Peste 250 de copii din familii social-vulnerabile au sărbătorit 1 iunie #altfel


    Anul acesta, epidemia a anulat sărbătorile și evenimentele, pe care le așteptam cu nerăbdare, dar, indiferent de situația complicată, „Ziua Copiilor” a rămas o ocazie specială, când ne aducem aminte cu zâmbet și sinceritate de copilărie. 

Copy of IMG_1763.JPG

De 1 iunie, Kaufland Moldova, alături de Asociația „The Moldova Project”, a decis să dăruiască bucurie și zâmbete la peste 250 de copii din familii social-vulnerabile din raioanele Anenii Noi, Hâncești și Criuleni. Respectând restricțiile recomandate de autoritățile responsabile, au fost organizate un șir de activități în aer liber, chiar și în curțile caselor beneficiarilor „The Moldova Project”.

Copy of IMG_1655.JPG

„De Ziua Copiilor ne leagă cele mai frumoase amintiri, iar noi, cei de la Kaufland, am decis să fim alături de cei care au cel mai mult nevoie de atenție și zâmbete, mai ales în această perioadă. Ne bucurăm, că am reușit și pe timp de pandemie să fim alături de echipa voluntarilor de la The Moldova Project pentru a aduce un pic de culoare în viața celor peste 250 de copii”, a menționat Cristina Aramă, PR Kaufland Moldova. 

Copy of IMG_1666.JPG

Am încercat să creăm o adevărată atmosferă de sărbătoare, cu muzică pentru copii, jocuri și activități artistice, face painting, cadouri, etc. La sărbătoare au fost invitați și părinții. Ne-am străduit să creăm împreună amintiri fericite de familie și credem că ne-a reușit, în ciuda pandemiei și a timpului posomorât. La desert, micuții au avut parte  de brioșe delicioase, pregătite cu iscusință și dragoste de un grup de voluntare, care ne susțin în activitățile noastre și, prin implicare, aduc multă bucurie copiilor. Totodată, copiii au primit și cadouri speciale – jucării, produse de igienă și fructe din partea Kaufland Moldova. 

Copy of IMG_1849.JPG

„Ținem să îi mulțumim echipei Kaufland Moldova pentru că au fost alături de noi. În perioada de pandemie, importanța jocului și a activităților creative nu trebuie minimizat, deoarece sunt indispensabile pentru creșterea și dezvoltarea armonioasă a copiilor, mai ales în contextul în care contactul copiilor din familii vulnerabile cu societatea este unul minim, iar accesul la materiale educative, practic lipsește.” a declarat Victoria Morozov, Președintele Asociației TMP.

Copy of IMG_2142.JPG

Misiunea Asociației „The Moldova Project” este să ajute familiile vulnerabile din R. Moldova prin identificarea soluțiilor pe termen lung pentru problemele cu care se confruntă aceștia, astfel încât ei să-și poată construi o viață mai sigură și independentă.

Pentru mai multe detalii:
www.themoldovaproject.com





Recenzie utilizator

Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat



Vizitator
Adaugi comentarii ca vizitator. Dacă ai un cont, te rog autentifică-te.
Adaugă un comentariu...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 de zâmbete maxim sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Conținut similar

    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Pentru a încuraja comportamentul ECO, clienții care aduc ambalaje goale pentru reciclare, primesc cupoane de reducere de 50% pentru achiziționarea de produse noi de îngrijire. 
      Astfel, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, la intrarea în magazine,  clienții pot depune sticlele goale din plastic, de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. 
      La fiecare trei astfel de recipiente aduse, clienții vor primi câte un cupon cu reducere la produsele aflate în campania lunii respective. 
      Astfel, pe parcursul lunii iulie, cei care reciclează, vor fi recompensați cu cupoane de 50% reducere la gama de geluri de duș Dove, 250 ml, din variantele Nourishing, Nourishing Care & Oil, Cocoa Hibiscus, Dove Men Clean Comfort sau Minerals & Sage. Cupoanele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
      "Prin acest proiect ne propunem să sensibilizăm opinia publică privind protejarea mediului și înlăturarea din natură a plasticului din produsele de igienă sau curățenie. De asemenea, este o măsură suplimentară de susținere și educare a comportamentului ECO. Pentru responsabilitatea față de mediu, le oferim clienților un sistem ușor, accesibil și desigur îi recompensăm pentru asta. În acest context, toate brandurile responsabile au posibilitatea să se alăture campaniei și să utilizeze promoțiile pe care le au, în promovarea sustenabilității. Prin acest tip de parteneriate, retalier-brand-client, putem închide împreună circuitul de consum, într-un mod responsabil față de mediu.”, a declarat Cristina Aramă, PR manager Kaufland Moldova.  
      Proiectul „Broscuța” este o premieră pentru piața de retail din Republica Moldova, pentru că astfel de ambalaje sunt mai dificil de reciclat, din cauza procesului minuțios de sortare.
      În cadrul acestui proiect sunt reciclate doar ambalajele produselor de igienă și curățenie (plasticul de tip PET specific acestora, HDPE și LDPE) și nu se acceptă recipiente metalice, de sticlă, tetra pak sau carton, produse de machiaj, deostick, spray-uri, pastă de dinți, respectiv perii, mănuși, bureți de vase sau alte recipiente care nu sunt din acest tip de plastic.
      Pentru alte tipuri de ambalaje, clienții au la dispoziție automatele Tomra, instalate în ambele parcări ale magazinelor Kaufland, unde pot fi reciclate recipiente de plastic PET normale (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).
      De ce este bine să reciclăm
      Specialiștii estimează, că reciclarea unui milion de tone de plastic echivalează cu retragerea din circulație a unui milion de mașini1, în ceea ce privește emisiile de CO2. 
      Inițiativa vine ca o soluție la nevoia de a avea o economie circulară, pentru a contracara fenomenul răspândirii necontrolate a plasticului - una dintre cele mai mari probleme globale, ce afectează major mediul, clima, economia și sănătatea populației. 
      Kaufland Moldova este parte din inițiativa REset Plastic, strategie internațională integrată a grupului Schwarz. Aceasta cuprinde cinci domenii de acțiune: reducerea cantității de plastic din ambalaje, regândirea designului acestora, reciclarea și eliminarea completă a plasticului, precum și inovare și educare în acest domeniu. Astfel, viziunea „Mai puțin plastic – circuite închise” este o realitate asumată de către Kaufland. Mai multe informații pot fi accesate pe www.kaufland.md.
      Pentru detalii suplimentare,  vă rugăm contactați: presa@kaufland.md 
       
      В Kaufland Moldova новая система сбора и переработки упаковки товаров бытовой химии. Клиенты получают 50-процентную скидку
      Впервые в магазинах Kaufland Moldova внедрена система сбора пластиковых емкостей от бытовой химии и моющих средств, которые, в целях защиты окружающей среды, будут переработаны.

      Для мотивации бережного отношения к природе, клиенты, которые принесут пустую упаковку на переработку, получат купоны на 50-процентную скидку при покупке моющих средств. При входе в магазин установлена специальная конструкция — в форме черепахи, где клиенты могут оставить пустые пластиковые емкости от шампуней, бальзамов, гелей для душа, различных кремов, жидкого мыла, а также упаковки от стиральных порошков и гелей, моющих и чистящих средств для кухни, ванных комнат, полов и окон. 
      За каждые три емкости, сданные на переработку, клиент получит один купон со скидкой на приобретение товаров, участвующих в месячной акции.
      До конца июля клиенты получат купоны на 50-процентную скидку на гели для душа Dove, объемом 250 мл, участвующие в акции в этом месяце: Nourishing, Nourishing Care & Oil, Cocoa Hibiscus, Dove Men Clean Comfort или Minerals & Sage. Купоны можно получить в Справочном бюро магазина.
      «С помощью этого проекта мы стремимся рассказать насколько важно защищать и очищать  окружающую среду от пластиковой упаковки моющих средств. Кроме того, это дополнительная возможность поддерживать и развивать экологичные привычки в обществе. За ответственное отношение к окружающей среде мы предлагаем нашим клиентам доступную и реальную систему вознаграждений. А все ответственные производители и бренды могут присоединиться к кампании и принять участие в продвижении устойчивого развития. Благодаря новой формуле сотрудничества: ритейлер — бренд —  клиент, мы можем замкнуть цепочку потребления и благотворно влиять на состояние окружающей среды», — заявила PR-менеджер Kaufland Moldova Кристина Арамэ.
      Проект «Broscuța» — премьера на ритейл-рынке в Республике Молдова, поскольку упаковка бытовой химии нуждается в тщательной сортировке, и ее непросто перерабатывать.
      В ходе этого проекта возможна переработка пластиковой упаковки только от моющих и чистящих средств — пластмассы типа PET, HDPE и LDPE, и не принимаются металлические, стеклянные емкости, упаковка из картона и tetra pak, упаковка средств для макияжа, дезодорантов, спреев, зубной пасты, а также щетки, губки, перчатки и иные предметы, произведенные из другого типа пластика.
      Сдать упаковку других видов клиенты могут в автоматах Tomra, установленных на парковках двух магазинов Kaufland в Кишиневе. Система принимает пластиковые бутылки PET объемом до 3 литров, стеклянные бутылки и жестяные банки, объемом не больше одного литра.
      Зачем нужна переработка упаковки
      По оценкам специалистов, переработка одного миллиона тонн пластика сопоставима с остановкой трафика одного миллиона автомобилей. Идея обусловлена стремлением к экономике замкнутого цикла и внедряется с целью избежать неконтролируемого распространения пластика — одной самых серьезных глобальных проблем, влияющих на состояние окружающей среды, климат, экономику и здоровье населения. 
      Kaufland Moldova участвует в программе REset Plastic — это международная интегрированная инициатива группы Schwarz, охватывающая пять областей деятельности: сокращение количества упаковочного пластика и переосмысление дизайна упаковки, переработка и полная утилизация пластика, а также продвижение инноваций и обучение в этой сфере. Компания Kaufland взяла на себя обязательство по сокращению количества пластика и развитию экономики замкнутого цикла. Подробнее об этом на сайте: www.kaufland.md.
      За дополнительной информацией, пожалуйста, обращайтесь по адресу: presa@kaufland.md
    • LupuCristinna
      De LupuCristinna
      Din carne de pui și curcan
      Marca de produs Junior de la compania Rogob oferă un asortiment larg de produse din carne cu valoare nutritiva inalta precum ar fi carnea de pui și curcan, fabricate cu ingredinte naturale și fără adaosuri artificiale recomandate tuturor categoriilor de consumatori. Produsele Junior sunt fabricate conform tehnologiilor moderne europene. Se cunoaște deja despre beneficiile cărnii de pui și curcan, fiind considerată ușoară care se caracterizează printr-un conținut caloric scăzut cu un aport maxim de energie, deci benefic asimilate în consum.

      Cu plusvalori benefice consumului
      Produsele mărcii Junior sunt din ingrediente, atent selectate și care conferă produselor un gust fin si placut. Gama de produse nu conține adaos de coloranti artificiali, de aromatizatori de fum, de soia sau de amidon, ba mai mult, acestea sunt îmbogățite cu vitaminele E, C, B1 și elementul mineral Ca, care au un impact important în viața modernă. Rețetele sunt special concepute de cei mai buni tehnologi în domeniu. Gustul delicios și plusvalorile fortificatoare pentru organism vor crește puterea acestuia de a învinge toate provocările zilnice. Produsele sunt fabricate în baza cerințelor a sistemului de management al siguranței alimentului ISO 22000.

      Produse de format mini, pentru un consum rational
      Brandul Rogob a optat în această serie a mărcii Junior și pentru produse mini, în formate ajustate porțiilor mici și consumului rațional, dar și potrivite JUNIOR-ilor. Pe lângă cele de formă tradițională, puteți opta și pentru produsele Junior mini, care va oferă o diversitate în consum și în modul de pregătire a bucatelor din gama Junior. Comoditatea liniei constă în faptul că propune un șir de recomandări privind felurile de bucate care pot fi pregătite cu drag de întreaga familie și savurate la orice masă fie că vă doriți să serviți un dejun copios sau o cină lejeră.

      La dejun sau la un picnic de familie
      Pateul Junior prinde un gust armonios în combinație cu pâinea puhavă, iar șunca Junior va fi și mai savuroasă cu o salată de legume de tip Junior servită ca aperitiv. Parizerul Junior se asociază perfect cu o felie crocantă de pâine și o frunză de salată într-un sandvici delicios servit în pauza. Când pofta este atât de mare, iar timp atât de puțin, crenvurștii Junior reprezintă combinația delicioasă cu garnitura preferată.

      POFTE MICI PENTRU CEI VOINICI – JUNIOR!
      Produse de calitate superioară – garantat Rogob.
      rogob.md
  •