Cura de îngrășare rapidă. Ce mâncăm pentru a ne îngrășa


    “Cură de îngrășare” și “Dietă de slăbit” sunt printre cele mai căutate expresii pe Google. Deficitul ponderal sau greutatea sub medie este o problemă de sănătate la fel ca obezitatea, chiar dacă nu la fel de întâlnită.

Cura de îngrășare rapidă cu grâu, miere și nucă
Cea mai simplă și eficientă cură de îngrășare rapidă este cea cu grâu încolțit, miere și nucă.

 

Pentru a obține grâul încolțit trebuie să cumperi grâu (nu arpacaș) și să-l speli cu multă apă. Într-un vas de sticlă sau porțelan (poate fi și o sticlă) pui apă călduță și adaugi grâul. Îl lași să stea 3 ore după care îl speli cu apă călduță.

 

Îl pui din nou în vasul cu apă proaspătă și îl speli din nou la trei ore. Timp de 3 zile, procesul se repetă la 6 ore până ce grâul începe să încolțească.

 

Germenii obținuți se țin la frigider.

 

Cum se ține cura de îngrășare rapidă

 

În fiecare dimineață, pe stomacul gol, se pun într-un pahar 3 linguri de miere, 5 linguri de germeni de grâu și nucă.

 

Ce înseamnă prea slab
Indexul de Masă Corporală (IMC) sau Body Mass Index (BMI) este un indicator statistic a masei unei persoane raportate la înălțimea respectivei persoane. E un fel de calculator de greutate.

 

Cum se calculează IMC
Pentru a vedea dacă ești prea slab sau prea gras trebuie să folosești formula:

 

IMC = Greutate (kg)/ Înălțime la pătrat (m)

 

Exemplu: Pentru o persoană care are 50 kg la 1,70 m se va calcula așa 50/1,70*1,70 = 17,3

 

Un indice de masă corporală sub 20 – ești o persoană subponderală.

 

Un indice de masă corporală 20 – 25 – ești o persoană cu greutate normală

 

Un indice de masă corporală 26 – 30 – ești o persoană supraponderală

 

Un indice de masă corporală 31 – 40 – ești o persoană care suferă de obezitate

 

Un indice de masă corporală mai mare de 40 – obezitate morbidă

 

Cum să te îngrași repede
Dacă ai un indice de masă corporală sub 20 ești considerat o persoană subponderală și ar trebui să te gândești la o cură de îngrășare.

 

Ce să fac pentru a mă îngrășa? Chiar dacă te vei îngrășa repede, nu alege metodele nesănătoase. Produsele fast food, cartofii prăjiți, dulciurile te pot ajuta să te îngrași repede, dar îți vor afecta sănătatea pe termen lung. Poți ajunge să depui grăsime în jurul abdomenului, să suferi de boli de inimă, diabet etc.

 

Ce alimente trebuie să consumi dacă vrei să te îngrași
Alimente bogate în proteine – carne, pește, ouă, lactate, legume, nuci și suplimente care au la bază zerul.

 

Carbohidrați – cartofi, orez, paste

 

Nuci – migdale, nuci, nuci macadamia, alune

 

Fructe uscate – stafide, curmale, smochine

 

Lactate grase – lapte integral, iaurt, cașcaval, brânză, smântână

 

Cereale – ovăz, orez (toate integrale)

 

Carne – pui, vită, porc, miel

 

Tuberculi – cartofi, cartof dulce, napi

 

Sfaturi pentru a te îngrășa

  • Nu bea apă înainte de masă pentru că îți vei pierde pofta de mâncare.
  • În afară de cele 3 mese pe zi, adaugă 2 – 3 gustări între mese.
  • Bea lapte în loc de apă! Vei primi mai multe proteine!
  • Folosește farfurii mari!
  • Adaugă frișcă în cafea!
  • Dormi cel puțin 8 ore pe zi!
  • Mănâncă legumle la sfârșitul mesei, după proteine și carbohidrați
  • Nu fuma! Fumătorii au tendința să cântărească mai puțin ca non-fumătorii


unica.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.