6 alimente la care să renunți în 2017


    Un nou an aduce cu el și un nou început în viața ta. Cu toții ne dorim o schimbare în bine, care să ne ajute modul de viață și mai ales stilul alimentației haotice. Ți-am pregătit o listă cu alimentele pe care trebuie să le elimini din rutina ta zilnică, alimentară.

1. Zahărul
alimente-eliminate-din-alimentatia-2017-zaharul.jpg
Zahărul este toxic și ne dă dependență. Nu are niciun fel de valoare sau beneficiu nutrițional, ci doar ne îngreunează caloric corpul. Astfel, zahărul îți poate pune sănătatea în pericol, ducând la diferite boli grave cum ar fi diabetul și bolile de inimă.

2. Carnea roșiecarnea-rosie-produse-eliminate-din-alimentatie-2017.jpg
Carnea roșie este un alt dușman al organismului uman. Organizația Mondială a Sănătății a clasificat carnea procesată ca fiind una cancerigenă. Ea poate cauza probleme ca boli cronice, cardiovasculare și cancerul. De asemenea, carnea roșie degradează și mediul înconjurator. Știai că pentru un hamburger se folosesc atâția litri de apă cât ai face duș pe 3 luni?

3. Gustările dieteticeproduse-dietetice-alimente-interzise-2017.jpg
Produsele dietetice includ toate acele alimente din supermarket pe ale căror etichete vei găsi cuvinte ca ”light”, ”zero”, ”100 calories”, ”fat free”, ”sugar free”. Mare parte din aceste alimente sunt umplute cu chimicale, îndulcitori artificiali, sodiu, grăsimi, zaharuri și conservanți, tocmai pentru a simula un gust divin care să te facă să devii dependent de produs.

4. Carbohidrații
carbohidrati-paste-alimente-interzise-in-2017.jpg
Feriți-vă de carbohidrați pe cât posibil. Pe lângă faptul că vin la pachet cu uriașe cantități de zahăr, ambele îngrașă. Așa că ai grijă să-ți limitezi porțile și diminuează-le cât mai mult.

5. Băuturile dulcishutterstock_588945050.jpg
Pe lângă sucurile din comerț care aparent se dau a fi naturale, fără coloranți și conservanți, mai există și o altă categorie de băuturi dăunătoare. Este vorba de sucurile naturale, din fructe stoarse acasă și smoothie-urile. Chiar și acestea conțin mult zahăr și fructoză de care trebuie să te ferești.

6. Mâncarea procesatăshutterstock_589480268-1024x683.jpg
Cu cât produsul este mai procesat, cu atât acesta este mai slab în proteine și alte valori nutriționale. Evitați prăjiturelele din comerț, torturile, plăcintele, chipsurile și bomboanele.

unica.ro





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.