Dieta de toamna: 10 alimente de sezon care te ajuta sa slabesti


    Iti hidrateaza organismul, te ajuta sa scapi de senzatia de foame si iti furnizeaza nutrienti de calitate, care sa nu se transforma cat ai zice "celulita" in depozite inestetice de grasime.Iata cum te ajuta sa slabesti alimentele de sezon in aceasta toamna!

1. Dovleacul
73594.jpg

Cand ai mancat ultima oara o bucata de dovleac copt? Gustul delicios si natural al fructului de toamna nu se compara cu nimic altceva. Ca bonus, are un continut redus de grasimi, este plin de fibre, vitamine, minerale si betacaroten, un antioxidant excelent pentru sanatatea si frumusetea ta.
Consuma-l in orice forma doresti, nu exista restrictii cand discutam despre "batranul" dovleac. Vrei o sugestie? Prepara-ti o gustare din dovleac copt, cu scortisoara, nucsoara, vanilie si alune crude.
 

2. Merele 
mere.jpg

Stii deja ca merele sunt sanatoase, pentru ca iti furnizeaza vitamine, minerale si fibre importante in dieta. Dar stii de ce te ajuta sa slabesti? Pentru ca aproape sunt lipsite de calorii, iti stabilizeaza nivelul glicemiei in sange (scapi de pofta de ciocolata) si te hidrateaza. In plus, continutul redus de sodiu din mere te scapa de pericolul acumularii de lichid in tesuturi, una din cauzele aspectului "pufos" pe care il detesti.
 

3. Cuisoarele
proprietati-beneficii-cuisoare.jpg

Cercetatorii au descoperit ca aceste condimente cu gust interesant, cuisoarele, ajuta organismul sa arda mai rapid si mai complet grasimile unei mese copioase. In plus, stimuleaza secretia naturala de insulina in corp.
 

4. Nucsoara
nucsoara-beneficii-min.jpg

Nucsoara contine putine grasimi si sodiu, insa iti furnizeaza din plin fibre si mangan. Aceste doua elemente nutritionale actioneaza ca doi catalizatori puternici pentru grasimi si colesterol, conducand la pierderea in greutate. Consuma nucsoara in cantitati mici, deoarece dozele mai mari pot fi toxice!
 

5. Ghimbirul
dieta-cu-ghimbir.jpg

Un antiinflamator de sezon pe timp de toamna este ghimbirul, condiment folosit in multe bucatarii internationale. Efectul sau cel mai notabil este acela de a usura disconfortul muscular, ceea ce inseamna ca vei fi mult mai dornica sa faci miscare.
 

6. Usturoiul
big_9e04b4f8b57e4430a866923494f74486.jpg

Ai nevoie de el pentru o imunitate de fier in sezonul gripei, insa iti este tot la fel de util in topirea grasimilor nocive din organism. Usturoiul inhiba apetitul, deoarece sulfatii care ii dau mirosul intepator transmit sistemului nervos ca organismul a atins starea de satietate.

 

7. Coriandul
coriandru_1201x800.jpeg

Scapa de balonare si de retentia de lichide cu ajutorul coriandrului, un diuretic natural care imbunatateste digestia si ajuta corpul sa scape de toxine, grasimi si alte susbtante care il imbolnavesc. Orice forma de consum iti va face bine.
 

8. Salvia
6ddb0c9e328ce6d1e99467701ce88646.jpg

Salvia face minuni pentru digestie, de aceea este folosita ca adjuvant in curele de slabire.

 

9. Perele
maxresdefault.jpg

Cu aproximativ 100 de calorii cu care te alegi dupa ce consumi o para, castigi mult teren: foamea dispare ore in sir, pofta de dulce devine istorie iar digestia incepe sa functioneze optim!
 

10. Gutuile
quince-65189_1280.jpg

Delicioasele gutui sunt recomandate in curele de slabire, deoarece au o consistenta acida si intervin cu succes in neutralizarea grasimilor.
 

ele.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.