Cum scapi de părul de pisică? De pe haine, din casă, de pe orice


    Înainte de a-ți lua ca animal de companie o felină pufoasă, trebuie să te întrebi cum scapi de părul de pisică. Asta deoarece, oricine împarte casa cu o pisică știe că aceste ghemuri de blăniță moale lasă păr. Lasă păr pe haine, pe mobilă, pe jos, peste tot.

fold-escoces-3.jpg

Iar în anumite perioade ale anului, pare că părul de pisică este chiar peste tot. Nu odată i-am auzit pe proprietarii de pisici că se plângeau că uneori au păr de pisică și în mâncare, iar asta chiar nu e de dorit. Așadar, odată ce ți-ai luat pisică, cum scapi de părul ei?

Cum scapi de părul de pisică de pe haine?

Unii iubitori de pisici ar spune că nici un outfit nu e complet fără păr de pisică, însă chiar nu trebuie să fie așa.

Pentru început păstrează o rolă dintr-aceea lipicioasă de curățat scamele de pe haine la îndemână. Înainte să ieși pe ușă, folosește-o cu încredere. Pentru că nu sunt scumpe, ia-ți una pentru ca să o ai în mașină și mai ia-ți două-trei rezerve să le ai în casă.

Mai apoi, pune puțin oțet în mașina de spălat rufe. Oțetul face ca părul de pisică să se ia mai ușor de pe haine.

Un secret este folosirea șervețelelor umede. Acestea te ajută să scapi de părul de pisică lipit de haine.

pexels-photo-693651.jpeg

Cum scapi de părul de pisică de pe mobilă?

Dacă ai un astfel de ghemotoc de blană în casă, vei găsi urmele lui în toate locurile în care îi place să doarmă.

Dacă vorbim de mobilier tapițat, cum ar fi canapeaua sau fotoliul, folosește o mănușă de cauciuc umedă sau un burete pentru a aduna părul.

O rolă de scame sau un aspirator de mănă sunt foarte utile pentru a aduna părul dintr-un anume loc.

Mai poți prepara o soluție din apă și balsam de rufe pe care să o pulverizezi peste tapițerie, iar apoi să aduni cu mâna părul. Balsamul de rufe ajuta ca părul de pisică să se înmoaie și să iasă mai ușor din fibrele textile.

Un burete din microfibră și un spray de praf cu acțiune antistatică sunt cele două unelte de care ai nevoie pentru a îndepărta părul de pisică de pe mobila de lemn, sau de pe orice suprafață netapițată.

Cum scapi de părul de pisică din mașină?

Când sunt agitate, pisicile lasă și mai mult păr decât în mod normal, iar o călătorie cu mașina le dă, de cele mai multe ori, o stare de nervozitate.

O piatră ponce fină este excelentă pentru a curăța părul de pisică de pe scaunele mașinii și de pe celelalte suprafețe.

Părul de pisică de pe scaunele din piele se va aduna foarte ușor cu o cârpă umedă sau cu șervețele umede.

pexels-photo-156934.jpeg

Cum scapi de părul de pisică de pe jos?

În mod evident, pe oriunde umblă pisica va fi și păr. Adică peste tot.

Dacă pe jos ai parchet sau gresie, poți aduna ușor părul de pisică cu ajutorul unui mop din microfibră.

Dacă ți se pare că părul de pisică rămâne în crăpături, atunci va trebui să investești într-un nou strat de etanșare ca să-ți fie mai ușor pe viitor.

Dacă ai mochetă prin toată casa, presară niște bicarbonat de sodiu înainte de aspirare. Acesta face ca părul să se înmoaie și să se desprindă mai ușor de țesătură. Dacă e foarte mult păr pe covoare, înainte de orice adună-l cu o perie lipicioasă de scame.

Sunt recomandate acele aspiratoare ce sunt indicate și pentru curățarea părului de animale. Iar când aspiri, asigură-te că treci de două ori cu aspiratorul, din direcții diferite, pentru a aduna toate firele.

Cum scapi de părul de pisică de pe…pisică?

Pentru a îndepărta părul din casă, trebuie să ai grijă de sursa de proveniență a părului. Asta nu înseamnă să tunzi pisica, ci doar să o perii des pentru a-i ajuta blana să se regenereze. Tratează și previne orice problemă de piele a pisicii, sau boală ce ar putea duce la căderea masivă a părului.

Fă-i pisicii baie cu un șampon special pentru pisici pentru a o ajuta să aibă o piele mai sănătoasă și pentru a reduce năpârlirea.

life.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Din păcate există și situațiile în care narcisismul apare într-un mod neprevăzut în viața ta și nu ai cum să te distanțezi imediat și să rupi legătura cu persoana toxică. Specialiștii au reunit experiențele persoanelor care au o mamă narcisistă pentru a face lumină în cadrul acestei situații complicate, cu numeroase consecințe negative în plan emoțional.
      Felul în care te tratează mama ta te poate afecta și la vârsta adultă, iar dacă ai trecut de 18 ani nu înseamnă că nu mai ai nevoie de afecțiune și sprijin. Partenerul, prietenii și restul familiei pot contribui la menținerea echilibrului tău emoțional, dar dacă narcisismul este singura reacție pe care o remarci în interacțiunea cu mama ta vei avea senzația că ai un gol în suflet sau că nu-ți poți întregi viața.
       Pentru a diminua suferința resimțită în această situație greu de rezolvat voluntarii din cadrul chestionarelor realizate împărtășesc propria experiență, sub rezerva anonimatului:
       1. „Nu pot dormi înainte de vizitele ei, mă răstesc la ceilalți membri ai familiei, iar după aceea petrec minute în șir plângând și cerându-mi scuze. Fac curat în mod radical pentru a evita orice observație și sunt convinsă că oricum voi da greș și nu-i va plăcea ceva.”
       2. „Când mă vizitează am grijă să nu fie copiii acasă pentru că au început să mă întrebe de ce bunica îmi face tot timpul observație și de ce nu mă îmbrățișează niciodată. Îl face pe tatăl meu să se simtă ciudat și îi vorbește de rău pe frații mei.”
       3. „Vizitele ei mă lasă epuizat la nivel fizic și emoțional. După ce pleacă nu simt decât tristețe. Îmi pare rău că nu am avut mama pe care mi-aș fi dorit-o și că nu mă simt iubit. O relație apropiată cu ea ar fi contat enorm pentru mine, dar nu a fost posibil.”
       4. „Le invidiez foarte mult pe mamele care se plimbă cu fiicele lor pe stradă și vorbesc despre orice, fără să evite orice semn de afecțiune.
      Este foarte trist că vizitele mamei mele îmi agravează anxietatea, iar după ce pleacă mă simt descurajată și am senzația că nu voi avea niciodată succes și că nu merit să fiu iubită.”
       5. „Mă simt rușinată când le spun celorlalți că vine mama în vizită și ei se bucură pentru că se gândesc că ne vom simți bine împreună, dar de fapt eu mă tem și îmi este foarte greu să-mi pun ordine în gânduri.” 
       6. „M-am gândit la posibilitatea de a o exclude din viața mea, dar știu că nu le-aș putea explica acest lucru copiilor mei și nici nu vreau să crească fără o bunică. Totuși, este foarte greu să ții la cineva care nu face decât să-ți aducă la suprafață temerile și să te critice agresiv pentru orice gest sau privire. Uneori mă întreb dacă merită să continui.”
       7. „Mă simt vinovată pentru că nu sunt o fiică mai bună, așa cum și-ar dori să fiu și pentru că nu am reușit să fac ce a vrut ea. Îmi amintește constant că am dat greș și îmi este foarte greu să vorbesc în prezența ei.”
       8. „Mă deranjează foarte tare că mă manipulează și mă face să realizez acțiuni despre care i-am spus că vreau să le evit. Este ca și cum ironizează tot ce este important pentru mine și mă umilește constant.”
       9. „Deși îmi doresc foarte mult să am o discuție relaxată cu mama mea, interacțiunile noastre se rezumă la învinovățire, victimizare, plângeri și critici. De multe ori mi se pare o situație fără speranță să iubești un părinte narcisist. Este ca și cum sunt blocat într-un scenariu care se repetă la nesfârșit și nu am cum să ies din el. Ar trebui să fie o relație mult mai plăcută și motivantă, dar știu că lucurile nu se vor schimba niciodată.”
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      In timp ce dormi, consumi astfel echivalentul caloriilor arse in aproximativ o ora de alergare. Expertii sustin ca un somn de calitate poate contribui la scaderea in greutate la fel de mult ca si exercitiile fizice. Daca vrei sa profiti de aceasta oportunitate, este important sa aplici aceste metode care iti pot accelera metabolismul in timp ce dormi.
      Ce sa faci inainte de culcare: sfaturi pentru slabit
      1. Alege o temperatura ambientala mai scazuta
      Expertii recomanda ca temperatura din dormitor sa varieze in jurul valorii de 18 grade Celsius pe timpul noptii. Studiile au indicat ca un mediu inconjurator mai racoros activeaza celulele de grasime care sunt responsabile pentru reglarea temperaturii corpului. Daca dormi dezbracata sau intr-o camera mai racoroasa, corpul tau incepe sa consume mai multa energie pentru a-si pastra temperatura constanta. In felul acesta, poti arde mai multe calorii pana dimineata.
      2. Bea suc de struguri
      Sucul de struguri contribuie la arderea caloriilor prin intermediul unei substante care se numeste resveratrol. Aceasta converteste grasimea alba in grasime bej, pe care corpul o foloseste pentru a-si regla temperatura in timpul somnului. Daca bei un pahar de suc de struguri inainte de culcare vei forta organismul sa scape de grasime, in loc sa o stocheze. Alege sa consumi suc proaspat, pentru a evita aportul inutil de zahar.
      3. Respecta orele de culcare si trezire
      Conform studiilor, un program de somn neregulat favorizeaza ingrasarea. In mod normal, organismul secreta melatonina, hormonul somnului, atunci cand stie ca este timpul sa mearga la culcare. Acest hormon contribuie si la activarea celulelor de grasime bej si favorizeaza procesul de ardere a caloriilor. Daca nu ai un program fix de somn, productia de melatonina va avea de suferit si calitatea somnului tau va fi afectata. Ca urmare, te vei simti obosita dimineata si iti va fi pofta de o gustare cu multe calorii. Daca vrei sa eviti acest lucru, respecta orele de culcare si trezire.
      4. Renunta la folosirea dispozitivelor mobile inainte de culcare
      Programul de somn nu este singurul care influenteaza producerea melatoninei. Folosirea excesiva a dispozitivelor electronice inainte de culcare este un alt motiv pentru care somnul poate sa fie neodihnitor. Lumina albastra a dispozitivelor electronice intarzie procesul de producere a melatoninei. De aceea iti va fi mai greu sa adormi si te vei simti mai obosita la trezire.
      5. Ia o gustare cu continut mare de proteine
      Nu e nimic gresit in a lua o gustare inainte de somn, daca respecti regulile. Alege o gustare bogata in proteine, cum ar fi un iaurt grecesc, branza degresata, carne de curcan sau unt de arahide. Acestea iti vor accelera metabolismul si vor contribui la cresterea masei musculare.
      6. Fa antrenamente de rezistenta
      Exercitiile fizice reprezinta cea mai buna metoda pentru a scapa de stres si pentru accelerarea metabolismului inainte de a merge la culcare. Antrenamentele cardio si aerobice sunt eficiente, insa antrenamentele de rezistenta, cu greutati, s-au dovedit cele mai potrivite pentru accelerarea procesului de ardere a grasimilor.
      7. Bea ceaiuri de plante
      Anumite feluri de ceai te pot ajuta sa slabesti in timp ce dormi. Scortisoara previne inflamatiile si balonarea. Menta reduce pofta de mancare si te ajuta sa sari peste gustari. Iar musetelul imbunatateste digestia si iti relaxeaza sistemul nervos.
      andreearaicu.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Iată ce nuanțe se poartă în toamna 2019:
      Blond ciupercă

      Dacă nu îți place să alegi culori închise pentru toamnă, atunci pregătește-te să te îndrăgostești de această nuanță. Blondul ciupercă este un mix de nuanțe închise, blond cenușiu și șaten deschis, toate întrepătrunse pentru a crea un păr cu aspect spectaculos. Este o variantă pentru femeile care nu pot alege un singur ton, ci vor să includă cât mai multe nuanțe în părul lor.
      Roz liliac

      Femeile care sunt pasionate de culorile de păr pastel pot sta liniștite. Acestea nu se demodează nici în acest sezon și nu par să dispară prea curând. Nuanțele de roz sunt un trend important, iar rozul liliac pare să fie culoarea vedetă a acestei toamne. Nu uita să folosești un șampon special pentru păr vopsit astfel încât culoarea ta să rămână vibrantă cât mai mult timp.
      Șaten cu tonuri aurii

      Poți uita de brunetul cu subtonuri albastrui pe care l-ai văzut la tot pasul pe Instagram anul trecut. În această toamnă se poartă nuanțele de șaten cu tonuri aurii. Culorile de păr calde avantajează pe oricine, indiferent de culoarea pielii, spre deosebire de nuanțele închise, care au un efect de îmbătrânire asupra chipului.
      Cupru

      Roșcatul este întotdeauna o alegere potrivită pentru toamnă, declară hairstilistul Cassandra Kaeding pentru cosmopolitan.com. Dacă ai ales să te faci roșcată, atunci alege nuanțe cu subtonuri cupru în locul celor închise precum roșcat burgund, care poate avea adesea o nuanță mai mult violet decât roșie.
      Șaten castaniu

      Șatenul este de câțiva ani un trend important pentru sezonul rece, dar anul acesta totul se rezumă la capacitatea coloristului de a adăuga nuanțări ce oferă dimensiune. Încearcă un șaten castaniu, adică o nuanță de șaten cu tonuri discrete de cupru. Nu uita să folosești un șampon fără sulfați, care este deosebit de util pentru a păstra culoarea proaspătă și vibrantă săptămâni la rând.
      Blond căpșună

      Blondele care vor să facă o schimbare toamna aceasta, dar fără să treacă printr-o transformare radicală, pot alege blondul căpșună. Este o culoare fermecătoare, care îmbină frumusețea blondului cu tonurile delicate de cupru. Specialiștii recomandă să începi colorarea treptat pentru este mai ușor să adaugi pigment roșu în păr decât să-l îndepărtezi. Creează gradual nuanța pe care vrei să o obții.
      Blond bej

      În această toamnă vei vedea tot mai des o nuanță inedită de blond platinat. Este vorba despre blondul cu tonuri bej, pe care numeroase femei îl aleg în locul variantei de blond cenușiu. Are un aspect mult mai natural decât blondul platinat și oferă un plus de căldură pielii, în comparație cu nuanțele reci de gri. Este în același timp și mai ușor de întreținut.
      Blond cu rădăcini crescute

      Un alt stil care pune naturalețea pe primul loc este cel al blondului cu rădăcini crescute. Tranziția de la părul vopsit la cel natural se face lent, astfel încât nu vei avea o linie inestetică perfect definită la nivelul rădăcinilor. Această variantă de colorare este excelentă pentru tranziția de la părul decolorat la cel natural, pentru că îi lasă părului timp de respiro între decolorări.
      Caramel ombre

      "Spre deosebire de stilul ombre sever care s-a purtat anii trecuți, această nuanță de 'caramel topit' iluminează chipul", spune Cassandra Kaeding. Culoarea este excelentă pentru femeile care sunt brunete în mod natural și care vor să-i ofere părului o tentă interesantă, fără să apeleze la o schimbare radicală de look.
      Șaten satinat

      Datorită starletei Kim Kardashian, vom vedea tot mai des astfel de nuanțe strălucitoare și satinate de șaten. Pentru a-ți menține culoarea cât mai strălucitoare, apelează la tratamente cu glossere pentru păr, pe care să le repeți o dată la două sau trei săptămâni. Vei pune astfel culoarea mult mai bine în evidență, pentru că strălucirea este elementul cheie al acestui stil.
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Dintr-o data, si un dus devine un lux pe care de abia ti-l poti permite!
      Nu este de mirare asadar, ca majoritatea noilor mame lasa pe ultimul loc modul in care arata si deseori se neglijeaza in totalitate, fapt ce din pacate, pe termen mediu si lung, le va afecta stima de sine si relatia cu persoana iubita. Depresia post partum are deseori o legatura directa cu modul in care femeile arata in primele luni dupa nastere.
      Nu te ingrijora, pentru ca indiferent de statutul social si stilul de viata, este absolut normal sa arati obosita si la 3, 6 sau 9 luni dupa ce ai nascut, mai degraba decat sa ai o fata care radiaza de prospetime.
      Cu toate acestea, nu trebuie sa fii o martira, pentru ca nu exista prea multe statui ridicate in cinstea mamelor de pretutindeni, care se sacrifica pentru familliile lor, chiar daca ar merita acest lucru cu varf si indesat. In plus, faptul ca ai grija de tine nu inseamna ca viata ta nu se va invarti in continuare in jurul familiei tale. Nu ai nevoie de mult timp investit in tine ca sa arati mai bine, sa te simti mai bine si sa te bucuri de noua ta viata!
      Cand te uiti la tine in oglinda, trebuie sa vezi o femeie puternica si frumoasa, deoarece atunci cand te simti mai bine cu tine insati, vei dobandi incredere in tot ceea ce faci.
      Iata cateva sfaturi de frumusete, care te pot ajuta cu adevarat, mai ales ca exista cateva probleme specifice cu care se confrunta majoritatea femeilor dupa nastere. Daca data trecuta, v-am dat cateva sfaturi despre ce puteti face pentru a scapa de burtica dupa nastere, de data aceasta vom oferi cateva solutii pentru cele mai comune probleme ale tenului cu care noile mame trebuie sa se lupte in primii ani dupa nastere.
      1. Cearcane sau pungi umflate in jurul ochilor
      Acele “minunate” cercuri negre din jurul ochilor sau cearcanele, te pot face sa arati mai in varsta decat esti, mai obosita si chiar mahnita. Din pacate, daca bebelusul tau nu este exceptia de la regula, din cauza lipsei de somn, cearcanele sunt mai mult decat frecvente in cazul noilor mame. De asemenea, daca ai tendinta sa retiii apa in organism, acest lucru poate face ca ochii sa se umfle si sa ai si pungi inestetice sub ochi.
      2. Ten obosit, fara stralucire
      Lipsa de somn iti poate fura luminozitatea naturala a pielii. Ca sa iti mentii un look cat mai fresh, bea suficiente lichide pentru a-ti hidrata corpul, foloseste o crema hidratanta potrivita pentru nevoile tenului tau si nu uita sa iti exfoliezi tenul in mod regulat.
      3. Acnee, ten incarcat
      Schimbarile hormonale se pot resimti nu doar la nivelul starii emotionale, ci si a tenului. Multe mame se confrunta cu acnee sau cu ten incarcat, in conditiile in care nu aveau probleme inainte de a ramane insarcinate. Ce poti face acasa? Poti sa folosesti un produs special de curatare a pielii, de doua ori pe zi, sa incerci o exfoliere blanda si sa folosesti produse anti-acnee, care insa sunt permise de catre medic in cazul in care alaptezi.
      Indiferent de presiunea pe care o resimti pentru a fi o mama buna, acest lucru nu inseamna ca trebuie sa te neglijezi sau ca trebuie sa uiti de nevoile tale! Si tu contezi, si de fapt, cu cat esti mai fericita si mai impacata cu tine, cu atat vei resimti mai placut provocarile care vin la pachet cu noul tau rol.
      copilul.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Vedeta americană a dezvăluit într-un eseu pe care l-a scris pentru ediţia din septembrie a revistei Elledin Marea Britanie că își învață cele 3 fiice să recunoască importanța prioritizării dezvoltării mentale în fața aspectului fizic. Angelina Jolie susţine că „nu există nimic mai atractiv – ai putea spune chiar încântător – decât o femeie cu o voință independentă și opinii proprii”.
      „De multe ori le spun fiicelor mele că cel mai important lucru pe care îl pot face este să-și dezvolte spiritul. Puteți pune întotdeauna o rochie frumoasă, dar nu contează ce porți dacă spiritul tău nu este puternic”, este de părere Angie.
      Pe de altă parte, Jolie explică nevoia de mai multe „femei rele” în lume, aducând în discuție stereotipurile de gen din jurul femeilor puternice. „De ce se cheltuiește atât de multă energie pentru a menține femeile într-o poziție secundară?”, scrie Jolie, definind astfel de femei „victime ale nedreptății și abuzurilor”. Actrița refuză să urmeze regulile și codurile pe care nu crede că sunt cele mai bune nici măcar pentru ei înșiși sau familiile lor. Ea le descrie drept persoane „care nu renunță la vocea și drepturile lor, chiar cu riscul morții, al închisorii sau al respingerii de către familie și comunitate”.
      Cunoscută pentru activismul în probleme legate de refugiaţi, drepturile femeilor sau protejarea naturii, Angelina Jolie este încă din 2001 ambasador al bunăvoinţei pentru ONU.
      tabu.ro
  •