificate în cazul descendenţilor femeilor care au avut complicaţii diabetice sau cu diabet şi antecedente de boli cardiovasculare.
      A fost, de asemenea, identificat un risc mai mare de anumite tipuri de boli cardiovasculare în cazul copiilor născuţi de femei cu diabet - un risc cu 91% mai mare de embolie pulmonară, un risc cu 82% mai mare de tromboză venoasă profundă şi un risc cu 78% mai mare de hipertensiune arterială în primele patru decenii de viaţă.
      Riscurile au fost similare în cazul diabetului de tip 1 şi a diabetului de tip 2.
      Autorii studiului publicat în jurnalul ştiinţific BMJ au declarat că aceste rezultate ''subliniază importanţa strategiilor eficiente de depistare şi prevenire a diabetului la femeile aflate la vârste fertile''.
      ''Trebuie monitorizate riscurile de boli cardiovasculare ale urmaşilor mamelor cu diabet şi investigate posibile intervenţii pe parcursul vieţii care ar putea reduce apariţia bolilor cardiovasculare'', au concluzionat cercetătorii.
      agerpres.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Astfel, îţi propunem să descoperi mai jos trei reţete cu peşte pentru masa de Crăciun:
      Peşte pe pat de ardei
      Ingrediente necesare:
      - un kilogram de macrou
      - patru ardei graşi
      - o lingură de ulei
      - patru căţei de usturoi
      - câteva fire de pătrunjel
      - sare
      Mod de preparare:
      Curăţă peştele şi porţionează-l, iar apoi condimentează cu sare. Curăţă ardeii de seminţe şi de filamentele albe, iar apoi taie-i sub formă de felii subţiri.
      Într-o tigaie tip wok se pune uleiul şi se călesc 10 minute ardeii.
      Apoi, într-un vas de cuptor, se pun ardeii şi caţeii de usturoi în cămaşă, se aşază bucaţile de peste şi se da vasul la cuptor pentru 15 minute.
      Se serveşte peştele cu pătrunjel deasupra.
      Păstrăv cu migdale la cuptor
      Ingrediente necesare:
      - patru păstrăvi
      - sare şi piper, după gust
      - o lingură de ulei
      - zeama de la o lămâie
      - 100 de grame de unt
      - o jumătate de pahar de vin alb
      - 50 de grame de migdale
      - pătrunjel tocat mărunt
      Mod de preparare:
      Curăţă pătrăvii, spală-i bine, iar apoi condimentează-i cu sare şi piper şi aşează-i într-o tavă în care ai aşezat hârtie de copt. Stropeşte cu zeamă de lămâie şi apă şi pune-i la cuptor timp de o oră.
      Într-o tigaie, topeşte untul şi prăjeşte migdalele până devin aurii. Scoate-le apoi, iar în untul rămas adaugă vinul şi zeama de lămâie. La final, adaugă migdalele în sos.
      Aşază peştele pe o farfurie şi toarnă peste el sosul cu migdale şi pătrunjel verde, proaspăt tocat.
      Somon la cuptor cu sos de mango şi rodii
      Ingrediente necesare:
      - patru bucăţi de file de somon
      - sare şi piper, după gust
      - un căţel de usturoi pisat
      - o linguriţă de ardei iuţi tocat
      - o lingură de zeamă de lămâie
      - două legături de coriandru proaspăt
      - o lingură de coacăze uscate
      - un fir de ceapă verde, tăiată mărunt
      - 25 de grame de seminţe de rodie
      - un fruct de mango
      - doi căţei de usturoi
      - patru foi de salată verde
      Mod de preparare:
      Îndepărtează coaja şi sâmburele fructului de mango, iar apoi taie miezul sub formă de cubuleţe. Amestecă-le cu seminţele de rodie, ceapa verde şi coacăzele uscate.
      Într-un alt bol amestecă coriandrul, zeama de lămâie verde, ardeii iuţi pisaţi, căţelul de usturoi pisat, sarea şi piperul într‑un bol mic. Adăugaţi peste compoziţia cu mango şi amestecaţi încet. Adăugaţi sare şi piper după gust. Sosul va fi ţinut o zi într‑un vas de sticlă, acoperit, în frigider. Seminţele dau o savoare dulce‑acrişoară cremei de mango şi culoarea este fantastică.
      Pentru somon, încălziţi dinainte cuptorul la 260° C.
      Amestecaţi într-un bol coriandrul cu zeama de lămâie, căţeii de usturoi, sarea şi piperul.Din amestecul obţinut, luaţi câte o linguriţă cu vârf şi ungeţi fiecare dintre cele 4 felii de somon. Scoateţi tava din cuptor şi aşezaţi pe ea o foaie de hârtie de gătit sau o folie de aluminiu. Aşezaţi somonul pe foaie, cu partea cu piele în jos.
      Coaceţi la 260° C. În funcţie de preferinţe, lăsaţi somonul timp de 11 minute pentru a fi uşor pătruns, iar dacă doriţi să fie bine pătruns, lăsaţi‑l 13 minute. Copt la 11 minute, somonul ar trebui să fie ca un burete atunci când este apăsat cu degetul pe partea cea mai groasă, iar la 13 minute carnea trebuie să fie fermă atunci când este apăsată la fel.
      Scoateţi sosul de mango din frigider şi lăsaţi‑l să ajungă la temperatura camerei. Puneţi câte o frunză mare de orice fel de salată verde pe fiecare dintre cele 4 farfurii. Adăugaţi sosul de mango peste frunza de salată, împărţit în mod egal între cele 4 farfurii.
      clickpoftabuna.ro
    • julia122997
      De julia122997
      La școală, eu simt o îmbunătățire. Adică nu mai e chiar o zi acolo și două acasă, ci două acolo și două acasă. Lucrurile se mai ”echilibrează”, aș putea spune. 
      Cum scăpăm de ”o zi acolo, două zile acasă” 
      Nu e chiar ușor, nu se întâmplă peste noapte și e nevoie de muncă neîntreruptă pe câmpul de bătălie al răcelilor. Dar cu un plan bine pus la punct, cu o strategie pe care să o respecți cu sfințenie, poți să-ți ajuți copilul să lupte mai bine cu răcelile. 
      Există trei mari planuri pe care fiecare mamă ar trebui să le cunoască pentru a face față tuturor provocărilor, mai ales în sezonul rece. 
      Planul alimentar 
      Toată lumea vorbește despre importanța alimentației echilibrate, dar nu toată lumea abordează acest concept așa cum ar trebui. În primul rând, alimentație echilibrată nu înseamnă doar diversificată - să-i dai mâncăruri diferite la fiecare masă. Echilibrat înseamnă ca în meniul copilului să se regăsească: vitaminele, mineralele, proteinele, fibrele, carbohidrații, grăsimile bune.Un copil ar trebui să mănânce din toate, să fie gătite cât mai ”curat” - fără prăjeli, fără tot felul de sosuri și mixturi din comerț, fără sucuri acidulate, fără fast food, fără mezeluri. Da, e greu și presupune stat zilnic în bucătărie, dar cu un plan bine pus la punct, te poți organiza suficient de bine, astfel încât să reduci timpul de gătit. 
      Marea mea descoperire a fost stabilirea meniului pe toată săptămâna, pe hârtie. Îmi e de ajutor când fac cumpărăturile și controlez mai ușor când i-am dat ultima oară un fel de mâncare. În plus, istoricul acesta, care îmi rămâne scris, e bun ca sursă de inspirație când întocmesc pentru săptămâna următoare. 
      Produsele naturiste 
      De când era mic, am ”lucrat” cu tot felul de produse naturiste. Din arsenalul meu nu lipsesc ceaiurile (cu lămâie și ghimbir), mierea, căpăceala sau polenul crud. Diminețile noastre conțin acest ritual de lingurițe cu căpăceală și polen. 
      Trusa pentru primele simptome ale răcelii 
      E de ajuns să aud un nas înfundat sau o voce schimbată, că apelez imediat la trusa care nu-mi lipsește niciodată și care a dat roade de fiecare dată. Am spray-uri nazale și pentru gât și tablete de origine naturală care acționează de la primele simptome.  
      Atacată chiar de la primele semne, răceala e anihilată, dar și dacă nu administrez din prima, tot e mai simplu, pentru că scade din durată - mitul cu ”o săptămână cu medicamente și 7 zile fără” nu e valabil. 
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      După Olivia, următoarele două nume alese au fost Sophia și Ava.
      Neobișnuită este preferința britanicilor atunci când vine vorba de nume de băieți. Astfel, cei mai mulți copii de sex masculin născuți anul acesta au primit numele Muhammad. Următoarele două opțiuni aflate în top sunt Noah și Leo.
      BabyCentre, cea mai completă resursă online pentru părinți, a întocmit top 100 cele mai populare nume în Marea Britanie, la fete și băieți, în 2019.
      Potrivit BabyCentre, de câțiva ani britanicii aleg pentru copiii lor nume din ce în ce mai scurte, iar Muhammad, numele aflat pe prima poziție a topului numelor pentru băieți, este una din puținele excepții.
      Top 100 nume pentru fete

      1. Olivia
      2. Sophia
      3. Ava
      4. Amelia
      5. Isla
      6. Lily
      7. Mia
      8. Emily
      9. Isabella
      10. Freya
      11. Aria
      12. Ell
      13. Evie
      14. Grace
      15. Isabelle
      16. Ivy
      17. Rosie
      18. Sophie
      19. Willow
      20. Charlotte
      21. Poppy
      22. Elsie
      23. Emilia
      24. Sienna
      25. Phoebe
      26. Ruby
      27. Hannah
      28. Evelyn
      29. Zara
      30. Florence
      31. Maya
      32. Luna
      33. Eva
      34. Darcie
      35. Emma
      36. Mila
      37. Chloe
      38. Dais
      39. Alice
      40. Layla
      41. Matilda
      42. Harper
      43. Molly
      44. Ellie
      45. Nur
      46. Eliza
      47. Zoe
      48. Sarah
      49. Thea
      50. Bella

      51. Ada
      52. Maisie
      53. Jessica
      54. Millie
      55. Lucy
      56. Violet
      57. Fatima
      58. Scarlett
      59. Maryam
      60. Penelope
      61. Holly
      62. Erin
      63. Anna
      64. Eleanor
      65. Robyn
      66. Imogen
      67. Lottie
      68. Hallie
      69. Harriet
      70. Aurora
      71. Esme
      72. Lola
      73. Amber
      74. Iris
      75. Maria
      76. Jasmine
      77. Bonnie
      78. Abigail
      79. Amelie
      80. Clara
      81. Ayla
      82. Annabelle
      83. Gracie
      84. Rose
      85. Georgia
      86. Summer
      87. Arabella
      88. Delilah
      89. Elizabeth
      90. Lara
      91. Leah
      92. Kiara
      93. Myla
      94. Nancy
      95. Eden
      96. Orla
      97. Heidi
      98. Martha
      99. Penny
      100. Ariana
      Top 100 nume pentru băieți

      1. Muhammad
      2. Noah
      3. Leo
      4. Oliver
      5. Charlie
      6. Harry
      7. George
      8. Arthur
      9. Freddie
      10. Jack
      11. Theo
      12. Oscar
      13. Jacob
      14. Ethan
      15. Alfi
      16. Jaxon
      17. Thomas
      18. Joshua
      19. Henry
      20. Lucas
      21. Archie
      22. Max
      23. Isaac
      24. James
      25. Adam
      26. Louis
      27. Elijah
      28. Teddy
      29. Aiden
      30. Finley
      31. William
      32. Alexander
      33. Luca
      34. Daniel
      35. Logan
      36. Liam
      37. Jayden
      38. Tommy
      39. Harrison
      40. Reuben
      41. Theodore
      42. Arlo
      43. Elliott
      44. Dylan
      45. Ryan
      46. Mason
      47. Joseph
      48. Sebastian
      49. Samuel
      50. Caleb

      51. Kian
      52. Yusuf
      53. Albie
      54. Ollie
      55. David
      56. Zachary
      57. Nathan
      58. Riley
      59. Rory
      60. Hugo
      61. Edward
      62. Hunter
      63. Ezra
      64. Benjamin
      65. Toby
      66. Jude
      67. Luke
      68. Carter
      69. Gabriel
      70. Grayson
      71. Kayden
      72. Alex
      73. Reggie
      74. Finn
      75. Ahmad
      76. Matthew
      77. Jesse
      78. Bobby
      79. Frankie
      80. Myles
      81. Roman
      82. Michael
      83. Kai
      84. Connor
      85. John
      86. Blake
      87. Matteo
      88. Ali
      89. Eli
      90. Ibrahim
      91. Harvey
      92. Aaron
      93. Evan
      94. Jenson
      95. Stanley
      96. Harley
      97. Jason
      98. Leon
      99. Levi
      100. Lewis

      digi24.ro
    • julia122997
      De julia122997
      În majoritatea zilelor copiii mănâncă și stau jos foarte multe ore uitându-se la televizor, testând jocuri video sau folosind diferite dispozitive electronice. Acest scenariu explică și numărul tot mai mare de cazuri de obezitate infantilă, care favorizează hipertensiunea arterială, diabetul și bolile cardiace. Contează foarte mult să te orientezi spre câteva sporturi potrivite pentru copii până în 7 ani pentru a-i transmite celui mic bucuria mișcării și a-l ajuta să descopere cât de distractiv și captivant poate deveni sportul care îi place. 
      Copiii au foarte multă energie și este esențial să o consume prin intermediul sportului pentru a menține un ritm optim de dezvoltare a organismului. Nu te lăsa prins în capcana unui program aglomerat la serviciu, care te face să-i cumperi copilului dispozitive electronice și să-l lași să stea mereu acasă, ci monitorizează-i activitatea pentru a te asigura că face zilnic mișcare și este sănătos. Analizează activitățile propuse și ajută-ți copilul să devină mai alert, în loc să fie absorbit de tehnologie și mediul online. Vei pune bazele unui stil de viață benefic până la vârsta adultă.
      Iată principalele sporturi potrivite pentru copii până în 7 ani:
      1. Înotul
      Este un sport pe care copiii îl pot începe la vârsta de 2-5 ani, care îi va ajuta să uite de teama de înălțimi sau de apă. Odată învățat nu se va uita. Înotul este foarte util pentru dezvoltarea abilităților copilului de a se descurca singur, fără să concureze cu nimeni altcineva.
      Cum îți ajută copilul: Înotul ameliorează funcționarea plămânilor copiilor pentru că îi învață să-și controleze respirația când sunt în apă. De asemenea, asigură coordonarea între mișcări și creșterea masei musculare datorită mișcărilor specifice.
      2. Mersul pe bicicletă (ciclismul)
      Majoritatea copiilor vor fi încântați să aibă o bicicletă, mai ales dacă are culoarea lor preferată, așa că nu pierde ocazia de a transforma entuziasmul celui mic într-o activitate benefică. Mersul cu bicicleta poate începe între 2 și 5 ani și va crea un sentiment de libertate, independență și bucurie pentru propriile realizări. Mergeți cu bicicleta împreună pentru a-i da un exemplu practic despre plăcerea acestui sport pe termen lung.
      Cum îți ajută copilul: Primul lucru pe care îl va învăța copilul când merge cu bicicleta va fi atenția la drum și la celelalte vehicule. Îi va crește și rezistența fizică. În plus, va deveni mai calm, disciplinat, răbdător și va avea o imagine pozitivă despre propria persoană.Mersul cu bicicleta ameliorează coordonarea între reflexe și mișcări, stimulează mușchii din zona picioarelor, îmbunătățește echilibrul, previne obezitatea și optimizează funcțiile inimii.
      3. Alergarea
      Este o activitate care devine din ce în ce mai populară, având în vedere numărul în creștere de curse de maraton. Este un sport ideal pentru copii, începând cu intervalul de vârstă 2-5 ani. Costurile sunt foarte reduse, vizând în primul rând încălțămintea confortabilă, iar mișcarea va deveni un stimulent mult mai important decât televizorul.
      Cum îți ajută copilul: Alergarea crește puterea de concentrare, îmbunătățește rezistența fizică și masa musculară și protejează inima. Antrenamentele frecvente vor asigura funcționarea optimă a sistemului imunitar și vor proteja plămânii, reducâd riscul de gripă și răceală în orice sezon.
      4. Mersul pe jos
      Poate nu consideri că mersul pe jos este un sport în sine, dar să știi că a fost încadrat între cele mai utile activități fizice pentru copii. 
      Cum îți ajută copilul: Dacă vei face plimbări lungi împreună cu cel mic vă veți apropia în timp ce respirați aer curat. De asemenea, îl poți învăța să aprecieze frumusețea naturii din jur, iar mișcarea va fortifica mușchii de la nivelul picioarelor, va preveni obezitatea și va ameliora echilibrul.
      5. Gimnastica
      Iată un sport olimpic din ce în ce mai atractiv pentru copii. Antrenorii specializați îi pot dezvălui copilului tău secretele gimnasticii și este posibil să-i descopere un talent aparte. Se recomandă începerea gimnasticii de la vârsta de 6 ani.
      Cum îți ajută copilul: Gimnastica ameliorează echilibrul și flexibilitatea. Copilul tău va deveni foarte agil și va fi încurajat să nu se teamă de obstacole pentru că știe că poate face orice își propune.
      6. Tenisul
      Jucătorii de tenis precum Rafael Nadal sau Roger Federer au inclus tenisul pe harta internațională a sporturilor, iar această activitate care stimulează spiritul competitiv atrage din ce în ce mai mulți copii. Tenisul este recomandat începând cu vârsta de 6 ani.
      Cum îți ajută copilul: Cel mic va învăța să calce cu atenție și să ia decizii rapide, în mișcare. Încurajează copilul să-și creeze o strategie pentru a câștiga și să învețe tehnica mișcărilor. Vor crește forța brațelor și acuratețea mișcărilor, fiind stimulate funcțiile inimii.
      eva.ro
  •