7 metode pentru a elimina energia negativă din casa ta


    Simplul act de a muta mobilierul în casa ta contribuie la eliminarea energiei negative din casa ta și atragerea celor pozitive. 

woman-relaxing.png

Casa ta este oaza ta de liniște și siguranță, locul în care te încarci de aceea este foarte important să ai grijă ca energia din casă să fie în permanență una pozitivă și proaspătă. Doar așa vei reuși să îți menții o permanentă stare de bine. Iată șapte metode pentru a elimina energia negativă din casa ta.

1. Inviorează-ți casa cu plante

Plantele îmbunătățesc calitatea aerului din casă. De asemenea, cresc pozitivitatea și stimulează starea de spirit generală. Prezența lor te ajută să lupți împotriva energiilor negative. Alege plante în ghiveci în loc de flori într-o glastră.

2. Folosește sare

Ritualurile Feng Shui se bazează pe sarea de mare pentru a elimina energia negativă din casă și pentru a echilibra fluxul de chi în casă. Printre metodele de utilizare a sării de mare se numără curațarea podelelor cu sare dizolvată în apă sau păstrarea unui bol cu un amestec de sare de mare și apă înr-un colț ferit pentru a absorbi negativitatea. Un bol de sare de mare ar trebui plasat în colțurile de nord-vest și, respectv, sud-vest și înlocuit la fiecare două luni.

3. Folosește tămâie sau salvie

Arderea salviei pentru a elimina energia negativă este o tradiție străveche întâlnită în multe culturi. Tămâia pe care o găsești în orice biserică este la fel de utilă. Fiecare cameră se curăță separat, în sens invers acelor de ceasornic.

4. Folosește uleiuri esențiale

Lavanda și paciuli sunt două dintre cele mai bune uleiuri esentiale pe care le poți folosi pentru a elimina energia negativă din casa ta. In afara de asta, au miros foarte plăcut care va crea o ambianță pe măsură.

La fel de eficiente pot fi și lumânările parfumate dar și anumite sunete precum cele la bolurilor tibetane sau a unei muzici de ambianță care are o anumită frecvență și vibrație.

5. Păstrează ordinea

Ordinea este o modalitate sigură de a permite fluxului de energie și vibrații bune să circule liber prin casă.

6. Meditatează

Vibrațiile pozitive apar atunci când practici meditația zilnic. Această energie puternică acționează în interiorul tău și generează credințe pozitive.

7. Reorganizeză-ți mobilierul

Simplul act de a muta mobilierul în casa ta contribuie la eliminarea energiei negative din casa ta și atragerea celor pozitive.

kudika.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Iată câteva trucuri pe care să le încerci:
      Include fructe de pădure în alimentația ta
      Îmbătrânim și pielea își pierde elasticitatea din cauza unui proces numit degradarea oxidativă a ADN-ului celular, care nu poate fi oprit, dar poate fi încetinit. Consumul regulat de fructe de pădure, în special de afine, este una dintre resursele oferite de natură pentru a combate acest efect. Afinele sunt bogate în antioxidanți care combat radicalii liberi, responsabili pentru degradarea ADN-ului celular. Include cât mai des afine în alimentația ta pentru a te bucura de toate efectele benefice ale antioxidanților.
      Limitează consumul de zahăr
      Un studiu recent a descoperit faptul că un consum ridicat de zahăr accelerează procesul de îmbrătrânire. Printre efectele zahărului se numără cearcănele, deshidratarea și apariția ridurilor. Pentru a combate îmbătrânirea prematură, experții recomandă un consum cât mai mic de zahăr și evitarea alimentelor și băuturilor dulci. Dacă îți este poftă de ceva dulce, mănâncă un fruct în locul unui desert.
      Dormi pe spate
      Dacă preferi să dormi pe burtă sau pe o parte, ar trebui să-ți schimbi acest obicei. Potrivit studiilor efectuate de-a lungul timpului, obiceiul de a dormi cu fața lipită de pernă provoacă apariția unor pliuri de contact, care devin apoi riduri permanente. Iar cea mai bună soluție este prevenirea lor. Încearcă să dormi pe spate pentru a evita instalarea ridurilor adânci. Există perne special concepute care te împiedică să dormi pe spate sau pe burtă și pe care merită să le încerci.
      Verifică nivelul calciului din organism
      Cu toții știm că avem nevoie de calciu pentru a ne menține oasele rezistente și sănătoase. Dar nu sunt mulți cei care știu că acest mineral joacă un rol crucial în prevenirea îmbătrânirii premature. Un nivel adecvat de calciu în corp reduce semnele vizibile ale îmbătrânirii și te ajută să-ți păstrezi frumusețea pe măsură ce înaintezi în vârstă.
      Bea des ceai verde
      Bogat în antioxidanți, ceaiul verde ajută la repararea celulelor de piele afectate de radicalii liberi. De asemenea, datorită efectelor antiinflamatorii, reduce inflamația la nivelul pielii, care cauzează apariția iritațiilor și a zonelor înroșite. Bea zilnic ceai verde pentru a-ți menține pielea fermă și sănătoasă. De asemenea, poți folosi ceaiul verde în tratamentele de înfrumusețare. Păstrează pliculețele de ceai verde folosite și pune-le la frigider pentru câteva minute. Așază apoi pliculețele de ceai pe ochi, care te vor ajuta să reduci cearcănele și pungile de sub ochi.
      Evită băile sau dușurile lungi, cu apă fierbinte
      Apa fierbinte are un efect negativ asupra frumuseții. Îndepărtează uleiurile naturale ale pielii, care au un rol protector. Astfel cauzează uscarea excesivă a pielii, apariția prematură a ridurilor și pierderea fermității. Evită dușurile prelungite și băile cu apă fierbinte. O modalitate simplă de a-ți menține pielea și musculatura tonifiate este cea a dușurilor alternante. Alternează jeturile de apă caldă cu cele reci pentru a stimula circulația sanguină.
      Protejează-te de soare
      Razele ultraviolete joacă un rol important în accelerarea îmbătrânirii pielii. Cu cât te expui mai mult la soare fără protecție UV, cu atât pielea ta va prezenta mai devreme semnele îmbătrânirii. Folosește zilnic cremă pentru față cu SPF de cel puțin 30, indiferent de anotimp. Este important de reținut că razele UV sunt prezente pe toată durata anului, inclusiv în sezonul rece sau atunci când este înnorat. Nu este recomandat să stai la plajă ore în șir pentru a obține acel bronz la care toată lumea visează pe timp de vară. Bronzul nu este altceva decât o reacție prin care pielea încearcă să se protejeze de efectele nocive ale razelor UVA și UVB.
      Găsește modalități de a reduce stresul
      Stresul accelerează procesul de îmbătrânire a organismului. Grijile zilnice și anxietatea duc la îmbătrânirea prematură, de aceea este necesar să găsești modalități de a reduce stresul și de a te relaxa. Meditația este o formă bună de a calma gândurile care îți provoacă neliniște. Învață să meditezi și să-ți canalizezi atenția și energia asupra aspectelor pozitive din viața ta. Este utilă oricare altă activitate care te ajută să te relaxezi, fie că este vorba de sport, dans, întâlniri cu prietenii sau timp dedicat pasiunilor tale.
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Problemele de sănătate cronice sau temporare pot fi evitate dacă știi cum să te protejezi. Acest lucru devine din ce în ce mai important pe măsură ce serbezi mai multe zile de naștere. Nu înseamnă să te privezi de gustul bun sau de ceea ce îți place, ci să înveți să procedezi cu prudență pentru a te putea bucura pe deplin de tot ceea ce te înconjoară. În acest scop medicii au realizat un set de recomandări pe care le-ar formula pentru mamele lor, astfel încât să-ți fie mai ușor să te orientezi și să-ți creezi un ritm zilnic benefic. Alimentația utilă și un stil de viață cu efecte pozitive nu sunt lucruri complicate, iar dacă urmezi direcțiile trasate vei avea mereu multă energie și vei evita îmbolnăvirile.
       Iată ce sfaturi au medicii pentru mamele lor:
       1. Nu bea sucuri dietetice
      „Foarte multe persoane asociază trecerea la sucurile dietetice cu o modificare sănătoasă față de variantele cu zahăr. Problema este că există foarte multe studii care semnalează o legătură directă între aceste băuturi și creșterea în greutate, precum și un risc crescut de afecțiuni cardiovasculare, diabet sau alte afecțiuni cronice”, spune dr. Deirdre Miller, medic de familie din Kansas.
      Soluția: În loc de sucul dietetic bea apă minerală, fără îndulcitori artificiali, cu felii de lămâie, lime, portocală sau grepfrut.
       2. Protejează-te de greșelile medicilor, se întâmplă des
      „Din păcate pot interveni foarte des greșeli din partea medicilor, iar pacienții de vârste înaintate sunt cei mai vulnerabili pentru că au un organism fragil”, potrivit dr. Ariel Grobman, medic de familie din Miami.
      Soluția: „Mergi la consult cu un membru al familiei, verifică atent medicamentele care ți-au fost prescrise și întreabă de fiecare dată asistentele ce îți administrează. Cu toții avem dreptul să știm ce tratament primim și să înțelegem efectele secundare care pot apărea”, spune dr. Grobman.
       3. Evită „riscurile reziduale” de boli cardiace
      Dacă iei statine pentru a scădea nivelul de colesterol, nu trebuie să uiți că este necesar să fii în continuare vigilent pentru a-ți proteja inima. „Foarte mulți medici nu clarifică faptul că statinele nu sunt decât începutul drumului, nu finalul, în ceea ce privește prevenirea bolilor cardiace.Pacienții care iau statine pentru a ține sub control nivelul colesterolului sunt în continuare expuși riscului de accident vascular cerebral sau atac de cord”, explică dr. Robert Busch, endocrinolog din Albany.
      Soluția: „Discută în detaliu cu medicul tău pentru că există și alte terapii sau modificări ale stilului de viață care pot susține administrarea statinelor și vor accentua efectele pozitive”, spune dr. Busch.
       4. Nu ignora durerile localizate în zona șoldurilor
      „Dacă ai dureri de șold când stai jos mai mult timp sau dacă durerea se localizează în zona buzunarului drept al jeanșilor este foarte probabil să ai un risc crescut de artrită”, spune dr. Derek Ochiai, chirurg ortoped din Virginia.
      Soluția: „Nu ignora aceste dureri și mergi la un consult pentru a ți se prescrie un tratament preventiv, înainte ca durerile să se transforme în artrită”, spune dr. Ochiai.
       5. Evită pedichiura la salon
      Poate ți se pare deosebit de relaxant să-ți faci pedichiura, dar foarte multe saloane nu dezinfectează echipamentele utilizate în mod corespunzător. Dacă filtrele și scurgerile nu sunt curățate perfect între programări poți avea probleme cu negi, infecții bacteriene sau ciuperci care vor necesita medicamente și multă răbdare.
      Soluția: Alege diferite tratamente sau măști pentru picioare pe care le poți realiza acasă.
       6. Bea cele 3 băuturi utile în fiecare zi
      „În fiecare zi bea o cafea, un ceai și un pahar cu suc de rodie. Cafeaua și ceaiul reduc ritmul de îmbătrânire la nivel celular, previn cancerul, reduc riscul de accident vascular cerebral și cresc durata de viață. Compușii din sucul de rodie ameliorează starea microbiomului de la nivelul tractului digestiv, stimulând sistemul imunitar”, explică dr. William Li, nutriționist.
       7. Mănâncă soia
      „Contrar opiniei generale, soia nu favorizează cancerul de sân. De fapt, cercetările demonstrează că reduce riscurile”, spune dr. Li.
      Soluția: Consumă o cantitate moderată de soia, aproximativ 1-2 porții pe zi. Poți savura edamame, lapte de soia, tempeh sau tofu.
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Cand vine vorba despre subiecte complexe precum sanatatea si fericirea, opiniile sunt foarte impartite. Unii spun ca este de ajuns sa fii pozitiva si sa bei multa apa. Altii vor fi de parere ca vizitele la medic si hrana pe baza de plante sunt esentiale.
      Cum sa iesi din rutina: 4 obiceiuri care te vor face sa simti ca traiesti cu adevarat
      Ce ai zice daca noi ti-am oferi cateva obiceiuri pentru sanatate si fericire confirmate de studii si cercetari stiintifice? Urmeaza-le cu incredere, caci sunt sustinute de cifre si statistici!
      Top 10 obiceiuri pentru sanatate si fericire, confirmate de cercetatori si psihoterapeuti
      Scrie zilnic in jurnal 3 lucruri pentru care esti recunoscatoare
      Jurnalul cu recunostinta nu este doar o inventie a celor ce promoveaza gandirea pozitiva si dezvoltarea personala.
      Un studiu recent a impartit participantii in trei grupuri si i-a rugat sa noteze in fiecare zi ce activitati au intreprins, ce dificultati au intampinat, respectiv pentru ce se simt norocosi.
      La finalul cercetarii, persoanele care au notat lucrurile pentru care sunt recunoscatori au raportat o atitudine optimista si o stare generala mai buna.
      Fa drumetii pe munte si priveste cerul instelat
      Suna foarte poetic si romantic, nu-i asa? Ei, bine, este si eficient. Mai multe cercetari efectuate recent arata ca, atunci cand te minunezi de ceva si simti acea stare de admiratie profunda, se pot produce efecte interesante in corp.
      Mai exact, cu cat experimentezi mai multe evenimente care te fac sa te minunezi, cu atat vei fi mai putin stresat, mai vesel, mai curios si mai generos.
      Ofera un cadou cuiva drag
      Nu trebuie sa fie ziua prietenei tale, pentru a-i face un cadou dragut. Studiile arata ca oamenii care isi cheltuiesc banii pentru alte persoane sau cauze se simt mult mai fericiti decat aceia care isi cumpara obiecte pentru uz personal.
      Asadar, cand ai o stare neplacuta, incearca sa oferi ceva cuiva. Vei fi surprinsa de efectele pozitive imediate!
      Bea-ti cafeaua zilnic
      Fiind un stimulator puternic al sistemului nervos, cafeaua nu iti imbunatateste doar nivelul de energie, ci si nivelul de fericire.
      Mai multe studii au gasit o legatura intre consumul de cafeina si reductia riscului de aparitie a depresiei. Asadar, nu ezita sa bei o cana de cafea in zorii zilei!
      Mediteaza ori de cate ori poti
      Nu este un secret pentru nimeni: multe cercetari arata ca obiceiul de a medita te ajuta sa scapi de anxietate si sa eviti starile depresive.
      Mai mult, momentele de prezenta te linistesc, te ajuta sa fii mai odihnita si intr-o stare fizica mai buna. Pe termen lung, poti experimenta si o imbunatatire a memoriei si un control al emotiilor sporit.
      Petrece timp in aer liber
      O plimbare prin parc sau prin padure nu doar ca te ajuta sa iti pui gandurile in ordine, dar are un efect direct asupra sanatatii tale fizice si mentale.
      Un studiu facut pe un grup de student arata ca, dupa ce acestia au petrecut doua nopti in padure, nivelul lor de cortizol a scazut semnificativ. Acest lucru se traduce in mai putin stres si o sanatate mai buna!
      Mergi la concerte si viziteaza muzee
      Activitatile culturale se afla printre cele mai ignorate obiceiuri pentru sanatate si fericire. Un studiu efectuat in Norvegia, pe mai mult de 50 de mii de adulti, a ajuns la concluzia ca acele persoane care participa regulat la concerte si viziteaza muzee sunt mult mai multumite de viata lor.
      Asculta melodii triste
      Contrar asteptarilor, cantecele triste te pot face mai fericita. Asculta piese lente si triste chiar daca nu esti suparata, caci studiile demonstreaza ca poti experimenta o satisfactie crescuta cu privire la viata ta.
      Cercetatorii spun ca muzica trista regleaza emotiile, le echilibreaza si ofera o consolare aparte. Toate acestea duc la o stare de spirit mai buna, aproape instantaneu!
      Stabileste-ti obiective pe care stii ca le poti atinge
      Scopurile marete sunt excelente, insa excesul poate duce la frustrare si sentimente de neputinta. De aceea, psihologii recomanda setarea unor obiective ambitioase, dar fezabile.
      Satisfactia venita odata cu bifarea scopurilor tale va fi uriasa, indiferent de ceea ce ti-ai propus!
      Implica-te in activitati de voluntariat
      Cu cat ii ajuti mai mult pe ceilalti, cu atat te ajuti mai mult pe tine insati. Zeci de studii au demonstrat, de-a lungul anilor, ca practicarea voluntariatului este unul dintre acele obiceiuri pentru sanatate si fericire neglijate de foarte multi adulti.
      Asadar, gaseste o cauza in care crezi si ofera-ti cateva ore pe saptamana pentru a contribui la o schimbare pozitiva. Nu vei regreta nicio clipa!
      andreearaicu.ro
    • julia122997
      De julia122997
      Ai observat că te dor tot timpul încheieturile sau spatele ori ești mereu epuizat, chiar dacă nu a trecut nici măcar jumătate din zi? Nu ignora aceste simptome pentru că pot semnala lipsa de vitamina D. Chiar dacă pare simplu să mergi să stai la soare programul încărcat, diferitele responsabilități familiale, perioadele de recuperare sau spitalizare pot face dificilă obținerea unei doze utile din această vitamină. Consecințele unei carențe persistente de vitamina D vor fi fragilizarea oaselor, creșterea riscului de fracturi și durerile cronice.  
      Iată ce gustări vor preveni efectele negative, menținând un nivel optim de vitamina D:
       1. Smoothie cu pepene și căpșuni
      Iată o băutură răcoritoare, cu o savoare cremoasă și consistentă. Ingredientul cheie care crește conținutul de vitamina D este iaurtul, iar de îndată ce vei gusta vei simți aromele fructelor și vei realiza că este foarte simplu să înlocuiești chiar și o masă principală cu acest smoothie când ești foarte ocupat.
      Ingrediente:
      100g de căpșuni congelate; o lingură de miere; 100g de miez de pepene (galben sau verde), tăiat cubulețe; 200ml de iaurt grecesc simplu; 2 linguri de semințe de chia. Cum se prepară:
      Amestecă toate ingredientele cu blenderul, apoi toarnă smoothie-ul într-o cană. Presară migdale mărunțite deasupra și savurează.
       2. Parfait cu iaurt
      Straturile de iaurt, nuci crocante, cereale și fructe vor stopa poftele alimentare și te vor cuceri imediat cu gustul irezistibil. Această rețetă are un conținut redus de carbohidrați și te ajută să-ți reconturezi silueta în timp ce obții o doză importantă de vitamina D.
      Ingrediente:
      250ml de iaurt simplu; ½ măr verde, tăiat cubulețe; ½ ananas, tăiat cubulețe; 2 pere, tăiate cubulețe; 7 kiwi; 3 linguri de semințe de rodie; ½ cană de goji; o portocală; 100ml suc de guava; 5 linguri de fulgi de secară; 6 linguri de semințe de floarea soarelu; 6 linguri de nuci mărunțite. Cum se prepară:
      Amestecă toate fructele într-un bol, apoi adaugă sucul de guava.Alege un borcan cu diametru mare și pune un strat de iaurt, apoi un strat de fructe, apoi un strat de fulgi de secară. Continuă cu un alt strat de iaurt, apoi adaugă nucile. Pune straturi alternative de iaurt și fructe până termini, iar la final realizează un topping crocant din semințele de floarea soarelui. Dă la rece 2 ore, apoi servește.
       3. Salată de ciuperci cu ardei iute
      Ciupercile sunt o sursă importantă de vitamina D, fiind un ingredient versatil pentru sandvișuri, salate, tocănițe sau supe. Testează această salată apetisantă, ușor picantă, cu un sos cremos, care poate fi consumată în orice moment al zilei pentru a obține energie suplimentară.
      Ingrediente:
      2 cepe roșii, tăiate solzi; un ardei iute, tăiat mărunt; 2 căni de ciuperci, tăiate felii subțiri; 2 linguri de frunze de coriandru; o lingură de ulei de măsline; o lingură de semințe de chimen; 2 linguri de oțet de mere; ¼ cană de iaurt grecesc; ¼ linguriță de sare. Cum se prepară:
      Pune uleiul într-o tigaie și adaugă semințele de chimen. Lasă 2 minute la foc mic, apoi pune ardeiul iute, ceapa, sarea și ciupercile. Lasă la foc mediu 10-15 minute și amestecă tot timpul. După acest interval pune amestecul într-un bol. Lasă la răcit, apoi adaugă coriandrul, oțetul și iaurtul. Dă la frigider o oră, apoi servește presărat cu mărar proaspăt.
      eva.ro
    • julia122997
      De julia122997
      1. Este timpul să începi să ai din nou grijă de tine. Este datoria ta și numai a ta să îți luminezi calea. Învață să te iubești pe tine înainte de a îi iubi pe alții, învață să ai grijă de tine. Orice ai face, iubește-te pentru că ești tu. Orice ai simți, iubește-te pentru că ești unică.
      2. Este timpul să începi din nou să îți îndrepți atenția asupra pasiunilor tale. Dacă ai pierde totul în afară de mintea, inima și sănătatea ta, care ar fi motivul pentru care te-ai trezi în fiecare dimineață cu un zâmbet? Este datoria ta să găsești acest motiv și să te bucuri de el.
      3. Este timpul să începi să răspândești din nou bucurie în jurul tău. Fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume. Iubește fără frică și fără limite.
      4. Este timpul să începi din nou să ai conversații de calitate cu cei dragi. Petrece momente alături de oamenii la care ții, fă-ți timp pentru ei. Relațiile înfloresc atunci când două persoane sunt capabile să își împărtășească sentimentele și cele mai profunde gânduri despre sine și despre celălalt.
      5. Este timpul să îți asculți intuiția. Fii selectivă în luptele tale. Alege întotdeauna cu inima.
      6. Este timpul să reîncepi să te bucuri de liniște. În fiecare zi găsește puțin timp pentru tine, pentru liniște, pentru acele clipe departe de agitația zilnică.
      7. Este timpul să începi să îți permiți să înveți din greșeli. Cea mai mare greșeală pe care mulți dintre noi o fac este că trăim cu frica constantă că vom face o greșeală. La urma urmei, greșelile vin cu cele mai importante lecții de viață. Eliberează-te! Trăiește puțin!
      8. Este timpul să sărbătorești micile victorii din fiecare zi. Sigur, nu în fiecare zi va fi bine, dar va fi ceva bun în fiecare zi. Datoria ta este să găsești acel moment și să îl sărbătorești. Antrenează-ți mintea pentru a vedea ce este corect. Optimismul este o alegere.
      kudika.ro
  •