• Conținut similar

    • julia122997
      De julia122997
      Ingrediente necesare:
      - 125 de grame de spaghete
      - 150 de grame de broccoli
      - 100 g de roşii cherry, tăiate în jumătăţi
      - 150 g de creveţi decorticaţi
      - o lingură de ulei de măsline
      - o jumătate de linguriţă de fulgi de chilli
      - sare de mare şi piper negru
      - felii de lămâi
      Mod de preparare:
      Fierbe pastele conform instrucţiunilor de pe ambalaj, însă nu uita să adaugi şi puţină sare.
      Adaugă şi floretele de broccoli în apă şi lasă-le la fiert două minute.
      Scurge spaghetele şi broccoli, iar apoi clăteşte-le cu apă rece.
      Pune pastele şi broccoli în cratiţă, adaugă roşiile, creveţii, uleiul, fulgii de chilli şi asezonează. Mai lasă-le pe foc timp de câteva minute, până când creveţii şi roşiile sunt fierbinţi.
      Poftă bună!
      clickpoftabuna.ro
    • Calandrella
      De Calandrella
      Într-un discurs la prestigioasa universitate americană intitulat „Uleiul de cocos şi alte erori nutriţionale”, dr. Karin Michels a tras un semnal de alarmă cu privire la consumului acestuia.
      Dr. Michels a mai spus că nu este necesar consumul aşa-numitelor superalimente,  deoarece avem deja suficiente nutritive din produsele alimentare de zi cu zi, cum ar fi morcovii, cireşele şi caisele. "Suntem bine şi suficient de aprovizionaţi", a adăugat aceasta.
      Uleiul de nucă de cocos a fost promovat în ultimii ani de către susţinătorii de alimente pentru sănătate care pretind că este mai sănătos decât alte forme de grăsime. Unii oameni chiar adaugă o lingură de ulei de cocos în cafeaua lor zilnică din cauza pretinselor beneficii pentru sănătate. 
      Cu toate acestea, Dr. Michels nu este singura care atrage atenţia asupra efectelor negative ale uleiului de cocos. Chiar dacă nu atât de vehement, şi alte instituţii şi organizaţii s-au implicat în demersuri similare.
      Fundaţia British Heart(BHF) a declarat că nu există studii de o calitate superioară care să ateste beneficiile uleiului de cocos în comparaţie cu celelalte grăsimi saturate. BHF susţine că alegerea indicată este de a consuma grăsimi nesaturate, precum uleiuri vegetale şi de floarea soarelui.
      De asemenea aceştia susţin că uleiul de cocos conţine aproximativ 86% grăsimi saturate, cu aproape o treime mai mult comparativ cu untul, care are 52% grăsimi saturate.
       
      one.ro
  •