O tânără de 19 ani a slăbit de la 126 de kg până la 63


    Josephine Desgrand, o adolescentă ambiţioasă de 19 ani, a apelat la rețeaua socială Instagram pentru a descoperi metode de slăbit care funcționează. 

18-05-17-weight-snap.jpg

În plus, acolo găsea oameni obişnuiţi care reuşiseră ceea ce ea doar visa: să slăbească. Poveştile lor o motivau şi acum a ajuns ea să îi motiveze pe alţii. 

Tânăra a fost dependentă de ciocolată și de alte dulciuri, iar consumul excesiv de zahăr i-a triplat greutatea în doar doi ani. Purta haine XXL, iar acum are mărimea europeană 38. 

Pentru asta a apelat la două măsuri simple:

1. A petrecut mult timp pe Instagram, admirând şi informându-se de la oameni care deja slăbiseră;

2. A înlocuit dulciurile cu bomboane mentolate; mai precis, de câte ori voia să mănânce ceva cu zahăr, lua o bomboană mentolată, dar cu puţine calorii;

Acum Josephine face şi sport regulat şi a devenit o inspirație pentru alți oameni pe Instagram. Contul ei este urmărit de 139.000 de persoane.

Pentru ziarul britanic The Sun, tânăra a declarat:

„Foloseam Instagram-ul zilnic cu scopul de a găsi soluții și de a slăbi. Îmi plăcea să mă uit la poze cu oameni din totă lumea care au reușit să slăbească. Aceste fotografii mă motivau. Am început să văd ceea ce fac ca pe un stil de viață. Când simțeam că îmi vine să renunț, mă uitam pe Instagram și găseam din nou motivația de care aveam nevoie”.

perfecte.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Dintre toate dulciurile, îngheţata săracă în grăsimi este cel mai puţin periculoasă pentru siluetă. Nu îngraşă, ba chiar poate să topească stratul adipos.
      Important este să o faci în casă din lapte degresat și fructe sau să o cumperi pe cea care nu depășește 130 de calorii. Nutriționiștii spun că îngheţata conţine calciu, un mineral care ajută la metabolizarea grăsimilor din corp şi la topirea acestora în proporţie de până la 30%.
      Totul este să ții și o dietă strictă. În cazul femeii, consumul zilnic de calorii să nu depășească 1.200-1.300, iar bărbații nu trebuie să treacă de 2.000 de calorii.
      Există și diete pe bază de înghețată, dar specialiștii nu le recomadă, din cauza faptului că este săracă în  în lactate, fibre şi vitamina C.
      Câtă înghețată poți consuma ca să slăbești
      Cantitatea de îngheţată pe care o poți consuma depinde de sortimentul ales. Îți poți alege în fiecare zi alt fel. Iată cantităţile şi tipurile recomandate!
      200 de grame de îngheţată cremoasă; 250 de grame de îngheţată de fructe; 140 de grame de îngheţată cremoasă şi 40 de grame de frişcă; 170 de grame de îngheţată de fructe şi 40 de grame de frişcă; 150 de grame de ruladă sau desert pe bază de îngheţată. Și nu uita să faci mișcare! Este cel mai important ingredient pentru un trup armonios.
      click.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Dieta pe bază de plante include nu doar fructe și legume, ci și nuci, semințe, uleiuri, cereale integrale, fasole și, în general, orice vegetală care se poate consuma. Asta nu înseamnă că sunt vegetarieni sau vegani și nu mănâncă niciodată carne sau produse lactate cei care adoptă acest stil de viață.
      Opiniile specialiștilor
      Mai mulți nutriționiști au analizat regimurile alimentare pe bază de plante din întreaga lume, cum sunt regimul mediteraneean și dieta vegetariană. Regimul mediteraneean se bazează în foarte mare măsură pe hrană obținută din plante, dar include și pește, pui, ouă, brânză și iaurt de câteva ori pe săptămână. Carnea și dulciurile sunt rare. Studiile efectuate pe populații mari care au adoptat acest stil de viață arată că el reduce riscul bolilor de inimă, al sindromului metabolic, al diabetului, al depresiei, al anumitor forme de cancer (de colon, sân și prostată), iar la bătrâni duce la o mai bună sănătate mentală și funcționare fizică. Și dietele vegetariene sunt bune pentru sănătate, cu ajutorul lor reducându-se riscul bolilor cardiace și circulatorii. cercetătorii au arătat că dietele pe bază de plante oferă toate proteinele, grăsimile, carbohidrații, vitaminele și mineralele necesare pentru o sănătate optimă și deseori sunt mai bogate în fibre și fitonutrienți. Însă unii adepți ai stilului vegan au nevoie uneori de suplimente (mai cu seamă vitamina B12).
      Cum începi o dietă pe bază de plante
      Mai întâi, trebuie să știi că această dietă este mai degrabă un stil de viață. Modificarea obiceiurilor alimentare duce la o schimbare în starea generală de bine, mai ales dacă vei face alegeri sănătoase. Așa că nu trebuie să te concentrezi pe anumite feluri de mâncare, ci doar să adopți un stil general, în cadrul căruia poți face oricâte combinații dorești. Iată câteva principii ale dietei pe bază de plante:
      Mănâncă multe legume. Jumătate din farfurie ar trebui să fie plină cu legume la prânz și la cină. De asemenea, ele trebuie să fie foarte colorate. Poți consuma legume și sub formă de gustare, ca hummus sau guacamole.
      Schimbă modul în care privești carnea. Pur și simplu redu cantitatea de carne în general. Gândește-te la carne ca la o garnitură, nu ca la felul principal din farfurie. Iar uneori poți renunța complet la ea.
      Alege grăsimi bune. Grăsimile din uleiul de măsline, nuci, semințe și avocado sunt extrem de sănătoase.
      Gătește vegetarian cel puțin de două ori pe săptămână. Construiește masa în jurul fasolei, cerealelor și legumelor.
      Include cereale integrale la micul dejun. Începe cu fulgi de ovăz, quinoa sau secară. După aceea adaugă nuci sau semințe și câteva fructe proaspete.
      Alege mereu verdele. Tot ce este verde face parte din această dietă. Există o mulțime de plante cu frunze verzi, cum sunt varza, broccoli, kale, spanacul, salata. Pentru a păstra savoarea și substanțele nutritive ale acestor plante, gătește-te rapid la aburi sau în tigaie fără ulei.
      Construiește masa în jurul salatei. Umple un castron cu tot felul de sortimente de salată. După aceea adaugă alte legume, la alegere, după gustul propriu. Asezonează aceste frunze și legume cu tofu, mazăre sau fasole și condimentează cu plante aromatice și ulei de măsline.
      Desertul trebuie să fie constituit dintr-un fruct. O nectarină coaptă și zemoasă, o felie înviorătoare de pepene verde sau un măr crocant îți vor satisface trebuința de dulce de la finalul mesei.
      Exemplu de meniu pe bază de plante
      Mic dejun
      Fulgi de ovăz cu banană, nuci și scorțișoară Tortilla cu omletă, fasole, ardei gras, ceapă și brânză Brioșă englezească din cereale integrale cu roșie și avocado Prânz
      Salată grecească: frunze verzi cu roșii, măsline, feta, ulei de măsline și oțet balsamic. Pâine integrală pita și pepene la desert Supă de roșii cu busuioc, crutoane cu tabbouleh și un măr Pizza vegetariană cu mozzarella, roșii, broccoli, ceapă, ardei și ciuperci Căpșune la desert Cină
      Legume la grătar cu tofu și salată de spanac Paste integrale cu fasole și mazăre și o salată romană cu roșii cherry Chili vegetarian cu salată de spanac femeia.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Мы считаем поступок Мейер очень смелым. Взгляните и вы на ее снимки с удачным освещением, фотошопом и правильным позированием и те, которые получаются спонтанно, без претензии на миллион лайков. Признаемся, настоящие фото из второй категории нам нравятся даже больше.

      Вы бы решились опубликовать в социальных сетях свои неудачные селфи? Самым смелым предлагаем поделиться реальными фото в комментариях.














      adme.ru
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Atât nucile, cât și fructele sunt exemple foarte bune de gustări dintre mese, datorită conținutului de fibre. Dar dacă trebuie să alegi una dintre cele două variante, unele studii sugerează că nucile conțin un ingredient care păstrează o senzație de sațietate pentru mai mult timp. Altele indică faptul că fructele precum banana și papaya sunt bune pentru îndepărtarea grăsimii de pe corp.
      Cu atât de multe informații pe care le găsim pe internet, este foarte ușor să devii confuză, așa că îți spunem câteva lucruri despre ce ar trebui alegi dintre fructe și nuci dacă vrei să urmezi o dietă:
      Fructele au multe fibre și sunt îndulcitori naturali. Eliberează încet zahărul în sânge și nu-i schimbă nivelul. Dacă alegi să bei mai degrabă un suc în loc să consumi fructul propriu-zis, s-ar putea să nu fie cea mai bună idee. Un pahar de suc de portocale are 21 de grame de zahăr și nu conține fibre. Conținutul de zahăr din suc crește nivelul de zahăr din sânge care duce la rezistența insulinei sau luarea în greutate. Pepenele roșu sau cel galben au nivelurile de apă foarte ridicate și te mențin hidratată. Mai multe fructe conțin antioxidanți, ceea ce este benefic pentru sănătate.
      Bogate în grăsimi polisaturate și monosaturate, nucile sunt considerate gustări excelente mai ales atunci când încerci să pierzi în greutate, dar și când vrei să-ți menții corpul sănătos. O mână de nuci reduce nivelul de colesterol, ceea ce este un lucru bun pentru sănătatea inimii. Când vorbim despre nuci, vei fi surprinsă să afli că 100 de grame de migdale conțin 540 de kcal.Numărul de calorii este dublu într-un cheeseburger, iar grăsimea este de patru ori mai multă. Migdalele, miezul de nucă și cajuul sunt considerate cele mai bune nuci pentru pierderea în greutate, iar fisticul ajută la digestie și reduce colesterolul.
      Nu putem nega faptul că zahărul natural prezent în fructe ajută la prevenirea consumului de dulciuri, sau că fructele conțin fibre, însă nu se compară cu grăsimile sănătoase din nuci. Acestea previn poftele de alimente nesănătoase, sprijinind creșterea mușchilor și ajutând la sănătatea inimii. Dar amintește-ți întotdeauna că niciunul dintre aceste alimente nu te va ajuta să pierzi repede în greutate. Ci îți va oferi o soluție sănătoasă pentru a te duce în punctul în care îți dorești.
      elle.ro
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Dacă reușești să ții o dietă exclusiv cu proteine, aceasta te va ajuta să slăbești considerabil, fără a petrece ore în șir în sala de fitness. Află chiar azi de ce proteine ai nevoie!
      Avantajele consumului de proteine
      Un aport considerabil de proteine îți ajută mușchii să fie mai puternici și ajută pielea, unghiile și părul să fie mai puternice și sănătoase.
      Pentru a scăpa de senzația de foame incearcă să mănânci mai multe mese pe zi (4-5), bazate pe proteine. Datorită pierderii în greutate, proteinele te ajută să ai o musculatură mai definită, o piele mai strălucitoare și să arzi mai ușor grăsimile.
      Chiar dacă există câteva critici asupra consumului ridicat de proteine, ele nu s-au dovedit a fi nocive decât oamenilor cu disfuncții renale. În rest, proteinele sunt benefice pentru toate funcțiile corpului, un control efecient al apetitului, imunitate și limitarea caloriilor consumate.
      Fructele de mare
      Cu toții cunoaștem faptul că fructele de mare sunt bogate în proteine și, cea mai bună parte este că au în compoziție foarte puține grăsimi.
      Fructele de mare sunt bogate în acizi grași omega 3, care este foarte bun pentru inimă. În plus, ajută la circulația sângelui și la topirea caloriilor în plus.
      Ouăle
      Oul este unul dintre cele mai bune alimente pentru persoanele care își doresc să slăbească. Ar trebui să incluzi chiar de azi ouăle în dieta ta, deoarece îți fortifică oasele, te ajută să te vindeci în orice afecțiune ai avea și te încarcă cu energie.
      În plus, cel mai important este să mănânci gălbenușul. Acesta te ajută să te simți plină. Astfel, nu vei mai simți nevoia să iei alte gustări, pline de calorii. Dacă îți dorești să ai o zi plină de energie, include chiar de azi oul în alimentația ta!
      Somonul
      În ciuda faptului ca este un pește gras, somonul este incredibil de sănătos și potolește pofta de mâncare cu succes. Este bogat în proteine, numeroși nutrienți și grăsimi bune pentru organism.
      Somonul aduce cu sine un substanțial aport de iod, necesar pentru o funcționare corespunzătoare a tiroidei. Datorită faptului că are în compoziție acizi grași omega 3, somonul ajută la reducerea inflamațiilor, care joacă un rol destul de important în obezitate și boli metabolice.
      Legumele crucifere
      Legumele crucifere sunt broccoli, varză albă sau roșie și varza de Bruxelles.
      Acestea, la fel ca și alte legume, sunt bogate în fibre și dau senzația de stomac plin. Mai mult decât atât, legumele crucifere au în compoziție cantități însemnate de proteine, fibre, nutrienți și alte substanțe anticancerigene.
      Tonul
      Tonul este un aliment cu conținut foarte scăzut de calorii, dar unul foarte ridicat de proteine. Datorită faptului că este un pește sălbatic, este sărac în grăsimi. Acest pește te ajută să crești aportul de proteine, reușind în același timp să menții numârul de calorii și grăsimi la minimum.
      elle.ro
  •