O tânără de 19 ani a slăbit de la 126 de kg până la 63


    Josephine Desgrand, o adolescentă ambiţioasă de 19 ani, a apelat la rețeaua socială Instagram pentru a descoperi metode de slăbit care funcționează. 

18-05-17-weight-snap.jpg

În plus, acolo găsea oameni obişnuiţi care reuşiseră ceea ce ea doar visa: să slăbească. Poveştile lor o motivau şi acum a ajuns ea să îi motiveze pe alţii. 

Tânăra a fost dependentă de ciocolată și de alte dulciuri, iar consumul excesiv de zahăr i-a triplat greutatea în doar doi ani. Purta haine XXL, iar acum are mărimea europeană 38. 

Pentru asta a apelat la două măsuri simple:

1. A petrecut mult timp pe Instagram, admirând şi informându-se de la oameni care deja slăbiseră;

2. A înlocuit dulciurile cu bomboane mentolate; mai precis, de câte ori voia să mănânce ceva cu zahăr, lua o bomboană mentolată, dar cu puţine calorii;

Acum Josephine face şi sport regulat şi a devenit o inspirație pentru alți oameni pe Instagram. Contul ei este urmărit de 139.000 de persoane.

Pentru ziarul britanic The Sun, tânăra a declarat:

„Foloseam Instagram-ul zilnic cu scopul de a găsi soluții și de a slăbi. Îmi plăcea să mă uit la poze cu oameni din totă lumea care au reușit să slăbească. Aceste fotografii mă motivau. Am început să văd ceea ce fac ca pe un stil de viață. Când simțeam că îmi vine să renunț, mă uitam pe Instagram și găseam din nou motivația de care aveam nevoie”.

perfecte.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Alimentaţia sănătoasă presupune o raţie alimentară echilibrată şi completă, care aprovizionează organismul cu elementele necesare în cantităţi suficiente. Aproximativ 80% din alimentaţia sănătoasă o constituie produsele benefice şi 20% – cele nu prea utile (toţi avem slăbiciunile noastre). Alimentaţia sănătoasă se recomandă pentru toată viaţa.
      Dieta este o raţie alimentară dezechilibrată şi incompletă, care nu aprovizionează organismul cu elementele necesare în cantităţi suficiente. Dieta este drastică şi fără abateri. Perioada restricţiei depinde de dietă.
      Dar asta nu înseamnă că întotdeauna dieta este un lucru rău. Dieta este un tip de alimentaţie-țintă care presupune că renunți la anumite alimente sau, dimpotrivă, le incluzi în raţia alimentară în cantități mari pentru a atinge un anumit scop. De exemplu, dieta alcalină are ca scop de a modifica aciditatea sângelui, dieta pe intervale declanșează procesul de autofagie etc.
      Dieta pe interval (Intermittent fasting) este un regim alimentar în care se permite să mănânci doar la anumite ore.
      Există numeroase tipuri de dietă pe intervale – de la restricţii alimentare stricte pentru 20 de ore pe zi până la scheme mai blânde. În prezent este populară schema „16/8”. Asta înseamnă că poţi mânca în decurs de 8 ore, după care urmează o pauză de 16 ore. Prima masă nu trebuie să fie imediat după ce te-ai trezit, ai putea lua micul dejun la ora 10:00, dacă în ajun ai luat cina la ora 18:00. Pe tot parcursul zilei ai voie să consumi lichide.
      Mecanismul
      Interesul pentru dieta pe intervale a luat naştere în anul 2016, când biologul japonez Yoshinori Osumi a fost distins cu Premiul Nobel pentru „Descoperirea mecanismelor de autofagie”.
      Autofagia (tradus din greacă „auto-alimentare”) este un proces firesc de regenerare a celulelor atunci când ele își distrug (mănâncă) particulele deteriorate sau contaminate.
      Altfel spus, autofagia înseamnă purificarea celulelor. Orice celulă are lizozomi – componente, care stochează „deşeurile celulare”. Anume atunci când organismul intră în starea de autofagie, lizozomii se curăţă de conţinutul lor. O modalitate de a declanşa procesul de autofagie este de a limita consumul de alimente timp de 16 ore.
      Exemplu de dietă
      Trecerea la dieta pe intervale se face treptat. Mai întâi este necesar de a-ţi adapta raţia alimentară – renunţă la alimente rafinate, produse de panificaţie, la dulciuri industriale, la chipsuri, băuturi carbogazoase, alcool şi altele.
      După care încearcă să reduci numărul de mese pe zi. Dacă acum ai 5 mese pe zi, atunci elimină treptat ambele gustări.
      Când te vei obişnui să te alimentezi de 3 ori pe zi, aplică metoda „16/8” o dată pe săptămână. Apoi treci treptat la dieta pe intervale de 2-3 ori pe săptămână etc. Orientează-te după starea de sănătate.
      Adepţii acestui regim alimentar nu insistă asupra unei ore bine definite pentru înfometare, dar cea mai sigură și mai eficientă soluție ar fi să renunţi la hrană după ora 17:00. Noaptea organismul declanșează procesele de curățare și fără dieta pe intervale. Renunțând la cină, îl vom ajuta în aceste procese, în plus vom declanşa autofagia.
      Pentru cine?
      Pentru cei care nu au contraindicaţii.
      Într-adevăr, de multe ori v-am rugat să mâncaţi după ora 18:00 şi să nu săriţi peste micul dejun, dar dieta pe interval nu pretinde să înlocuiască alimentaţia sănătoasă, acesta este un sistem alimentar menit să declanşeze un anumit proces.
      Avantaje

      eliminarea toxinelor pe cale naturală, reducerea atracţiei pentru dulciuri prin scăderea nivelului de insulină, pierderea în greutate, reducerea colesterolului, deoarece în condiții de foame organismul îl folosește ca energie, profilaxia infarctului miocardic și a bolilor cardiovasculare, diminuarea durerii menstruale prin reducerea acțiunii hormonului prolactina, care susține procesul inflamator în organism, prelungirea tinereții prin activarea sintezei colagenului și normalizarea pH-ului, îmbunătățirea funcționării creierului și claritatea minții prin reînnoirea mai rapidă a celulelor nervoase, teoretic, prevenirea bolilor oncologice și încetinirea creșterii tumorilor. Experimentele din ultimul domeniu au fost efectuate doar pe animale, dar avem tot temeiul să presupunem că organismul uman în condiții de înfometare este capabil să lupte eficient cu celulele canceroase. Dar, deocamdată, abţineţi-vă de la recomandări la acest capitol.+
      Apropo, după descoperirea savantului japonez, anual în lume apar aproximativ 10 000 de lucrări științifice la tema autofagiei. Sarcina oamenilor de știință este de a învăța organismul să declanşeze procesul de autofagie în anumite tipuri de țesuturi.
      Dezavantaje
      Principalul dezavantaj al alimentației pe intervale este ignorarea principiilor de bază ale alimentaţiei sănătoase. Aceasta înseamnă că susținătorii acestei diete se concentrează doar pe ora masei și uită complet de valoarea nutritivă a alimentelor. Putem vorbi despre beneficiile sau daunele sistemului alimentar fără o listă concretă a produselor recomandate? Puţin probabil.
      De aceea, dacă doreşti să practici dieta pe intervale, mai întâi de toate echilibrează alimentaţia.
      Contraindicaţii
      diabet de tip 1 și 2, hipoglicemie, boli ale tractului gastro-intestinal, disfuncţii ale tractului digestiv, sarcina și alăptarea. Dieta pe intervale este doar o modalitate de a declanşa autofagia. Dacă nu ai contraindicații, ai putea să încerci, schema „16/8” este destul de sigură. Dar te vei simți mult mai bine dacă vei începe să te alimentezi corect, să te mişti activ şi să completezi deficitul de nutrienţi. Nu este atât de complicat.
      omactiv.md
    • julia122997
      De julia122997
      А что если бы парни вели инстаграм как девушки? Создатели аккаунта brosbeingbasic решили изобразить, как бы это выглядело в реальности, и у них получилось довольно круто. Убедитесь сами.
      Боже, какой прекрасный вид, всем любовь и обнимашки!

      Смотрите: я миленькая русалочка!

      Выбрались с моими друзяшечками попить коктейльчиков

      Наконец-то на массаже, так давно хотелось немножко расслабиться и отдохнуть от всего

      Решили заняться йогой, так круто, все тело радуется

      Просто обожаю своего пушистика!

      Моему Тявтявтявчику так понравился этот обалденный вид!

      Валяюсь на диванчике, ем мороженое, смотрю сериальчик, жизнь — кайф

      Мы так устали после тренировки, решили отдохнуть немножко

      Так круто пошопились, я в полном восторге!

      Я с премиленьким Зайчиком-Попрыгайчиком!

      Гавгавчулик утомился, а я пью винишко и радуюсь жизни

      Просто потому что мы лучшие!

      Пати была огонь! Пьем космополитен с моими роднулечками

      Утро — время радостного подъема с самыми первыми лучиками солнца! Заряжаемся позитивчиком и радуемся жизни!

      bigpicture.ru
    • julia122997
      De julia122997
      Platforma a început să „filtreze” materialele video și foto plasate pe Instagram, pentru a limita și evita răspândirea știrilor false. 

      Circulația rapidă a știrilor false în mediul online se datorează utilizării imaginilor trucate și a Photoshopului. Totuși, până în acest moment, Instagram nu a concretizat ce anume se va considera „informație falsă”, deși și Facebook a inițiat de curând o acțiune în acest sens.
      zugo.md
    • julia122997
      De julia122997
      Hrăneşte-te cu regularitate 
      Unul dintre secrete este să mănânci puţin şi des. Nutriţioniştii spun că este indicat să iei o gustare la două ore şi jumătate-trei ore. Astfel vei ţine sub control nivelul glicemiei din organism şi nu vei simţi nevoia de a mânca mai mult, mai ales dulciuri. Şi încă un sfat: ia o pauză de cel puţin zece minute după fiecare fel. 
      Nu pleca nemâncat la petreceri 
      Ştiind că au o masă în familie, multe persoane stau nemâncate toată ziua. Total greşit, căci vor mânca repede, mult şi cu poftă, ceea ce este un dezastru pentru digestie! Nu numai că mâncarea se va transforma mai uşor în kilograme nedorite, dar rişti să te şi îmbolnăveşti. Cel mai bine este să mănânci normal în timpul zilei, poate un pic mai puţin decât de obicei.
      Ceaiul verde reduce efectul alcoolului 
      O masă festivă nu are farmec fără puţin alcool. Ca să nu ai probleme din această cauză, bea câte două căni de ceai verde pe zi, căci este bogat în antioxidanţi şi elimină toxinele. Este indicat să bei un pahar de apă după unul de alcool.
      Ai grijă ca porţiile să fie mici 
      La aceste ocazii avem obiceiul să mărim porţiile, să gătim mai sofisticat. Ce-ar fi ca anul acesta să alegi porţii mai mici? Aşa, nici nu te vei mai chinui să termini tot din farfurie şi nici nu te vei simţi inconfortabil după masă. Totodată, ai grijă să mesteci încet şi să savurezi fiecare înghiţitură. 
      O salată înainte de masa festivă 
      Cercetătorii de la Universitatea din Pennsylvania, SUA, au ajuns la concluzia că persoanele care mănâncă o salată verde cu cel puţin o jumătate de oră înainte de a lua cina acumulează cu 12% mai puţine calorii decât în mod normal. Astfel, înainte de festinul de Sărbători, consumă o farfurie de salată verde simplă, cu ulei de măsline şi cu oţet balsamic.
      Alege deserturi sărace în calorii 
      Desertul este cel care dă cele mai mari bătăi de cap atunci când vine vorba de surplus de kilograme, căci majoritatea dulciurilor conţin multe calorii. De aceea, încearcă să prepari prăjituri fără prea multe nuci (bogate în calorii) şi să foloseşti zahăr brun sau miere. Iar în loc de două felii de cozonac, ce-ar fi să mănânci doar una? 
      Plănuieşte înainte să mănânci 
      Când eşti invitat la masă, verifică toate opţiunile de mâncare şi gândeşte-te la ce ai putea renunţa. Dacă nu te poţi abţine de la nimic, mănâncă din fiecare câte puţin. Ai grijă şi la sucurile acidulate. În exces, pot favoriza apariţia colăceilor de pe burtă. 
      Ingredientele dietetice, de preferat 
      Când găteşti, înlocuieşte ingrediente ca laptele şi smântâna, bogate în grăsimi, cu produse light. Totodată, folosind ulei de măsline, salvezi 104 calorii, în timp ce utilizând 500 de grame de iaurt light în loc de smântână grasă, salvezi 720 de calorii. De asemenea, alege garnituri din legume înăbuşite. 
      Atenţie la cum combini alimentele! 
      În aceste zile, ai grijă să consumi la fiecare masă carbohidraţi (orez brun, fructe, legume rădăcinoase), proteine (carne slabă, brânză, ouă) şi grăsimi „bune” (peşte gras, nuci, ficat). Cele trei grupe de alimente fac ca nivelul glicemiei din organism să fie constant, astfel încât să nu-ţi pierzi energia şi să nu ai senzaţia de foame mai des decât de obicei. Astfel, nu vei simţi nevoia de a te repezi asupra tuturor bunătăţilor care vor fi pe masa de Crăciun. 
      thewoman.md
    • julia122997
      De julia122997
      Ce să consume bărbații
      Dieta joacă un rol important în tratarea infertilității. Bărbații ar trebui să mănânce cât mai natural și să renunțe la carne, pentru o anumită perioadă de timp, pentru detoxifiere. Va consuma, în schimb, nuci, semințe de dovleac și de floarea-soarelui, năut sau linte. Alte alimente care ajută sunt: țelina crudă (rădăcini și frunze), mărarul, ceapa, usturoiul, laptele de capră, uleiul de măsline virgin și cerealele integrale.
      Ce să consume femeile
      Și la femei, tratamentele naturiste ar trebui însoțite de un regim de viață sănătos și cu o alimentație cât mai naturală, cu cât mai puțini aditivi alimentari, fără conservanți. Amândoi soții ar trebui să renunțe la consumul excesiv de alcool și la fumat, să aibă activitate fizică (preferabil cel puțin o jumătate de oră de efort susținut pe zi, de cinci ori pe săptămână). Femeile ar trebui să țină cont și să nu aibă kilograme în plus, dar nici să nu fie prea slabe. S-a constatat că, multe femei obeze sau subponderale au probleme de fertilitate.
      Ceaiul verde dublează șansele de concepție
      În Statele Unite, cercetătorii au observat că femeile care beau mai mult de o jumătate de cană ceai (negru sau verde) pe zi au avut o creștere semnificativă a fertilității, comparativ cu cele care nu consumau ceai. Se pare că efectul acesta este dat de două componente polifenoli și xantină, substanțe care contribuie la eliberarea de ovule sănătoase. Totuși, în timpul sarcinii este contraindicat.
      Vitaminele C și E mențin echilibrul hormonal
      Pentru menținea echilibrului hormonal, femeile au nevoie de vitaminele C și E. Administrarea lor a dus la creșterea spectaculoasă a fertilității. Cel mai bine ar fi să iei aceste vitamine din alimentație. Vitamina C o găsești în cătină, măceșe, coacăze negre, kiwi, broccoli, vărză de Bruxelles, citrice, pepene galben, spanac, varză verde crudă. Uleiul de cătină, de măsline presat la rece, de soia și miezul de nucă au un conținut ridicat de vitamina E.
      Brânca-ursului, supliment alimentar pentru probleme hormonale
      Dacă sterilitatea este pe fond hormonal, planta numită brânca-ursului poate fi ceea ce ai nevoie, pe lângă dieta pentru fertilitate. Este de ajutor atât femeilor, cât și bărbaților, fiind un stimulent hormonal și tonic sexual. Stimulează producerea ovulelor și este utilă și în cazul femeilor care au intrat prematur în menopauză. Cele care au ciclul neregulat vor scăpa, cel mai probabil de această problemă. Pentru bărbați acționează ca leac împotriva impotenței cauzate de probleme vasculare, hormonale și chiar psihice pentru că este vasodilatator și stimulează producția de hormoni masculini. Crește concentrația de spermatozoizi și motricitatea lor. Pentru a fi eficient, tratamentul trebuie făcut între trei și șase luni. De obicei, se ia câte o linguriță de tinctură diluată în 100 ml apă de patru ori pe zi.
      libertateapentrufemei.ro
  •