Oamenii transmit că sunt fericiți prin 17 expresii faciale diferite


    Oamenii fericiți au 17 fețe. Este concluzia cercetătorilor care au descoperit că ființa umană este capabilă să-și exprime fericirea în 17 moduri, mai mult decât oricare altă emoție. Doar 3 expresii faciale transmis cu succes furia, patru arată surprinderea iar cinci arată tristețe și furie.

alicia-jones-421556-unsplash.jpg

Cercetătorii de la Universitatea de Stat din Ohio au realizat o listă de 821 de cuvinte care exprimau emoție și le-au tradus apoi în diferite limbi, inclusiv spaniolă, chineză mandarină, farsi și rusă. Aceste cuvinte au fost introduse în cele mai populare motoare de căutare online. Echipa a reușit să strângă aproximativ 7,2 milioane de imagini cu expresii faciale din toate culturile.

Folosind algoritmi de calculator, cercetătorii au stabilit că fața umană are 16.384 de expresii faciale unice, combinând diferiți mușchi în moduri diferite. În ciuda multitudinii de expresii care sunt posibile să le aibă chipul omului, cercetătorii au descoperit că numai 35 sunt recunoscute ușor.

Aceasta poate fi o dovadă a modului în care oamenii se bucură. „Fericirea acționează ca un adeziv social și are nevoie de complexitatea diferitelor expresii faciale; dezgustul este doar… dezgust.”, a declarat profesorul Aleix Martinez, unul din autorii studiului, potrivit Daily Mail.

Într-un alt studiu, cercetătorii de la UC Berkeley (California) au descoperit că oamenii îşi mişcă muşchii faciali pentru a exprima 21 de categorii de emoţii. Până în prezent, cercetătorii şi-au limitat studiile la recunoaşterea a şase emoţii elementare: bucurie, tristeţe, frică, furie, surpriză şi dezgust. După ce au rugat 800 de participanți să-și exprime emoțiile pe care le-au simțit în timpul vizionării a 30 de videoclipuri scurte, experții au determinat că pe lângă cele 6 emoții elementare, omul simte și confuzie, romantism, nostalgie, dorință sexual[, etc.

Lista completă de emoții este: admirație, adorație, apreciere estetică, amuzament, anxietate, venerație, stângăcie, plictiseală, calm, confuzie, dorință, dezgust, empatie, fascinație, invidie, încântare, frică, spaimă, interes, veselie, nostalgie, romantism, tristețe, satisfacție, dorință sexuală, simpatie, izbândă.

tabu.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Potrivit unui studiu realizat recent, persoanele care încep decorarea casei cu mult înaintea sosirii Crăciunului sunt mai fericite. 
      Întrebarea firească este "De ce?" Specialiștii au găsit și răspunsul. 
      Potrivit studiului publicat în The Journal of Environmental Psychology, spiritul de Crăciun reduce anxietatea, stresul și negativitatea. De asemenea, conform cercetării, fericirea pe care o simți în perioadă sărbătorilor de iarnă este una constructivă, doarece este împărțită cu celalti oameni. Se spune că este o fericire contagioasă!Se pare că spiritul Crăciunului tinde să dezvolte foarte multe valori. Printre acestea se numără: 
      Prietenia
      Persoanele care se lasă "invadate" de spiritul Crăciunului tind să fie mai prietenoase și mai amabile cu toată lumea din jur. 
      Iertarea 
      Spiritul de Crăciun ne face, de asemenea, mai indulgenți și avem tendința de ierta mai ușor greșelile celor din jur. 

      Solidaritatea 
      Da, Crăciunul îi face pe oameni să se susțină mai mult unii pe ceilalți și în această perioadă tind să se concentreze mai mult pe nevoile altora. 
      Apropiere mai mare de familie 
      Studiul a arătat că din momentul în care începi să decorezi casă de Crăciun, simți mai mult dorință de a petrece timp în familie. Cercetări trecute au arătat că oamenii au tendința de a asocia Crăciunul cu sentimente de nostalgie și chiar cu o oarecare tristețe. Dar, în realitate, s-a demonstrat că acest lucru se întâmplă pentru puțini oameni. Cei mai mulți simț pozitivism, iar fericirea lor crește cu apariția primelor decorațiuni de Crăciun. 
      Cu toate acestea, studiul relevă și date contradictorii. Potrivit psihologilor care au participat la această cercetare, dacă asculți muzică de Crăciun pe tot parcursul zilei, poți avea sentimente de aversiune față de Crăciun. 
      copilul.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Problemele cotidiene ne acaperează zilele și adesea suntem nervoși, irascibili în orice moment și uităm să ne bucurăm de fiecare moment, acest lucru afectându-ne și sănătatea, chiar dacă rareori ne dăm seama de acest lucru.
      Este momentul să faci mici schimbări în viața ta dacă vrei să fii mai sănătoasă și mai fericită și noi îți propunem 5 lucruri pe care le poți încerca.
      1. Ține un jurnal
      Acest lucru te va ajuta mai mult decât îți imaginezi. Încearcă să îți notezi în fiecare dimineață lucrurile pentru care ești recunoscătoare, precum și ce așteptări ai de la ziua respectivă. În felul acesta îți începi programul într-o notă pozitivă și, totodată, poți nota și cele mai importante lucruri pe care le ai de făcut, fiindu-ți mult mai ușor să ai o evidență.
      La finalul zilei verifică câte lucruri ai reușit să faci și încearcă să îți exprimi recunoștința în scris pentru tot ceea ce ai obținut. Deși pare un lucru mic, în timp vei vedea că starea ta de spirit se va îmbunătăți.
      2. Mănâncă liniștită micul dejun
      Ce-ar fi dacă nu ai mai aștepta până la weekend să te bucuri de micul dejun așa cum se cuvine. Pregătește-ți un bol cu cereale și fructe și savurează în liniște aceste momente. Încearcă să nu faci și alte activități în acest timp, adică nu-ți verifica e-mailul, conturile de social media și așa mai departe. Faptul că îți rezervi 15 minute în fiecare dimineață te va ajuta să fii mai relaxată și mai calmă întreaga zi.
      3. Privește lucrurile dintr-un alt unghi
      Ia fiecare problemă ca pe o provocare și nu ca pe o pedeapsă. Bucură-te pur și simplu că te poți trezi dimineața și că mergi la locul de muncă unde vei avea șansa să faci ceea ce îți place. În plus, încearcă să privești totul ca pe o experiență prin care poți învăța mai multe și despre cei din jur.
      4. Mergi la timp la medic
      Da, poate părea un lucru de la sine înțeles, însă de cât timp nu ai mai făcut un control ca la carte, exact atunci când a trebuit? Amintește-ți că sănătatea ta, atât fizică, cât și psihică, este cea mai importantă, deoarece fără aceasta nu poți face nimic din ceea ce îți propui, așadar asigură-te că îți stabilești cu adevărat prioritățile așa cum trebuie.
      5. Meditează
      Oferă-ți timp să stai în liniște absolută și să te gândești la corpul tău. Încearcă să fii recunoscătoare pentru faptul că reușești să faci atât de multe lucruri și gândește-te cât de puternică ești pentru că ai reușit să treci peste o mulțime de momente dificile din viața ta.Poți medita atât dimineața, cât și seara, și chiar și cinci minute îți vor aduce schimbări în atitudine.
      elle.ro
    • maria981s
      De maria981s
      Primul raport a fost realizat în anul 2012. De atunci și până acum lucrurile s-au schimbat mult. Vă propunem mai jos să vedeți cum a evoluat nivelul fericirii în țara noastră, conform acestor rapoarte, în ultimii cinci ani.
      #2019 – Moldova s-a clasat pe locul 71
      #2018 – Moldova s-a clasat pe locul 67
      #2017 – Moldova s-a clasat pe locul 56
      #2016 – Moldova s-a clasat pe locul 55
      #2015- Moldova s-a clasat pe locul 52
      Așadar, observăm că în ultimii cinci ani țara noastră a scăzut cu 19 poziții în acest clasament mondial. Sunt mai mulți factori, probabil, care îi fac pe moldoveni să devină mai nefericiți. Voi cum credeți coincide acest clasament cu nivelul fericirii din Moldova și care sunt acei factori care ne fac să fim mai triști?
      diez.md
    • maria981s
      De maria981s
      Iată 10 lucruri la care să renunți pentru o viață fericită:
      Orice bărbat care dorește să te schimbe. Este normal să încercăm să devenim cele mai bune versiuni ale noastre, dar pentru a face asta trebuie ca TU să te gândești cum vrei să fii și ce anume ar trebui să schimbi la tine. Atunci când un tip cu care te-ai cuplat începe să îți spună ce să schimbi la tine, ar trebui să îi dai imediat papucii! Găsește un bărbat care te adoră pentru ceea ce ești, nu te mulțumi cu unul care vrea să te schimbe.
      Terapia prin ras te face mai fericita

      Să faci totul singură pentru că ești o femeie independentă care nu are nevoie de ajutor. În niciun caz nu trebuie să te bazezi mereu pe alții pentru orice, însă e ok ca uneori să îi lași pe cei din jur să te ajute – asta nu te face slabă sau idioată.
      Să te compari mereu cu alte persoane. Este foarte bine ca atunci când vrei să devii mai bună să faci comparații… însă trebuie să te compari cu tine cea de acum un an, o lună sau de ieri, nu cu alte persoane!
      Să te prefaci că ești mereu fericită. Nicio persoană din lumea aceasta nu este mereu fericită. Nu mai ține totul în tine, discută cu familia sau cu prietenii și despre problemele tale, asta te poate ajuta mai mult decât crezi!
      Slabitul nu te face fericita

      Să lungești aiurea relația de prietenie cu colega aceea de liceu cu care aveai atât de multe în comun și cu care ieșeai mereu în oraș… dar care acum e ca un necunoscut pentru tine. Ce rost are să îți pierzi vremea cu anumite persoane doar pentru că în trecut erați apropiate? Nu rămâne niciodată într-o prietenie doar din obligație.
      Pantofii incomozi, dar care arată bine. Poate că vei primi complimente pentru ei, însă te vor durea picioarele toată seara, vei avea bășici sau bătături… chiar merită?
      Să aștepți la o coadă de 15 persoane la toaleta pentru femei când nu e absolut nimeni la cea pentru bărbați. Când chiar ai nevoie, poți uita puțin de maniere și norme sociale.
      Să încerci mereu să îi impresionezi pe cei din jur. Poartă-te așa cum ai chef să te porți, de ce îți pasă atât de mult de ceilalți?!
      Să îți pese câte like-uri strângi pe Facebook sau pe Instagram. Te-a întrebat vreodată cineva dacă îți e rușine că poza ta nu a primit decât 8 like-uri? Bineînțeles că nu, pentru că nimănui din lumea asta nu îi pasă. Postează ce ai chef și nu te mai uita întruna la câte like-uri primești.
      cosmopolitan.ro
    • maria981s
      De maria981s
      1. Apă minerală naturală 

      Începem cu cel mai evident: unul dintre simptomele de anxietate este acela de a avea gură uscată. Numai atunci când bem apă și reușim să ne hidratăm puțin câte puțin reușim să ne simțim mai bine și să depășim starea de rău. Hidratarea corectă este importantă pentru starea noastră de spirit deoarece, de asemenea, atunci când nu suntem hidratați corect concentrația unui hormon numit cortizol, crește, acesta fiind responsabil cu starea de stres și sentimentul de anxietate. Din toate aceste motive, cel mai bun sfat este să vă calmați setea cu apă, iar starea dvs se va schimba imediat. 
      2. Morcovi

      Vitamina B6 care se găsește în morcov este foarte utilă pentru a ne binedispune, deoarece crește efectul antistres. În plus, această vitamină intervine în producerea serotoninei și taurinei. Taurina exercită un rol de apărare al acidul gama amino butiric un alt neurotransmițător foarte important care modulează starea de spirit. Un deficit de acid gama amino butiric în creier este asociat cu simptome de anxietate, depresie sau insomnie, în timp ce în cantitate bună, acesta ne oferă o stare de calm. O veste exccelentă este că morcovii se pot consuma cruzi, deci nu este necesar să elaborezi rețete complicate pentru a beneficia de vitaminele lor în orice moment al zilei. 
      3. Bananele

      Textura lor dulce și consistentă nu este doar delicioasă, ci conține precursori de dopamină. Dopamina este neurotransmițătorul entuziasmului, responsabil pentru a simți plăcerea în activitățile noastre zilnice. Pentru a avea o stare de spirit echilibrată, trebuie să eliberăm regulat dopamina în sângele nostru, iar nivelul scăzut ale acestei substanțe este asociat cu sentimente precum lipsa energiei și motivația și, în cazuri foarte grave, depresia. 
      5. Cerealele integrale

       
      Dovezile științifice corelează din ce în ce mai mult sănătatea bună a intestinului cu starea noastră de spirit. Și nu există o modalitate mai bună de a vă răsfăța decât de a consuma fibre solubile și insolubile deoarece, o mare parte din serotonina de care aveți nevoie nu este fabricată în creier, ci în această zonă anatomică. Cerealele integrale reprezintă o oportunitate pe care nu ar trebui să o pierdeți pentru a obține combinația perfectă de carbohidrați care vă încarcă de energi, dar cu fibre pentru a alimenta cele mai benefice bacterii din intestin, exact ce avem nevoie pentru a produce serotonină. 
      6. Ciocolata neagră

      Nu este un secret că suntem fericiți atunci când mâncăm ciocolată de orice fel, dar nu multă lume nu știe numele molecule care produce atâta fericire în viața noastră. Teobromina este un stimulent puternic care, atunci când ajunge în sistemul nostru nervos, acționează în mod similar cu cafeina, deși efectele sale sunt mai puțin puternice. Cel mai bun lucru este că, pe lângă faptul că ne încurajează și motivează, acesta activează circuitele de plăcere ale creierului nostru, ceea ce ne face să ne simțim bine. Desigur, pentru a profita de aceste efecte trebuie să fie o ciocolată cu cel puțin 75% cacao. 
      clickpentrufemei.ro
       
  •