Ce alimente să consumi dacă îți cade părul?


    Podoaba capilară reprezintă unul dintre atuurile fizice ale multor persoane. Alegem tunsori diferite, culori îndrăznețe, coafuri la modă, însă căderea părului reprezintă o problemă reală, cu care se confruntă multă lume.

427070l-640x0-w-e31134a6.jpg

Ce ar trebui să faci dacă îți cade părul? Cauzele care pot duce la căderea părul pot varia de la stres, un deficit de proteine, genetică, anemie, chimioterapie sau chiar și folosirea excesivă a produselor de styling pe bază de căldură. Căderea părului poate fi temporară, din cauza unei deficiențe de vitamine, sau chiar și permanentă, din cauza unor afecțiuni medicale precum hipotiroidia. Deși căderea părului reprezintă o pierdere fizică, multe persoane care suferă de calviție își pierd încrederea în sine, au anxietate sau depresie. Însă iată ce alimente ar trebui să consumi dacă îți cade părul!

Alimente care te ajută dacă îți cade părul

O dietă adecvată care conține un mix de vitamine, minerale și proteine reprezintă un mod simplu de a preveni și chiar trata căderea părului. În primul rând, cheratina este o proteină care redă flexibilitatea și puterea firului de păr. Alimentele bogate în proteine pe care le poți include în dieta ta sunt somonul, fripturile, omletele, proteinele de soia și pieptul de pui. Combină aceste preparate cu fasole și semințe, pe lângă grâu, orez și porumb. Aceste ingrediente cresc nivelul aminoacizilor dietetici esențiali pentru producția de cheratină. 

Carbohidrații reprezintă un alt nutrient important care nu ar trebui să lipsească din dietă dacă îți cade părul. Preparatele cu un conținut scăzut de carbohidrați pot cauza, de asemenea căderea părului. Printre alimentele care conțin o cantitate semnificativă de carbohidrați se numără orezul brun, ovăzul, pâinea din cereale integrale, pastele din făină integrală și cerealele integrale. 

Fierul este un alt ingredient important pentru sănătatea părului, iar o deficiență de fier poate cauza căderea părului.
Alimentele bogate în fier includ legumele de culoare verde închis, cum ar fi spanacul și varza creață, carnea roșie, peștele gras și gălbenușurile de ou.

Acizii grași omega-3 pot îmbunătăți sănătatea scalpului și stimula creșterea părului. Dacă îți cade părul, ar trebui să consumi somon, sardine, macrou, carne de vită, semințe de in, semințe de chia, nuci și ton.

Complexul de vitamine B îți poate ajuta părul să crească mai repede și mai sănătos. Biotina se regăsește în cereale, ouă, brânză, iaurt și carne de pui.

Include aceste alimente în dieta ta dacă îți cade părul și vei beneficia de un tratament natural împotriva calviției:

- somon
- ovăz
- căpșune
- migdale
- fasole (de orice tip, inclusiv fasole neagră, soia sau năut)
- spanac
- ouă
- cereale integrale
- semințe de floarea soarelui
- morcovi
- broccoli
- afine
- portocale
- ananas
- roșii
- ton
- nuci
- pepene galben

După cum ai observat din lista de mai sus, toate alimentele enumerate sunt naturale și sănătoase. În general, ar trebui să urmezi o dietă care include alimente sănătoase, pe lângă cele menționate mai sus. 

eva.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Scapă de pistrui în timp record, iată câteva metode
      Kiwi și căpșuni. Este știut faptul că antioxidanții din kiwi protejează pielea, iar proprietățile din căpșune acționează ca exfolianți naturali. Așadar, cu un piure dintr-un kiwi și 1-2 căpșune aplicat de 2-3 ori pe săptămână, sigur reușești să-ți estompezi pistruii. Aplică piureul pe pistrui și lasă-l să acționeze timp de 30 de minute, apoi clătește cu apă.
      Ulei de argan. Înainte de a aplica uleiul de argan, curăță fața cu apă micelară. după ce aceasta s-a uscat complet, masează cu 2-3 picături de ulei de argan zona cu pistrui până ce acesta este absorbit complet în piele. Este important să nu speli fața după aceea. Rămâi așa peste noapte. Proprietățile uleiului de argan ajută la atenuarea pistruilor, precum și la protejarea feței împotriva efectelor negative ale razelor solare.
      Uleiul de avocado. Dacă ești fană avocado, iată că acesta nu este folositor doar pe interior, ci și pe exterior. Uleiul de avocado are proprietăți benefice pentru piele, în special pentru atenuarea pistruilor. Este suficient să aplici câteva picături pe pistrui și să lași să acționeze. Repetă această metodă zilnic.
      Sucul de lămâie. Proprietățile naturale ale sucului de lămâie acționează precum un înălbitor. Așadar, cu ajutorul unei dischete demachiante din bumbac, aplică sucul de lămâie pe pistrui , lasă-l să acționeze maxim un sfert de oră, apoi clătește cu apă.
      Pentru ca aceste proprietăți să își facă treaba eficient și într-un timp scurt, este musai să repetați procedurile zilnic sau nu mai puțin de 2-3 ori pe săptămână.
      kfetele.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Comunici cu cei din jur mai ales prin intermediul feței: prin vorbe, priviri, mimică. De aceea, este imposibil să te ascunzi atunci când ai probleme cu dinții. În acest caz, problemele de sănătate se transpun și în probleme estetice. Pentru a nu fi pusă în situația de a te feri să zâmbești, este bine să iei în calcul câteva recomandări pentru a-ți menține dantura sănătoasă și frumoasă. 
      1.Vizitează periodic medicul stomatolog
      Nu trebuie să ajungi la medic doar când durerea de dinți devine insuportabilă sau după ce dantura ta și-a pierdut în totalitate culoarea naturală, pentru că s-ar putea ca atunci să fie prea târziu. O vizită periodică la medicul stomatolog, de exemplu, o dată la șase luni, te poate scuti de complicații ulterioare, deoarece le vei putea preveni. De asemenea, în urma controlului stomatologic, vei afla dacă ai vreo infecție încă nedepistată, vreun început de carie sau orice altă problemă și o vei putea trata la timp, înainte ca situația să se agraveze. Poți profita de această vizită pentru a cere sfaturi și recomandări medicului, întrucât este persoana cea mai în măsură să îți ofere informații sigure pentru sănătatea ta și a danturii tale. Astfel, te vei putea bucura de niște dinți sănătoși, care să te facă să fii mereu cu zâmbetul pe buze. 
      2. Evită anumite alimente și consumă produse la temperatură moderată
      Alimentele care afectează cel mai mult dinții sunt cele acide: dulciuri, citrice, băuturi carbogazoase etc. Acestea, prin descompunere, produc acizi care distrug calciul din smalț și favorizează formarea cariilor. Nici vinul și cafeaua nu trebuie consumate în exces deoarece afectează culoarea dinților. Și deasemenea, nicotina din țigări este una din substanțele cunoscute pentru că duce la îngălbenirea lor, pentru că se depune pe dinți; în plus, poate provoca apariția cariilor, motiv pentru care dantura este afectată și de fumat. Trebuie să ai grijă și la temperatura alimentelor pe care le consumi. De preferat este să nu consumi produse foarte reci sau fierbinți, ci la o temperatură moderată. În caz contrar, extremele afectează smalțul dinților, iar efectul imediat resimțit este durerea. Mai ales persoanele care suferă de sensibilitate dentară simt acest efect, deoarece stratul de smalț care le acoperă dinții nu este suficient de gros pentru a-i proteja. Consumarea alimentelor la o temperatură moderată te va scuti de dureri de dinți și de scăderea rezistenței acestora pe viitor. 
      3. Spală-te pe dinți după fiecare masă și schimbă-ți periodic periuța
      Este destul de greu să te poți spăla pe dinți de fiecare dată după ce mănânci pentru că uneori iei masa în oraș, alteori la serviciu. O idee bună este să ai mereu la tine o periuță de dinți și un tub mic de pastă, dar dacă ți se pare foarte complicat, măcar dimineața și seara este obligatoriu să faci asta, pentru a îndepărta resturile de mâncare care îți vor afecta, în timp, dinții. 
      Asociația Dentară recomandă, în general, înlocuirea periuței de dinți la aproximativ trei-patru luni, atunci când aceasta prezintă semne de uzură. Dar sunt și cazuri când este bine ca periuța să fie schimbată mai repede: dacă, de exemplu, ai fost răcită, pentru că germenii care ți-au provocat îmbolnăvirea vor rămâne pe ea. Înlocuind-o, eviți să continui să te expui acestora și să te îmbolnăvești din nou. De asemenea, periuțele de dinți ale copiilor este bine să fie schimbate mai des decât cele ale adulților, pentru că ei au dinții mai sensibili și mai predispuși la probleme dentare. 
      unica.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Dar mai există și o a treia categorie de oameni. Este vorba despre aceia care nu se tem să arate drumul pe care l-au urmat pentru a deveni cine sunt în prezent. 

      Aceștia din urmă demonstrează cât de mult se pot schimba oamenii de-a lungul anilor. Chiar dacă ai simțit în adolescență că ești rățușca cea urâtă, poți deveni la maturitate o adevărată lebădă grațioasă. Secretul este să înveți să te accepți așa cum ești.

      Fotografiile înainte și după ale acestor persoane ne arată cât de mult Se pot schimba oamenii în numai câțiva ani.











      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Iată cele mai cool patru tunsori pentru posesoarele părului rar cu firul fin:
      Bobul alungit – această tunsoare acoperă complet ceafa și gâtul, având o tranziție moale de la cele mai scurte fire de la spate, spre firele alungite din față. Victoria Beckham, Rachel McAdams sunt absolut superbe purtând bobul lung, optând deseori pentru bucle lejere. Pentru a obține un volum vizual, optează pentru o decolorare de tip highlighting, subtilă, cu evidențierea firelor în zona feței. 

      Carre – cu cât e mai lung părul cu atât mai mult se evidențiază lipsa volumului în zona capetelor. Un hairstylist priceput recomandă o tunsoare cu lungimea până la umeri, fără filarea capetelor. Puteți purta părul fie drept, fie puteți obține în maxim 15 minute niște bucle lejere sau cârlionți îndrăzneți. Utilizați un mousse pentru rezistență.

      Pixie asimetric – îndrăzneț sau elegant, această tunsoare este perfectă pentru părul rar și subțire, iar aranjarea părului va ține cel puțin 24 de ore. Pentru un rezultat durabil, folosiți feonul, aplicați o pudră de fixare la rădăcini folosind degetele pentru a ridica firele de păr, astfel oferindu-i volumul necesar. Cel mai impresionant în tunsoarea pixie este că se potrivește perfect la o ținută office, dar și la o rochie de vară.

      Gavroche – dacă pixie îți descoperă fața, atunci tunsoarea gavroche îți lasă părul mai lung și camuflează anumite defecte. Un singur minus este faptul că aceasta trebuie mereu aranjată, fiind o caracteristică comună a tunsorilor în straturi.

      ea.md
    • julia122997
      De julia122997
      Este greu de crezut că Ekaterina Andreeva va împlini în curând 58 de ani. Pe lângă faptul că este cea mai longevivă prezentatoare de știri din Rusia, aceasta este cunoscută și pentru faptul că felul în care arată, nu-i trădează în niciun fel vârsta.
      Despre modul în care își menține chipul tânăr avem o idee, aceasta apelând la tratamentele ayurvedice, ce includ sute de ace infipte în față, iată că femeia a dezvăluit că pentru a se menține în formă, aceasta apelează la trucuri drastice, cum ar fi înfometarea. Mai exact, aceasta nu mănâncă câte 16 ore.

      Este vorba despre un sistem de alimentație numit intermittent fasting ceea ce presupune alimentarea pe intervaluri. „Când sunt la Moscova iau masa la ora 19, apoi 16 ore nu mănânc deloc, iată de ce „micul dejun” este masa mea preferată din zi. Iar sistemul de înfometare de 16 ore pe zi (dintre care 8 sunt pentru somn) se numește fasting”, a explicat femeia, unul din principiile dietei sale.

      Pe lângă tratamentele faciale și un regim alimentar personalizat, Ekaterina Andreeva duce o viață activă, frecventează sala de forță, practică artele marțiale antice chineze și călătorește foarte mult.
      Totuși, medicii sunt rezervați în privința dietelor pe bază de înfometare, ținând să menționeze că acestea pot fi extrem de periculoase pentru organism.
      ea.md
  •